راهنمای خرید آسانسور مهاجرت A Hundred

آسانسورها باید مجهز به سیستم هشدار عملکرد باشند تا در مواقع خطر با اعلام هشدار از ایجاد خطر جلوگیری کنند. یک سیستم از کابلهای فلزی قوی و قرقرهها که بین اتاقکهای آسانسور و موتورها حرکت میکنند. پس از آنکه عوامل موثر در نصب مکانیکال آسانسور و انتخاب مدل آسانسور بررسی شد، تصمیم گیری برای خرید توسط مشتری انجام می شود.

آسانسورهای کششی معمولا کاهش مصرف انرژی را دارند و این موضوع مربوط به استفاده از وزنه تعادل کابین است.اما همانطور که مشخص است آسانسور های هیدرولیکی نیاز به فشار و هل دادن کابین برای حرکت آن را دارند و در نتیجه انرژی بیشتری می خواهد. همانگونه که در قبل نیز اشارهای کوتاه شد، دو گونهی اصلی در آسانسور های کششی به نامهای Geared و Gearless وجود دارد. بالابر کارگاهی ثابت به دو نوع نوار دنده ای و وینچی تقسیم می شود که نوع نواردنده ای آن ایمن تر است. این نوع سرعت خیلی بالایی دارد و وزن آن هم سبک است و همین وزن پایین کمک کرده تا آسانسور مغناطیسی با شتاب حرکت کند.

یک تصور اشتباه درباره آسانسور هیدرولیک این است که آنها به چاهک آسانسور نیاز ندارند. اگرچه قیمت پایین این نوع درب به نسبت درب های دیگر را می توان از مزایای آن دانست، اما استفاده از آن ها معایبی نیز به همراه دارد. در ابتدا کاربرد آسانسور هیدرولیکی اغلب برای بار بود اما با بهبود عملکرد آن و به دلایلی اقتصادی، اینگونه آسانسورها برای جابهجایی افراد نیز مورد استفاده قرار سایت متالیفت گرفت.

معرفی انواع آسانسور و کاربرد آنها

شاخص B در توضیح معنای دکمه های آسانسور از دکمه B در موارد طبقات منفی استفاده می شود. به این ترتیب اگر در آسانسور کلیددار به این نشانه ها و رنگ ها برخورد کنیم، به راحتی متوجه مفهوم آن می شویم و زودتر از دیگران می توانیم نیاز خود را برطرف کنیم. اما در مورد معنای دکمه های آسانسور که با حروف یا ترکیبی از اعداد و حروف نمایش داده می شوند، استانداردهایی وجود دارد که در این مقاله به طور مفصل به بررسی آنها می پردازیم. T در elevators به ​​معنی تراس یا بالکن است، ممکن است در آسانسورهای ایستگاه های قطار یا مترو نیز دیده شود که در این صورت مخفف Transfer to RailWay Station است و برای انتقال به ایستگاه قطار استفاده می شود. این دکمه در آسانسورها نیز کلمه هلی پد را نشان می دهد که نشان دهنده مکان هلی پد است.

معنی  دکمه S یا  Sl

بسیاری از ساختمانهای تجاری و اداری قدیمی نیز فاقد آسانسور هستند و این موضوع موجب ایجاد خستگی و اتلاف وقت در رفت و آمد می شود. انتخاب مکان مناسب برای نصب آسانسور علاوه بر کاربردی بودن آن موجب زیبایی بصری نیز خواهد شد. آسانسور مناسب برای بالکن چه ویژگی هایی دارد؟ اینکه چه تعداد افراد با آسانسور در ساختمان بالا و پایین می روند، کدام ساعت در طول روز، استفاده بیشتری از آسانسور می شود و آیا امکان نصب آسانسور اختصاصی در ساختمان وجود دارد یا خیر، مواردی هستند که هنگام خرید آسانسور اهمیت دارند.

سرویسکار باید قبل از روشن کردن آسانسور سری ایمنی را به مدار برگرداند تا از بروز حادثه جلوگیری کند. سری استپ آسانسور چه وظیفهای را برعهده دارد؟ بعضی از کارگاهها بعد از اتمام پروژه به دلیل در تنگنا قرارگرفتن اسانسور کارگاهی یا تاور کرین خود مجبورند برای دمونتاژ دستگاه خود هزینه های هنگفتی را متحمل شوند ، کرین یاب آمادگی دارد در این موارد خاص به مدیران ومهندسان پروژه مشاوره وکمک نماید . چون کابین یک قسمت متحرک در سیستم آسانسور است ، برق توسط کابل های ویژه ای به آن متصل می گردد که به آن تراول کابل گویند . در این مواقع که کابین آسانسور از نوع گرد و یا بیضی می باشد با توجه به اینکه شیشه کابین نیز از نوع تخت خارج خواهد شد، بنابراین تست آونگی شیشه به کار رفته در دیواره کابین با ارائه تاییدیه های (سرتیفیکت های) مربوط به شیشه توسط کارشناس استاندارد بررسی خواهد شد. جهت تعمیر آسانسور و ساخت آن، یک تیم حرفه ای متشکل از مهندسین خبره و متخصصان کاربلد گرد هم آمدند تا بهترین خدمات را به مشتریان گرامی ارائه کنند.

تعمیر و سرویس آسانسور در کرج به آن دسته از فعالیت هایی می گویند که با هدف افزایش طول عمر آسانسور و همچنین سایر دستگاه ها و قطعات در آن انجام میگیرد. اما در گروه دوم اختلافات بیار ریشه دار تر و عمیق تر است و به همین علت محل قرار گیری آسانسور باید بخشی از مشاعات یا بخشی از داخل واحد را به آن اختصاص داده شود و در این صورت با مخالفت های جدی از سوی برخی ساکنین روبرو می شوید. همچنین شما می توانید از مشاوره رایگان حضوری ما با متخصصین این کار استفاده کنید. آسانسورهایی که در نمای خارجی ساختمان نصب می شوند، به صورت ایستاده و عمودی به بالکن یا تراس، راهروها و انباری ساختمان دسترسی مستقیم دارند. اگر ساختمان در حال احداث باشد و دسترسی دقیق به ابعاد مورد نیاز چاهک میسر نیست، نقشههای زیر لازم است.

درباره متالیفت

از طرفی در صورت وجود تعمیرکار در انتهای چاهک آسانسور ، دچار صدمه و آسیب نمی گردد. آسانسور مدولار باید در خارج از محل ساخته شده و پس از آن به عنوان یک قطعه واحد نصب شود. با توجه به این که نصب و راه اندازی آسانسور، کاری کاملاً تخصصی است، پیشنهاد می شود در این زمینه از افرادی که دارای دانش، تجربه و مهارت کافی می باشند کمک بگیرید. گفته می شود برای جلوگیری از اضافه بار بهتر است ابعاد کابین آسانسور محدود گردد. نوع تزئینات نیز بستگی دارد در این باره مهم است ساخت کابین است و در آسانسور هیدرولیکی. اگر قصد خرید و نصب آسانسور یا پله برقی دارید و تمایل به دریافت اطلاعات بیشتری در این زمینه دارید می توانید با کارشناسان مجموعه ما در ارتباط باشید و سوالات تخصصی خود در زمینه آسانسور و پله برقی را از آن ها بپرسید.

راهنمای خرید آسانسور مهاجرت A Hundred

هنگامی که تمام تستها با موفقیت به پایان رسید، آسانسور آماده استفاده خواهد بود. اگر آسانسور به صورت منظم بازرسی شود، هرگونه مشکل در سیم بکسل میتواند تشخیص داده شود و در نتیجه اصلاح شود. لذا تا زمانی که سرعت آسانسور استاندارد و مطابق با سرعت اسمی آن است، حرکت پاندول ها به صورت نرمال بوده، اما زمانی که سرعت بیش تر از سرعت اسمی شود، تواتر حرکت اهرم ها زیاد شده و باعث پرتاب اهرم ها به سمت بیرون و قفل شدن کابین خواهد شد.

برای نصب ریل آسانسور، می بایست آموزشات کامل را به همراه تیم های حرفه ای نصب آسانسور ببینید و بتوانید نصب ریل ها را بیاموزید و از این کار بسیار خوب کسب در آمد نمایید. جالب است بدانید که کابین آسانسور، اگر با قیمت مناسب تری ساخته شود، هزینه نصب آسانسور نیز کاهش می یابد و افراد با قیمت مناسب تری می توانند آسانسور را خریداری نمایند. در اسانسور هیدرولیک جابجایی کابین آسانسور فقط توسط جک بالابر خاصی انجام می شود که از نوع جک و موتور هیدرولیک (روغنی) می باشد. معمولا همه افراد در نگاه اول، لقمه ریل آسانسور را به دلیل کوچک بودن قطعات آن، قطعهای کم اهمیت میدانند. موارد ذکر شده در بالا ویژگی های کلی که به شرکت فروش و نصب آسانسور مرتبط است را بیان می کرد.

  • آسانسور در واقع یک اهرم بوسیله محرکه قرقره است که وظیفه آن جابه جایی اجسام از نقطهای به نقطه دیگر در راستای عمودی یا افقی است که معمولا این دستگاه مکانیکی در راستای عمودی حرکت میکند تا جابه جایی در دو ارتفاع غیر یکسان را با سهولت بیشتری انجام دهد.
  • در صورت استفاده از شيشه جام با ضخامت حداقل ده ميليمتر بايستي سطوح ان طرف شيشه كه در دسترس مسافر نباشد بوسيله لايه پلاستيكي چسب دار مخصوص پوشش داده شود.
  • کوچکترین جرقه توانایی ایجاد حادثه ای را دارد که به هیچ عنوان جبران پذیر نیست.
  • همچنین دوره های آزاد این شغل در آموزشگاه های معتبر زیر نظر سازمان فنی و حرفه ای برگزار می شود که علاقه مندان می توانند در آنها شرکت کنند.
  • عقد قرارداد سرویس آسانسور و بازدید ماهیانه آسانسور در اصفهان با بیمه انجام می شود.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار