خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

در این پنج سال چیزی حدود 560 حساب کاربردی در بلک لیست قرار گرفته‌اند و دارایی تتر آن‌ها مسدود شده است که در حدود یک میلیون USDT است. بنابراین، خیلی طبیعی است که کاربران ایرانی استیبل‌ کوین‌های غیر متمرکزی مانند UST و دای را ترجیح دهند. مهم ترین مزیت این ارز برابری قیمت آن با دلار است که نقش بزرگی در معاملات و خرید و فروش دارد. یکی دیگر از مزایایی که می‌توان به آن اشاره کرد، این است که این ارز توسط دلار آمریکا پشتیبانی می‌شود. فناوری مورد استفاده از این ارز باثبات مانند تمامی ارزهای دیجیتال ، بلاک چین است.

بعد از خرید تتر، چگونه از آن نگهداری کنم؟ بهترین کیف پول USDT

کسانی که با بازار ارز سر و کار دارند می‌دانند وجود یک ارز با قیمت ثابت نوعی نعمت است. به دلیل درخواست زیاد کاربران بازارهای ارز دیجیتال ، ارز تتر به عنوان ارز دیجیتال باثبات معرفی و عرضه شد. اگر شما یک تریدر یا یک سرمایه‌دار در بازار رمز ارزها هستید، می‌توانید به خوبی از Tether استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید در بالاترین قیمت، ارز خود را به USDT تبدیل کنید و ثبات آن را حفظ کنید و سود زیادی را با استفاده از این ارز به دست آورید. مراکزی که ما می‌توانیم از آن‌ها ارزهای رمزنگاری شده را خریداری کنیم، با عنوان صرافی های ارز دیجیتال یا اکسچنج‌ شناخته می‌شوند.

خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا برخی از کاربران USDT را برای وام دادن، خرید NFT و شرکت در ICOها خریداری تتر می‌کنند. انعطاف‌پذیری Tether باعث می‌شود که یک ارز دیجیتال همه کاره و بسیار کاربردی باشد و تقریباً در هر جایی که کاربر بخواهد یک دارایی با ارزش را انتقال دهد یا معامله کند، می‌توان از آن استفاده کرد. بسیاری از سرمایه گذاران از Tether USDT به عنوان ابزاری حیاتی برای محافظت در برابر نوسانات مرتبط با سرمایه گذاری‌هایشان در ارزهای دیجیتال استفاده می‌کنند.

شرکت‌ سازنده نیز می‌تواند با نوسانات قیمت تترهایی را که در بازار موجود هستند کم‌ و زیاد کند؛ بنابراین نسبت یک‌به‌یک تتر با دلار حفظ می‌شود. ویلت این ایده را با مسترکوین اجرا کرد و در سال ۲۰۱۴ یکی از اعضای اصلی آن به بنیانگذار تتر تبدیل شد. استفاده از تتر برای نقدینگی در سال ۲۰۱۵ با اضافه شدن آن به صرافی BitFinex انجام شد.

ویژگی اصلی تتر چیست؟

هدف استیبل کوین‌ها ثابت نگه داشتن قیمت توکن‌ها است که معمولاً با گره زدن ارز دیجیتال مورد نظر به قیمت یک ارز فیات مانند دلار آمریکا یا یک دارایی با ارزش دیگر مانند طلا، این هدف را محقق می‌سازند. هدف اعلام شده USDT ترکیب ماهیت بدون محدودیت ارزهای دیجیتال است که می تواند بدون واسطه شخص ثالث مورد اعتماد یعنی نظیر به نظیر ، بین کاربران ارسال شود. یعنی شما پس از خرید و فروش تتر می‌توانید آن را به راحتی به هر کیف پول ارز دیجیتالی که خواستید ارسال کنید، بدون مالیات، با کارمزد بسیار کم و سرعت فوق العاده زیاد.

یکی از اصلی‌ترین دغدغه‌های هر معامله‌گر در بازار کریپتو، پیدا کردن سیستم مطمئنی برای نقد کردن درآمد ارزی بوده و هست. تترUSDT و USDC Circle هر دو توسط دارایی‌های واقعی پشتیبانی می‌شوند، همچنین توسط یک نهاد متمرکز صادر می‌شوند. بر اساس گزارش ماهانه USDC فقط وجه نقد و اوراق قرضه کوتاه مدت دولت ایالات متحده را در اختیار دارد.

  • یکی از اهداف ایجاد ارزهای دیجیتال، از میان بردن نظارت‌های سختگیرانه دولت‌ها و ایجاد آزادی عمل بیشتر در معاملات مالی بود.
  • تتر، نام یک توکن ارز دیجیتال است که همیشه برابر با یک دلار باقی می‌ماند.
  • استیبل کوین‌هایی مانند تتر برای خرید و فروش‌های روزمره بسیار مناسب‌اند، چراکه ثبات قیمتی نسبتا زیادی دارند.
  • پلتفرم تتر نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود و برای خرید و فروش توکن‌های USDTدر همه صرافی‌های متمرکز و حتی صرافی‌های ایرانی باید فرایند احراز هویت به طور کامل انجام شود.
  • این یعنی به ازای هر واحد تتر تولید شده، یک دلار آمریکا در ذخایر بانکی نگهداری می‌شود.

همچنین معامله‌گران می‌توانند مانند بیت کوین یا آلت کوین، استیبل کوین‌ها را نیز در کیف پول خود نگهداری کنند. به دلیل قوانین FATF و مبارزه با پولشویی، خرید تتر بدون احراز هویت امکان پذیر نیست. احراز هویت برای شناسایی معامله گرها انجام میشه تا ببینیم هرکسی چه مقدار ارز دیجیتال تتر خرید و فروش میکنه. بلاکچین فقط در ثبت اعداد و ارقام شفافه و نمیشه مشخص کرد چه کسی تراکنش رو انجام داده. مثلا یکی از افرادی که یک قرارداد هوشمند رو هک کرده بود، بعد از برداشت پول و جا به جایی اون در چندین ولت، بالاخره ارزها رو به یک ولت احراز هویت شده واریز کرد و همین باعث شد که دستگیر بشه.

Tether یک استیبل کوین است و همواره برابر 1 دلار آمریکا بوده که به کاربران این امکان را می‌دهد که بدون خروج از بازار رمز ارز بتوانند از سقوط بازار آسیب نبینند. پاسخ به این سوال در گرو بررسی مزایای این ارز دیجیتالی است که مهم‌ترین مزیت آن در ایمن نگه داشتن سرمایه شما به هنگام نوسانات شدید منفی بازار رمزارزهاست. در این شرایط سرمایه شما همان 35 هزار دلار باقی می‌ماند و متضرر نمی‌شوید و همچنان می‌توانید به راحتی تترهای خود را به ارزهای دیجیتالی دیگر تبدیل کنید. یکی از بهترین مزیت هایی که تتر نسبت به سایر رمزارزها دارد، زمان انجام تراکنش های آن است.

متأسفانه USDT قابلیت استخراج ندارد و هم‌واره شرکت تتر لیمیتد میزان این ارز در بازار را اعلام می‌کند. برای ردیابی تراکنش‌های تتر باید با مرورگرهای مناسب مثل اتراسکن (سازگار با ERC20) و یا ترون اسکن (سازگار با TRC20) استفاده کنید. کارمزد هر انتقال نیز به سرعت شبکه، ترافیک و میزان عرضه و تقاضا وابسته است. ارز دیجیتال USDT به عنوان سلطه‌گرترین ارز دیجیتال باثبات (استیبل کوین) در حال انجام فعالیت‌های خود است. این ارز قدرتمند با وجود رقیبان بسیار توانسته به عنوان یکی از ۵ ارز دیجیتال برتر جدول ارزهای دیجیتال قرار گیرد. دلیل اصلی این کاهش قیمت، این بود که استیبل کوین TerraUSD با ریزش قیمتی مواجه شد.

ایرانیکارت

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار