خرید اقساطی فرش شرکت فرش یلدای کویر کاشان-فرش شادرخ

فرش کالایی اساسی برای منازل ما ایرانیان می باشد و جزو دکوراسیون منزل نیز محسوب می شود. بهتر است این کالای با ارزش و ماندگار را از بهترین جنس خریداری نماییم که دوام بالاتری نیز داشته باشد. هایپرفرش سعی داشته از بهترین نخ فرش ماشینی که همان اکریلیک صددرصد می باشد استفاده نماید و کالای مرغوبی راعرضه کند.

در خرید قسطی فرش ماشینی تخفیف اعمال نمی شود و فاکتور فرش با توجه به قیمت بدون تخفیف و به روز سایت صادر می شود. ارسال رایگان فرش ، ضمانت ده ساله و در خرید فرش کاشان ارائه می گردد . تمامی ابعاد استاندارد فرش ماشینی به صورت قالیچه فرش و کناره فرش در سایت خرید فرش ماشینی عرضه می شود.

گروه صنعتی شادرخ کویر کاشان

، با ضمانت چک یا سفته (به انتخاب شما) و بدون نیاز به ضامن برایتان فراهم است! کافیست درخواست خود را در اینجا ثبت کرده و فرایند اعتبارسنجی را طی کنید تا بصورت اقساطی و کاملا آنلاین، از هایپرفرش خرید کنید. ۳- شرایط خرید اقساطی و پرداخت به واسطه حکمت کارت فعلا موجود نیست. ۲- شرایط خرید اقساطی و پرداخت اقساط به واسطه کسر از حقوق فعلا موجود نیست. امکان خرید اقساطی از هر فرش تنها برای خریدهای حضوری برقرار است و به صورت آنلاین امکان پذیر نیست.

شرایط فروش اقساطی فرش شادرخ

خرید اقساطی فرش شرکت فرش یلدای کویر کاشان-فرش شادرخ در تمام این سال‌ها مهارت و سلیقه ایرانی در طرح، نقشه و تنوع رنگ به چشم می‌خورد. همین امر سبب شده که انتخاب از بین محصولات بسیار گوناگونی برای مشتریان کار دشواری باشد. با شناخت بهتر دنیای انواع فرش‌ ماشینی و دستباف، خرید فرش کار آسان‌تر و دلپذیرتری شود. برای کسب اطلاعات مفید می‌توان از وبسایت‌های فروشگاهی فرش یا قالیشویی‌ها نیز بهره برد.

  • این طرح مخصوص خرید اقساطی فرش برایبازنشستگانو مستمری بگیران تامین اجتماعی و کلیه حقوق بگیران بانک رفاه می باشد.
  • پس از پرداخت مبلغ پیش پرداخت شما میتوانید تصویر چک های نوشته شده مورد نظر را برای کارشناسانفروشگاه فرش قالیکده البرز ارسال کنید و پس از تایید اصالت چک ها و ارسال برای فروشگاه، محصول مورد نظر برای معتبرترین فروشگاه اقساطی فرش شما ارسال میشود.
  • در نتیجه پس از انتخاب مجموعه‌ای شناخته شده می‌توانید طی اقساط مشخص شده و بدون فشار مضاعف به هزینه‌های خانواده صاحب فرش‌های زیبا و با کیفیت شوید.
  • اعتبار سنجی گزارشی از سابقه‌ی بانکی افراد شامل وام‌ها و چک‌ها است.
  • اینجاست که علاوه بر خرید با قیمت مناسب و شرایط هالی، حس رضایت و خوشحالی نیز دارید.
در جشنواره فروش ویژه فرش اعظم، تمامی فرش های موجود در هر نوع و رنگ را به قیمت روز و با اقساط 24 ماهه خریداری کنید. این روش برای بسیاری از هموطنانی که فاقد دسته چک هستند، مناسب است و با خرید فرش از دکتر فرش می توانند فرش خود را به صورت قسطی و تنها با سفته خریداری کنند. برای دریافت اعتبار لازم است ابتدا در از کی وام با شماره موبایلتان ثبت نام اولیه را انجام دهید . پس از ثبت نام و ورود به حساب، میزان اعتبار مورد نظرتان و تعداد اقساط را انتخاب می‌کنید. سپس فرم‌های اطلاعات هویتی را تکمیل کنید و به مرحله اعتبارسنجی بروید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار