جامع‌ترین و تخصصی‌ترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها کانون بورس

با سیستم مطابقت تراکنش انحصاری و تجارب کاربران، کوینکس تلاش می کند تا به یک پلتفرم تراکنش امن، پایدار و کارآمد برای کاربران جهانی تبدیل بشود. بیشترین میزان کارمزد در صرافی کوینکس برای کسانی است که کمتر از ۱۰۰۰۰ توکن CET را در کیف پول صرافی خود نگهدارند. کمترین میزان کارمزد هم برای کسانی است که بیش از یک میلیون توکن CET را در کیف پول صرافی نگه می دارند. به همین دلیل است که بسیاری از کاربران ایرانی صرافی کوینکس را برای معاملات خود انتخاب می کنند. بدون احراز هویت در صرافی کوینکس می توانید تا روزانه ۱۰۰۰۰ دلار برداشت یا انتقال داشته باشید.

  • اگر چه صرافی از وِیژگی‌های امنیتی پیشرفته مانند نظارت آی‌پی و تایید بیومتریک استفاده نمی‌کند، اما احراز هویت دومرحله‌ای در آن وجود دارد.
  • ارز دیجیتال بیت کوین بیش از دوازده درصد این پلتفرم را تشکیل می دهد.
  • توجه کنید که با هر بار روشن و خاموش کردن مودم یا اینترنت گوشی خود آیپی شما تغییر می یابد.
  • همانطور که گفتیم درحال حاضر از پرداخت‌های مبتنی بر ارزهای فیات پشتیبانی نمی‌شود.

این توکن CET نام دارد و ارز داخلی این صرافی به حساب می آید. در صورت خرید شما می توانید با کارمزد 0.05 درصد نقل و انتقال ارز مورد نظر خود را انجام دهید. Anti phishing code یا کد ضد فیشینگ یک ویژگی امنیتی ارائه شده توسط صرافی Coinex بوده و برای پشتیبانی از امنیت دارایی کاربران طراحی و اجرا شده است. بر اساس این ویژگی کاربران می‌توانند یک کد ضد فیشینگ شخصی‌سازی شده را به حساب کاربری کوینکس خود اضافه کرده و امنیت آن را افزایش دهند. با فعال‌سازی این کد، ایمیلی حاوی کد ضد فیشینگ از طرف صرافی به شما ارسال شده و این امکان را فراهم می‌کند تا برای جلوگیری از کلاهبرداری‌های فیشینگ اعتبار ایمیل دریافت شده مورد بررسی قرار گیرد. کشف یک صرافی خوب برای معامله ارزهای دیجیتال یا تبدیل آن‌ها به پول ملی، یکی از دغدغه‌های معامله‌گران به شمار می‌رود.

اطلاعات و حقایق جالب در مورد کار با صرافی coinex

پس از فعال‌سازی این قابلیت، با هر بار اقدام برای ورود به حساب، علاوه بر کلمه عبور باید کد نمایشی در نرم‌افزار را وارد کنید. قرارگیری CoinEx در دسترس شهروندان ایالات متحده آمریکا عمدتاً به دلیل عدم درگیری آن با ارز سنتی است. CoinEx یک #سیستم-معاملاتی اختصاصی را به کاربران خود ارائه می دهد؛ و ادعا می کند که به ارائه یک سیستم تبادل کارآمد، پایدار و ایمن اختصاص یافته است. ارز هایی مانند ترون، ریپل، EOS و کاردانو بسیار سریع منتقل میشند و هزینه انتقال کمی دارند و میشه داخل کوینکس واریز کنید.

آموزش ترید در صرافی کوینکس

صرافی کوینکس برخی از الزامات ضد پولشویی را ایجاد کرده است. اما به افراد اجازه می‌دهد بدون تکمیل تاییدیه شناخت مشتری معامله کنند. CoinEx یک پلتفرم متمرکز بر حریم خصوصی است و مشتریان فقط در صورتی که بخواهند بیش از ۱۰۰۰۰ دلار در بازه زمانی ۲۴ ساعته برداشت کنند، باید فرآیند تأیید KYC را تکمیل کنند. اگر بخواهید سقف برداشت روزانه خود را از ۱۰۰۰۰ دلار به ۱ میلیون دلار افزایش دهید، می‌توانید هاست خود را تأیید کنید که علاوه بر آن به تمام فعالیت‌های تبلیغاتی روی پلتفرم دسترسی خواهید داشت.

  • همچنین باید بدانید که بنیانگذار و مدیرعامل استخر و صرافی کوینکس جناب آقای یانگ هایپو است.
  • برای اینکه سرعت معاملات در همه رمز ارزها بالا باشد، نیاز است تا تعداد کاربران بیشتری در یک صرافی فعالیت نمایند.
  • تنها کافی است از بین زبان‌های این سایت که در سمت راست قرار دارد، فارسی را انتخاب کنید.
  • تنها راه پیشنهادی ما به شما ارتباط گرفتن با پشتیبانی کوینکس است.
  • کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد کرده و سپس «next» را کلیک کنید.
جامع‌ترین و تخصصی‌ترین بررسی صرافی کوینکس برای ایرانی ها کانون بورس در این مطلب از دنیای ترید، آموزش کامل و گام به گام مارجین در کوینکس فارسی را بیاموزید و استراتژی‌های خود را Kucoin آنجا تست کنید. در صورتی که توکن CET که همان توکن صرافی کوینکس است را بخرید و در کیف پول دارایی‌‌‌های خودتان در این صرافی ذخیره کنید، تا 40 درصد تخفیف در کمیسیون‌‌‌های مبادلات به شما داده می‌شود. لازم است که این ویژگی را در بخش کاربری خودتان حتما فعال کنید. برای این کار وارد بخش setting کاربری تان شوید و گزینه use cet as Fees (40% off) را تیک بزنید. همانطور که دیدید کوینکس یک صرافی مناسب برای مبالادت رمز ارز در ایران است و تاکنون از نظر امنیتی هیچ مشکلی نداشته است.

خود اضافه کرده و امنیت آن را افزایش دهند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار