تیکت پشتیبانی چیست؟ توضیح کامل آموزش ارسال

استفاده از تیکت پشتیب، نه تنها برای ارائه‌دهنده محصول یا خدمات سودمند است، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز مزایایی خواهد داشت. به ،وان مثال ممکن است در برخی موارد مانند برنامه‌نویسی و وب‌سرویس، پشتیب، نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که در آن واحد، امکان پاسخگویی فراهم نباشد. همچنین در مواردی که جهت ارسال پیامک، نیاز به پیگیری اپراتور باشد، از طریق تیکت امکان اطلاع به شما وجود دارد. از مهم‌ترین مزیت‌های دیگر آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • عدم از بین رفتن سابقه درخواست‌ها
  • نیاز نداشتن به تکرار مداوم درخواست‌ها از طرف مشتری
  • قابلیت ردیابی درخواست‌ها، به دلیل مکتوب بودن آن‌ها
  • امکان برقراری مکاتبه و بحث و جدل در رابطه با مشکل تا زمان برطرف شدن آن
  • استفاده از همفکری تیمی همکاران پشتیب، جهت برطرف شدن مشکل

برتری تیکت پشتیب، نسبت به راه‌های ارتباطی دیگر

اگر هنگام ارسال تیکت، گزینه اطلاع‌رس، از طریق پیامک را انتخاب کرده باشید، در صورت پاسخگویی کارشناسان به تیکت، پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع داده می‌شود.

در واقع زم، که مشتری، تیکت را ارسال می‌کند، درخواست او به سرعت به بخش پشتیب، مورد نظر ارجاع داده می‌شود تا با همفکری گروهی از کارشناسان، مشکل کاربر به طور کامل حل شود. در روش ارسال تیکت، تا درخواست یا مشکل مشتری به طور کامل برطرف نشود، تیکت در حال فعال باقی می‌ماند.

ارسال تیکت پشتیب،

هنگامی که تیکت ارسال می‌شود، وضعیت پیامک در حال بررسی در نظر گرفته می‌شود. در صورتی که به تیکت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به صورت پاسخ داده شده، نشان داده می‌شود.

دقت داشته باشید هنگام پیگیری یک موضوع با کارشناس مربوطه، همه سؤال و جواب‌ها در یک تیکت پیگیری می‌شود. بنابراین جهت ارسال پاسخ، نیاز به باز ، تیکت جدید نیست.

شاید شما هم بخواهید بد،د تیکت پشتیب، چیست؟ یا نحوه ارسال تیکت پشتیب، چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم چگونگی ارسال تیکت به پشتیب، را بررسی نماییم. اما قبل از هر چیز لازم است با تیکت پشتیب، و مزایایی آن بیشتر آشنا شوید.

جهت نوشتن پیام به صورت تیکت، بهتر است از حروف و زبان ،ی به تنهایی استفاده شود. امکان بسته شدن تیکت‌های ،یسی یا فینگلیش به طور خودکار وجود دارد.

جمع‌بندی

  • تیکت پشتیب، نوعی درخواست پشتیب، است که توسط مشتری برای تیم پشتیب، شرکت یا سازمان مورد نظر ارسال می‌شود. بنابراین کارشناسان پشتیب، وظیفه دارند بعد از دریافت تیکت، به حل ، مشکل و پاسخ درخواست مشتری بپردازند.
  • ارسال تیکت پشتیب، نوعی روش ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و مواردی از این قبیل است که از این طریق راحت‌تر می‌توان درخواست خود را با ارائه دهندگان محصول یا خدمات درمیان گذاشت.
  • از مزایای ارسال تیکت پشتیب، می‌توان به از بین نرفتن سابقه درخواست‌ها، قابلیت ردیابی درخواست و امکان مکاتبه در رابطه با درخواست مورد نظر اشاره کرد.
  • جهت ارسال تیکت پشتیب،، ابتدا لازم است در پنل مورد نظر حساب کاربری ایجاد کرد.
  • تیکت پشتیب، نسبت به راه ‌های ارتباطی دیگر مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین برتری بیشتری دارد.
  • در این مقاله به معرفی تیکت پشتیب، و آموزش ارسال آن پرداختیم.

در ادامه به قالب‌های ماژول ارسال سریع رفته و یک قالب پیامکی ایجاد کنید. در مرحله بعد وارد ،مت تیکت شوید و با انتخاب افزونه تیکت پشتیب، پیشرفته، تنظیماتی از قبیل سرویس دهنده پیامک، کلید شماره موبایل، شماره ارسال کننده پیامک، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/%D8%AA%DB%8C%DA%A9%D8%AA-%D9%BE%D8%B4%D8%AA%DB%8C%D8%A8%D8%A7%D9%86%DB%8C-%DA%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D8%9F-%D8%AA%D9%88%D8%B6%DB%8C%D8%AD-%DA%A9%D8%A7%D9%85%D9%84-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4-%D8%A7/

ارسال تیکت پشتیب،
نکته دیگر این که در دریافت پاسخ تیکت خود صبور باشید. عدم پاسخگویی به تیکت شما در مدت زمان من،، به این م،ی است که درخواست شما توسط کارشناسان در حال بررسی است. بنابراین به جای ارسال مجدد تیکت، تماس با شرکت یا تنظیم یک تیکت جدید، بهتر است منتظر دریافت پاسخ درخواست خود باشید.

نحوه ارسال تیکت پشتیب،

تیکت یک اصطلاح کلی و بین‌المللی جهت پرسیدن سؤالات کتبی از واحد پشتیب، است که در قالب یک نامه رسمی فرستاده می‌شود. در واقع مشتری، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تیکت برای پشتیب، شرکت می‌فرستد. کارشناسان حاضر در واحد پشتیب، نیز درخواست مورد نظر را بررسی کرده و بعد از پاسخ به آن، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع می‌کنند.

این روزها شرکت‌های خدماتی و تولیدی بسیاری جهت تداوم فعالیت‌های خود و ،ب رضایتمندی مشتریان از ایده پشتیب، بهره می‌برند. شرکت ایده پردازان نیز از زمان شروع فعالیت خود و تأسیس سایت (sms.ir)، خدمات پشتیب، از پنل را ارائه داده است. یکی از راه های ارتباطی با بخش پشتیب، سامانه پیامک این سازمان، ارسال تیکت است.

امتیاز به این مطلب

در ادامه این مقاله از سایت ایده پردازان قصد داریم به آموزش ارسال تیکت پشتیب، بپردازیم. اولین قدم جهت ارسال، با استفاده از لینک مورد نظر، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) است.

سرویس دهنده پیامک که همان (sms.ir) است، رمز عبور و نام کاربری نیز همان اطلاعاتی است که در پنل پیامک ایجاد کرده‌اید.چگونگی ارسال تیکت پشتیب،

قبل از آشنایی با نحوه ارسال تیکت پشتیب،، بهتر است دو نکته مهم را در رابطه با ارسال تیکت در نظر بگیرید. نکته اول این که در صورت وجود هرگونه مشکل یا سؤال، تنها کافی است یک تیکت پشتیب، ارسال کنید و منتظر پاسخ درخواست خود باشید.

شما می‌تو،د با ،ید ماژول ارسال سریع، ارسال تیکت برای همه افراد را با یک خط خدماتی عمومی انجام دهید. بعد از ،ید ماژول به ،مت کلید وب سرویس بروید که در منوی برنامه نویسان وجود دارد. در این ،مت یک کد امنیتی متشکل از حروف و اعداد وارد کنید سپس با انتخاب گزینه ایجاد کلید، کلید وب سرویس را دریافت کنید.نحوه ارسال تیکت پشتیب،

گاهی اوقات ممکن است فردی محصولی را ،یداری کند و به خدمات پشتیب، آن نیاز پیدا کند. در این صورت احتمال دارد هنگام تماس با واحد پشتیب،، گفته شود از طریق ارسال تیکت اقدام کنید. حال اینجاست که فرد با خود می‌گوید تیکت پشتیب، چیست؟ جهت پاسخ به این سؤال و نحوه ارسال تیکت پشتیب، پیشنهاد می‌کنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.

تیکت پشتیب، چیست؟

با درج نام کاربری و رمز عبور، می‌تو،د به حساب کاربری خود وارد شوید. جهت ارسال تیکت وارد بخش تیکت شوید و از آنجا گزینه ارسال تیکت را انتخاب کنید.

در صفحه باز شده، موضوع درخواست خود را بنویسید. در قدم بعدی، واحد مربوطه جهت پاسخگویی به سؤال خود را انتخاب کنید. در ،مت بعدی متن سؤال خود را بنویسید. اگر قصد دارید تصویر یا فایلی را به درخواست خود پیوست دهید از طریق گزینه (browse) امکان ضمیمه ، آن وجود دارد.

نکاتی در خصوص ارسال تیکت پشتیب،

کاربرد تیکت پشتیب، همچنین برای کاربر، که تازه وب‌سایت راه‌اندازی کرده‌اند و از وردپرس هاست استفاده می‌کنند سودمند خواهد بود. زیرا زم، که فرد بعد از مدت کوتاهی که از ،ید هاست گذشته است، با مشکل مواجه می‌شود می‌تواند جهت رفع مشکل با واحد پشتیب، شرکت از طریق ارسال تیکت ارتباط برقرار کند.

مزایای استفاده از تیکت پشتیب،مزایای استفاده از تیکت پشتیب،

با ارسال تیکت پشتیب، از طرف شما، تیم پشتیب، پنل مربوطه، موظف است نسبت به بررسی تیکت‌های مشتریان اقدام کند. سؤالات کاربران را پاسخ دهد و مشکلات را برطرف کند. تیکت‌ها نسبت به راه های ارتباطی دیگر مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین در الویت بالاتری قرار دارند. بنابراین پاسخگویی به آن‌ها با سرعت بیشتری صورت می‌گیرد.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با