استفاده از تیکت پشتیب، نه تنها برای ارائهدهنده محصول یا خدمات سودمند است، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز مزایایی خواهد داشت. به ،وان مثال ممکن است در برخی موارد مانند برنامهنویسی و وبسرویس، پشتیب، نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که در آن واحد، امکان پاسخگویی فراهم نباشد. همچنین در مواردی که جهت ارسال پیامک، نیاز به پیگیری اپراتور باشد، از طریق تیکت امکان اطلاع به شما وجود دارد. از مهمترین مزیتهای دیگر آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
- عدم از بین رفتن سابقه درخواستها
- نیاز نداشتن به تکرار مداوم درخواستها از طرف مشتری
- قابلیت ردیابی درخواستها، به دلیل مکتوب بودن آنها
- امکان برقراری مکاتبه و بحث و جدل در رابطه با مشکل تا زمان برطرف شدن آن
- استفاده از همفکری تیمی همکاران پشتیب، جهت برطرف شدن مشکل
برتری تیکت پشتیب، نسبت به راههای ارتباطی دیگر
اگر هنگام ارسال تیکت، گزینه اطلاعرس، از طریق پیامک را انتخاب کرده باشید، در صورت پاسخگویی کارشناسان به تیکت، پاسخ از طریق پیامک به شما اطلاع داده میشود.
در واقع زم، که مشتری، تیکت را ارسال میکند، درخواست او به سرعت به بخش پشتیب، مورد نظر ارجاع داده میشود تا با همفکری گروهی از کارشناسان، مشکل کاربر به طور کامل حل شود. در روش ارسال تیکت، تا درخواست یا مشکل مشتری به طور کامل برطرف نشود، تیکت در حال فعال باقی میماند.
ارسال تیکت پشتیب،
هنگامی که تیکت ارسال میشود، وضعیت پیامک در حال بررسی در نظر گرفته میشود. در صورتی که به تیکت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به صورت پاسخ داده شده، نشان داده میشود.
دقت داشته باشید هنگام پیگیری یک موضوع با کارشناس مربوطه، همه سؤال و جوابها در یک تیکت پیگیری میشود. بنابراین جهت ارسال پاسخ، نیاز به باز ، تیکت جدید نیست.
شاید شما هم بخواهید بد،د تیکت پشتیب، چیست؟ یا نحوه ارسال تیکت پشتیب، چگونه است؟ در این مقاله قصد داریم چگونگی ارسال تیکت به پشتیب، را بررسی نماییم. اما قبل از هر چیز لازم است با تیکت پشتیب، و مزایایی آن بیشتر آشنا شوید.
جهت نوشتن پیام به صورت تیکت، بهتر است از حروف و زبان ،ی به تنهایی استفاده شود. امکان بسته شدن تیکتهای ،یسی یا فینگلیش به طور خودکار وجود دارد.
جمعبندی
- تیکت پشتیب، نوعی درخواست پشتیب، است که توسط مشتری برای تیم پشتیب، شرکت یا سازمان مورد نظر ارسال میشود. بنابراین کارشناسان پشتیب، وظیفه دارند بعد از دریافت تیکت، به حل ، مشکل و پاسخ درخواست مشتری بپردازند.
- ارسال تیکت پشتیب، نوعی روش ارتباطی مانند تلفن، ایمیل و مواردی از این قبیل است که از این طریق راحتتر میتوان درخواست خود را با ارائه دهندگان محصول یا خدمات درمیان گذاشت.
- از مزایای ارسال تیکت پشتیب، میتوان به از بین نرفتن سابقه درخواستها، قابلیت ردیابی درخواست و امکان مکاتبه در رابطه با درخواست مورد نظر اشاره کرد.
- جهت ارسال تیکت پشتیب،، ابتدا لازم است در پنل مورد نظر حساب کاربری ایجاد کرد.
- تیکت پشتیب، نسبت به راه های ارتباطی دیگر مانند تلفن، ایمیل و چت آنلاین برتری بیشتری دارد.
- در این مقاله به معرفی تیکت پشتیب، و آموزش ارسال آن پرداختیم.
در ادامه به قالبهای ماژول ارسال سریع رفته و یک قالب پیامکی ایجاد کنید. در مرحله بعد وارد ،مت تیکت شوید و با انتخاب افزونه تیکت پشتیب، پیشرفته، تنظیماتی از قبیل سرویس دهنده پیامک، کلید شماره موبایل، شماره ارسال کننده پیامک، نام کاربری و رمز عبور را وارد کنید.