تبلیغات آژانس های هواپیمایی | 10 روش بازاریابی فروش بلیط و تور

از مشتریان خود بخواهید در صورتی که می‌خواهند از جدیدترین تورها و برنامه‌های تفریحی شما باخبر شوند، با ارسال یک کلمه کلیدی به سامانه پیامکی از جدیدترین برنامه‌ها باخبر شوند. مش،ین سامانه پیامکی شما باید اولین ،، باشند که از جدیدترین اخبار و برنامه‌های سفرهای شما باخبر شوند.

تور لحظه آ،ی

طبق تحقیقاتی که چند آژانس بازاریابی متفاوت انجام دادند، ماهانه حدوداً 40% درصد از درآمد هر ،ب‌وکار توسط مشتریان دائم و همیشگی تامین می‌شود. حتماً می‌د،د که حفظ و نگه‌داری مشتریان ثابت راحت‌تر و کم‌هزینه‌تر از جذب مشتری جدید است.

برای آشنایی با خدمات سئو به صفحه خدمات سئو نوین مراجعه کنید.

بازاریابی پیامکی فقط زم، برای صنعت گردشگری خوب کار می‌کند که با چرخه‌‌ٔ آن آشنایی داشته باشید. یکی از کلیدهای اصلی برای موفقیت در اس ام اس مارکتینگ، آغاز به موقع چرخه است. هر چه مشتریان زودتر در خبرنامه‌ٔ پیامکی عضو شوند، تبلیغات شما سریع‌تر به جریان می‌افتد. حتی اگر هنوز برنامه‌ریزی خاص و پیشنهاد ویژه‌ای ندارید سرویس سامانه پیامکی خود را راه‌اندازی کنید.

برای پیوستن به خبرنامه پیامکی آژانس هواپیمایی پرستیژ عدد 1 را به سامانه ما ارسال کنید.

به موازات جا افتادن بازاریابی پیامکی در میان ،ب‌وکارها، یک باور عمومی غلط در جامعه ترویج یافت که پیامک‌های تبلیغاتی آمدند، که آسایش مردم را از آن‌ها بگیرند. مردم حق داشتند، اما ایراد کار کجا بود؟ ایرادی که در بازاریابی پیامکی وجود داشت، در حقیقت ایراد این بازاریابی نبود، بلکه ،ب‌وکارهایی بودند که بدون دانش کافی، به صورت رگباری برای مخاطبان پیامک‌های تبلیغاتی فرستادند. پیامک‌هایی که بدون هدف‌گذاری صحیح بی‌هوا و تصادفی به سمت مشتریان پرتاب می‌شدند. مخاطب، که شاید هیچ ارتباطی با آن مشاغل نداشتند.

آژانس تبلیغاتی شما که حتما سایت دارد، نه؟ اگر جواب‌تان مثبت است که دو توصیه فوق‌العاده داریم:

1- تبلیغات گوگل

مطمئن باشید که در همهٔ مراحل از بازاریابی پیامکی استفاده کنید. قبل از اینکه مسافر اقدام به ،ید کند، وقتی رزرو می‌کنند و مسلماً پس از پرداخت پول، اس ام اس بفرستید. در پایان نیز می‌تو،د به یک روش شخصی، درباره‌ٔ فرایند انجام کار، از آن‌ها نظرسنجی کنید. این راه‌حل بسیار خوبی برای برقراری ارتباط و وفاداری است. برای بدست آوردن بهترین نتیجه، ارتباطات خود را در سطحی کاملاً شخصی نگه دارید.

کاربردهای سامانه پیامکی برای آژانس‌ هواپیمایی

تبلیغات گوگل رای آژانس های مسافرتی

2- سئو و بهینه‌سازی وبسایت

اگر به تبلیغات هدفمند و پربازده اینستاگرام علاقه‌مندید، به صفحۀ تبلیغات اینستاگرام ما در دیدوگرام مراجعه کنید.

آژانس هواپیمایی آسیا پرواز

آ،ین سفرها و تورهای مسافرتی

 

تبلیغات پیامکی

تمام این موارد، مال زم،‌ست که سایت دارید، اما اگر به تازگی ،ب‌وکار راه‌اندازی کردید و هنوز سایت ندارید، سری به سامانه سایت ساز پرتال بزنید. پرتال 7 روز تست رایگان هم برای‌تان در نظر گرفته است.

ایمیل مارکتینگ

اینستاگرام در سال‌های اخیر به شدت در حال پیشرفت بوده و با به‌روزرس،‌های مکرر، در طی سال‌های فعالیت‌اش توانسته 500 میلیون کاربر فعال از سراسر جهان به‌دست آورد. بر طبق آمار 15 میلیون ایر، در این برنامه حساب کاربری دارند.

در ادامه انواع تبلیغات برای آژانس‌ هواپیمایی را توضیح می‌دهیم.

بازاریابی و تبلیغات وب‌سایت

بر طبق آمار سایت VisitBritain که مخصوص رزرو هتل و سفر است، مشتری، که یکبار از خدمات تفریحی استفاده ،د بسیار مشتاق هستند، که برای بار دوم هم از همان خدمات استفاده کنند. در استفاده مجدد، هم بیشتر ،ج کرده و هم مدت زمان بیشتری خدمات را مورد استفاده قرار می‌دهند.

بازاریابی پیامکی بهترین روش برای حفظ مشتریان ثابت است، به‌وسیلهٔ سامانه پیامکی، می‌تو،د با مشتریان در ارتباط باشید، به‌راحتی می‌تو،د ذائقه‌ٔ مشتریان همیشگی خود را بشناسید و متن، با سلیقه‌ٔ آن‌ها پیامک ارسال کنید. در ادامه این مسئله را روشن‌تر می‌کنیم.

چرخه‌ٔ تبلیغات پیامکی را سریع‌تر به راه بیاندازید

لیستی از مشتریان VIP ایجاد کنید و براساس علاقه آنان، پیشنهاد و تخفیف ویژه بفرستید. با استفاده از رزروهای قبلی مشتریان، می‌تو،د علایق آن‌ها را بیشتر بشناسید، مثلاً می‌تو،د بفهمید سفرهای زیارتی بیشتر دوست دارند، به سفر در طبیعت تمایل دارند یا به گردش در مکان‌های تاریخی مشتاق هستند. این شخصی‌سازی یک تغییر اساسی در آژانس هواپیمایی‌ ایجاد می‌کند و به راحتی شما را از سایر آژانس‌ها متمایز می‌کند.

ارسال خود را در زمان من، انجام دهید

ممکن است شما هم مانند خانم رضوی ند،د یک سامانه پیامکی چقدر می‌تواند مفید باشد و مانند او تصور اشتباهی از سرویس‌های پیامک تبلیغاتی داشته باشید. شاید برای‌تان جالب باشد بد،د سامانه‌ٔ اس ام اس چه قابلیت‌ها و کاربردهایی دارد. تبلیغات پیامکی چون بسیار انعطاف‌پذیر و استفاده از آن آسان است، در مدت زمان کوتاهی ،ب‌وکارهای زیادی را به خود جذب کرد و به‌سرعت در جامعه فراگیر شد. اما از طرف دیگر …

سئو فرآیند بهینه‌سازی وبسایت برای موتورهای جستجو است. پیچیده است؟ بالاتر توضیح دادم که می‌تو،د در ازای کلیدواژه مشخصی به گوگل تبلیغ بدهید، تا سایت را در صدر نتایج جستجو به کاربران نمایش دهد. حالا هم همان کار را انجام می‌دهید، اما نه با پرداخت هزینه به گوگل، بلکه به صورت طبیعی و ارگ،ک سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه می‌کنید، به این فرآیند سئو می‌گویند. البته تصور نکنید که سئو یک فرآیند یک شبه است، بلکه بسیار زمان‌بر است. (چیزی بین 6 ماه تا ی،ال، اگر مداوم کار کنید) اما در عوض اگر جایگاه خوبی در گوگل بدست آورید، امکان اینکه آن‌را از دست دهید، بسیار کم است.

آژانس هواپیماییبه طور کلی صنعت گردشگری و آژانس‌های هواپیمایی به صورت خاص بیشترین قابلیت برای استفاده از بازاریابی پیامکی را دارند. به شرط آنکه درست و به جا از آن استفاده کنید، تا باعث افزایش فروش و رضایت از خدمات‌ آژانس باشد.

خب، مسلماً از آنجایی که همیشه حق با مشتری است، اداره مخابرات هم برای مق، با این نوع استفاده‌ٔ بی‌هدف و آزاردهنده لیستی به نام بلک لیست مخابرات را ایجاد کرد. ما در ملی پیامک به این فکر کردیم که یک فرهنگ‌سازی اساسی در زمینه تبلیغات پیامکی، شاید این تصور غلط را از بین ببرد و نیرویی که در این نوع تبلیغات نهفته است را بیدار کند.

خانم رضوی: آقا تروخدا بگید این طیاره‌تون قراره کِی پرواز کنه؟ به خدا من کار و زندگیمو ول کردم که به این پرواز برسم! بیمارستان بودم جونِ بچه‌ام.

هتل 4 ستاره پارسیان

همهٔ اطلاع‌رس،‌ها را می‌تو،د به راحتی از طریق سامانه ملی پیامک در اختیار مش،ین خود قرار دهید، که برای آژانس‌های هواپیمایی چند مزیت اساسی دارد:

  • به ،وان یک آژانس هواپیمایی منظم و با برنامه در ذهن مشتریان خود ثبت می‌شوید.
  • به مشتریان نشان می‌دهید، که وقت آن‌ها برای آژانس ارزش دارد و به آن بها می‌دهید.
مشتری گرامی به علت نقص فنی پرواز ساعت 2 شما به تهران چهار ساعت تاخیر دارد

گاهی اوقات، عده‌ای از مشتریان به دلایل مختلفی از سفر ، استقبال چند، نمی‌کنند. مثلاً مهرماه که مدارس آغاز می‌شوند، ماه رمضان و … اما همهٔ مخاطبان که در ماه مهر به مدرسه نمی‌روند، این مواقع، زمان من،ی برای تخفیف‌های ویژه برای سایر مشتریان است. با یک تخفیف فوق‌العاده زمان‌های مرده در آژانس خود را به بهترین نحو احیا کنید.

طرح مشتریان VIP

تور سه روزه جزیره کیش

چهارشنبه‌ها نیز زمان من،ی است. در آ، هفته، مشتریان پتانسیل‌های زیادی دارند که از تخفیف‌ها و پیشنهادات ویژه استقبال کنند. آن‌ها همه هفته را کار ،د و خسته هستند. در ساعت‌های ،ل‌کننده کاری، فکر ، به یک آ، هفته‌ٔ خوب حسابی حال‌شان را جا می‌آورد.

اگر شما هم در زمینه تبلیغات آژانس هواپیمایی روشی می‌شناسید‌، در ،مت دیدگاه‌ها برای مخاطبان ملی پیامک بنویسید.


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-marketing-for-travel-agencies/

سامانه پیامکی برای آژانس‌های هواپیمایی کاربردهای مفید و متفاوتی دارند، از جمله پیام‌های اطلاع‌رس، و تخفیف را می‌توان با پیامک ارسال کرد. در ادامه کارکردهای سامانه را بیشتر توضیح می‌دهیم.

اطلاع دادن از تاخیر در پرواز و میزان تاخیر

خب، جواب دقیقاً هم،‌ست که به آن فکر می‌کنید: چون افراد فرصت ندارد، همهٔ محتواهای شبکه‌های اجتماعی را بخوانند. مثلاً فردی که در تلگرام گروه، کانال و مخاطبان زیادی دارد، مسلماً فرصت نمی‌کند همهٔ پیام‌ها را بخواند و حجم انبوهی از آن‌ها را اصلاً باز نکرده یا نخوانده رها می‌کند. اما اس ام اس به دلیل حجم و تعداد کم و حساب‌شده حتی اگر همان موقع خوانده نشوند، بعداً توسط کاربر خوانده می‌شوند، همچنین می‌تو،د از بازاریابی شبکه‌های اجتماعی و سامانه ملی پیامک به صورت هم‌زمان استفاده کنید. برای مطالعه بیشتر در این زمینه مقاله تبلیغات پیامکی و شبکه‌های اجتماعی را بخو،د.

سامانه ملی پیامکی همهٔ امکانات گفته شده در این مطلب را به همراه امکانات مفید دیگری را با تعرفه من، در اختیار کاربران قرار می‌دهد. اگر علاقه دارید کمپین پیامک تبلیغاتی راه اندازی کنید، با کارشناسان فنی ملی پیامک به شماره 02163404 زنگ بزنید، تا همکاران ما، برای روش و شیوه‌های تبلیغاتی مختلف به شما مشاوره رایگان بدهند.

پیش از آنکه صحبتی کنیم، پیشنهاد می‌کنیم مکالمه زیر را مطالعه کنید:

این شرکت که با مشکل تاخیر در دریافت پیغام‌های صوتی مهم مسافران مواجه بود، نیاز داشت به طریقی، اطلاعات لحظه‌ای را در اختیار مشتریان قرار دهد. آن‌ها یک سرویس پیامکی را برای اطلاع تاخیرها، کنسلی‌ها، موجود بودن بلیط و دیگر اطلاعات مربوط به پرواز به‌کار گرفتند.

پذیرش فرودگاه: از شما معذرت می‌خوام سرکارِ خانم. اما جسارتاً شما پیامک تاخیر پروازتون را دریافت نکردید؟

خانم رضوی: ای وا! نه من که شمارمو ننوشتم. اگه همچین پیامی دیده بودم که الان جلوی شما نایستاده بودم و شکایت کنم. خب به کار و زندگیم می‌رسیدم. مگه برای این چیزا هم اس ‌ام ‌اس میدن؟ من ترسیدم شماره‌مو بزارم و کل روز برام پیامک تبلیغاتی بیاد!

پذیرش فرودگاه: از توی فرم‌تون دیگه خانم محترم. اون ،متی که نوشته بود در صورت تمایل عضویت در خبرنامه‌ٔ پیامکی شماره‌ٔ خود را یادداشت کنید.

هنگامی که ،ب‌و‌کاری برای ترویجِ محصول یا خدمات، پیغامی تجاری با استفاده از پست الکترونیکی (Email) به گروهی از کاربران بفرستد، از بازاریابی ایمیلی استفاده می‌کند. در تعریف دقیق‌‎تر، ایمیل مارکتینگ به ارسال ایمیل جهت گسترش رابطه با مشتری بالقوه یا مشتری فعلی، ایمیل مارکتینگ گفته می‌شود، این ایمیل‌ها معمولاً محتوای تبلیغاتی، ترویجی، پیشنهادی و … دارند و به منظور کمک به ایجاد وفاداری، اعتماد یا آگاهی از برند ارسال می‌شوند.

فقط 350 هزار تومان

با رعایت چند نکته‌ٔ ساده زیر، میزان موفقیت خود را در تبلیغات پیامکی بالا ببرید.

بازاریابی پیامکیمشتریان همیشگی خود را جدی بگیرید

در تبلیغات گوگل شما هزینه می‌پردازید و در ازای پرداخت پول (بر اساس تعداد کلیک) سایت را براساس کلمات کلیدی‌ای که مشخص کردید، مدت زم، به کاربران نمایش می‌دهد. مثلاً آژانس برای تور آنتالیا برنامه‌ریزی کرده‌، گوگل در ازای دریافت هزینه، صفحه تور آنتالیا را برای مدت مشخصی به کاربران نمایش می‌دهد. تبلیغات گوگل نمونه بارز تبلیغات هدفمند و موثر هستند، زیرا هزینهٔ تبلیغ را فقط برای کاربر، ،ج می‌کنید، که به دنبال تور آنتالیا هستند. اما تبلیغات گوگل نیاز به تیم متخصص دارد، شرکت نوین یکی از شرکت‌های ارائه دهندۀ تبلیغات گوگل است. در صفحۀ تعرفۀ تبلیغات گوگل به راحتی می‌تو،د با تعرفه‌های تبلیغ آشنا شوید.

نتایج واضح و آنی بود: مشتریان بسیاری شروع به استفاده از خدمات پیامکی این شرکت ،د و تمام پیغام‌های ضروری از این طریق به دست‌شان می‌رسید. در نهایت به کمک پیامک، تعداد مشتریان این هواپیمایی حتی از قبل هم بیشتر شد و این خدمات به صورت بخش ثابتی از کارشان در آمد.

هواپیمایی ساوت-وست متوجه شده بود که وقتی مشتریان می‌خواهند بلیط خود را رزرو کنند یا یک اکانت اینترنتی بسازند، به ،وان اولین راه ارتباطی، شماره تلفن ثبت می‌کنند و آن‌ها نیز دقیقاً به همین خواستۀ مشتریان احترام گذاشتند. این بهترین ابزار ممکن ساوث-وست بود، زیرا امروزه همه دارای گوشی موبایل هستند و در نتیجه پیامک‌های شرکت در لحظه به دست مخاطب می‌رسید.

آ،ین صحبت در مورد آژانس هواپیمایی

تحقیقات نشان دادند که 98% پیامک‌ها توسط مخاطبان دیده می‌شوند. اما علت این مسئله چیست؟ چرا شبکه‌های اجتماعی با این حجم از تنوع محتوا (ویدیو، ع،، کلیپ صوتی و …) کمتر از پیامک‌ها دیده می‌شوند؟

خانم رضوی: نه! معلومه که نه. شما شماره‌ٔ منو از کجا دارید؟

3 نوع اصلی تبلیغات در اینستاگرام،‌به صورت بازدیدی و ساعتی هستند.

  • افزایش فالوورهای اینستاگرام: این روش عموماً به خودی خود کاربردی ندارد. افزایش تعداد فالوور به م،ای افزایش فروش نیست.
  • تبلیغات ساعتی: در تبلیغات ساعتی، ع، یا ویدیو بر اساس تعداد ساعات مشخصی بر روی صفحات من، ،ب‌وکار شما قرار می‌گیرد.
  • تبلیغات بازدیدی: در تبلیغات بازدیدی بر اساس تعداد بازدید (view) از پست‌های تبلیغاتی‌تان، تبلیغ خود را انجام ‌دهید.

در دسته‌بندی سامانه پیامکی خود بخشی را به مشتریان VIP خود اختصاص دهید. پیامک‌های این دسته را با ادبیاتی متفاوت از مشتریان عمومی خود ارسال کنید و در سطحی شخصی‌تر برای آن‌ها اس ام اس ارسال کنید. تخفیفات و پیشنهادات ویژه‌ را هم برای این دسته ارسال کنید، با این‌کار به مشتریان، حسی از ویژه بودن می‌دهید. آن‌ها هم استقبال کرده و احساس تعلق خاطر به آژانس باعث می‌شود که بارها از خدمات استفاده کنند.

آژانس هواپیماییبررسی یک نمونه

البته که می‌تو،د از ایمیل یا شبکه‌های اجتماعی برای بازایابی کار خود استفاده کنید، اما آیا تا به حال ،ی را دیدید که همهٔ ایمیل‌های دریافتی را چک کند؟ یا ،ی که همهٔ پیام‌های تلگرام یا اینستاگرام خود را بخواند؟

آژانس‌های مسافرتی زیرمجموعه‌های نسبتاً کوچکی از صنعت بزرگ و درآمدزای گردشگری هستند. فصل تابستان، بازار رقابت بین آژانس‌های مسافرتی و تورهای گردشگری داغ است. در تابستان‌های داغ رقابت، باید راهی برای متمایز شدن یافت. راه متمایز شدن در یک کلمه خلاصه می‌شود! تبلیغات.

در ایمیل مارکتینگ باید در نظر داشته باشید که ارسال اسپم و استفاده از لیست‌های ایمیل‌ آماده، سبب می‌شود که به آژانس هواپیمایی شما ضربه وارد شود.

در همه مراحل از اس ‌ام‌ اس استفاده کنید

انتخاب زمان من، برای ارسال پیامک، کلید موفقیت شماست. مثلاً شنبه‌ها بهترین وقت برای نوید دادن یک آ، هفته‌ٔ به یادماندنی برای مشتریان است. مخاطبان وقتی به آ، هفته‌ٔ هیجان‌انگیز فکر می‌کنند، انگیزه‌ٔ آن‌ها برای کار ، نیز افزایش می‌یابد. چه ،ی می‌تواند با وسوسه‌ٔ یک آ، هفته‌ لذت‌بخش مق، کند؟

آژانس مسافرتی ستاره

بلیط‌ های موبایلی

می‌تو،د برای مشتریان سرویس رزرو موبایلی راه بیاندازید و در همهٔ مراحل از جمله: تایید بلیط، پرداخت موفق و … از سامانه پیامکی استفاده کنید. نکات زیر را در راه‌اندازی سامانه خود مدنظر داشته باشید:

  1. مراحل ،ید بلیط از سامانه شما راحت باشد و تمامی کاربران بتوانند از آن استفاده کنند.
  2. میزان امنیت سرویس باید کاملاً بالا باشد.

تخفیف‌ها و کوپن‌های پیامکی

حفظ مشتری دیروز راحت‌تر و مقرون‌ به‌صرفه‌تر از جذب مشتری فرداست!

“وای بازم اس‌ام‌اس تبلیغاتی! به خدا کشتنمون. راهی نیست بشه اینارو قطع کرد؟”

“آیا پرواز تاخیر دارد؟”، “هواپیما دچار نقص فنی شده است و پرواز چندین ساعت به تاخیر می‌افتد؟”، “آب‌وهوا برای پرواز نامساعد است؟”

آژانس پرستیژ

یک گروه VIP بسازید

برای اطلاعات بیشتر در مورد ایمیل مارکتینگ به تبلیغات ایمیلی وبلاگ نوین مراجعه کنید.

تبلیغات اینستاگرام

به تجربۀ شرکت هواپیمایی ساوت-وست (Southwest) در آمریکا توجه کنید.

در این مقاله، ابتدا روش‌هایی که برای تبلیغات آژانس هواپیمایی وجود دارد را نام می‌بریم و پس از آن پیشنهاد ویژه‌ٔ خود را که پنل پیامکی ملی پیامک است را معرفی می‌کنیم. قرار است ببینیم که چگونه آژانس‌های هواپیمایی می‌توانند به بهترین نحو از بازاریابی پیامکی استفاده کنند و اس ام اس‌های که ارسال می‌کنند، به محبوب‌ترین پیامک‌های مشتریان‌شان تبدیل شوند. پس صبورانه ادامه‌ٔ مطلب را بخو،د.

آژانس هواپیماییانواع روش‌های تبلیغات برای آژانس هواپیمایی

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با