بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-خرید بک لینک گلدلینک

بک لینک چیست؟ چگونه بک لینک بگیریم که جریمه نشویم؟-خرید بک لینک گلدلینک

«لینک با اعتبار بالا» به لینک‌هایی اشاره دارد که از سایت‌هایی با اعتبار بالا مانند سایت‌های خبری بدست می‌آیند. این سایت‌ها به عنوان دامنه‌هایی شناخته می‌شوند که گوگل به آن‌ها اعتماد دارد. برای هر بک لینک سایت به جزئیاتی دسترسی خواهید داشت که در زیر آورده شده است. برای این کار، مطالب سایت رقیب خود را پیدا و منبع لینک‌ها (بک‌لینک‌ها) را بیابید. چنین فرآیندی به کمک ابزارهای بک لینک یا همان «Backlink Checker» امکان‌پذیر است که لینک آن در زیر آورده شده است.

این یعنی شما میتوانید تعداد دلخواه بک لینک از سایت مورد نظر را در مدت زمان 1 تا 12 ماه خریداری کنید. البته نمیگویم نمیتوان از اینها سایت ها اقدام به خرید بک لینک معتبر کرد، اما پیشنهاد میکنم در هنگام خرید بک لینک موقت و همینطور بک لینک های تعداد انبوه، حواستان را جمع کنید. یکی دیگر از وب‌سایت‌های ایرانی فروش بک لینک، وب‌سایت سئو ارزان می‌باشد که در آن می‌توانید به‌صورت انبوه بک لینک‌های ایرانی تهیه کنید. شایان ذکر است که اگر وب‌سایت شما نوپا است، خرید تعداد انبوهی از بک لینک را به شما توصیه نمی‌کنیم؛ زیرا ممکن است موجب هرز شناخته شدن وب‌سایت شما از نگاه گوگل شود. توجه داشته باشید که برای این کار بهتر است با چند اکانت به فروم‌ها و انجمن‌های تخصصی و مرتبط وارد شوید و لینک‌های خود را در قالب پاسخِ سؤال یا راه‌حل مشکلی، منتشر کنید. شایان ذکر است که فعالیت در فروم‌ها با چند اکانت، روند لینک سازی شما را طبیعی و سالم جلوه می‌دهد.

اگر با یک تیم قابل اعتماد کار نکنید، ممکن است زمان و پول خود را از دست بدهید. اگر نیاز به خرید بک لینک های با کیفیت و ارزان دارید، می توانید با خیال راحت آنها را از خریداری کنید. همچنین می توانید پکیج های لینک بیلدینگ را در این وب سایت خریداری کنید. لینک های دوفالو دامین اتوریتی شما را افزایش خواهد داد و منجر به بهبود در رتبه ی کلمات کلیدی وب سایت شما خواهد شد.

اگر کسی در سایتش لینک سایت شما را قرار دهد، شما یک بک‌ لینک از آن‌ سایت گرفته‌اید و اگر شما لینک آن‌ها را در سایتتان بگذارید، یک بک‌لینک به آن‌ها داده‌اید. راه‌های متفاوتی برای بدست آوردن و یا ساختن بک لینک وجود دارد که طبیعی بودن آن بسته به معیارهایی چون اعتبار دامنه، کیفیت محتواهای ارائه شده، زمان ساخت لینک، سن دامنه، تعداد لینک خروجی، آدرس آی پی سایت و … دارد. به طور کلی می‌توان گفت بک لینک طبیعی لینکی است که خود به صورت طبیعی ایجاد شده باشد و باعث بهبود جایگاه شما در نتایج موتورهای جستجو شود.

سئوطلوع با هدف ارائه خدمات سئو سایت، آموزش سئو، دیجیتال مارکتینگ و خدمات تولید محتوا راه اندازی شد. سئوطلوع با چندین سال سابقه درخشان، می تواند بهترین انتخاب برای سئو سایت شما باشد. ولی اگر بک لینک و ریپورتاژ در کنار هم بصورت اصولی ایجاد شوند نیز تاثیر بسیار بهتری خواهد داشت که پکیج‌های ما شامل ریپورتاژ هم می‌باشند. ✅ پس از بررسی، بک لینک های مورد نیاز وب سایت شما را بررسی خرید بکلینک شناسایی می کنیم.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار