به روزترین راهنمای خرید لپ تاپ؛ تمام نکات را بدانید فالنیک | behtarin-laptop

به روزترین راهنمای خرید لپ تاپ؛ تمام نکات را بدانید فالنیک | behtarin-laptop

شاید بتوانیم بگوییم که لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD بهترین لپ تاپ میان رده بازار است. قیمت لپ تاپ میان رده لپ تاپ 14 اینچی ایسوس مدل K413EQ EK369 i5 8GB 512GB SSD کاملا با سخت‌افزاری که دارد هماهنگی دارد و همین موضوع ارزش خرید آن را چند بهترین لپ تاپ در رنج قیمت 15 میلیون برابر کرده است. صفحه نمایش ۱۴ اینچی با وضوح تصویر Full HD که تا ۲۲۰ نیت روشنایی تولید می‌کند. صفحه نمایشی مات که کیفیت بسیار خوبی دارد و در استفاده‌های طولانی مدت چشم کاربران را خسته نمی‌کند. اگر کاربری شما به وجود پردازنده گرافیکی مجزا وابسته است، باید به‌سراغ یک مدل از «IdeaPad 5» بروید که به‌همین منظور تراشه‌ی GeForce MX450 را در بطن خود دارد. این لپ‌تاپ از پردازنده‌ی Core i5-1135G7 استفاده می‌کند، هشت گیگابایت رم به‌همراه ۵۱۲ گیگابایت SSD در اختیارتان قرار می‌دهد و با وجود صفحه نمایش Full-HD IPS LCD و باتری ۵۷ وات ساعتی ارزش خرید بالایی پیدا می‌کند.

  • البته که میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ اهمیت دارد و بهتر است که بسته به استفاده لپ تاپ ۱ ترابایتی یا بیشتر خریداری کنید اما مهم‌تر از میزان حافظه‌ی داخلی لپ تاپ نوع حافظه است.
  • به لطف حافظه 1 ترابایتی SSD PCIe NVMe که برای جدیدترین مدل لپ تاپ ایسوس در نظر گرفته شده است، ظرفیت ذخیره سازی مناسبی برای ذخیره اطلاعات خواهید داشت.
  • اگر از لیستی که ما در آن مدام لپ تاپ های ایسوس را معرفی می‌کردیم خسته شده اید، این مدل از برند Acer می‌تواند کمی توجه شما را جلب کند.
  • این پردازنده عالی دارای 2 هسته با فرکانس کاری 1.2 تا 4.4 گیگاهرتز و 4 هسته با فرکانس کاری 0.9 تا 3.3 گیگاهرتز است.
  • در سالهای اخیر حتی گوشی‌های ارزان قیمت هم صفحه نمایش‌های با کیفیت بالا دارند و بر روی لپ تاپی که قرار است در صفحه بزرگ آن سالها متن بخوانید و محتوا ببینید، منطقی نیست مانیتور ضعیف داشته باشید.

که سبب می شود به راحتی بتوانید اطلاعات با سرعت بالا را ذخیره کنید. باید گفت که پیش از این هم لنوو با نسل اول این سری از لپ تاپ‌هایش، دستگاه‌هایی با عملکرد خوب را به نمایش گذاشته بود و حالا از نسل دوم این لپتاپ‌ها هم کمتر از این انتظار نمی‌رود. این یکی از ارزان ترین لپ تاپ های بازار است که می‌توانید خریداری کنید.

اگر برای پولتان ارزش قائل هستید، لطفا ارزان نخرید!

دانستن اینکه بهترین لپ تاپ‌ها بر اساس قیمت کدامند یکی از پیش نیازهای خرید لپ تاپ است. به همین خاطر، در ادامه این مقاله قصد داریم بهترین لپ تاپ‌ها بر اساس قیمت در رنج‌های مختلف را به شما معرفی کنیم. در زمینه پردازش‌های CPUمحور، این لپ‌تاپ به تراشه Ryzen HX اتکا دارد. صفحه‌نمایش ۱۷٫۳ اینچی IPS این لپ‌تاپ محتوا را در نرخ نوسازی فوق‌العاده بالای ۳۶۰ هرتزی و با وضوح FHD به تصویر می‌کشد. ۱۶ گیگابایت رم DDR5 و یک ترابایت SSD دارد و توسط یک باتری ۹۰ وات ساعتی تغذیه می‌شود. ارزان‌ترین مدل «IdeaPad 3 لنوو» از نمایشگر ۱۴ اینچی TN مات با وضوح HD، رم ۴ گیگابایت DDR4، پردازنده‌ی چهار هسته‌ای اینتل Pentium N5030 و یک ترابایت هارددیسک بهره می‌برد.

سایر مشخصات

ولی اگر کارتون بیشتر بر پایه CPU هستش لپ تاپ پیشنهادی شما بهتره. مشکل اصلی لپ تاپ زیر 15 میلیونی نداشتن کارت گرافیک قوی است و به همین دلیل برای کارهای گرافیکی جدی مناسب نیستند. برند ایسر؛ لپ تاپ‌های ایسر معمولا تنوع کمتری نسبت به لنوو و ایسوس داردن و بازار آنها در ایران چندان بزرگ نیست. البته لپ تاپ‌های ایسر قیمت معقولی دارند و ارزش خرید آنها بالاست. این پردازنده ضعیف که از ارزان‌ترین پردازنده‌های لپ تاپ است، برای کارهای سبک و عادی کافی است ولی نباید انتظار بالایی برای اجرای نرم افزارهای سنگین داشته باشید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار