بهترین گوشی دنیا؛ جنگ پرچمداران سازندگان گوشی های مدل بالای جهان پلازا

بهترین گوشی دنیا؛ جنگ پرچمداران سازندگان گوشی های مدل بالای جهان پلازا

داداش پوکو ایکس تری دستت بگیر بعدش حرف از هواوی بزن ، هواوی به سامسونگ نمیرسه چه برسه به شیائومی ایکس تری . اگر یک گوشی قدرتمندتر و خیلی سریع برای گیم‌ و برنامه‌های سنگین می‌خواهید این مدل شاید شما را چندان راضی نکند. اگر گیمر هستید و می‌خواهید بازی‌ها را در سطح حرفه‌ای و به مدت طولانی انجام دهید، بهترست به سراغ مدل‌های دیگر لیست بروید. با سلام سعی شده میانگین قیمت این گوشی ها لحاظ بشه و اینکه قیمت ها به روز رسانی خواهد شد.

هواوی نمایشگر ۶ اینچی با رزولوشن اچ‌دی‌پلاس برای گوشی اقتصادی و ارزان‌تر خود یعنی وای ۷ پرایم در نظر گرفته که روشنایی آن تقریبا مشابه دیگر گوشی‌های هواوی است؛ با این تفاوت که رنگ مشکی بهتر در آن نمایش داده می‌شود. تقریبا تمام گوشی‌های هواوی روشنایی حداقل مناسبی دارند و استفاده از آن‌ها در محیط‌های تاریک چندان آزاردهنده نیست؛ اما روشنایی حداکثر برخی مدل‌های این شرکت چینی به اندازه‌ی رقبای کره‌ای نیست. طراحی گوشی هم منحصر به فرد است و اوپو ماژول دوربین را به‌صورت یکپارچه با بدنه سرامیکی پشتی گوشی ادغام کرده است.

بهترین ساعت های هوشمند با امکان مکالمه

با این حال، حسگر اثر انگشت در نمایشگر بسیار پایین بوده و فقط حدود یک سانتی‌متر بالاتر از لبه پایینی است؛ بنابراین ممکن است مجبور شوید انگشت شست خود را به پایین‌تر از حد معمول برسانید. در پنل جلویی یک نمایشگر 6.5 اینچی در نظر گرفته شده که 84.9 درصد از کل پنل را در بر گرفته است. در زیر این نمایشگر یک اسکنر اثر انگشت وجود دارد که احتمال می‌دهیم از دقت و حساسیت بالایی برخوردار باشد. لنز سلفی در قسمت بالایی این پنل قرار گرفته و مزاحمتی برای تماشای فیلم انواع محتواهای تصویری ندارد. پنل جلویی توسط محافظ گوریلا گلس 5 محافظت شده‌است که از نمایشگر در برابر آسیب‌های احتمالی مانند خط و خش مراقبت می‌کند.

بهترین گوشی های اقتصادی تا ۴.۵ میلیون تومان

گوشی سامسونگ A03 دارای دوربین عقب 48 مگاپیکسلی اصلی f/1.8، سنسور عمق 2 مگاپیکسل، f/2.4 و دوربین جلو 5 مگاپیکسل، f/2.2 است که در قسمت ناچ قظره ای نمایشگر جای گرفته است. دوربین اصلی، دوربین فوق عریض و سنسورهای عمق در پشت، عملکرد کافی را برای گوشی‌هایی که در سال 2021 عرضه می‌شوند، ارائه می‌کنند. گلکسی A03s یک دوربین بیشتر دارد، اما مزیت گلکسی A03 این است که دوربین اصلی آن تعداد پیکسل‌های بالاتری دارد. این گوشی موبایل نسبت به نسل قبل خود یعنی Galaxy A03s ارتقای کلی پیدا کرده است. وزن196 گوشی میان رده سامسونگ A03 و ابعاد آن 164.2×75.9×9.1 میلی‌متر می‌باشد.

پیشرفته ترین گوشی حال حاضر دنیا کدام مدل است؟

مضاف بر این سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های این گوشی خوب را تا حد امکان کم کند. البته در این بازه قیمتی می‌توان گوشی موتورلا E20مجهز به باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز در نظر داشته و تهیه کرد. احتمالاً در هنگام خرید گوشی هوشمند با دنیایی از مدل‌های مختلف مواجه شده‌اید که اتفاقاً تمامی آن‌ها جذاب به‌نظر می‌رسند! اگر هم به سراغ جدول مشخصات این گوشی‌ها بروید، دنیایی از اعداد و اصطلاحات پیچیده وجود دارد. چه گوشی بخرم؟ این سوالی است که بسیاری از کاربران در هنگام خرید یکگوشی خوب از خود می‌پرسند. بازار خرید گوشی‌های هوشمند و صنعت تولید و توسعه آن از جمله‌ بزرگ‌ترین‌ها در نوع خود به شمار می‌رود.

یکی از جدیدترین محصولات ارزان قیمت سامسونگ که در لیست بهترین گوشی های اقتصادی نیز قرار دارد، گلکسی m12 است. این دستگاه در تاریخ 5 فوریه 2021 با رنگ های خاکستری، آبی و سبز معرفی شد؛ سامسونگ در این گوشی ارزان قیمت از صفحه نمایش PLS IPS، تراشه اگزینوس 850، دوربین های چهارگانه و باتری 5000 میلی آمپری استفاده نموده است. از نقاط قوت این محصول می توان به قیمت مقرون به صرفه، طراحی خوش ساخت و حسگر اثر انگشت کنار گوشی اشاره کرد. در صورتی که خواهان گوشی ارزان قیمت هستید، گلکسی m12 می تواند به خوبی نیازهای شما را بر طرف کند.

این موضوع موجب شده کمپانی های زیادی دست به طراحی و تولید گوشی بزنند و امروزه در هر رنج قیمتی از چند میلیون تومن تا چند ده میلیون تومان گزینه هایی برای آن را چک کنید انتخاب وجود دارد. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، 5 مگاپیکسل فوق عریض و واحد سنجش عمق به صورت عمودی در گوشه بالا سمت چپ قرار گرفته‌اند. این یک تنظیم کوچک بسیار خوب است زیرا همه آن‌ها به صورت جداگانه قرار می‌گیرند. با این حال وقتی صحبت از نور کم به میان می‌آید، سنسور نیز ضعیف عمل می‌کند. این مورد مشابه با سنسور فوق عریض 5 مگاپیکسلی است، در شرایط نوری خوب، سنسور عملکرد خوبی دارد.

  • وضوح تصویر این میان‌رده معادل ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل است و به راحتی می‌توان گفت یکی از با کیفیت‌ترین صفحه نمایش‌های موجود در بازار گوشی‌های میان‌رده مربوط به گوشی Pixel 5a شرکت گوگل است.
  • برخورداری از نمایشگری با تراکم پیکسلی ۴۰۷ پیکسل‌در‌هر‌اینچ و رفرش ریت ۱۴۴ هرتز که توسط گوریلاگلس ۵ محافظت می‌شود.
  • گوشی موبایل پوکو M3 یکی از گوشی‌های اقتصادی است که با توجه به امکاناتی که دارد توانسته است توجه کاربران زیادی را به خود جلب کند.
  • دیگر نقطه قوت A22 دوربین اصلی آن است که یک سنسور 48 مگاپیکسلی بوده که به لرزشگیر اپتیکال تصویر مجهز شده است.
  • نکته جالب توجه وجود یک سنسور ۱۶ مگاپیکسلی در بریدگی صفحه نمایش است که می‌تواند در بعضی از موارد و شرایط نوری یکسان تصاویر با کیفیت‌تری نسبت به سنسور اصلی پنل پشتی به ثبت برساند.
در صورت مشاهده‌ی تاپیک ها و پست های توهین آمیز یا خلاف قوانین از بحث کردن و پاسخ دادن به آن‌ها جدا خودداری کرده و صرفا موضوع را از طریق آیکون گزارش به اطلاع ما برسانید. زبان اصلی زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از زبان فارسی استفاده کنید. لطفا در هنگام پاسخ دادن به سوالات از به کارگیری الفاظ و جملاتی تحقیرآمیز که باعث دلسردی کاربر سوال کننده شود خودداری کنید.

گوشی های شیائومی یک بدی دارند که وقتی زبان گوشی فارسی باشه هنگام پیام دادن و ارسال شماره اعداد را آینه نشان میدهند. البته نکته‌ای که وجود دارد این است که گوشی‌های نوکیا به مدت دو سال به‌روزرسانی می‌شوند اما این موضوع برای گوشی‌های موتورولا، حداقل برای محصولاتی در این سطح نهایتا یک سال است. بنابراین اگر این موضوع هم برایتان اهمیت دارد شاید نماینده‌ی موتورولا خیلی برایتان جذابیت نداشته باشد. تمامی کاربران باید هنگام ثبت نام در سایت، از کلمات مناسب در نام کاربری خود استفاده کنند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار