بررسی صرافی کوکوین ؛ آموزش ثبت نام و فعالیت در آن باینری آپشن کلاب

توجه داشته باشید که هر چقدر که میزان اهرم شما بالاتر باشد، ریسک شما نیز بیشتر می‌شود. اهرم مورد استفاده در قرار‌دادهای آتی می‌تواند از صفر تا 100 افزایش پیدا کند. توجه باشید که اهرمی که استفاده می‌کنید، ریسک شما و هم‌زمان سود شما را نیز افزایش می‌دهد.

آموزش نام نویسی و افزایش امنیت در صرافی کوکوین (Kucoin)

برای انتقال وجه به حساب صرافی کوکوین باید از طریق یک صرافی ایرانی ارز دیجیتال مورد نظر خود را خریداری کرده و سپس آن را به صرافی کوکوین انتقال دهید. نوبیتکس یک صرافی خوب ایرانی است که با راه‌اندازی حساب در آن می‌توانید به حساب صرافی‌های خارجی عمل انتقال وجه را انجام دهید. گرچه نگرانی‌هایی در مورد آن وجود دارد اما به هر حال اکثر فعالان بازار رمزارزها آینده روشنی را پیش بینی می‌کنند. همه ما دوست داریم سهمی در این اقتصاد شکوفا داشته باشیم و قطعاً اولین گام، سرمایه‌گذاری ارزهای موردعلاقه و منتخب در یک صرافی ارز دیجیتال است. در میان صرافی‌های فعال در بازار کریپتو، صرافی ارز دیجیتال کوکوین یکی از گزینه‌ها است.

2.در کادر دوم کد تایید ارسال شده به ایمیل را وارد نمایید. توجه داشته باشید که مراحل 3 تا 6 باید به منظور افزایش امنیت حساب شما در صرافی تکمیل گردد. متأسفانه، صرافی در سال ۲۰۲۰ هک شد و منجر به سرقت بیش از ۲۸۰ میلیون دلار شد. با این حال چند ماه بعد، مدیرعامل صرافی کوکوین به کاربران اطمینان داد که همه وجوه با موفقیت بازیابی شده است.

به ایمیل خود مراجعه نمایید و کد امنیتی ارسالی را در بخش ۲-۴ وارد نمایید. اگر علاقمند به تخفیف کارمزد هستید، کد rJXH8PW را در بخش ۲-۶ وارد نمایید و درصورتی که علاقه ای ندارید از این بخش عبور کنید. و با زدن تیک در بخش ۲-۷ قوانین صرافی کوینکس را پس از مطالعه قوانین بپذیرید و سپس برای ارسال اطلاعات دکمه ۲-۸ را بزنید. با تنظیمات فوق می‌توانید شروع به معامله در کوکوین نمایید. شما برای انجام معاملات سودده در این بازار، به آموزش تحلیل تکنیکال، تحلیل فاندامنتال، روانشناسی بازار و … نیاز خواهید داشت.

کارمزد معاملات

بررسی صرافی کوکوین ؛ آموزش ثبت نام و فعالیت در آن باینری آپشن کلاب با کلیک بر روی این گزینه، نسخه اپلیکیشن موبایل صرافی کوکوین Kucoin را بر روی سیستم‌عامل تلفن همراه خود دانلود و اجرا کنید. در ادامه برای ثبت نام در کوکوین بر روی گزینه Sign Up که در عکس مشخص شده است کلیک کنید. کاربران ایرانی با مشکلاتی برای احراز هویت در کوکوین مواجه هستند، اما برای افتتاح حساب و انجام معاملات بدون احراز هویت هیچ مشکلی در کوکوین ندارند. اما صرافی کوکوین در کنار مزایای متعدد، دارای معایبی برای ایرانیان است.

اونوقته که هم ریسک لیکویید شدن کل سرمایه ت کم میشه هم با سرمایه ی بیشتری تونستی معامله انجام بدی. هر موقع هم نوسان کوچیک داشتی میتونی با اون 95 دلارت مارجین اضافه کنی که معامله باز بمونه. به خاطر پیچیده بودن محاسبات این معاملات معمولا افرادی که اطلاع کمی دارن همیشه ضرر میکنن و نمیدونن چه اتفاقی افتاده. برای ترید سریع یک ارز دیجیتال در کوکوین باید از داخل صفحه معاملات و فرم خریدوفروش، نوع سفارش را «Market» قرار دهیم.

در ضمن، چنانچه با صرافی کوکوین کار کرده‌اید، حتماً در کامنت‌ها، نظرات خود را درباره این موضوع با ما در میان بگذارید. به این ترتیب سفارش شما در صرافی کوکوین به جریان می‌افتد. در طول این مدت سفارش شما در بخش Open Orders قابل مشاهده است.

در صفحه باز شده می توانید به راحتی طبق راهنمایی تصویر موجودی خود را انتقال دهید. جهت انجام این امر می توانید از مراحل زیر استفاده نمایید. حتما با ایمیلی ثبت نام کنید که معتبر باشد و پسورد آن را حفظ باشید.

با وجود همه امکاناتی که توضیح داده شد رابط کاربری صرافی ساده و حتی برای افراد مبتدی مناسب است و در میان صرافی‌ها کمترین کارمزدها را دارد. کارمزد صرافی از ۰.۱ درصد شروع شده و بر اساس حجم و مبلغ معامله تغییر می‌کند. برای تراکنش نیز مقدار کارمزدها (به جز کارمزد شبکه) منطقی به نظر می‌رسد. در جدول زیر هزینه برخی از معروف‌ترین ارزهای دیجیتال در این صرافی بررسی شده است. ارزیدو یک رسانه خبری و آموزشی جامع در حوزه ارز‌های دیجیتال و امور مالی غیرمتمرکز است.

صرافی کوکوین یا کوینکس؟

برای این منظور افراد زیادی از سراسر جهان در صرافی های ارز دیجیتال که ارز های بسیار زیادی را پشتیبانی می کنند ثبت نام کرده و به خرید ارز های دیجیتال با قیمت ثبت نام در صرافی کوکوین کم می پردازند. و تنها هدفشان خرید به قصد سرمایه گذاری چند ساله و بلند مدت می باشد. پس می توان گفت صرافی کوکوین سرمایه دیجیتال محسوب می شود. وارد کردن اطلاعات KuCoinدر قسمت ایمیل ، ایمیل مورد نظرتان را وارد کرده و روی گزینه Send کلیک کنید تا کد تایید به ایملیتان ارسال گردد. کد تایید ارسال شده از طرف صرافی را در قسمت مشخص شده در شکل وارد کنید.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار