اپیزود ۴۵: تعریف علمی «انسان زیبا» یا بِکُشم، ولی خوشگلم کن پادکست فارسی امروز فهمیدم Emrooz Fahmidam | mey

فرشاد محمودی درباره هر موضوع تحقیقات زیادی انجام می‌دهد و در نهایت، خروجی را با زبانی که برای مخاطب عام قابل‌درک باشد توضیح می‌دهد، آن‌هم با بیان و لحنی مناسب. از ویژگی‌های مثبت رادیو راه این است که منابعی را که برای هر اپیزود استفاده می‌کند در اختیار مخاطب قرار می‌دهد. اجرای پادکست را به‌صورت تک‌نفره خود مجتبی شکوری انجام می‌دهد. می‌توان گفت از لحاظ کیفیت صدا و کار گرافیکی این پادکست از کیفیت لازم برخوردار است. رضا حریریان و شاهین جوادی‌نزاد صاحبان پادکست‌های علمی استرینگ کست کتاب‌ها اصلی‌ترین و مهمترین منبعشان در تولید محتوای شنیداری به شمار می‌رود.

مستند رازهای حل نشده ی تاریخ

در راستای این ادعا هم فعالیت‌ها و آزمایش‌های زیادی انجام داده شده که در این اپیزود در موردشون مفصل صحبت میشه. برای دانلود پادکست علمی می‌توانید به سایت معرفی شده‌ی زیر هر پادکست مراجعه کنید. او در هر اپیزود، با یکی از متخصصان علوم شناختی به گفتگو می‌کند. گفتگو با متخصصان باعث می‌شود تا محتوای این پادکست علمی و دقیق باشد.

نبش قبر – قسمت3 فصل3

برای کسب اطلاعات بیشتر خط مشی رازداری و شرایط خدمات ما را بررسی کنید. آرش طاهر با مهاجران ایرانی در کشورهای مختلف مصاحبه می‌کند و از آنها درمورد نحوه مهاجرت و شرایط زندگی آن کشور می‌پرسد. به همین دلیل، این‌طور نیست که رادیو دال فقط مناسب کسانی باشد که می‌خواهند مهاجرت کنند؛ بلکه برای کسانی که قصد مهاجرت ندارند نیز جالب و آموزنده است. رادیو دیو این ترکیب زیبا را محور کار قرار داده است تا تجربه‌ای زیبا و ناب خلق کند.

اپیزود ۴۵: تعریف علمی «انسان زیبا» یا بِکُشم، ولی خوشگلم کن پادکست فارسی امروز فهمیدم Emrooz Fahmidam | mey همچنین کسانی که می‌خواهند شروع به یادگیری زبان کنند هم می‌توانند از این پادکست‌ها استفاده کنند. پادکست نسیم ارتباط، یک پادکست علمی – تخصصی با رویکرد تمرکز در حوزه تلکام و شبکه‌های نسل جدید است. جهت اطلاع از انتشار آخرین نسخه می‌توانید ایمیل یا شماره موبایل خود را ثبت کنید.

در این پادکست می‌توانید با مفاهیم عمیقی که تا الان نمی‌شناختید آشنا شوید.

  • به عبارت دیگر از زمانی که چشمانمان را می‌بندیم چه اتفاقی در بدن ما می‌افتد و در هر مرحله از خواب چه چیزهایی منتظر ما هستند.
  • این پادکست را چند جوان عاشق فوتبال که همگی در خارج از کشور زندگی می‌کنند اجرا می‌کنند.
  • با تنوع موضوعاتی که در دایجست مطرح می‌شود، حس می‌کنیم در حال شنیدن یک دایرةالمعارف هستیم، منتها با زبانی ساده و خودمانی.
  • اگر کنجکاوید که در جهان چه رخ می‌دهد، پادکست دایجست پاسخی برای سؤالات و کنجکاوی دانلود پادکست فلسفی شماست.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار