تخفیفهایی دارای محدودیت زم، ایجاد کنید و به مشتریان از طریق پیامک اعلام کنید. ارسال پیامک برای شما هزینه چند، نخواهد داشت اما باعث میشود که تعدادی از مشتریان قدیمی شما ترغیب به ،ید دوباره خواهند شد.
منبع: https://farazsms.com/kankash-woocommerce-plugin/
یکی از روشهای حفظ مشتریان و تشویق آنها به بازگشت (ریتنشن مارکتینگ) ارائه هدیه جذاب و مورد نیاز مشتری است. هدیه را از محصولات و خدمات جدیدتان انتخاب کنید تا مشتریان قدیمی را دوباره به سمت خود بکش،د. همین که توجه مشتری دوباره به سمت شما برگردد، تشویق به ،ید تازه میشود.