اسکیپ روم چیست؟ معرفی بهترین اسکیپ روم‌ها در تهران خبرگزاری ایلنا | allescape

ژانرهای درام اتاق فرار کیفیت مناسبی دارند زیرا لازم است حس عمیقی را به مخاطب خود انتقال دهند. اگر بین اتاق فرار های تهران تصمیم دارید تجربه اولین اسکیپ روم ایران یعنی اتاق فرار نجات را داشته باشید، باید به میدان بهارستان مراجعه کنید و سپس از طریق خیابان مصطفی خمینی به کوچه نصرالهی بعد از چهارراه چشمه برسید. در این کوچه نیز یک کوچه دیگر قرار دارد با نام فخر الملک و عمارت دبیرالملک در آنجا قرار دارد. این بازی معمولاً در یک اتاق برگزار می‌شود و گروه بعد از حل چالش‌ها و معماها می‌تواند از اتاق خارج شود. اسکیپ روم‌هایی که معمولاً به صورت آنلاین یا تلفنی رزرو می‌شوند و تقریباً در تمامی شهرها وجود دارند. برای دستیابی به پاسخ سوال‌ها و حل معما‌ها در این بازی، افراد می‌توانند بدون هیچ محدودیتی جواب سوال‌ها را پیدا کنند.

اسکیپ روم چیست؟ معرفی بهترین اسکیپ روم‌ها در تهران خبرگزاری ایلنا | allescape آنها بر این باورند که فعالیت بدنی و فکری توام می‌تواند رشد و پویایی افراد برای استفاده از خلاقیت و همیاری را بالا ببرد. پس از مدتی اتاق فرار در امریکا و اروپا نیز همه گیر شد و در حال حاضر در ایران نیز توسط تیم‌های مختلف ارائه می‌شود.[۱][۲]اولین مجموعه فرار در سال ۲۰۰۷ در کیوتو ژاپن توسط شرکت SCRAP با یک اتاق برای یک گروه ۶ نفره افتتاح شد. اتاق فرار یک بازی مبتنی بر ماجراجویی در زندگی واقعی است که در آن گروهی از بازیکنان، یک ماجرای طراحی شده توسط صاحبان اتاق فرار را دنبال می کنند.

·اکتور (بازیگر بازی)

اما از آن به منظور تمرین و تیم سازی برای شرکتها و گروه های حرفه ای دیگر نیز استفاده می شود. اتاق فرار یا اسکیپ روم یک بازی و یا سرگرمی ماجراجویانه و بسیار هیجان انگیز است. اگر شما هم به فیلم های معمایی علاقه دارید و همیشه خودتان را جای شخصیت های فیلم قرار می دهید و به این فکر می کنید که اگر جای آنها بودید چه می کردید، قطعا عاشق این بازی خواهید شد.

نقشه تهران

نحوه انجام بازیداستان را جدی بگیرید و تلاش کنید از همان ابتدا به دنبال سرنخ بگردید. اگر در حین روند بازی دچار مشکل شدید، از اپراتور درخواست کمک کنید. تنها این راهنمایی‌های کوچک به شما کمک می‌کنند تا زودتر از مهلکه خارج شوید. یک محیط بازی بسیار حرفه‌ای می‌تواند حس ترس، هیجان و یا رمز و راز را به شما تلقین کند.

در این مقاله قصد داریم تا به معرفی برترین اتاق فرارهای تهران پرداخته و آن‌ها را به شما معرفی All Escape کنیم. در این صورت می‌توانید از همین الان برای رزرو اسکیپ روم در آخر هفته برنامه ریزی کنید. اتاق فرار چیست؟ سوالی که در ابتدا این مقاله مطرح کردیم و تا کنون به‌تمامی زوایا و جهات آن اشاره کردیم، اگر تا این قسمت از مقاله با ما همراه بودید شما این آمادگی را دارید که بازی اسکیپ روم را آغاز کنید. از زمان حضور شما داخل مجموعه‌های بازی شخصی به عنوان گیم مستر مسولیت بازی شما را بر عهده خواهد گرفت. به این صورت که ابتدا یا به صورت حضوری و یا از طریق فیلم‌های از پیش ضبط شده شما را با اتاق فرار و قانون و قوانین آن اشنا خواهد کرد. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که با دوستانتان بیرون رفته باشید، اما هیچ ایده جذابی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به فکرتان نرسد.

  • به‌محض اینکه وارد بازی شدید وقت آن است که در اتاقی که هستید پخش شوید و همه چیز را بررسی کنید؛ تمام اتاق را بگردید حتماً به مورد عجیب و یا سرنخی برخورد می‌کنید.
  • پس سعی کنید ابتدا خود را با اتاق فرارهای آسانتر محک زده و پس از کسب تجربه، سراغ بازیهای سخت‌تر بروید.
  • در این بازی جذاب شما به همراه دوستان خود در یک محوطه بسته قرار می‌گیرید.
  • خبر این قتل را مادر کودک به پلیس داده و از آن‌ها درخواست کمک داشته است.
  • همچنین در این نوع اتاق فرار ها محدودیتی برای زمان و مکان وجود ندارد و همچنین گاهی اوقات در آن ها چیز هایی اتفاق می افتد که در دنیای واقعی امکان رخ دادن آن ها وجود ندارد و به همین دلیل این اتاق ها هیجان بیشتری نسبت به اتاق فرار معمولی ایجاد می کنند.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار