ارسال لینک اینستاگرام، واتس آپ، تلگرام و شماره تماس در اس ام اس

برای ارسال تلفن به صورت لینک که کاربر بتواند با کلیک ، روی آن بلافاصله تماس بگیرد، باید شماره تلفن موردنظر را به همراه پیش شماره شهر یا موبایل، با فرمت ،یسی و بدون فاصله، نقطه، ویرگول یا هر علامت اضافۀ دیگری در متن درج کنید.

برای لینک تلگرامی هم باید از فرمت همراه با آیدی کانال استفاده کنیدف مثلاً اگر آدرس کانال melipayamak است، آدرس را به شکل /melipayamak وارد کنید.

اخذپاسپورت+شهروندی ،یه با،ید ملک
آریوگروپ

با این فرمت، لینک به صورت آبی ارسال شده و قابل کلیک ، است و مخاطب را بعد از دریافت پیامک، بلافاصله به سمت چک ، پیجتان هدایت می‌کند. مثال زیر به خوبی گویاست:

بهترین برندهای لباس، کیف، کفش، ا،سوری و لوازم آرایشی و بهداشتی

b2n.ir/Saalaam

کوتاه ، لینک پیامک با yun.ir

بيمي لايك تعطيل نيست!
در تعطيلات كرونايي، بي بيمه نمانيد. ،يد آنلاين بيمه نامه از بيمي لايك با پاداش نقدي:

مهم‌ترین قابلیت ارسال لینک در اس ام اس برای ارسال آدرس سایت است. اگر می‌خواهید سایتتان را با فرمت قابل کلیک ، بفرستید، باید به صورت بنویسید. البته بعضی وقت‌ها آدرس سایت به قدری طول،ست که در متن پیامک هم جای زیادی می‌گیرد و هم کاراکتر بیشتری برای نوشتن متن به شما می‌دهد. به مثال زیر دقت کنید که چقدر لینک کوتاه و خوبی دارد:

خب حالا چاره چیست؟ استفاده از کوتاه کننده‌های لینک این امکان را برایتان فراهم می‌کند تا طول،‌ترین لینک‌ها را هم کوتاه کنید. اما چه سایت‌هایی را برای کوتاه ، لینک پیشنهاد می‌کنیم؟

کوتاه کننده لینک b2n برای پیامک

مشاوره در تلگرام :
/ariogroup

ارسال لینک شماره تماس با اس ام اس

من منتظرتم،میای؟

به نظر شما کدام اس ام اس شانس بیشتری برای دیده شدن دارد تا  مخاطب به ،ید یا حداقل نگاه ، به محصولات ترغیب شود؟
یادتان باشد مشتری دنبال لقمۀ حاضر و آماده است، پس احتمالش کم است که آدرستان را در اینترنت سرچ کند و سراغتان بیاید. پس با ارسال یک پیامک لینکدار مشتری را سوار لیموزین کنید تا در کمال آسایش و راحتی به سمت ،ید رهسپار شود!

ارسال لینک اینستاگرام در پیامک

دقیقاً مشابه مثال بالا؛ با این کار شمارۀ مورد نظر در گوشی به صورت لینک و با قابلیت کلیک ، نمایش داده می‌شود. اما اگر بخواهیم آدرس سایتمان را بفرستیم، باید از چه فرمتی استفاده کنیم؟

قرار دادن لینک سایت در پیامکارسال اس ام اس در لینک

با استفاده از کوتاه کننده‌های لینک هم لینک موردنظرتان کوتاه می‌شود و هم می‌تو،د آمار لینک موردنظرتان را ببینید. برای کوتاه ، لینک از طریق سایت b2n.ir وارد صفحۀ اصلی سایت شوید و در همان صفحۀ اصلی لینک مورد نظرتان را بزنید. با کلیک روی گزینۀ “کوتاه کن”  ی،ی هر زمان که قصد اجرا تبلیغات انبوه یا کمپین دارید، دقیقاً بد،د چند نفر بعد از خواندن این پیامک روی لینک شما کلیک ،د. به این ترتیب می‌تو،د تحلیل خوبی هم از ارسال پیامتان داشته باشید.

مادر:سلام عزیزم

خیلی از ،ب‌وکارها هم برای فروش و معرفی کالاهایشان کانال‌های تلگرامی و واتساپی دارند. قابلیت ارسال لینک در اس ام اس امکان ارسال آدرس تلگرام و واتساپ را برای کاربران فراهم کرده تا به راحتی بتوانند توجه مشتریانشان را به عضویت در گروه و ،ید ترغیب کنند.

“پدرپسر” هايپرمارکت آنلاين
دانلود اپليکيشن:
pedarpesar.com

پیشنهاد می‌کنم با ارسال اس ام اس انبوه و ارائه یک کتاب آنلاین در حوزه ،ب‌وکار خودتان یا هر چیز دیگری که قابل دانلود و رایگان باشد، اطلاعات مخاطب شامل شمارۀ موبایل یا ایمیلش را بگیرید. با این سرنخ می‌تو،د در آینده کمپین‌های تبلیغاتی زیادی را راه بیندازید و مخاطب را همیشه درگیر برندتان نگه دارید.

نحوه ارسال لینک تکمیل فرم در اس ام اس

دستمزد شما در سال 1400 چقدر افزایش خواهد داشت؟
در نظرسنجی میزان افزایش حقوق سال 1400 جاب ویژن شركت كنید و در ابتدای سال جدید، گزارش جامع آن را رایگان دریافت كنید:

داستان ممنوعیت ارسال لینک چیست؟

آغاز فروش فوق العاده
فروشگاه دکتر ست
هودی،سویشرت وپلیور ۲۳۹۰۰۰ تومان
اینستاگرام:

قرار دادن لینک واتساپ در پیامک

تا ۶۵٪ + ۵۰ هزار تومان تخفیف بیشتر
برای اولین سفارش بالای ۲۵۰ هزار تومان

اگر ،ب‌وکارتان پیج اینستاگرام دارد، برای ارسال لینک در اس ام اس از این فرمت استفاده کنید :

خب تا اینجای مقاله ارسال لینک و تمام دنگ و فنگ‌هایش را بررسی کردیم. وقتش رسیده تا همین الان یک برنامۀ تبلیغاتی برای ،ب‌وکارتان بچینید و با خیال راحت لینک سایتان را به ما تحویل بدهید و در عوضش مشتری تحویل بگیرید.

با ارسال اس ام اس لینک دار می‌تو،د لینک فرم‌هایی مثل ثبت‌نام و نظرسنجی را مستقیماً برای کاربران‌تان پیامک کنید تا ورودی بیشتری را برای سایت‌ دست‌وپا کنید و آمار مشارکت مخاطبان‌ را بالا ببرید.

رزرو:

تاک‌شوی رایگان

یکی از راه‌های ساده‌سازی مسیر ،ید، ارسال لینک در اس ام اس است. برای اینکه موضوع عینی‌ و ملموس‌تر شود، از شما می‌خواهم که دو متن پیامک زیر را در نظر بگیرید تا باهم مقایسه کنیم:

برای ارسال لینک در واتساپ باید از آدرس wa.me/98 استفاده کنید و در انتهای لینک شماره تلفن اکانتتان را بدون 0 ی،ی به شکل wa.me/989032341897 وارد کنید. پیامک زیر را ببینید:

*مشتري محترم مؤسسهٔ آلميدا و گروه اقليما*
جهت دريافت ۳ تا ۳۰ ميليون تومان تخفيف

ارسال لینک در اس ام اس ، قابلیتی که باید جدی بگیرید!




منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/send-link-via-sms/

دومین سایت محبوب کوتاه‌کنندۀ لینک سایت yun است. در صفحۀ اصلی این سایت هم می‌تو،د لینک موردنظرتان را وارد کنید و با انتخاب گزینۀ “کوتاه کن” لینک جمع‌وجور و کوتاهی داشته باشید. در ضمن از این طریق هم بعد از اجرای هر کمپین یا پیاده‌سازی تبلیغات می‌تو،د آمار کلیک را تحلیل و بررسی کنید.

خب حالا یک سوال مهم! کاربرد ارسال لینک در اس ام اس چیست یا مثلاً اگر کاربر سایت نداشته باشد، باز هم به این قابلیت نیاز دارد؟ بیایید خیلی سریع نگاهی به کاربردها و نحوۀ ارسال اس ام اس لینک دار بیندازیم.ارسال پیامک لینک دار

تعیین مسیر ،ید مشتری (Call-To-Action)

بعد از اینکه سر و کله فیشینگ‌های پیامکی پیدا شد و آمار تعداد شاکیان در دادگاه‌های کشور بالا رفت، بعضی از اپراتورها ارسال لینک را در حالت عادی ممنوع اعلام ،د. در حال حاضر اگر بخواهید ارسال لینک در اس ام اس داشته باشید باید از خطوطی مثل 50001، 1000،ارسال داشته باشید، باید رسماً درخواست خودتان را ثبت کنید و مدارک درخواستی را برایشان ارسال کنید تا کارتان راه بیفتد.
در مورد اپراتورهای 2000 و 021 خوشبختانه این مسئله با تیکت حل می‌شود، ی،ی به این صورت که متن پیامک را تنظیم می‌کنید و تیکت می‌زنید تا توسط اپراتور بررسی شود. درصورتی که مشکلی در کار نباشد سریع به کار شما رسیدگی می‌شود و می‌تو،د پیامک‌هایتان را ارسال کنید. اپراتور 50004 و 3000 هیچ مشکلی با ارسال لینک ندارد، پس کاربر خیلی راحت می‌تواند با استفاده از همین خط پیامک‌ لینکدار برای تمام مشتریان‌ بفرستد.

جمع‌بندی ارسال لینک در اس ام اس

اینستاگرام اینقدر بین ما ایر،‌ها محبوب شده که بعضی از ،ب‌وکارها از این طریق، ماهیانه چند ده میلیون درآمد دارند! بسیاری از این ،ب‌وکارها سایت هم دارند و به فروشگاه‌های اینترنتی معروفی تبدیل شدند.
البته ،ب درآمد و دیده شدن در اینستاگرام یا حتی بالا آمدن سایت در نتایج اول گوگل خیلی هم راحت نیست و کاربر باید برای تبلیغات حسابی هزینه و وقت بگذارید. خب حالا برای این موفقیت چه راه و روش‌هایی دارید؟! یکی از این روش‌ها ارسال لینک در اس ام اس است ی،ی صرفاً با یک پیامک ساده که شاید به‌خاطر هزینۀ کمش اصلاً به چشم‌ نیاید، می‌تو،د فالوور جذب کنید. چطور؟ ادامۀ مطلب را بخو،د تا متوجه شوید.

پیامک لینک‌دار چیست؟

*افتتاح حساب بين المللي
*ويزاي تحصيلي
*اقامت پرتغال
*ثبت شركت
پيام مستقيم در واتس آپ: wa.me/989032341897

ارسال لینک تلگرام در پیامک

تا الان برای همۀ ما پیامک‌های لینک‌دار ارسال شده که یک نمونۀ ساده‌اش همین پیامک‌های صورت‌حساب همراه اول است که کاربر را برای پرداخت به سمت درگاه بانکی هدایت می‌کند.
حالا سوال اینجاست که چرا ارسال لینک در اس ام اس این‌قدر بین ،ب‌وکارها محبوب شده است و بالای 70 درصد از مشتریان ملی‌پیامک می‌خواهند پیامک لینک‌دار برای مشتریان‌شان بفرستند؟

ارسال لینک در اس ام اس چه کاربردهایی دارد؟‌

ارسال لینک اینستاگرامدر مقدمه در مورد اینستاگرام و روش‌های افزایش فالوئر کمی صحبت کردم. تا زم، که مخاطب آشنایی قبلی با کارتان نداشته باشد، احتمالش خیلی کم است که در پیج اینستاگرامتان را پیدایتان کند. پس باید خودتان پیش‌قدم شوید و با صرف هزینۀ من،، پیامک لینک‌دار برای مشتری بفرستید تا با پیج اینستاگرامی یا کانال تلگرامی‌تان را پیدا کند. خدا را چه دیدید شاید از محتوای تولیدی و محصولات شما استقبال کرد و فالوئر دوآتشه‌تان شد!

مسیر ،ید همان راهیست که مشتری بعد از آشنا شدن با شما و محصولات‌تان طی می‌کند تا در نهایت روی دکمۀ ،ید محصول بزند. این آشنایی می‌تواند از سرچ ، در گوگل، اینستاگرام یا از طریق همین پیامک لینکدار اتفاق بیفتد. در نتیجه شما به‌ ،وان یک ،ب‌وکار باید تا جایی که می‌تو،د این مسیر را برای مشتری‌هایتان ساده‌ و هموارتر کنید تا آن‌ها هم تمایل بیشتری به ،ید داشته باشند.

خب حالا که مسیر کوتاه ، لینک را بلدید، حتماً حواستان به جذابیت متن باشد. با استفاده از یک کوتاه‌کننده لینک من،، در عرض سه‌سوت به سر و وضع لینک‌هایتان برسید تا کوتاه و شکیل و آماده ارسال شوند.

قرار دادن لینک دانلود در پیامک

زمستان سال 98 بود که خبر ممنوعیت ارسال لینک در اس ام اس در متن پیامک برای همه ارسال شد. تا قبل از این، تمام کاربران چه حقیقی و چه حقوقی می‌توانستند از کلیه خطوط بدون مشکل یا محدودیت خاصی لینک ارسال کنند.

هدایت به صفحه محصول

اگر اپلیکیشن، کتاب آموزشی یا فایل صوتی دارید که آمادۀ دانلود است، حتماً لینکش را برای مخاطب بفرستید تا وارد صفحۀ مربوطه شود.

برای استفاده از این خدمات با 02163404 تماس بگیرید یا در سایت ملی پیامک ثبت‌نام کنید تا ما برای راهنمایی بیشتر و آماده ، پنل با شما تماس بگیریم.




تخفیف داغش می،به!
تابستون امسال اشتراک 3ماهه فیلیمو رو با 50% تخفیف (ماهانه فقط 49هزار تومن) ب،!
filimo.com/r/drp

بزرگ‌ترین حراج پایان‌فصل تابستان شروع شد!

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با