آدیولیب مرجع دانلود کتاب های صوتی

آدیولیب مرجع دانلود کتاب های صوتی

اولین نسخه‌ی کتاب تقریباً ده سال پس از مرگ کامو انتشار یافت. قهرمان داستان مورسو، کارمند الجزایری است که از سرنوشت خود در زندگی خسته شده است. او مرد کهن‌سالی با نام زاگرس Zagreus را ملاقات می‌کند که او را کشته و از وی دزدی می‌کند. پول مورسو را از زندگی همراه با مشقت کارمندی می‌رهاند و او زندگی در سفر را آغاز می‌کند. او ناراضی به الجزیره بازمی‌گردد تا زندگی لذت جویانه ای با سه دختر جوان داشته باشد. در نهایت او خلوت را برمی‌گزیند و خوشحالی را کشف می‌کند که در مسیر آن به بیماری پایانی رسیده و با مرگی خوش از دنیا می‌رود.

خانواده او با وجود اینکه پول چندانی نداشتند، سرشار از محبت بودند. بنجامین به سرعت یاد گرفت درایت خود را به جای قدرتش به کار ببرد تا به مقصود برسد تا اینکه … حالا سال 1775 میلادی است و او بعد از سال‌ها که در انگلستان اقامت کرده قرار است به فیلادلفیا بازگردد. هنگامی که فرانکلین به فیلادلفیا رسید فهمید که شهر پر از صحبت دربارة جنگ و شورش است. سال‌ها بود که مهاجران آمریکایی شکایت می‌کردند که دولت بریتانیای کبیر عادلانه با آنان رفتار نمی‌کند. در ماه آوریل سربازان بریتانیا و شبه نظامی‌های آمریکایی درگیر نبردهایی خونین در ماساچوست شدند.

بهنام ناصح آشنایی‌اش با این دغدغه‌ها و مسائل کم‌شنوایان را از همکاری با خانواده‌های بسیاری از نوجوانان و جوانانی کسب کرده است که با این مسئله دست و پنجه نرم می‌کنند. نویسنده‌ی پروانه‌ای روی شانه معتقد است که افراد ناشنوا و یا کم‌شنوا، افسرده و قابل ترحم نیستند و عموم این افراد را بسیار شاداب و پرنشاط می‌‎داند. نگارش پروانه‌ای روی شانه حدود دو سال به طول انجامیده و در این زمان، خاطرات خانواده‌های کودکان و نوجوانان ناشنوا و کم‌شنوا، در شکل‌دهی به داستان کتاب، یاری‌‌گر نویسنده بوده‌اند. ابوالقاسم فردوسی طوسی زاده‌ی 329 هجری قمری شاعر حماسه‌سرای ایرانی و سراینده‌ی شاهنامه، حماسه‌ی ملی ایران، است.

کتاب صوتی هیولای درونت را بیدار کن

اما حقوق معنوی کتاب صوتی بنا به قوانین حق‌مولف به نویسنده و سرمایه‌گذار (بنا به نوع قرارداد تولید) وابسته است. روش Push Technology در جذب مخاطب یعنی مخاطب کمترین قدرت انتخابی در محصولی که تحویل می‌گیرد دارد، مثلاً رادیو و تلویزیون، که کاربر کمترین قدرت انتخابی در انتخاب برنامه‌های آن دارد. روش Pull Technology در جذب مخاطب یعنی مخاطب بیشترین قدرت انتخاب را داشته و می‌تواند هر نوع شخصی‌سازی را در دریافت محصول نهایی داشته باشد. مخاطبان در پادکست و کتاب صوتی بیشترین قدرت را انتخاب برای گوش دادن به پادکست‌ها سلامت، ورزشی، اجتماعی و ..

رمان ایراندخت داستانی عاشقانه است که در اواخر دوره‌ی ساسانیان اتفاق faraketab می‌افتد. جایی که ایراندخت، یکی از قهرمانان اصلی داستان از پنجره به زندگی در حال گذر مردم نگاه می‌کند و به دنبال گمشده‌ی خود می‌گردد، روزبه. اولین باری که چشمش به او خورد را خوب به یاد می‌آورد؛ آن موقع هنوز نمی‌دانست صاحب آن چشمان درشت که انعکاس آسمان را در خود داشت و دل به او باخته بود، پسر بدخشان بزرگ است؛ اما برق چشمان روزبه، دل ایراندخت را به چنگ آورده بود. گیل هیرشورن ایوانز، نویسنده، مدرس، مدیر و تاجر‌‌ 79 ساله‌ی آمریکایی است.

، نقش خدا در این پیدایش چیست؟

استیون هاوکینگ در سال 2010 با همکاری دوستش لئوناردو ملودینو کتاب «طرح بزرگ» را منتشر کرد. این کتاب به سرعت مورد علاقه مخاطبان کتاب‌های علمی قرار گرفت و جنجال زیادی بر پا کرد. هاوکینگ در این کتاب به طرح مسائلی پیرامون، این‌که جهان از کجا آمده است؟، نقش خدا در این پیدایش چیست؟، آیا نیاز به موجودی ماورائی به عنوان خالق جهان وجود دارد یا نه؟ و … مهم‌ترین اتفاق قرن بیستم و یکی از بزرگ‌ترین و خونین‌ترین نبردهای تاریخ، جنگ جهانی دوم بود.

  • زکریا در سال 251 هجری در ری زاده شد و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی‌اش در این شهر گذشت.
  • شاید بهترین جمله برای توصیف ارزش این کتاب این باشد که به راحتی می‌توان به جای ثروتمند شدن، هر کدام از اهداف شخصی خود را جایگزین کرد.
  • این کتاب، شامل ده نکته‌ی به‌ظاهر ساده است که دریاسالار در نیروی دریایی آن‌‌ها را آموخته است.
  • این کتاب به وسیله ی تمرین ها و روش هایی که ارائه می دهد به شما یاد خواهد داد که چگونه بتواند حافظه ای قوی و سریع داشته باشید و با آن بتوانید حجم عظیم اطلاعات را درک و ذخیره کنید.
استفاده از این اپلیکیشن برای کتاب های رایگان نیاز به ثبت نام ندارد. بنابراین برای دانلود ورژن کامل کتاب ها باید اپلیکیشن فیدیبو را نصب کنید. موضوعات ( ادبیات، داستان و رمان، روانشناسی، اقتصاد و مدیریت، کامپیوتر، آموزش زبان، کودک و نوجوان، مجله، درسی و کمک آموزشی). پایگاه کتاب گویا (پخش آنلاین و دریافت رایگان کتاب گویا، قابل دسترس در نسخه‌های وب و اپلیکیشن تلفن همراه). اولین مجموعه از کتاب‌های صوتی «قصه‌های شیرین ایران» توسط موسسه سماوا منتشر و راهی بازار شد.

کتاب صوتی شناخت اساطیر ایران

بشر بعد از گذر از مراحل پر پیچ و خم علم کیهان‌شناسی دغدغه‌ای تازه را در سر پروراند؛ دغدغه‌ی زمان و جهان‌های موازی. د رکتاب «جهان‌های موازی» به سومین انقلابی که، کیهان‌شناسی را دست‌خوش تحول کرد پرداخته شده است. میچیو کاکو در این کتاب به جای تمرکز بر فضا-زمان، بر پیشرفت‌های این انقلاب جدید کیهان‌شناسی که بر اساس یافته‌های آزمایشگاه‌‌ی و از دورترین نقاط فضا گردآوری شده‌اند پرداخته است.

کتاب صوتی تنگسیر

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار