البته کاربرد کاتالوگ به عنوان یک ابزار بازاریابی دارای تفاوتهایی مهم با سایر اقلام چاپی و تبلیغاتی است. برای استفاده از کاتالوگ در مسیر تبلیغ هر کالایی، باید مراحل خاصی مورد توجه قرار گیرد. در عمل نیز این مراحل گوناگون است؛ که کاربرد کاتالوگ را در بازاریابی مشخص میکند. اصلیترین تفاوت کاتالوگ با سایر ابزارهای معرفی محصول نیز، تمرکز بیشتر آن بر تبلیغاتی بودن است. کاتالوگ درواقع کتابچه ای است که به معرفی محصولات بصورت محدودتر اقدام میکند.
اگر فکر می کنید بهینه سازی موتور جستجو در مرورگرها فقط برای سایت ها و وبلاگ ها می باشد سخت در اشتباه هستید. شما می توانید محتوای کاتالوگ دیجیتال خود را براحتی در موتورهای جستجوگر بهینه نمایید. این مسئله شما را نسبت به رقبای اقتصادیتان چند گام جلوتر خواهد برد.
بسیاری از شرکتهای نرمافزاری فهمیدند که تکنولوژی ابری یک روش خوب برای کاهش هزینههای نرمافزار، افزایش نوآوری محصول و افزایش پشتیبانی از مشتریانشان است. نرمافزار انتشار اتوماتیک با حالت ابری بسیار سازگار است و میتواند به راحتی در آن رشد کند. منظور از این اطلاعات، کدها (SKU/ شماره آیتمها)، دستهبندی، زیر شاخهها، نام محصول، توصیف، ویژگیها، قیمتها، بارکدها و… میباشد. بروشور یا کالانما برگهای چند لتی است که به وسیلهی آن کالا یا خدمات هر کسب و کار معرفی میگردد.
قیمت مناسب و ارائه خدمات در تمام شهرهای ایران از جمله ویژگیهای یک مجموعه خوب برای چاپ کاتالوگ است. گروه چاپ فرتاک به صورت تخصصی در زمینه چاپ محصولات تبلیغاتی با تیراژ بالا کار میکند و نمونههای موفق بسیاری در این زمینه دارد. امکان ارسال کاتالوگ به سراسر ایران، هزینه مناسب، تحویل در زمان مناسب و قیمت مطلوب از مهمترین ویژگیهایی است که باعث موفقیت چاپ فرتاک و رضایت مشتریان این برند شده است. کاتالوگ صنعتی و کاتالوگ تبلیغاتی دو نوع اصلی کاتالوگ به حساب میآیند که میتوانید در نمونه کارهای طراحی کاتالوگ پونیشا آنها را مشاهده کنید. بهتر است قبل از سفارش پروژه خود، این دو نوع کاتالوگ حرفه ای را بیشتر بشناسید تا ثبت سفارش را دقیقتر انجام دهید. کاتالوگ یا کالانما یک محصول کاغذی در اندازه های استاندارد و تشکیل شده از صفحات مختلف است که با هدف معرفی محصولات یا خدمات تولید کننده ها و شرکتها با جزئیات طراحی و چاپ میشود.
قیمت چاپ کاتالوگ
کاتالوگ چیست چاپ کاتالوگ کاتالوگ اسمارت کاتالوگ کاتالوگ چاپی-دی ال کاتالوگ
چاپ فوری کاتالوگ یکی دیگر مواردی است که برای کارفرمایان سوال ایجاد میکند. در حالت عادی فرایند چاپ یک محصول با کیفیت مناسب بین ۳ تا ۱۰ روز طول میکشد. این زمان وابسته به موجود بودن متریال، سرعت دستگاههای چاپ، اصلاحیههایی که طرح نیاز دارد، تعداد لتها و نوع صحافی کاتالوگ ممکن است کمتر یا بیشتر شود. جنس کاغذهایی که میتوان برای چاپ کاتالوگ تک برگی یا چند برگی استفاده کرد، به سلیقه مشتری بستگی دارد.
خانه چاپ و گرافیک جهت طراحی گرافیکی کاتولگ مناسب با برند شما انتخاب رنگ مناسب و چاپ با کیفیت دیجیتال و سریع در خدمت شما است و متعهد به دانلود دفترچه راهنما زمان اعلامی. بنابراین باید این ابزار تعامل مستقیم با مشتری را به بهترین شکل ممکن طراحی کرد، در واقع یک کاتالوگ حرفه ای می تواند ضامن افزایش فروش محصول یا خدمات شما باشد. بنابراین برای این که بهترین کاتالوگ را در اختیار داشته باشید وقت آن رسیده است که با ویژگی های یک کاتالوگ حرفهای آشنا شوید. بسیار مهم است که کار را به طراح مجرب بسپارید که تجربیات لازم در ارائه یک کاتالوگ حرفهای داشته و با ویژگی های تبلیغات نوین آشنایی کامل داشته باشد. بهطور معمول کاتالوگها به عنوان خط مقدم تبلیغات حضوری یک محصول برای مشتریان بالقوه کاربرد دارند. به عنوان مثال برای معرفی خودروهای یک کمپانی به مشتریان حاضر در نمایندگی، در مرحله اول کاتالوگ محصولات ارائه میشود.
- اطمینان حاصل کنید که تمام تصاویر شما حداقل 300 نقطه در اینچ (نقطه در هر اینچ) هستند.
- عوامل بسیار زیادی می توانند هزینه چاپ کاتالوگ شما را تحت تاثیر قرار دهد.
- در این مقاله به نکات مربوط به طراحی کاتالوگ، ویژگیهای آن و تاثیری که در افزایش فروش دارد خواهم پرداخت.
- در طراحی کاتالوگ باید تناسب کافی میان طرح، محصول ارائه شده، زمینه کاری شرکت و مشتریان هدف شرکت وجود داشته باشد تا حس خوبی به افراد منتقل کند.
- این کاتالوگها با ابزار دیجیتالی ساخته شدهاند و امروزه اکثر شرکتها برای توزیع و معرفی محصولاتشان، فقط از ابزار دیجیتال استفاده میکنند.
قابل ذکر است که در این نوع کاتالوگ نباید از تصاویر تبلیغاتی استفاده کرد. چاپ دیجیتال،طراحی و چاپ کاتالوگ،بروشور،کارت ویزیت و چاپ سربرگ آنلاین و ارزان فوری تخصص آرمانی در ایران است. چه از کاتالوگ دیجیتالی استفاده کنید و چه از کاتالوگ چاپی کیفیت محتوایی و عکسهای کاتالوگ باید در بالاترین سطح ممکن باشد. این مسئله از نظر نحوه چینش عکسها، انتخاب فونت، سایز فونت، سایز عکس، زوایای عکاسی، توضیحات کامل، صفحه آرایی مورد بررسی قرار میگیرد. البته کاتالوگ برای معرفی خدمات نیز کاربرد دارد؛ هرچند استفاده از آن برای معرفی محصولات، جذابتر و مفیدتر به نظر میرسد. همچنین توجه به این نکته ضروری است؛ که کاتالوگ تنها ابزار معرفی محصولات و خدمات نیست.در حوزه تبلیغات چاپی، بروشور و تراکت نیز با چنین هدفی تولید میشوند؛ گرچه استفاده از این موارد در جزئیات تفاوتهایی با یکدیگر دارند.
قیمت طراحی کاتالوگ دیجیتال