4. با پنل اس ام اس محصولات جدید را معرفی کنید
این امتیازها میتوانند به شکلهای گوناگونی برای مشتریان شما اعمال شوند. در ادامه برخی از آنها را به شکل یه لیست به شما ارائه میدهیم.
- افزایش اعتبار ریالی حساب به ازای امتیاز مشخص
- امکان ،ید کد تخفیف با امتیازهای ،بشده
- امکان استفاده از خدمات مختلف برند خود یا همکاران با استفاده از امتیازات ،بشده
2. برای مشتریان وفادار امتیاز در نظر بگیرید؛ افزایش مشتری و ایجاد مشتری وفادار
همچنین روشهای ارسال پیام تخفیف را هوشمندانه انتخاب کنید؛ یک پیام خلاقانه یا ایمیل دوستداشتنی بهتر از دهها پیامک بیمحتوا و یادآورهای خستهکننده خواهد بود.
وفاداری مشتریان، عامل کلیدی رشد هر ،بوکار است. مطالعات نشان میدهند هزینه جذب مشتریان جدید چندین برابر نگهداری از مشتریان قدیمی است؛ بنابراین داشتن یک استراتژی موفق برای تبدیل مشتریان فعلی به مشتریان وفادار، سبب میشود برند خوشنامتری باشید و رشد سریعتری را در میان رقبای خود تجربه کنید. از شما دعوت میکنیم تا ابتدا اهمیت شناخت مشتریان و پس از آن 5 پاسخ طلایی به سوال «چگونه مشتری وفادار داشته باشیم» را مهمان وبلاگ فراز اس ام اس باشید.
شناخت مشتریان؛ مهمترین قدم پیش از تبدیل مشتریان به مشتری وفادار
اگر تصور میکنید ارائه یک شماره تلفن برای پشتیب، کافی است، سخت در اشتباهید. با فراگیری استفاده از اینترنت، کاربران ترجیح میدهند از طریق شبکههای اجتماعی، اپلیکیشنهای پیامرسان و فرومهای پشتیب، آنلاین با شما در ارتباط باشند. بنابراین از حضور در بخشهای مختلف دنیای اینترنت غافل نشوید!
در این مطلب از وبلاگ فراز اس ام اس با 5 روش اصلی برای تبدیل مشتریان به مشتریان وفادار آشنا شدیم و به این سوال پاسخ دادیم که چگونه مشتری وفادار داشته باشیم؟ آنچه در ارتباط با مشتریان مهم است، ایجاد ارتباطی انس، و سرشار از صمیمیت است. ما میخواهیم مشتریان حس دیدهشدن، مورد محبت واقعشدن و مهمبودن داشته باشند. بنابراین کمک گرفتن از ابزارهای سادهای مانند پیامکهای صمیمانه، پرسشنامههای خلاقانه و باشگاه مشتریان را فراموش نکنید. اگر مایلید برای تعامل با مشتریان خود از ابزار پنل اس ام اسی استفاده کنید، پیشنهاد میکنیم همین حالا گزینه مشاوره رایگان تلفنی را در همین صفحه انتخاب کرده و از راهنمایی متخصصان ما در فراز اس ام اس، برای ،ب و کار خود بهرهمند شوید.