محصولات برند هاکوپیان کیفیت بالایی دارند. این برند به نظر و سلیقه مشتری احترام میگذارد. باشگاه مشتریان دارد و از همین طریق جشنوارههای فروش و تخفیفهای ویژه را ارسال میکند. همه این موارد به شهرت امروزی هاکوپیان رسیده است. در واقع کمتر مشتری را پیدا میکنید که از هاکوپیان، ناراضی باشد!
محصول جدید داشته باشید!
به همین راحتی، گروه جدیدی از مشتری به مخاطبان شما اضافه میشوند. وقتی مشتری از مزایای محصولات یا خدمات شما راضی باشد، فروش سادهتر از قبل است. به زبان ساده، هر مشتری راضی کانال تبلیغاتی شماست.
تحقیق و جمعآوری آمار
به زبان ساده، اگر از متخصصان حوزه مارکتینگ بپرسید، چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم ؟ میگویند تحقیق و بررسی امروز شما، مشتری بیشتر و فروش بالاتری برایتان همراه خواهد داشت. پس تحلیل و آنالیز دادهها را پشت گوش نیندازید.
دیجیتال مارکتینگ
در ضمن پنل محیط کاربری آس، دارد. ملی پیامک هم آموزش تصویری و محتوایی تمامی ابزارهای پنل را برای کاربران آماده کرده است. میتو،د در آپارات ویدئوهای آموزشی را ببینید. کتاب بازاریابی پیامکی را بخو،د. اگر هم دربارۀ ارسال پیام سوالی داشتید، با 02163404 تماس بگیرید.
پیگیر مشتری باشید!
جواب شما تبلیغات کلیکی گوگل، گوگل ادز، رپورتاژ آگهی و استفاده از شبکههای اجتماعی است. بازاریابی دیجیتال به دیده شدن برند، پیدا ، مشتری هدف و تعامل با مخاطب کمک شای، میکند. در ادامه با دو روش مهم بازاریابی دیجیتال بیشتر آشنا میشویم.
شبکههای اجتماعی
البته طراحی استراتژی ارائه محصولات جدید پیچیده و زمانگیر است. به همان اندازه هم مزایای قابل توجهی در جذب مشتری دارد. دنیا رو به پیشرفت است. هر برندی باید خودش را با این جریان هماهنگ کند. پس بهتر است روال کارتان را اصلاح کرده و محصولات جدید برای ارائه به مشتریان داشته باشید. مثلاً اگر در کار پوشاک هستید، کالشکن بهاره شما باید با طرحها و رنگهای ترند یا به اصطلاح مدروز باشد.
جمعبندی
همیشه هوای مشتریان قدیمی را داشته باشید. نیمی از مشتریان قدیمی مجدد از برندتان ،ید میکنند.
البته مزایای بازاریابی پیامکی از این لیست کوتاه ما بیشتر است. برای شروع بازاریابی پیامکی، سامانه پیام کوتاه ملی پیامک را پیشنهاد میکنم. این پنل قیمت و تعرفه من،ی دارد. پشتیب، سامانه هم همهروزه از ساعت 8 صبح تا 10 شب در حال پاسخگویی به مشتریان است.
این کار شاید اوایل سود خوبی همراه داشته باشد، اما با گذشت زمان میزان فروشتان کمتر میشود. حتی ممکن است این سمج بودن بین مشتریان مختلف بچرخد و باعث ورش،تگی شود.
مثلاً در اینستاگرام میتو،د تصاویر محصولات را پست کنید. در توییتر و یوتیوب با مخاطب مستقیم صحبت کنید. بازار را بررسی و مشتری را نیازسنجی کنید. از همه مهمتر با تهیه ویدئو و ع، از محصولات، حس نیاز را در مشتری بیدار کنید تا از شما ،ید کنید. اینجاست که به اهمیّت ویدئو مارکتینگ برای تبلیغات در شبکههای اجتماعی پی میبرید.
بازاریابی پیامکی
امکانات بازاریابی دیجیتال مثل شبکههای اجتماعی و بازاریابی پیامکی در جذب مشتری تاثیر دارد. روشهای بازاریابی و مارکتینگ هم باید برای موفقیت در بازار استفاده شود تا فروش و درآمد شما را بیشتر میکند.
همیشه به خاطر داشته باشید، مردم چیزی را می،ند که نیاز دارند. برانگیختن حس نیاز به کالا در مشتری، بر عهده شماست. حالا شاید بپرسید چطور؟
حالا باید روی بازار هدف ی،ی مشتری و روشهای فروش تمرکز کنید. به زبان ساده، باید از راههای موجود برای رسیدن به مشتریان بهترین استفاده را ببرید.
هر برندی هر چقدر معروف، همیشه به نظرسنجی، تحقیق و آنالیز بازار نیاز دارد. همیشه از مشتریان قدیمی و جدید در مورد کالاهای مورد نیاز و دغدغههای ،یدشان سوال کنید. بازار و رقبا را تحلیل کنید. دربارۀ نقاط قوت و ضعف فروشتان بد،د.
به قول برند ویزلند، ما به جز شما سفیری نداریم. همین شعار تبلیغاتی نشاندهندۀ تاثیر مشتری فعلی در میزان فروش و جذب مشتری جدید است.
در بستهبندی محصول و ویژگیهایی مثل وزن، رنگ، اندازه محصولات خلاقیت به ،ج دهید. اصل مهم در فروش و بازاریابی خلاق بودن است.
اما نکتۀ دوم، مزایای محصولتان را بزرگنمایی کنید. اگر مشتری نیازی دارد، طوری تبلیغات کنید که انگار این نیاز فقط با محصولات شما برطرف میشود.
تمرکز روی مخاطب
آ،ین پاسخ به سوال چگونه مشتری هایمان را افزایش دهیم با روشهای دیجیتال مارکتینگ، بازاریابی پیامکی است. با پنل پیامکی ارتباط مداوم و موثری با مشتریان قدیمی و جدید دارید. میتو،د با هزینه من، تبلیغات کنید. در مورد کیفیت کالا و خدمات خود نظرسنجی کنید. از طریق ارسال انبوه برای بانک شمارههای پنل مشتری جدید جذب کنید. اخباری مثل جشنواره فروش و تبلیغات را به گوش مشتری برس،د.
سامانه ملی پیامک
شیوۀ نوینی که امروزه بیشتر استفاده میشود، توجه به نیاز مشتری است. این شیوه نیاز مخاطب را در نظر میگیرد. محصولی را که او بیشتر نیاز دارد، معرفی میکند. به زبان ساده، به حرفهای مشتری گوش میکند.
پیگیری حسننیت برندتان را نشان میدهد. با پیگیری از مشتریان و آگاهی از میزان رضایتشان میتو،د برای رفع نواقص و مشکلات احتمالی محصولات اقدام کنید. مطمئن باشید بعد از رفع مشکل بازخورد عالی از مشتریان میگیرید.
نیاز مشتری را در نظر بگیرید!
مثلاً به برند هاکوپیان دقت کنید. این برند قدیمی کتوشلوار مردانه تقریباً گرانقیمت است. بعد همۀ این سالها هنوز مشتریانش را دارد. چرا؟
تصور کنید قصد ترتیب دادن مهم، بزرگی را دارید. آیا بدون لیستی دقیق از مهمانان میتو،د مقدمات مهم، را ترتیب دهید؟ قطعاً خیر!
اگر شما هم صاحب ،بوکارید یا میخواهید وارد دنیای تجارت شوید، از تجربههایتان برایمان بنویسید. اگر سوالی دارید، برایمان کامنت بگذارید. امیدواریم تجارتتان رونق بگیرد و حسابی افزایش مشتری داشته باشید.