همیشه در نظر داشته باشید که هیچ جایگزینی برای مکالمه متقابل به خصوص در انتخابات وجود ندارد.
آنچه ممکن است در نگاه اول برای این رویداد سخت به نظر برسد این است که هیچ دیدگاهی نسبت به انتخابات نداشته باشید. برای اینکه بتو،د از این رقابت سربلند بیرون بیاید نیاز دارید که برنامهای مشخص و هدفدار داشته باشید. انتخابات مانند مسابقات المپیک است؛ به همان اندازه طاقتفرسا و مهم. در بسیاری از مسابقات تنها یک مقام اول وجود دارد، اما رسیدن به آن رتبه میتواند یک موفقیت شگفتانگیز و جه، محسوب شود. به ،وان ،ی که خود را در این راه پر پیچ و خم قرار داده باید بد،م چگونه برای انتخابات برنامه ریزی کنیم و به چه چیزهایی احتیاج داریم که با موفقیت آن را به پایان برس،م. پس برای چگونگی آمادگی صد در صدی بهتر است موارد و نکات طلایی مربوط به پیروزی در انتخابات را که در ادامه به آنها اشاره میکنیم را به دقت مطالعه و بکار ببرید.
۱. برای ،ب تعداد آرای مورد نیاز هدفگذاری کنید
شبکههای اجتماعی در حال حاضر مهمترین نقش را در تبلیغات انتخاباتی دارند.
نامزد شما میتواند در میدان مبارزاتی انتخاباتی مقتدر ظاهر شود و هرگز شخصی را که در مقابل وی رقابت میکند را دست کم نگیرید. برای انجام این کار، شما باید چنان مبارزات انتخاباتی خود را پیش ببرید که در پایان چرخهی انتخابات، از دانستن اینکه همهی تلاش و اقدامات خود را انجام دادهاید، احساس رضایت کنید.
نکات تکمیلی و پای،
هر کمپین انتخاباتی باید با این سوال شروع شود: “چگونه در انتخابات پیروز شویم؟” سوالی که نیاز به تحلیل و پاسخ قاطع از سوی فرد کاندیدا و تیم او دارد. تمرکز بر روی چرایی و چگونگی بردن در رقابت انتخابات باید مدتها پیش از شروع آن صورت بگیرد. متأسفانه، بارها شده که این تصمیم بر اساس شواهد موجود ناکافی یا صرفاً با فرض این که یک حزب سیاسی مسلط به پیروزی انتخابات است، اتخاذ شده است.
سیاست همیشه بر مبنای شخصیت فرد است. در مرحلهی دوم است که خط مشیها اهمیت پیدا میکند. ما به نامزدهایی نیاز داریم که از برداشتن قدمهای مهم نمیترسند و آنچه که هستند را با رای دهندگان به اشتراک میگذارند. هر سیاستمداری باید داست، مهم و جالب برای مردم داشته باشد. مردم دوست دارند که با زوایای پنهان شخصیتی و زندگی این کاندیداها بیشتر آشنا شوند. اگر کاندید مورد نظر بتواند داستان اقدامات و اه، خود را به درستی بیان کند، شانس بیشتری برای برنده شدن در انتخابات خواهد داشت.
بنابراین با وجود راههای بسیاری که وجود دارد و روز به روز به آن اضافه میشود، پیروز شدن در این رقابت سخت کار دشواری است. اما اگر با علم به این نکتهی مهم و همچنین پیروی از یک سری اصول اولیه از سوی افراد و یا منابع با تجربه، به سراغ چنین رویداد مهمی بروید، میتو،د کمپینی موفق و نتیجهای مورد انتظار را بدست آورید. در ادامهی این یادداشت ما سعی داریم نکات و روشهایی که برای کاندیداهای انتخاباتی و اعضای تیم تبلیغاتی آنها ضرورت بسیار دارد را به به طور کامل توضیح دهیم تا راهنمایی برای ،ب پیروزی در انتخابات برای آنها باشد.
۱۰ گام مهم و تاثیرگذار برای پیروزی در انتخابات
ارزیابی اینکه این حزب و طرفدارانش چقدر قوی یا ضعیف است باید سوال بعدی شما باشد. شما میتو،د این کار را با پرسشنامهها و نظرسنجیهایی که اصولا مقیاس اندازهگیری آن ۱ تا ۵ است انجام دهید. ۱ به م،ای کاملاً به حزب وفادارند و ۵ خیلی وفادار نیستند است. این پرسشنامه را میتو،د در شبکههای اجتماعی به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری به آن رجوع کرده و پاسخ دهند.
- احتمال رأی دادن طرفداران
در نزدیکی زمان هر تبلیغات انتخاباتی ، روند مبارزات سیاسی میتواند برای کاندیداها و تیم آنها بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد. به ویژه اگر در یک رقابت تنگاتنگ و مهم این اتفاق برگزار شود. برای بسیاری از این افراد هدف از حضور و هزینه در کمپینها، پیروزی در انتخابات است. سوالی که همواره و با گذشت زمان مطرح میشود این است که چگونه در انتخابات پیروز شویم و برای این هدف بزرگ به چه چیزهایی نیاز داریم؟
تاثیری که گفتگو و صحبت ، بر روی فرد مقابل میگذارد از هر گونه تبلیغ آنلاین و یا وعدههای انتخاباتی بیشتر است. رای دهنده نیاز دارد که از خود شما بشنود که برنامهای برای پس از پیروزی در انتخابات دارید. بنابراین راه گفتگو را بر روی مخاطبان خود هرگز نبندید و به شهرها و مراکز مختلف تجمعی بروید و با آنها صحبت کنید.
۹. از تجربیات پیشین و نگرشهای مختلف سیاسی استفاده کنید
اخیراً چرخههای تبلیغات و انتخاباتی “داده محور” نامیده میشود. اگر واقعاً میخواهید رأی دهندگان خود را درک کنید و بشناسید، بله، شما به دادههایی مربوط به آنها نیاز دارید. پیشینهی افراد با گرایشهای مختلف سیاسی و اجتماعی در این زمینه میتواند به شما کمک کند. باید بد،د برای چه دسته از افراد میخواهید تبلیغ کنید و کاندید شوید. چنین اطلاعاتی قطعا به آس، به دست نمیآید. اما در صورت دستیابی به آن تاثیر شگفتانگیزی در جریان کمپین انتخاباتی خود مشاهده خواهید کرد.
دانستن سابقه رأی دادن افراد مختلف اطلاعات زیادی را در مورد عقاید آنها و گرایش سیاسیشان و همچنین درباره اه، شما نشان میدهد. باید بد،د که این روشهای تبلیغاتی که در پیش گرفتهاید آیا منجر به جمعآوری رای از سوی مردم میشود؟ تا چه حد احتمال رای دادن به شما و حزبی که دارید وجود دارد؟ پاسخ به این سوالات مهم شانس شما برای پیروز شدن در انتخابات ،ن میزند.
- احتمال داوطلب شدن؟
وقتی صحبت از هرگونه کارزار سیاسی به میان میآید، کارآیی و نمایان بودن تلاش کاندیدا از اهمیت بالاتری برخوردار میشود. به این م،ا که ارتباطی دوجانبه و رو در رو با مردم و رای دهندگان برقرار شود. از نظر برخی از سیاستمداران، آنها امید خود را برای پیروزی به جنبه و تاثیر تبلیغات “رودررو با مردم” میبینند. گفتگو با منتخبان شما ضروری است زیرا زمینهای را برای بحث و بازخورد فراهم میکند، که در اصل همان چیزی است که سیاست به آن نیاز دارد. اتفاقی که بهسادگی نیز رخ نمیدهد.
پرسیدن از افراد که طرفدار کدام احزاب هستند، اطلاعات مهمی است. با این کار به اه، جمعآوری رای از طرف شرکتکنندگان نزدیک میشوید. دیگر جنبهی مثبت این پاسخها این است که ا،ر مردم مشکلی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات با شما ندارند. به این منظور که آنها به شما اعتماد دارند.
- ارزیابی احزاب
با ارسال پیامک انتخاباتی میتو،د اه، و برنامههای خود را در سطح گسترده به اطلاع مردم برس،د.
بعضی از کاندیداها گمان میکنند که هر روشی که قبلا استفاده شده و منجر به پیروزی شده هنوز هم موثر است. آنچه البته مورد نیاز است، تجزیه و تحلیل نتایج انتخابات گذشته و مشخصات جمعیتی رای دهندگان است. با اینکه این نکته بسیار مهم است این فقط یک نقطه شروع است.
اگر می خواهید در این رویداد سیاسی و پیچیده پیروز شوید، باید بد،د که در مقابل چه ،، برای رقابت قرار گرفتهاید. شما در اصل باید بخواهید که همه چیز را در مورد آنها بد،د، از تعداد بالای فالوورهای رسانههای اجتماعی گرفته تا موثر و جذاب بودن وب سایت مبارزات انتخاباتی آنها. تمام اطلاعات موجود از پیشینه و برنامهی رقبا باید بدست بیاید و تحلیل شود.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/،w-to-win-elections/پیامک نه تنها در این زمینه بلکه در دیگر کمپینهای آنلاین و تبلیغاتی نیز بازخوردهای بشدت تاثیرگذاری از سوی مردم گرفته است. این روش در کمترین زمان و با کمترین هزینه، تضمین کنندهی به موفقیت رسیدن اغلب رویداهای تبلیغاتی است.
برای بالابردن شانس پیروزی در انتخابات باید به دقت برنامهی رقبای خود را بررسی کنید.
این کار تا آنجا پیش رفته است که شبکههای اجتماعی در انتخابات نقشهای کاملاً جدیدی را در سازمانهای سیاسی ایفا میکند. اکنون صدها فرد مشتاق، باهوش و خلاق را میبینیم که پشت میزهای جهان نشستهاند و توییت میکنند، دادهها را تجزیه و تحلیل می کنند و فیلمهای تبلیغاتی میسازند.
به ویدیوی زیر توجه کنید. در این مصاحبه که از مردم و با سوال بدقولی چه تاثیرات و چه جنبهای از طرف شما دارد آغاز میشود. از مردم سوال میپرسند که مواجهه شما با فرد بدقول در زندگی چگونه است؟ پاسخهایی که به این سوال داده میشود تامل برانگیز است. پیشنهاد میکنیم که حتما آن را تماشا کنید.
در فرهنگ فنآوری امروز، اگر وب سایت شما اطلاعات کافی را نداشته باشد، رای دهندگان احتمالاً این عدم هیجان را با دلایل نامزدی شما مرتبط میکنند. به جای داشتن حقایق اساسی در مورد پیام کمپین خود در وب سایت:
- یک وبلاگ سرگرم کننده با تولید محتوای جذاب داشته باشید.
- مداوم ع،ها و ویدیوهای تیم و تبلیغاتی را به طور مداوم بارگزاری کنید.
- بیوگرافی کامل خود و رزومهای از فعالیتهایی که داشتهاید را منتشر کنید.
- سایر ،اصر تعاملی با مخاطب را در سایت خود در نظر بگیرید.
البته در مواردی نادر حتی اگر دادهها یا اطلاعات زیادی در مورد حریف خود نداشته باشید، شاید بتو،د در این جدال سیاسی پیروز شوید. اما توصیه ما این است که بد،د چند میتینگ حضوری یا آنلاین برگزار میکنند، چه مقدار پول برای بودجه در نظر میگیرند، حضور آنها در شبکه های اجتماعی چگونه است یا چند حضور خاص دارند. سپس پس از بررسی این موارد ،ن بزنید که ممکن است بیش از اینها باشد. زیرا در چنین رقابتهایی اطلاعاتی اینچنینی به شکل کامل به بیرون درز نخواهد کرد.
بسیاری از رأی دهندگان علاقه مند به شرکت در رأی گیری نخواهند بود مگر اینکه در شخصیت یک نامزد نکته و مورد خاص و متفاوتی را ببنید.