همیشه در نظر داشته باشید که هیچ جایگزینی برای مکالمه متقابل به خصوص در انتخابات وجود ندارد.
آنچه ممکن است در نگاه اول برای این رویداد سخت به نظر برسد این است که هیچ دیدگاهی نسبت به انتخابات نداشته باشید. برای اینکه بتو،د از این رقابت سربلند بیرون بیاید نیاز دارید که برنامه ای مشخص و هدف دار داشته باشید. انتخابات مانند مسابقات المپیک است؛ به همان اندازه طاقت فرسا و مهم. در بسیاری از مسابقات تنها یک مقام اول وجود دارد، اما رسیدن به آن رتبه می تواند یک موفقیت شگفت انگیز و جه، محسوب شود. به ،وان ،ی که خود را در این راه پر پیچ و خم قرار داده باید بد،م چگونه برای انتخابات برنامه ریزی کنیم و به چه چیزهایی احتیاج داریم که با موفقیت آن را به پایان برس،م. پس برای چگونگی آمادگی صد در صدی بهتر است موارد و نکات طلایی مربوط به پیروزی در انتخابات را که در ادامه به آن ها اشاره می کنیم را به دقت مطالعه و بکار ببرید.
۱. برای ،ب تعداد آرای مورد نیاز هدف گذاری کنید
شبکه های اجتماعی در حال حاضر مهم ترین نقش را در تبلیغات انتخاباتی دارند.
نامزد شما می تواند در میدان مبارزاتی انتخاباتی مقتدر ظاهر شود و هرگز شخصی را که در مقابل وی رقابت می کند را دست کم نگیرید. برای انجام این کار، شما باید چنان مبارزات انتخاباتی خود را پیش ببرید که در پایان چرخه ی انتخابات، از دانستن اینکه همه ی تلاش و اقدامات خود را انجام داده اید، احساس رضایت کنید.
نکات تکمیلی و پای،
هر کمپین انتخاباتی باید با این سوال شروع شود: “چگونه در انتخابات پیروز شویم؟” سوالی که نیاز به تحلیل و پاسخ قاطع از سوی فرد کاندیدا و تیم او دارد. تمرکز بر روی چرایی و چگونگی بردن در رقابت انتخابات باید مدت ها پیش از شروع آن صورت بگیرد. متأسفانه، بارها شده که این تصمیم بر اساس شواهد موجود ناکافی یا صرفاً با فرض این که یک حزب سیاسی مسلط به پیروزی انتخابات است، اتخاذ شده است.
سیاست همیشه بر مبنای شخصیت فرد است. در مرحله ی دوم است که خط مشی ها اهمیت پیدا می کند. ما به نامزدهایی نیاز داریم که از برداشتن قدم های مهم نمی ترسند و آنچه که هستند را با رای دهندگان به اشتراک می گذارند. هر سیاستمداری باید داست، مهم و جالب برای مردم داشته باشد. مردم دوست دارند که با زوایای پنهان شخصیتی و زندگی این کاندیداها بیشتر آشنا شوند. اگر کاندید مورد نظر بتواند داستان اقدامات و اه، خود را به درستی بیان کند، شانس بیشتری برای برنده شدن در انتخابات خواهد داشت.
بنابراین با وجود راه های بسیاری که وجود دارد و روز به روز به آن اضافه می شود، پیروز شدن در این رقابت سخت کار دشواری است. اما اگر با علم به این نکته ی مهم و همچنین پیروی از یک سری اصول اولیه از سوی افراد و یا منابع با تجربه، به سراغ چنین رویداد مهمی بروید، می تو،د کمپینی موفق و نتیجه ای مورد انتظار را بدست آورید. در ادامه ی این یادداشت ما سعی داریم نکات و روش هایی که برای کاندیداهای انتخاباتی و اعضای تیم تبلیغاتی آن ها ضرورت بسیار دارد را به به طور کامل توضیح دهیم تا راهنمایی برای ،ب پیروزی در انتخابات برای آن ها باشد.
۱۰ گام مهم و تاثیرگذار برای پیروزی در انتخابات
ارزیابی اینکه این حزب و طرفدارانش چقدر قوی یا ضعیف است باید سوال بعدی شما باشد. شما می تو،د این کار را با پرسشنامه ها و نظرسنجی هایی که اصولا مقیاس اندازه گیری آن ۱ تا ۵ است انجام دهید. ۱ به م،ای کاملاً به حزب وفادارند و ۵ خیلی وفادار نیستند است. این پرس شنامه را می تو،د در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید تا افراد بیشتری به آن رجوع کرده و پاسخ دهند.
احتمال رأی دادن طرفداران
در نزدیکی زمان هر تبلیغات انتخاباتی ، روند مبارزات سیاسی می تواند برای کاندیداها و تیم آن ها بسیار چالش برانگیز و طاقت فرسا باشد.\xa0 به ویژه اگر در یک رقابت تنگاتنگ و مهم این اتفاق برگزار شود. برای بسیاری از این افراد هدف از حضور و هزینه در کمپین ها، پیروزی در انتخابات است. سوالی که همواره و با گذشت زمان مطرح می شود این است که چگونه در انتخابات پیروز شویم و برای این هدف بزرگ به چه چیزهایی نیاز داریم؟
تاثیری که گفتگو و صحبت ، بر روی فرد مقابل می گذارد از هر گونه تبلیغ آنلاین و یا وعده های انتخاباتی بیشتر است. رای دهنده نیاز دارد که از خود شما بشنود که برنامه ای برای پس از پیروزی در انتخابات دارید. بنابراین راه گفتگو را بر روی مخاطبان خود هرگز نبندید و به شهر ها و مراکز مختلف تجمعی بروید و با آن ها صحبت کنید.
۹. از تجربیات پیشین و نگرش های مختلف سیاسی استفاده کنید
اخیراً چرخه های تبلیغات و انتخاباتی “داده محور” نامیده می شود. اگر واقعاً می خواهید رأی دهندگان خود را درک کنید و بشناسید، بله، شما به داده هایی مربوط به آن ها نیاز دارید. پیشینه ی افراد با گرایش های مختلف سیاسی و اجتماعی در این زمینه می تواند به شما کمک کند. باید بد،د برای چه دسته از افراد می خواهید تبلیغ کنید و کاندید شوید. چنین اطلاعاتی قطعا به آس، به دست نمی آید. اما در صورت دستیابی به آن تاثیر شگفت انگیزی در جریان کمپین انتخاباتی خود مشاهده خواهید کرد.
دانستن سابقه رأی دادن افراد مختلف اطلاعات زیادی را در مورد عقاید آن ها و گرایش سیاسی شان و همچنین درباره اه، شما نشان می دهد. باید بد،د که این روش های تبلیغاتی که در پیش گرفته اید آیا منجر به جمع آوری رای از سوی مردم می شود؟ تا چه حد احتمال رای دادن به شما و حزبی که دارید وجود دارد؟ پاسخ به این سوالات مهم شانس شما برای پیروز شدن در انتخابات ،ن می زند.
احتمال داوطلب شدن؟
وقتی صحبت از هرگونه کارزار سیاسی به میان می آید، کارآیی و نمایان بودن تلاش کاندیدا از اهمیت بالاتری برخوردار می شود. به این م،ا که ارتباطی دوجانبه و رو در رو با مردم و رای دهندگان برقرار شود. از نظر برخی از سیاستمداران، آن ها امید خود را برای پیروزی به جنبه و تاثیر تبلیغات “رودررو با مردم” می بینند. گفتگو با منتخبان شما ضروری است زیرا زمینه ای را برای بحث و بازخورد فراهم می کند، که در اصل همان چیزی است که سیاست به آن نیاز دارد. اتفاقی که به سادگی نیز رخ نمی دهد.
پرسیدن از افراد که طرفدار کدام احزاب هستند، اطلاعات مهمی است. با این کار به اه، جمع آوری رای از طرف شرکت کنندگان نزدیک می شوید. دیگر جنبه ی مثبت این پاسخ ها این است که ا،ر مردم مشکلی در به اشتراک گذاشتن اطلاعات با شما ندارند. به این منظور که آن ها به شما اعتماد دارند.
ارزیابی احزاب
با ارسال پیامک انتخاباتی می تو،د اه، و برنامه های خود را در سطح گسترده به اطلاع مردم برس،د.
بعضی از کاندیداها گمان می کنند که هر روشی که قبلا استفاده شده و منجر به پیروزی شده هنوز هم موثر است. آنچه البته مورد نیاز است، تجزیه و تحلیل نتایج انتخابات گذشته و مشخصات جمعیتی رای دهندگان است. با اینکه این نکته بسیار مهم است این فقط یک نقطه شروع است.
اگر می خواهید در این رویداد سیاسی و پیچیده پیروز شوید، باید بد،د که در مقابل چه ،، برای رقابت قرار گرفته اید. شما در اصل باید بخواهید که همه چیز را در مورد آن ها بد،د، از تعداد بالای فالوورهای رسانه های اجتماعی گرفته تا موثر و جذاب بودن وب سایت مبارزات انتخاباتی آن ها. تمام اطلاعات موجود از پیشینه و برنامه ی رقبا باید بدست بیاید و تحلیل شود.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/،w-to-win-elections/
پیامک نه تنها در این زمینه بلکه در دیگر کمپین های آنلاین و تبلیغاتی نیز بازخوردهای بشدت تاثیرگذاری از سوی مردم گرفته است. این روش در کم ترین زمان و با کم ترین هزینه، تضمین کننده ی به موفقیت رسیدن اغلب رویداهای تبلیغاتی است.
برای بالابردن شانس پیروزی در انتخابات باید به دقت برنامه ی رقبای خود را بررسی کنید.
این کار تا آنجا پیش رفته است که شبکه های اجتماعی در انتخابات نقش های کاملاً جدیدی را در سازمان های سیاسی ایفا می کند. اکنون صدها فرد مشتاق، باهوش و خلاق را می بینیم که پشت میزهای جهان نشسته اند و توییت می کنند، داده ها را تجزیه و تحلیل می کنند و فیلم های تبلیغاتی می سازند.
به ویدیوی زیر توجه کنید. در این مصاحبه که از مردم و با سوال بدقولی چه تاثیرات و چه جنبه ای از طرف شما دارد آغاز می شود. از مردم سوال می پرسند که مواجهه شما با فرد بدقول در زندگی چگونه است؟ پاسخ هایی که به این سوال داده می شود تامل برانگیز است. پیشنهاد می کنیم که حتما آن را تماشا کنید.
در فرهنگ فن آوری امروز، اگر وب سایت شما اطلاعات کافی را نداشته باشد، رای دهندگان احتمالاً این عدم هیجان را با دلایل نامزدی شما مرتبط می کنند. به جای داشتن حقایق اساسی در مورد پیام کمپین خود در وب سایت:
یک وبلاگ سرگرم کننده با تولید محتوای جذاب داشته باشید.
مداوم ع، ها و ویدیوهای تیم و تبلیغاتی را به طور مداوم بارگزاری کنید.
بیوگرافی کامل خود و رزومه ای از فعالیت هایی که داشته اید را منتشر کنید.
سایر ،اصر تعاملی با مخاطب را در سایت خود در نظر بگیرید.
البته در مواردی نادر حتی اگر داده ها یا اطلاعات زیادی در مورد حریف خود نداشته باشید، شاید بتو،د در این جدال سیاسی پیروز شوید. اما توصیه ما این است که بد،د چند میتینگ حضوری یا آنلاین برگزار می کنند، چه مقدار پول برای بودجه در نظر می گیرند، حضور آن ها در شبکه های اجتماعی چگونه است یا چند حضور خاص دارند. سپس پس از بررسی این موارد ،ن بزنید که ممکن است بیش از این ها باشد. زیرا در چنین رقابت هایی اطلاعاتی اینچنینی به شکل کامل به بیرون درز نخواهد کرد.
بسیاری از رأی دهندگان علاقه مند به شرکت در رأی گیری نخواهند بود مگر اینکه در شخصیت یک نامزد نکته و مورد خاص و متفاوتی را ببنید.