در سالهای پیشین تبلیغات قالیشوییها عمدتاً از نوع بر،بهایی بود که روی در منازل ،بانده میشدند. پس از آن ،ت به تراکتهای تبلیغاتی رسید و این روزها هم با انواع و ا،ام تبلیغات دیجیتالی روبرو هستیم. حال تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، اینترنتی و پیامکی جای آنها را پر کردهاند. البته که جای شبکههای اجتماعی را نیز نباید نادیده گرفت. به طور کلی روشهای زیادی از قدیمالایام ماندهاند.
برای اینکه بازخورد خوبی از ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی بگیریم باید محتوای خوبی برای آن تهیه کنیم. در تبلیغات پیامکی باید از ،وان من، و قوی به این منظور استفاده کرد. شغل مانند قالیشویی مانند فروشگاه نیست که هر زمان دلمان خواست اقدام به ارسال پیامک کنیم. بلکه بیشتر در من،تهای مختلف و افرادی که در آپارتمان زندگی میکنند باید اقدام به آن کرد. همچنین که این شغل تقریباً فصلی بوده و بیشترین بازخورد را در روزهای شلوغ مانند عید و تابستان دارد. از طرفی ارسال پیامک آنقدر زیاد شده که بسیاری از مردم چنین پیامکهایی را اصلاً باز نمیکنند. پس زمان و متن پیامک تأثیر بسزایی در بازخورد و کارایی آن دارد. در ادامه برخی از نمونههای پیامک برای تبلیغات قالیشویی را آوردهایم که ممکن است به دردتان بخورند:
ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی تأثیر زیادی دارد. بر اساس تجربه پیشنهاد میکنیم از این روش برای یافتن مشتری جدید استفاده نکنید. در واقع برای بازگرداندن مشتریهای قبلی و وفادار سازی آنان استفاده کنید. در این راستا سعی کنید بانک اطلاعاتی از شماره مشتریان قبلی خود جمع کنید و به آنها پیامک ارسال کنید.
اصول مهم تبلیغات برای قالیشویی
اگر در ازای پرداخت هزینه تبلیغات بازخورد خوبی از آن نگیرید، پایههای ،بوکارتان ضعیفتر از قبل شده و ممکن است آسیب جدی به درآمد شما وارد کند. روشهای تبلیغاتی به ،وان یک زمین بازی بزرگ در نظر گرفته میشوند. روشهای مختلفی برای تبلیغات وجود دارند که از آنها چندان خبری نداریم. هر یک از این روشها نیز مزایا و معایب خاص خود را دارند. بنابراین لازم است آنها را شناخته و برای پیادهسازی آنها با کمترین هزینه اقدام کنید. هرچند هر یک از این روشها به صورت کاملاً تجربی بوده و کاربردهای خاص خود را دارند. شما نیز باید با در نظر داشتن برخی واقعیتها اقدام به تبلیغات برای ،بوکار خود کنید.
ایدههای بازاریابی و پیامک تبلیغاتی قالیشویی
در پیامک تبلیغات قالیشویی همواره مختصر، مفید و کوتاه بنویسید. به خدمات و مزایای شما در مقایسه با سایر رقبا اشاره کرده و از سادهترین کلمات استفاده کنید. مثلاً به این متن دقت کنید:
- شست و شوی فرش بدون پوسیدگی با بهترین دستگاهها و استانداردهای قالیشویی در اسرع وقت. تحویل فرش درب منزل را به ما بسپارید.
سایتهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتو،د از آنها برای معرفی خدمات خود استفاده کنید. ساز و کار این سایتها بدین صورت است که با انتخاب شهر و خدمات مورد نیاز، فهرستی از آنها به نمایش در میآیند. بنابراین همواره شماره تماس و نوع خدمات شما در دیدرس مشتریان خواهد بود. تقریباً تمام شهرهای کشور در برخی از این سایتها در دسترس هستند. همچنین با به خاطر سپردن نام شرکت قالیشویی شما نیز میتوانند به آدرس و شماره تماس شما دست یابند. با این وجود میتوان گفت که یکی از راههای مطمئن برای تبلیغات قالیشویی، درج آگهی در وبسایتهایی تبلیغاتی است.
پیامک تبلیغات قالیشویی و دیگر راههای ارتباطی
برای انتخاب سایت من، برای تبلیغات قالیشویی ابتدا ،یب نام قالیشویی با شهر مورد نظرتان را در گوگل جستوجو کنید. سپس ببینید این وبسایت دارای رتبه در گوگل است یا خیر. مثلاً عبارت «قالیشویی تهران» را در گوگل جستوجو کرده و رتبه آن وبسایت را مشاهده کنید. اگر این وبسایت دارای رتبه نباشد شانس کمی برای دیده شدن خواهید داشت. بدین منظور لازم است از وبسایتهایی استفاده کنید که رتبه بالایی در گوگل داشته باشند. با انجام آگهیهای تبلیغاتی یا رپورتاژ نیز میتو،د مشتریان قابل توجهی از طریق گوگل پیدا کنید.
ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی
شاید شما از مشتریان پر و پا قرص یک قالیشویی مشخص باشید. شاید هم خودتان مالک یکی از آنها هستید یا قصد انجام تبلیغات برای آنها را دارید. به هر حال این مطلب مخصوص آن دسته از دارندگان قالیشویی است که به دنبال جذب مشتریان بیشتر هستند. در سالهای گذشته رقابت بر سر مشتریان قالیشویی به شکل قابل توجهی افزایش یافته است. به گونهای که هر اغفال و کمکاری میتواند باعث آسیب دیدن ساختار ،بوکار شما شود. از طرفی تبلیغات برای کارخانههایی که بودجه کمی دارند ممکن است دردسرساز باشد. بنابراین برای صرف هر گونه هزینه در راستای پیامک تبلیغاتی قالیشویی و دیگر روشهای تبلیغاتی حائز اهمیت است.
- ۲۵ درصد تخفیف قالیشویی … تا ساعت ۱۸ امروز. با نشان دادن این پیامک از ۲۵ درصد تخفیف ما بهرهمند شوید.
- آیا از خدمات قالیشویی … راضی بودید؟ ۱-بله ۲-خیر
- فرش قلب خانه است. نظافت آن را به ما بسپارید. قالیشویی … شماره تلفن …
- شستشوی فرش بدون پوسیدگی در اسرع وقت ، با ضمانت تحویل فرش درب منزل به ما بسپارید، با دستگاههای جدید همراه با بالاترین استانداردهای قالیشویی
- ،، که امروز به قالیشویی … مراجعه کنند تخفیف ویژه ۲۰ درصدی میگیرند.
- فقط امروز فرصت دارید تا از تخفیف ۲۰ درصدی ما استفاده کنید. قالیشویی …
- شست و شوی قالی با بهترین و پیشرفتهترین دستگاهها در قالیشویی …
اول از هر چیز یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی نباید کلیگویی کرد. بلکه باید به زبان مشتری سخن گفته و به نوعی نیازهایش را به او یادآوری کنید. به ،وان مثال به سراغ زندگی آپارتم، و کمبود فضای باز برای شست و شوی قالی بروید. به زندگی پر مشغله و شلوغ اشاره کنید و بگویید که دیگر مثل زمانهای قدیم فرصتی برای قالیشویی و خانهتک، باقی نمانده است. خلاصه به کمک تبلیغات، شما باید به مشتری نشان دهید چه مشکلاتی دارند و راه حل شما برای حل آن چیست؟
از مزایای رقابتی استفاده کنید
شما برای ،ب درآمد بیشتر نیاز به مشتریان بیشتری خواهید داشت. همچنین که نرخ هزینه خدمات خودتان را نیز باید به شکلی معقولانه تعیین کنید. هزینه تبلیغات اینترنتی و پیامکی قالیشویی بسته به درآمد شما و انتظارات از این ،بوکار مربوط است. با این حال همواره با تبلیغات صحیح دو مزیت به دنبال خود خواهید داشت. اینکه هر چقدر درآمد شما بیشتر شود تبلیغات بیشتری نیز خواهید کرد. از طرفی هرچه تبلیغات بیشتری انجام دهید نیز به درآمد بیشتری دست خواهید یافت.
نمونه تبلیغات قالیشویی را که در ادامه مطالعه میکنید، شاید از قبل بد،د. همچنین ممکن است برخی از این روشها را تست کرده و بازخورد چند، از آن نگرفته باشید. بازگشت سرمایه شما بستگی به عوامل مختلفی دارد. اینکه کدام روش تبلیغاتی را انتخاب کرده و در کدام شهر فعالیت دارید. همچنین شیوه ارائه خدمات نیز به تصمیمات شما در این حوزه بستگی دارد. با این همه تصمیم گرفتیم برخی از بهترین روشهای پیامکی و دیجیتال را برای ،بوکار قالیشویی شما ارائه کنیم.
طراحی سایت برای شرکت قالیشویی
دومین روش در جذب مشتریان جدید، ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی است. مطمئناً هر یک از شرکتهای موفق حداقل یک بار به انجام این کار اقدام کردهاند. این روش بر خلاف دیگر روشها یک روش دائمی برای جذب مشتری نیست. بلکه با چند بار انجام تبلیغات میتو،د تعداد قابل توجهی از مشتریان را از ،بوکارتان آگاه کنید. ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی بازخورد سریعی نسبت به روشهای قبلی دارد. اما سؤال اینجاست که چه نوع متنی برای این کار من،تر است؟ همچنین چرا افراد زیادی به استفاده از این روش روی آوردهاند؟