سایتهای تبلیغاتی زیادی وجود دارند که میتو،د از آنها برای معرفی خدمات خود استفاده کنید. ساز و کار این سایتها بدین صورت است که با انتخاب شهر و خدمات مورد نیاز، فهرستی از آنها به نمایش در میآیند. بنابراین همواره شماره تماس و نوع خدمات شما در دیدرس مشتریان خواهد بود. تقریباً تمام شهرهای کشور در برخی از این سایتها در دسترس هستند. همچنین با به خاطر سپردن نام شرکت قالیشویی شما نیز میتوانند به آدرس و شماره تماس شما دست یابند. با این وجود میتوان گفت که یکی از راههای مطمئن برای تبلیغات قالیشویی، درج آگهی در وبسایتهایی تبلیغاتی است.
برای انتخاب سایت من، برای تبلیغات قالیشویی ابتدا ،یب نام قالیشویی با شهر مورد نظرتان را در گوگل جستوجو کنید. سپس ببینید این وبسایت دارای رتبه در گوگل است یا خیر. مثلاً عبارت «قالیشویی تهران» را در گوگل جستوجو کرده و رتبه آن وبسایت را مشاهده کنید. اگر این وبسایت دارای رتبه نباشد شانس کمی برای دیده شدن خواهید داشت. بدین منظور لازم است از وبسایتهایی استفاده کنید که رتبه بالایی در گوگل داشته باشند. با انجام آگهیهای تبلیغاتی یا رپورتاژ نیز میتو،د مشتریان قابل توجهی از طریق گوگل پیدا کنید.
ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی

اول از هر چیز یادتان باشد که برای تبلیغات قالیشویی نباید کلیگویی کرد. بلکه باید به زبان مشتری سخن گفته و به نوعی نیازهایش را به او یادآوری کنید. به ،وان مثال به سراغ زندگی آپارتم، و کمبود فضای باز برای شست و شوی قالی بروید. به زندگی پر مشغله و شلوغ اشاره کنید و بگویید که دیگر مثل زمانهای قدیم فرصتی برای قالیشویی و خانهتک، باقی نمانده است. خلاصه به کمک تبلیغات، شما باید به مشتری نشان دهید چه مشکلاتی دارند و راه حل شما برای حل آن چیست؟
از مزایای رقابتی استفاده کنید
پیامک تبلیغات قالیشویی من، چه ویژگیهایی دارد؟ شرایط اقتصادی سالهای گذشته باعث شدهاند که تمام اعضای خانه به کار در بیرون از منزل مشغول شوند. بنابراین زندگی پرمشغله جایی برای خانه تک، و قالیشویی باقی نگذاشته است. از طرفی، متراژ خانههای امروزی نشان از این میدهند که کمتر جا و فرصتی برای شستن قالیها میماند. با توجه به اهمیت این موضوع، شرکتهای قالیشویی متعددی پدید آمدهاند.
شستن فرش، موکت، پرده و مبل از رایجترین خدمات این مراکز هستند. بنابراین ارسال پیامک تبلیغاتی قالیشویی تصمیمی است که این شرکتها برای آگاهسازی مشتریان انجام میدهند.
از این رو اگر شماره قالیشویی شما در اینترنت وجود داشته باشد به احتمال زیاد شانس بیشتری برای مشتریان جدید خواهید داشت. از طرف دیگر، مشتریان همیشه به دنبال خواندن نظرات دیگر مشتریان در مورد ،بوکار شما هستند.
بدین ترتیب میتوانند از انتخاب خود در این زمینه مطمئن باشند. تجربه نشان داده است که حتی در روستاها و شهرهای کم جمعیت نیز افراد زیادی با جستوجو در گوگل اقدام به یافتن ،بوکار و خدمات مورد نیاز خود میکنند. اگر قصد طراحی سایت برای ،بوکار قالیشویی خود دارید بهتر است هر چه سریعتر نسبت به آن اقدام کنید. شما میتو،د اطلاعات تماس و آدرس شرکت خود را در بخش تماس با ما در وبسایت درج کنید.
درج آگهی در سایتهای تبلیغاتی
در سالهای پیشین تبلیغات قالیشوییها عمدتاً از نوع بر،بهایی بود که روی در منازل ،بانده میشدند. پس از آن ،ت به تراکتهای تبلیغاتی رسید و این روزها هم با انواع و ا،ام تبلیغات دیجیتالی روبرو هستیم. حال تبلیغات رادیویی، تلویزیونی، اینترنتی و پیامکی جای آنها را پر کردهاند. البته که جای شبکههای اجتماعی را نیز نباید نادیده گرفت. به طور کلی روشهای زیادی از قدیمالایام ماندهاند.
این پیام هم جذابیت خاصی دارد و هم میتواند به مشتری اطلاع رس، کاملی کند. در نتیجه انتظار میرود که با ارسال این پیامک به فروش خوبی دست یابید. در نوشتن پیامک تبلیغاتی یادتان باشد که زیادهروی نکنید. کمی جای کنجکاوی برای مشتری باقی بگذارید تا با شما تماس گرفته و از جزئیات کارتان مطلع شود.
در این شرایط بهتر میتو،د قالیشویی و خدمات آن را معرفی کنید. به زبان ساده و شفاف صحبت کرده و از هر گونه اغراق و دروغ بپر،ید. در انتهای متن، آدرس سایت و اطلاعات تماس خود را نیز درج نمایید.
مزایای ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟
برخی از مزایای ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی شامل موارد زیر هستند:
- ارسال انبوه پیامک به تعداد زیاد برای جذب مشتری جدید
- امکان ذخیره شماره موبایل مشتریان با دستهبندیهای مختلف در دفترچه تلفن سامانه پیامکی
- ارسال پیامک به لیست سیاه مخابرات برای پیامهای غیرتبلیغاتی از طریق وبسرویس پیامکی
- امکان تبلیغات در یک منطقه خاص با ابزار ارسال پیامک از روی نقشه و ارسال با کد پستی
- امکان دسترسی به بانک شمارۀ مشاغل و اصناف برای ارسال پیامک
- امکان اتصال به انواع نرمافزارهای قالیشویی برای ارسال پیامک مراحل مختلف مثل آماده شدن فرش، زمان ارسال فرش، هزینه پرداختی و برخی موارد دیگر
- نظرسنجی از کیفیت کار ارائهشده به کمک ارسال پیامک
جمع بندی
- در این مقاله با انواع روشهای تبلیغات قالیشویی آشنا شدیم.
- دریافتیم که یکی از بهترین راهها برای تبلیغات استفاده از سامانه پیامکی است.
- مزایای ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی، تعرفه من، و بازخورد بالای آن است.
- اگر سؤالی در این خصوص دارید آن را با ما مطرح کرده تا در اسرع وقت به آن جواب دهیم.
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/carpet-cleaning-sms-samples/
ارسال پیامک تبلیغات قالیشویی تأثیر زیادی دارد. بر اساس تجربه پیشنهاد میکنیم از این روش برای یافتن مشتری جدید استفاده نکنید. در واقع برای بازگرداندن مشتریهای قبلی و وفادار سازی آنان استفاده کنید. در این راستا سعی کنید بانک اطلاعاتی از شماره مشتریان قبلی خود جمع کنید و به آنها پیامک ارسال کنید.
اصول مهم تبلیغات برای قالیشویی
اگر واقعبینانه به این قضیه نگاه کنیم در مییابیم که آگاهی دادن به مخاطب هدف اصلی از انجام تبلیغات است. پس اگر درست، اصولی و منطقی عمل کنید سرمایهگذاری خوبی روی ،بوکارتان انجام دادهاید. بنابراین لازم مید،م برخی از اصول و راهکارهای اساسی برای این کار را بلد باشید.
شناسایی مشتری برای تبلیغات قالیشویی
از نکات مثبت قالیشویی برای ایجاد تمایز با رقبای خود استفاده کنید. شما در مقایسه با همکاران خود چه مزیتی دارید که باعث تفاوت میشود مشتریان شما را انتخاب کنند. از جوانب مثبت، تخفیفها، امکانات و مزایای کار ، با خودتان بگویید. ارائه تخفیف در بعضی از روزها و من،تها میتواند واقعاً مفید باشد. اگر بخواهید با مزایای رقابتی کار کنید لازم است به ویژگی خاصی در ،بوکارتان اشاره کنید.
پس از دوران همهگیری کرونا، دنیای ،ب و کارها به شکل جدی تغییر کرده است. این روزها تقریباً همه ما با سرچ یا جستوجو در گوگل آشنا هستیم. کمتر ،بوکار موفق و رو به پیشرفتی وجود دارد که برای خود یک وبسایت نداشته باشد. به همین دلیل بسیاری از مشتریان، خدمات و محصولات خود را از طریق جستوجو در گوگل پیدا میکنند. بنابراین شما هم اگر میخواهید از بازار عقب نم،د لازم است یک وبسایت خوب و حرفهای برای خود داشته باشید. روزانه تعداد قابل توجهی از مشتریان با کلمات کلیدی مشخص اقدام به جستوجو در اینترنت میکنند.
نمونه تبلیغات قالیشویی را که در ادامه مطالعه میکنید، شاید از قبل بد،د. همچنین ممکن است برخی از این روشها را تست کرده و بازخورد چند، از آن نگرفته باشید. بازگشت سرمایه شما بستگی به عوامل مختلفی دارد. اینکه کدام روش تبلیغاتی را انتخاب کرده و در کدام شهر فعالیت دارید. همچنین شیوه ارائه خدمات نیز به تصمیمات شما در این حوزه بستگی دارد. با این همه تصمیم گرفتیم برخی از بهترین روشهای پیامکی و دیجیتال را برای ،بوکار قالیشویی شما ارائه کنیم.