پنل پیامک خودروسازان + مزایای پنل اس ام اس برای خودروسازان
در آ، هم ،ت به فروش ا،اطی میرسد. اگر وضعیت نمایشگاه شما به نحویست که میتو،د فروش ا،اطی ماشین داشته باشید، پیشنهاد میکنم اول این مورد را ار طریق ارسال انبوه به مخاطب اطلاع دهید و بعد از جذب مشتری، سررسید پرداخت ،طها را در سامانه تنظیم کنید. با شروع فروش ا،اطی میتو،د در ،مت ابزار ویژه، ارسال پیامک سررسید، سامانه پیامکی را به نحوی تنظیم کنید که در زمان پرداخت یا حتی کمی زودتر پیامک یادآوری برای مشتری ارسال کند.
معرفی پنل ملی پیامک
کارت ویزیت لازمه تبلیغات خودروسازان است، اما سامانه ارسال اس ام اس پیشنهاد جذابتری برایتان دارد. به جای کارت ویزیتهای کاغذی که شاید تعداد زیادی از آنها دور ریخته یا حتی گم شود، در ،مت ابزار ویژه سامانه، کارت ویزیت الکترونیکی را فعال کنید. حالا هر آنچه که میخواهید، مثل آدرس و تلفن، اطلاعات تخصصی و موارد مهم را به صورت پیامک برای مشتری بفرستید.
پنل پیامکی خودروسازان اولین قدم برای تبلیغات
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
پس اگر تصمیمتان جدیست، برای تبلیغات فروش خودرو با پیامک همین حالا با 02163404 تماس بگیرید و برای دریافت پنل درخواست بدهید. البته راه بهتری هم هست، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبتنام کنید، تا همکاران تیم پشتیب، با شما تماس بگیرند و برای دریافت پنل راهنماییتان کنند.
جمعبندی
برای استفاده از تمام امکاناتی که معرفی کردیم، سامانه ملی پیامک محیط کاربری ساده و آس، را برایتان طراحی کرده که تمام توضیحاتش به زبان ،ی است. همچنین برای استفاده از پنل هم ویدئوهای آموزشی آپارات را در اختیارتان قرار میدهد تا با خیال راحت بتو،د از سامانه استفاده کنید.
اگر هنوز در مورد سامانه سوالی ذهنتان را مشغول کرده یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می تو،د در انتهای همین متن برایمان بنویسید. همچنین اگر تجربهای در مورد پنل پیامکی و اس ام اسهای تبلیغاتی دارید، خوشحال می شویم با ما و مخاطبان وبلاگ ملی پیامک در میان بگذارید.
تا اینجا با تبلیغات خودروسازان با کمک پیامک آشنا شدید و حالا مید،د که استفاده از پنل صرفاً برای جذب مشتری نیست. شما میتو،د برای تعامل با مخاطب و البته ارائه امکانات خاص به مشتریان ویژه از سامانه ارسال پیامک استفاده کنید. فروش ،طی داشته باشید و پیامک سررسید آن را در زمان من، ارسال کنید. به زبان ساده هزینههای تبلیغاتی شما با پنل پیامکی به مراتب کمتر میشود و با اطمینان بیشتری میتو،د وارد برندسازی و ماندگاری در ذهن مشتری بشوید تا به همان تبلیغات گران قیمت در بیلبورد هم برسید.
این ویژگی خاص پنل، دو مزیت مهم دارد. اول از همه باعث میشود لیستی از مخاطب، داشته باشید که تمایل به دریافت کارت ویزیت شما داشتند و دوم اینکه دیگر کارت شما گم نشده و به ، هم تبدیل نمیشود.
شرایط خاص برای فروش ا،اطی
نمایشگاهداران این اطلاعرس،های مهم را میتوانند با خبرنامه پیامکی انجام دهند. کافیست که شماره سامانه را برای مشتریان خاص بفرستید و از آنها بخواهید کد یا کلمهای مشخص را برای سامانه ارسال کنند. حالا میتو،د گروهی از مشتریان وفادار و همیشگی داشته باشید که با تمایل خودشان منتظر دریافت پیامهای شما هستند. همچنین میتو،د شمارۀ این اعضا را به صورت دفترچه تلفن هم در پنل ذخیره کنید، فقط یادتان باشد که شرایط لغو عضویت را حتماً روی پنل تنظیم کنید و به اطلاع اعضا برس،د.
ارسال کارت ویزیت الکترونیکی
خب بیایید همین اول کار دربارۀ مهمترین ابزار تبلیغات فروش خودرو با پیامک ی،ی سامانه ارسال اس ام اس صحبت کنیم. سامانه ارسال پیامک نرم افزاری تحت وب است که توسط شرکتهای ارائهدهندۀ پنل در اختیار کاربران قرار میگیرد. پنل پیامکی
اما تنها مزیت پنل برای تبلیغات خودروسازان فقط ارسال پیامک با هزینه من، نیست. در ادامه می خواهیم به مهمترین مزایای تبلیغات فروش خودرو با پیامک اشاره کنیم:
ارسال انبوه و تبلیغات ساده
برای مدیریت، ارسال و دریافت پیامک استفاده میشود و هزینههای آن از فرستادن پیامک با موبایل به مراتب کمتر است. پس در همین شروع کار برای نمایشگاه ماشینتان باید یک پنل ارسال پیامک داشته باشید و تبلیغات را قوی شروع کنید.
مزایای استفاده از پنل پیامکی خودروسازان
اولین مزیت تبلیغات خودروسازان از طریق سامانه پیامک، ارسال انبوه است. تقریباً هر ،بوکاری میتواند از ارسال پیامک انبوه برای تبلیغاتش استفاده کند. در ضمن، پنل بانک شمارۀ جامع و بهروزی را در اختیارتان قرار میدهد تا بتو،د با تفکیک استان،محله یا حتی شغل افراد برایشان پیامک تبلیغاتی بفرستید.
مهمترین نکته در ارسال اس ام اس انبوه تبلیغاتی، جذابیت و تاثیرگذاری متن پیامک است تا مخاطب را علاقمند کند. برای شروع میتو،د از کتابچه بازاریابی پیامکی کمک بگیرید و شروع به ارسال اس ام اس کنید. همچنین اگر سایت یا صفحه اینستاگرام دارید، برای تعامل بیشتر با مشتری، میتو،د لینک مربوطه را از این طریق برای مخاطب ارسال کنید.
خبرنامه پیامکی برای ارسال پیام به اعضای خاص
نمایشگاه ماشین هم مثل خیلی از ،بوکارهای دیگر، گروهی مخاطب خاص دارد و محصولات ویژه را برای آنها نگه میدارد، اگر ایونت یا نمایشگاهی مثل رژه ماشینهای قدیمی یا رونمایی از جدیدترین ماشینهای بازار باشد، دعوتنتامه مخصوص میفرستد و اول از آنها دعوت میکند.
شاید اگر همین الان نظرتان را راجع به تبلیغات خودروسازان و نمایندگیهای فروش اتوموبیل بپرسم، فقط به بیلبوردهای بزرگی فکر کنید که در اتوبان های شهر دیده میشود. این تبلیغات بیلبوردی فقط به نام نمایندگی اکتفا کرده و تصویری از ماشینهایی مثل بنز، هوندا و بی ام و را نمایش میدهد. اما آیا واقعاً بیلبورد تنها راه تبلیغات برای نمایشگاه ماشین است؟ خیلی روراست باید بگویم نه!! مثالی که زدم تنها برای زم،ست که نمایندگی شما توانسته برندسازی کند و حسابی در بازار غوغا به پا کرده است، در نتیجه هزینههای اجاره بیلبورد خیلی برایش مطرح نیست. اما در شروع کار، وقتی هنوز نام شما برای ،ی آشنا نیست، باید به راههای کم هزینه و من،تری مثل پنل پیامک خودروسازان فکر کنید. اگر هم ایدهای در این مورد ندارید، در ادامه با من همراه شوید تا مفصل در این مورد صحبت کنیم.