پس اگر تصمیمتان جدیست، برای تبلیغات فروش خودرو با پیامک همین حالا با 02163404 تماس بگیرید و برای دریافت پنل درخواست بدهید. البته راه بهتری هم هست، در صفحه اصلی سایت ملی پیامک ثبت نام کنید، تا همکاران تیم پشتیب، با شما تماس بگیرند و برای دریافت پنل راهنمایی تان کنند.
جمع بندی
نمایشگاه ماشین هم مثل خیلی از ،ب وکارهای دیگر، گروهی مخاطب خاص دارد و محصولات ویژه را برای آن ها نگه می دارد، اگر ایونت یا نمایشگاهی مثل رژه ماشین های قدیمی یا رونمایی از جدیدترین ماشین های بازار باشد، دعوتنتامه مخصوص می فرستد و اول از آن ها دعوت می کند.
در آ، هم ،ت به فروش ا،اطی می رسد. اگر وضعیت نمایشگاه شما به نحویست که می تو،د فروش ا،اطی ماشین داشته باشید، پیشنهاد می کنم اول این مورد را ار طریق ارسال انبوه به مخاطب اطلاع دهید و بعد از جذب مشتری، سررسید پرداخت ،ط ها را در سامانه تنظیم کنید. با شروع فروش ا،اطی می تو،د در ،مت ابزار ویژه، ارسال پیامک سررسید، سامانه پیامکی را به نحوی تنظیم کنید که در زمان پرداخت یا حتی کمی زودتر پیامک یادآوری برای مشتری ارسال کند.
معرفی پنل ملی پیامک
شاید اگر همین الان نظرتان را راجع به تبلیغات خودروسازان و نمایندگی های فروش اتوموبیل بپرسم، فقط به بیلبوردهای بزرگی فکر کنید که در اتوبان های شهر دیده می \u200eشود. این تبلیغات بیلبوردی فقط به نام نمایندگی اکتفا کرده و تصویری از ماشین هایی مثل بنز، هوندا و بی ام و را نمایش می دهد. اما آیا واقعاً بیلبورد تنها راه تبلیغات برای نمایشگاه ماشین است؟ خیلی روراست باید بگویم نه!! مثالی که زدم تنها برای زم،ست که نمایندگی شما توانسته برندسازی کند و حسابی در بازار غوغا به پا کرده است، در نتیجه هزینه های اجاره بیلبورد خیلی برایش مطرح نیست. اما در شروع کار، وقتی هنوز نام شما برای ،ی آشنا نیست، باید به راه های کم هزینه و من، تری مثل پنل پیامک خودروسازان\xa0فکر کنید.\xa0 اگر هم ایده ای در این مورد ندارید، در ادامه با من همراه شوید تا مفصل در این مورد صحبت کنیم.
نمایشگاه داران این اطلاع رس، های مهم را می توانند با خبرنامه پیامکی انجام دهند. کافیست که شماره سامانه را برای مشتریان خاص بفرستید و از آن ها بخواهید کد یا کلمه ای مشخص را برای سامانه ارسال کنند. حالا می تو،د گروهی از مشتریان وفادار و همیشگی داشته باشید که با تمایل خودشان منتظر دریافت پیام های شما هستند. همچنین می تو،د شمارۀ این اعضا را به صورت دفترچه تلفن هم در پنل ذخیره کنید، فقط یادتان باشد که شرایط لغو عضویت را حتماً روی پنل تنظیم کنید و به اطلاع اعضا برس،د.
ارسال کارت ویزیت الکترونیکی
کارت ویزیت لازمه تبلیغات خودروسازان است، اما سامانه ارسال اس ام اس پیشنهاد جذاب تری برایتان دارد. به جای کارت ویزیت های کاغذی که شاید تعداد زیادی از آن ها دور ریخته یا حتی گم شود، در ،مت ابزار ویژه سامانه، کارت ویزیت الکترونیکی را فعال کنید. حالا هر آنچه که می خواهید، مثل آدرس و تلفن، اطلاعات تخصصی و موارد مهم را به صورت پیامک برای مشتری بفرستید.
این ویژگی خاص پنل، دو مزیت مهم دارد. اول از همه باعث می شود لیستی از مخاطب، داشته باشید که تمایل به دریافت کارت ویزیت شما داشتند و دوم اینکه دیگر کارت شما گم نشده و به ، هم تبدیل نمی شود.
شرایط خاص برای فروش ا،اطی
اما تنها مزیت پنل برای تبلیغات خودروسازان فقط ارسال پیامک با هزینه من، نیست. در ادامه می خواهیم به مهم ترین مزایای تبلیغات فروش خودرو با پیامک اشاره کنیم:
ارسال انبوه و تبلیغات ساده
اگر هنوز در مورد سامانه سوالی ذهنتان را مشغول کرده یا نیاز به راهنمایی بیشتری دارید، می تو،د در انتهای همین متن برایمان بنویسید. همچنین اگر تجربه ای در مورد پنل پیامکی و اس ام اس های تبلیغاتی دارید، خوشحال می شویم با ما و مخاطبان وبلاگ ملی پیامک در میان بگذارید.