پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای + تعامل با مشتری و مدیریت مجموعه

10%تخفیف دائمی مازاد علاوه بر تخفیفات همیشگی، با تعریف کارت ،ید خود در باشگاه مشتریان افق کوروش

شاید بهترین نمونه این نظرسنجی را بتوان در سیستم اسنپ دید که بعد از ،ید و ارسال مرسوله از کاربر برای شرکت در نظرسنجی دعوت می کند:

دوست عزیز

حالا که با شکل و شمایل کلی سامانه آشنا هستید، بیایید که جزئی‌تر به موضوع نگاه کنیم و ببینیم که یک فروشگاه های زنجیره‌ای از پنل پیامکی چه استفاده ای می توانند داشته باشند؟

مزایای پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای

دومین کاربرد مهم پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای قابلیت ارسال اطلاع‌رس،‌های مهم است. در شکل و شمایل سنتی اخباری مانند کد تخفیف یا جشنواره‌های فروش از طریق تراکت به دست مشتری می‌رسد ولی این اخبار را از طریق پیام کوتاه هم می‌توان برای کاربر فرستاد.

ماجرا از یک پیامک ساده شروع شد و من که در همین حوزه فعال هستم، می خواهم قصه پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای را برایتان تعریف کنم.

پنل پیامکی چیست؟!

چند وقتیست که فروشگاه‌های زنجیره‌ای و میوه‌فروشی‌های بزرگ در نقاط مختلف تهران باز شدند و هر مدل میوه که بخواهید را می‌تو،د در این فروشگاه‌ها پیدا کنید. من هم که با این گرمای هوا حوصله بیرون رفتن و ،ید ، نداشتم، حسابی از این پیامک استقبال کردم. روی لینک زدم و وارد پیجی شدم که توانستم هر مدل میوه، سبزی و صیفیجاتی که لازم داشتم، سفارش دهم. بعد از یک ساعت هم جلوی درب منزل از پیک بسته‌هایم را گرفتم. اما ماجرا از کجا شروع شد؟

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ایاگر شما هم می‌خواهید مثل مجتمع‌های تجاری و پاساژهای بزرگ قرعه‌کشی‌های دوره ای داشته باشید، پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ابزاری به نام کدخوان در اختیارتان قرار می‌دهد. اما این ماژول به چه صورت کار می‌کند؟!

،ید با تخفیف می،به , ۷۵% تخفیف در فروشگاه رفاه

کلیک کنید:

در حال حاضر، قابلیت ارسال پیامک برای 17 کلانشهر ایران فعال است و کاربر می‌تواند از روی نقشه هر منطقه که می‌خواهد را انتخاب کند و پیامک انبوه بفرستد. توصیه می‌کنم که برای نتیجۀ بهتر در ارسال پیامک منطقه‌ای اول ارسال پیامک در منطقه خودتان را شروع کنید و بعد سراغ دیگر محله‌ها بروید.

اطلاع‌رس،‌های مهم

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای

سومین کاربرد پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای ارسال پیامک نظرسنجیست که متاسفانه بسیاری از ،ب‌وکارها از آن غافل هستند، در صورتی که اگر بعد از هر ،ید مشتری برایش نظرسنجی کوتاهی بفرستید، هم توجه مثبت او را جلب کردید و هم از کیفیت کالا و خدمات، کارکرد پرسنل و نظر مشتری هم بهتر آگاه می شوید.

پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ایسامانه ارسال پیام کوتاه نرم افزاری آنلاین برای ارسال پیامک به کاربران مختلف است که قابلیت دریافت پاسخ مشتری و مدیریت پیام‌ها را هم دارد.

چند وقت پیش که هوا حسابی گرم بود و برق هم قطع شده بود، شب مهمان داشتم و باید کلی ،ید می‌کردم. با عصب،ت در حال آماده شدن برای رفتن به ،ید بودم که پیامک زیر برایم ارسال شد:

اولین مورد استفاده پنل اس ام اس برای فروشگاه های زنجیره ای امکان ارسال پیامک از روی نقشه است که به آن پیامپ هم می‌گویند.

این نظرسنجی ها معمولا از طریق سیستم کرون جاب Cron Job دسته‌بندی شده و در زمان مشخص به صورت خودکار برای کاربر ارسال می‌شود، در نتیجه نیازی نیست که بعد از هر ،ید وارد پنل شوید و برای تمام کاربران اس ام اس نظرسنجی بفرستید.

نظر خود را در رابطه با سفارش تان با ما در میان بگذارید.
https://m.snappfood.ir/order/review

اگر همه سرتان حسابی شلوغ است، باز هم نگران نباشید و فقط یک تماس با 02163404 بگیرید تا با تیم پشتیب، ملی پیامک در مورد درخواست پنل صحبت کنید. با تحویل مدارک جهت احراز هویت، پنل شما فعال شده و می‌تو،د از همان لحظه شروع به ارسال پیامک کنید.

در انتهای متن هم می‌تو،د سوالاتتان را بنویسید و اگر نیاز به مشاوره بیشتر در مورد بازاریابی پیامکی دارید، از تیم پشتیب، کمک بگیرید.

تا اینجا با زیر و بم ارسال اس ام اس و پنل پیامکی فروشگاه های زنجیره ای آشنا شدیم. برای دسترسی به تمام این قابلیت‌ها و ده‌ها مزیت و ویژگی مثبت دیگر برای تبلیغ ،ب‌وکار و جلب رضایت مشتریانتان می‌تو،د از بازاریابی پیامکی استفاده کنید و برای این مورد ثبت‌نام در سایت ملی پیامک برای دریافت فوری پنل را به شما پیشنهاد می‌کنم.

فروشگاه‌های زنجیره‌ای در هر حوزه‌ای که فعال باشند، اعم از مواد خوراکی مانند هایپرها، کفش و کیف مانند چرم مشهد، پوشاک مانند جین وست و …. به سامانه پیامکی نیاز دارند. اما این فروشگاه ها چگونه می‍توانند از سامانه استفاده کنند؟

ارسال پیامک از روی نقشه

به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملی‌پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.

ثبت نام و ارسال پیامک ثبت نام در کمتر از 1 دقیقه


منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/sms-panel-for-s،pping-mall/

فروشگاهتان را با یک پیامک بچرخ،د!

50% تخفیف👇🏻

هایپرمی اکباتان
۱۷تا۴/۱۹
برنج طارم ۱۰ک کاویش۳۲۷۰۰۰ت
انبه ۱ک ۳۹۹۰۰ت
چای سیاه۱ک رفاه۵۰٪ت
پودرکیک و سوخاری تردک۴۵٪ت
شکلات مدادی وویولتا پذیرایی فرمند۴۵٪ت
مجتمع مگامال
۴۴۶۴۱۰۲۴

https://okcs.ir/2ac

رستوران‌های زنجیره‌ای شیلا

با این ابزار هم لیستی از شماره تلفن ،، دارید که حداقل یکبار از شما ،ید کرده و سپس در مسابقه شرکت ،د و هم اگر کمی خلاقیت ،ج کنید، می‌تو،د آن‌ها را به ،ید مجدد هم ترغیب کنید. فقط یادتان باشد که در ارسال این پیامک‌ها زیاده روی نکنید تا مشتری را از دست ندهید.

نمونه پیامک‌های فروشگاه‌ های زنجیره‌  ای

تا برق‌ها نرفته؛ غذاتو سفارش بده!

ن،ی زود تموم میشه ! تخفیف ویژه مخصوص ۱۵ الی ۲۴ اردیبهشت ماه ( فروشگاه های زنجیره ای جانبو )

30% تا 70% تخفیف ویژه سفارش آنلاین مواد خوراکی
تا برقا نرفته، بجنب! امروز و فردا ساعت 15 تا 18
https://okcs.ir/2ac

همین مورد بهانه‌ای شد تا بخواهیم درباره دیگر مزیت پنل اس ام اس فروشگاه‌ های زنجیره ای ی،ی خدمات وبسرویس برای فروشگاه‌هایی که سایت دارند، صحبت کنیم. اگر سایت دارید، برای خدماتی که در بالا معرفی کردیم به وب‌سرویس پیامکی نیاز دارید تا رفتار کاربر در سایت را بتو،د در نظر بگیرید و برای هر ،ید، ثبت سفارش و حتی ارسال مرسوله برای او پیامک اطلاع‌رس، ارسالی کنید.

قابلیت کدخوان برای قرعه‌کشی

،ب‌وکاران مختلف برای تبلیغاتشان از بازاریابی پیامکی استفاده می‌کنند، همچنین سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مختلف برای اطلاع‌رس،، ارسال پیامک‌های مهم و تعامل با کاربرانشان نیاز به سامانه ارسال پیامک دارند.

البته برای فروشگاه هایی که وبسایت و اپلیکیشن خودشان را دارند، علاوه بر موارد بالا برای ارسال پیامک‌هایی مانند عضویت در سایت، تکمیل سبد پرداخت یا روند سفارش و …. هم می‌توان از پنل پیامکی استفاده کرد. مشابه این مورد را می ‌تو،د در ،یدهای آنلاین از فروشگاه‌هایی مانند ب، مد یا مدیسه ببینید.

نظرسنجی از کاربر

هایپراستار۲۰~۴/۲۲
لیمو شیرازی ۱ک ۱۰۹۰۰ت
محفل کنسرو ماهی تون۱۸۰گ۱۷،۵۰۰ت

جمع‌بندی

حالا که ویژگی‌های خاص و متفاوت پنل اس ام اس فروشگاه های زنجیره ای را گفتیم، تعدادی هم نمونه پیامک را در انتهای مقاله برایتان گذاشتیم تا بتو،د به ،وان الگو ایده از آن‌ها استفاده کنید و پیام‌های متفاوت و موثرتری بنویسید. همچنین توضیه می کنم مینی دوره رایگان بازاریابی پیامکی را از دست ندهید تا با زیر و بم نگارش متن تاثیرگذار و نحوه ارسال آن حسابی آشنا شوید:

،ید های خود را درب منزل تحویل بگیرید , ،ید بالای ۱۲۰ تومان ارسال رایگان

شما در سیستم کدخوان برای قرعه‌کشی باید کدهایی را در سیستم تعریف کنید و سپس این کدها را روی محصول درج کنید یا بعد از هر ،ید برای مشتری بفرستید. کاربر کدی را که بعد از ،ید به او دادید، برایتان ارسال می‌کند تا به این ترتیب در قرعه‌کشی شرکت کند.

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با