به یقین می توان گفت مهم ترین کاربرد وب سرویس ارسال پیامک، برقراری یک ارتباط بهتر با مشتریان و کاربران است. نکته مهم این که شما برای ایجاد این تعامل لازم نیست وقت و هزینه زیادی صرف کنید. ی،ی با یک سری تنظیمات اولیه، این پیامک ها به صورت خودکار برای افراد ارسال می شود.
تصور کنید یک فروشگاه آنلاین دارید و می خواهید کاربران ارتباط بهتری با شما داشته باشند و در نهایت فروش خود را بالا ببرید. برای این کار می تو،د فرآیند سفارش، از تایید سفارش، تحویل بسته به پست و غیره را با استفاده از وب سرویس به آن ها اطلاع دهید. از طرف دیگر فرض کنید کالایی در سایت شما ناموجود است. می تو،د با استفاده از یک تکه کد کوتاه یا افزونه، به مشتریان این امکان را دهید که از شما درخواست کنند زم، که کالا موجود شد برایشان یک پیامک ارسال شود.
نیلوفر بیگی عزیز؛
زادروزتان خجسته باد
ملی پیامک در روز تولد شما، 500 پیامک هدیه برای شما درنظر گرفته است.
برای دریافت با پشتیب، تماس بگیرید:
02163404
melipayamak.com
لغو۱۱
سلام، هستی بریم تولد؟
تولد 8 سالگی ژاکته هدیه ت رو از اینجا بگیر:👇
b2n.ir/mlizh
لغو۱۱
سارا عزیز
غرفه آرایشی بهداشتی حور، سفارش شما به شماره 27507558 رو پست کرد.
رهگیری:
bslm.ir/yyzuce
لغو۱۱
مونا عزیز،
سفارش شما از اسنپ مارکت با موفقیت ثبت شد.
شماره پیگیری: ۲۹۳۴۹۶۰۳
تحویل: روز ۱۴۰۳/۰۱/۱۶ ساعت ۱۰:۰۰ تا ۱۳:۰۰.
پشتیب، اسنپ مارکت: ۰۲۱۹۶۶۲۱۴۲۵
لغو11
مدیر گرامی
یک سفارش جدید توسط کاربر به شماره 09121234567 ثبت شده است.
لغو11
بیمه دات کام
بیمه گذار گرامی تاریخ اتمام بیمه نامه شما در ماه جاری می باشد با کد تخفیف tamdid400 تا 250 هزار تومان از سایت بیمه دات کام جهت تمدید بیمه نامه خود تخفیف بگیرید.
bimeh.com
لغو11
یکی از اصلی ترین کاربردهای وب سرویس پیامکی، ارسال کد تایید و کد احراز هویت به افراد است. این نوع از پیامک ها نه تنها ورود و ثبت نام کاربر در سایت را کامل می کنند، بلکه از بروز تخلفات هم جلوگیری می کنند. در حال حاضر اغلب وب سایت \u200eهای بزرگ ایر، و خارجی، فروشگاه های اینترنتی معتبر و اپلیکیشن ها ورود و ثبت نام سیستم خود را با استفاده از وبسرویس پیامکی به sms متصل نموده اند.
در دنیای دیجیتال امروزی، ،ب وکارهای کوچک و بزرگ می توانند از این قابلیت استفاده های گسترده ای کنند و به صورت کارآمدتری با مشتریان خود در ارتباط و تعامل باشند. در ادامه با ما همراه باشید تا ببنیم\xa0 کاربردهای وب سرویس پیامکی چیست؟
با استفاده از وب سرویس ارسال پیام کوتاه، می توان به مدیر اطلاع رس، کرد. این اطلاع رس، ها ممکن است برای ثبت سفارش جدید، لغو سفارش، تکمیل فرم، ثبت نام کاربر جدید و ثبت تیکت باشد. به این صورت مدیران سایت می توانند خیلی سریع از تغییرات با خبر شوند و به کارهای خود سروسامان دهند.
اگر بخواهیم با شما رو راست باشیم می توان گفت تمام ،ب وکارهای آنلاین می توانند از این قابلیت استفاده کنند. اما برخی از ،ب وکارهایی که بیشتر می توانند از این امکان بهره ببرند را به شما معرفی می کنیم.
یکی از کارهایی که ،ب وکارهای بزرگ و کوچک بسیار از آن بهره می برند، ارسال پیامک تخفیف با استفاده از وب سرویس پیامکی است. حتما دیده اید که برندهای بزرگ هر از چند گاهی با یک پیامک و یک میزان اعتبار یا تخفیف، به شما پیشنهاد می دهند دوباره از خدمات اپلیکیشن استفاده کنید. ،ب وکارهای کوچک هم می توانند با استفاده از افزونه هایی مانند افزونه صبا در دوره های زم، متفاوت و با توجه به ،یدهای قبلی مشتریان، به آنان تخفیف دهند و تشویقشان کنند دوباره ،ید خود را تکرار کنند.
از دیگر کاربردهای وب سرویس ارسال پیامک، ارسال کد رهگیری مرسوله در یک پیامک است. با ارسال یک پیامک، دیگر کاربران مجبور نیستند برای دریافت کد رهگیری با شما تماس بگیرند و همین موضوع باعث صرفه جویی در وقت مشتریان و البته پرسنل شما می شود.
soap یا Simple Object Access Protocol یک روش اتصال به وبسرویس است. این وب سرویس به برنامه هایی که روی یک سیستم درحال اجرا هستند اجازه تعامل با یکدیگر را می دهد. این قابلیت امنیت بسیار بالایی دارد. به همین دلیل همواره مورد توجه برنامه نویسان است. یکی دیگر از قابلیت های اصلی این وبسرویس، هم خو، با بیشتر زبان های برنامه نویسی است.
شما به دو صورت می تو،د به وب سرویس ملی پیامک متصل شوید. وب سرویس rest و وب سرویس soap.
اما این تمام ماجرا نیست. ،ت دهی به مشتریان در ،ب وکارهایی مانند آرایشگاه و مراکز درم،، پیامک های رمز یک بار مصرف، یادآوری جلسات و چیزهایی از این دست همگی به ارتباط بهتر شما با مشتریان کمک می کنند.
پس از اینکه سفارش به دست مشتری برسد، می توان با ارسال یک پیامک نظرسنجی از آنان خواست تا نظر خود را درباره سفارش برایتان ثبت کنند. در این پیامک می تو،د لینک صغحه ای که باید در آن کامنت گذاشته شود یا به آن امتیاز داده شود را قرار دهید.
از دیگر کاربردهای وب سرویس پیامکی، ارسال یک پیامک خوش آمد گویی به کاربران پس از ثبت نام است. این نوع از پیامک ها شاید از نظر شما چندان جذاب نباشند، اما نشان دهنده اهمیت کاربر برای شماست. دقت کنید که هر چه به کاربر اهمیت بیشتری بدهید، او به مشتری وفادارتری تبدیل خواهد شد.
سایت های فروشگاهی پس از ثبت سفارش کاربران بهتر است یک پیامک ثبت سفارش برای آنان ارسال کنند. همچنین برای اطمینان خاطر مشتریان، هر گونه تغییر در وضعیت سفارش را هم به صورت پیامک به او اطلاع دهند. مثلا اگر سفارش آن ها به پست تحویل داده شده و با استفاده از وب سرویس پیامکی آنان را مطلع کنید، اعتمادشان به شما افزایش پیدا می کند.
یکی از استفاده های مهم وب سرویس برای موسسات مالی و بانک ها، احراز هویت و تایید کاربر است. علاوه بر تایید هویت، موسسات بانکی می توانند برای ارسال کد یک بار مصرف، اعلام ورود کاربران به برنامه، اعلام مانده حساب، سررسید ا،اط و برداشت و واریز به حساب از وب سرویس ارسال پیام کوتاه استفاده کنند.
حتما تا اینجای مطلب متوجه شده اید که وب سرویس پیامکی چیست؟ و استفاده از وب سرویس پیامکی چگونه می تواند به ایجاد یک ارتباط سازنده و قوی بین شما و مشتریانتان کمک کند. بر همین اساس، رفته رفته این ارتباط تبدیل به اعتماد و در نتیجه فروش بیشتری می شود. امیدوارم با خواندن این مقاله متوجه شده باشید که وب سرویس ارسال پیام کوتاه چیست و چه کاربردهایی برای ،ب وکارها دارد.
آیا تا به حال به این فکر کرده اید که وقتی در یک سایت ثبت نام می کنید، چگونه یک کد تایید یکتا برایتان ارسال می شود؟ یا اصلا بانک ها و مراکز مالی چگونه حساب و کتاب تمام مشتری ها را دارند و به محض سررسید ،ط برایشان پیامک می فرستند؟ تمام این کارها و کارهای بسیار زیاد دیگر، با استفاده از وب سرویس پیامکی انجام می شود. اما اصلا این وب سرویس پیامکی چیست\xa0یا همان وب سرویس پیام کوتاه چیست و چه کاربردهایی دارد؟ در این مقاله قرار است این قابلیت را زیر ذره بین بگذاریم و ببینیم چه کاربردهایی برای ،ب وکارها دارد.
حالا شاید این سوال برایتان پیش بیاید که چگونه باید از این همه مزایا استفاده کرد؟ در ادامه روش های استفاده از وب سرویس پیامکی را بررسی می کنیم. این روش ها در نهایت نتیجه ی،، دارند اما شما می تو،د از میان آن ها، روشی که با آن راحت تر هستید را انتخاب کنید. پروژه موردنظر شما یا به کمک برنامه نویسی طراحی شده است و یا یک سایت وردپرسی است. با توجه به این موضوع شما می تو،د از وبسرویس پیامکی استفاده کنید.
کاربر عزیز
با شرکت در نظرسنجی زیر، هم به ما برای ارائه ی خدمات بهتر کمک می کنی، هم وارد قرعه کشی اعتبار ۵۰۰ هزار تومنی اسنپ می شی.
https://snappsurveys.questionpro.eu/SFMCSV1
لغو۱۱
در نهایت اگر تجربه ای از ارسال پیامک با وب سرویس داشته اید، برایمان در کامنت ها بنویسید تا ما و سایر کاربران بتو،م از تجربیات شما استفاده کنیم.
احسان عزیز،
سفارش شما از اسنپ مارکت با موفقیت ثبت شد.
تاریخ تحویل سفارش شما روز 1402/۰۶/۰۱ ساعت 12:00 تا 15:00 می باشد.
سفارش شما با پیک اسنپ با، به دستتان خواهد رسید.
پشتیب، اسنپ مارکت: ۰۲۱۹۶۶۱۲۶۰۰
تخفیف ويژه و شانس برنده شدن " آیفون 12 " با معرفی دوستان خود:
https://iff.gg/HElFqAN6
لغو۱۱
شاید برای شما هم در روز تولدتان یک پیامک تبریک از طرف برندها و بانک ها آمده باشد. این نوع از پیامک ها را هم می توان با استفاده از وب سرویس برای مشتریان قدیمی و کاربران ارسال کرد. پیامک های تبریک و من،ت نه تنها برای تبریک تولد، بلکه برای هر من،تی که فکرش را بکنید مانند سالگرد ازدواج و غیره هم قابل اجرا است. حتی شما می تو،د تولد ،ب وکارتان را با شروع یک کمپین تبلیغاتی و ارائه پیشنهاد یا تخفیف جذاب در کنار مشتریان خود جشن بگیرید.