برای داشتن نگرش هک رشد باید استراتژیهایی را به کار گیرید تا بتو،د رشدی تصاعدی در ،بوکار خود را تجربه کنید. در ادامه تکنیکهایی را به شما معرفی خواهیم کرد که استفاده از آنها در ،بوکارهای مختلف بسیار مفید است:
1. استفاده از خلاقیت؛ معجزهای در همه ،بوکارها
هک رشد (Growth Hacking) یا خلق رشد، به فرآیند آزمایش و پیادهسازی ،متی از استراتژیهای بازاریابی و تبلیغاتی گفته میشود. این فرآیندها بر رشد سریع و پربازده ،بوکار متمرکز هستند. با Growth Hacking به دنبال این هستیم که با هزینهای کم و در مدت زمان کوتاه به نتایج مطلوبی دست پیدا کنیم. در واقع هک رشد نوعی نگرش و مدل ذهنی است که طرز برداشت شما در مورد تغییرات را بیان میکند.
4. قدرت محتوای ویدئویی را در رشد ،بوکار دست کم نگیرید
در این مطلب از مجله فراز اس ام اس بهطورکامل هک رشد را توضیح دادیم و چند نمونه از استراتژیها و تکنیکهای کاربردی آن را معرفی کردیم. حال که مید،د هک رشد چیست و چگونه باید هک رشد را انجام دهید، بهراحتی میتو،د برای رشد ،بوکار خود از یک متخصص کمک بخواهید یا خودتان به سراغ ،ب مهارتهای لازم بروید.
اگر طرفدار رشد و پیشرفت در حوزه ،بوکار باشید، باید نقش ویدیوها را در تولید محتوا جدی بگیرید. مشخص ، موضوعات ترند برای تولید محتوای ویدئویی به شما اجازه میدهد تا روند پیشرفت شما در بازاریابی بسیار سریعتر باشد. بازاریابی در هر حوزهای از ،بوکار راه و روشها و اصول خاصی دارد. برای آشنایی با تعریف بازاریابی به زبان ساده پیشنهاد میکنیم، حتما مقاله فراز اس ام اس را مطالعه کنید.
مهمترین فاکتور پیروزی در بازار جه، اینترنت، بهروز بودن و پیشرفت مداوم است. با پیشرفت دنیای تجارت و توجه بیشتر به موفقیت ،بوکارها، مفاهیم جدیدی در حال شکلگیری هستند. هک رشد یکی از این مفاهیم محسوب میشود که از معرفی آن زمان زیادی نگذشته، اما اهمیت آن برای ،بوکارها قابل توجه بوده است. مفهوم Growth Hacking درواقع کلیه مزیتهایی که شامل سرعت بخشیدن به موفقیت و تحلیل دقیق نتایج میشود را برای صاحبان ،ب و کار فراهم میکند. هدف ما در این مقاله آموزش تکنیکهای هک رشد است؛ قطعا با خواندن این محتوا میتو،د تحولی عظیم در ،بوکار خود ایجاد کنید.
هک رشد چیست؟ مفهومی نسبتا جدید و کشف شده توسط ،بوکارهای نوپا
امروزه شبکههای اجتماعی یکی از مهمترین کانالهای جذب و ارتباط با مشتریان محسوب میشوند. هرچه از کانالهای مجازی بیشتری در هک رشد استفاده کنید، به نفع خودتان است. فعالبودن در شبکههای اجتماعی مثل اینستاگرام، لینکدین و توییتر یکی از موثرترین روشها برای افزایش آگاهی از برند و جذب ترافیک بیشتر در همان مراحل ابتدایی قیف هک رشد است. با تبلیغ نویسی حرفه ای در این شبکهها فعال باشید، نقاط ضعف رقبای خود را شناسایی کرده و آنها را در صفحات خود رفع کنید.
2. برای تبلیغ ،بوکار خود از صفحات مجازی غافل نشوید

چگونه هک رشد را انجام دهیم؟
برای استفاده از گیمیفیکیشن (Gamification) باید سازوکار بازی را به ،بوکار خود اضافه کنید. شاید در ابتدا کمی تعجببرانگیز باشد، اما باید گفت در اینجا قواعد حاکم بر بازی به کمک ،بوکار میآیند تا در رسیدن به هدف نهایی که همان فروش محصول است به شما کمک کنند.
3. گیمیفیکیشن؛ اجرای ایدههایی منحصربهفرد مختص ،بوکار خود
روش هک رشد به شما کمک میکند تا با حداقل زمان و هزینه، بیشترین بازده را برای ،بوکار خود دریافت کنید. فراز اس ام اس امکاناتی را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد که با استفاده از آنها میتو،د به رشد ،بوکار خود کمک کنید. برای استفاده و آشنایی با این امکانات با کارشناسان و مشاوران ما از طریق شماره 02171333036 تماس بگیرید.
منبع: https://farazsms.com/growth-hacking-guide/
برخی از هکرهای رشد از استراتژیهای کلاه سیاه استفاده میکنند که ممکن است منافع کوتاهمدت داشته باشد. با این حال، هنگامی که مخاطبان متوجه این فریبها شوند، بهسرعت ،بوکار را تحریم میکنند؛ بنابراین پیشنهاد میکنیم برای انجام هک رشد، در گام اول زیروبم ،بوکار خود را بررسی کرده و سپس برای انجام آن روشهای مختلف را آزمون و خطا کنید تا به یک نتیجه مطلوب برسید.
همین حالا در ،ب و کارتان هک رشد را به کار بگیرید
4 تکنیک مهم هک رشد و خلق ایده در ،بکارها
هک رشد به م،ای کشف یک هدف خاص و سپس برآورده ، آن است. روند هک رشد بسته به هدف شما متفاوت خواهد بود. درست است که بیشتر افراد، رشد را مهمترین معیار در ،بوکار ارزیابی میکنند، اما باید بد،د که رشد برای شما چه م،ایی دارد و سپس برای تعیین هدف اقدام کنید.
برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد اینکه لید چیست و جذب آن چه تاثیری در ،بوکار دارد، پیشنهاد میکنیم این مقاله از فراز اس ام را مطالعه کنید تا در پیشرفت ،بوکار خود موفقتر باشید.
خلاقیت پایه و اساس هک رشد است. برای استفاده از هک رشد و داشتن خلاقیت نباید هر کاری که دیگران انجام میهند را انجام دهید. این ویژگی در ،بوکار باعث میشود هر لحظه به دنبال امتحان ، راهکارهای جدید باشید. همچنین باید بتو،د ایدههای خود را به اجرا درآورده و شجاعت انجام کارهای تازه را نیز داشته باشید. در اجرای ایده ساختارشکن باشید، به،وان مثال شما میتو،د در ارسال پیامک انبوه با ارسال متنهای تبلیغاتی خلاقانه و استفاده از نوع بیان متفاوت، کاربران را به ،ید محصولات خود و همچنین استفاده از خدماتتان ترغیب کنید.
۹۰ درصد کاربران معتقدند که ویدئوها در تصمیمگیری برای ،ید، به آنها کمک میکند. ساخت ویدئو یا ویدئو مارکتینگ، بهراحتی با کمک موسیقی، کلام، ویدئو و جذابیتهای بصری، در ذهن مخاطب جایگاه ویژهای باز میکند. شما در هک رشد، با کمک محتوای ویدئویی میتو،د برندسازی کرده، هدفتان را مشخص کنید و مخاطب را به سمتوسوی هدفتان سوق دهید.
نکته مهمی که در این تکنیک وجود دارد این است که نمیتوان قواعد یک بازی خاص را برای هر ،بوکاری به کار برد. با استفاده از قواعد متن، با ،بوکار، تعامل بیشتری بین مشتری و حوزه کاری شما ایجاد خواهد شد که همین تعامل باعث جذب لید نیز میشود.
در تعریفی دیگر، هک رشد را میتوان فرآیندی دانست که طی آن با گرفتن بازخورد از فعالیتهای بازاریابی متفاوت، بهترین و مقرون بهصرفهترین روش را بر اساس آمار و ارقام ،ب شده به کار میبریم. در فرآیند هک رشد، مهارتهای نرم در کنار سرعت عمل، سعی و خطا در جهت توسعه ،ب و کار آنلاین به کار گرفته میشوند. به،وان مثال یک ،بوکار میتواند با روشهای خلاقانه در استفاده از سامانه پیامکی و اجرای ایدههایی نو، به بهترین دستاوردها در حوزه کاری خود برسد.