بازاریابی موبایلی؛ روشی با تاثیر عمیق اما کم هزینه در بازاریابی
ایمیل مارکتینگ؛ سرویسهای ایمیل مارکتینگ راهی قدیمی و همچنان موثر
نوع دیگری از بازاریابی محتوا، مارکتینگ صوتی یا audio marketing است. مارکتینگ صوتی شامل تهیه پاد،تهای مفید و جالب درباره بازار، ،بوکار شما و حتی اتفاقات جالب در محل کار است. پاد،تها نسبت به گذشته بسیار محبوبتر شدهاند و افراد بسیاری هنگام ورزش و پیادهروی، داخل ماشین پشت ترافیک از شنیدن آنها لذت میبرند. بازاریابی به این شیوه نوین و تاثیرگذار است. علاوهبر این بارگذاری پاد،ت در انواع پلتفرمهای صوتی بکلینکهای قابل قبول و قدرتمندی برای شما به ارمغان میآورد و در مدت زمان کوتاهی سئو سایت ارتقا مییابد. بسیاری از مدیران هوشمند در کنار استفاده از ایمیل مارکتینگ با اشتراکگذاری لینک پاد،ت ،بوکارشان در قالب ارسال یک پیامک تبلیغاتی به جذب مشتری و افزایش آگاهی مشتری سرعت میبخشند.
بازاریابی ویدئویی؛ محبوبترین روش در مارکتینگ
بازاریابی صوتی؛ یکی از انواع دیجیتال مارکتینگ با صداهای ماندگار
دیجیتال مارکتینگ یا همان بازاریابی اینترنتی از فاکتورهای مهم در موفقیت ،بوکار است. با گستردهشدن کاربرد اینترنت در جهان امروز، بازاریابی در این فضا بیش از پیش اهمیت پیدا کرده. در این مقاله به انواع دیجیتال مارکتینگ و کاربرد دیجیتال مارکتینگ میپردازیم. بعد از مطالعه این مقاله به کمک دیجیتال مارکتینگ قادر خواهید بود که میزان فروش ،بوکارتان را افزایش دهید.
بازاریابی محتوا؛ یکی از کاربردیترین روشهای دیجیتال مارکتینگ
برای نمایش داده شدن در صفحه نتایج گوگل بهتر است استراتژیهای سئو از جمله: سئو داخلی، سئو خارجی و سئو فنی سایت را رعایت کنید. برای اجرای این استراتژیها لازم است از پیش کلمات کلیدی مربوط به سایتتان را جست و جو و بهصورت لیست درآورید. سپس اقدام به تولید محتوا کنید. سئو ، سایت شما را چندین قدم به جذب مشتری نزدیکتر میکند؛ چون براساس تحقیقات حدود 92 درصد ترافیک وب به سمت سایتهای نشان داده شده در صفحه اول هدایت میشود. اولین سایتی که مشخصا بهصورت ارگ،ک بالا آمده است 33 درصد ترافیک را به خود جذب میکند.
بازاریابی شبکههای اجتماعی؛ خاصترین اجزای دیجیتال مارکتینگ
مارکتینگ چریکی با ایجاد کمپینهای تبلیغاتی یا ترند، چالشهایی که پتانسیل وایرال شدن دارند، به بیشتر شناخته شدن برند کمک میکند. استارت این نوع بازاریابی بهصورت آفلاین است؛ اما افراد بعد از مدتی تجربیات خود را روی اینترنت میگذارند و کمپین تبلیغات آنلاین چریکی شما آغاز میشود.
ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی؛ ارزانترین روش دیجیتال مارکتینگ
بر اساس آمار در سال 2022 درصد قابل توجهای از ،بوکارها بودجه بازاریابی محتوای خود را مقدار بسیاری افزایش دادند و حدود 70 درصد شرکتها تصمیم گرفتند بودجه مخصوص و جداگانهای برای بخش محتوا مارکتینگ در نظر بگیرند. بازاریابی محتوا انواع مختلفی دارد که در ادامه شرح داده شده است.
بازاریابی چریکی؛ ایدههای نوین از آفلاین به آنلاین
برای شروع بازاریابی ایمیلی با یک سرویس عرضهکننده خدمات ایمیل مارکتینگ وارد مذاکره شوید؛ سپس با شخصیسازی پنل اتوماسیون ایمیلی خود میتو،د مخاطبین را براساس سلیقه خود مرتب کنید. برای بازاریابی پیامکی میتو،د پنل اساماس فراز را برای سازمان خود فعال کنید. متن پیشنهادی خود را ویرایش و به صورت کلی یا با فیلترهای خاص پیامک ارسال کنید.
آمارها نشان میدهد که در جهان 4 میلیارد نفر از شبکههای اجتماعی استفاده میکنند. جالب است بد،د 28 درصد این افراد به دنبال یافتن کالای موردنظرشان هستند. پس این تعداد جمعیت برای ،،که بهدنبال بازاریابی برای ،ب و کارشان هستند، فرصتی بینظیر است.
شبکههای اجتماعی در دنیای امروز فقط برای سرگرمی و برقراری ارتباط نیستند. امروزه سوشال مدیا زمینه خوبی برای تبلیغات هستند. بازاریابی شبکههای اجتماعی یا Social Media Marketing در شبکههای اجتماعی مختلف مانند: اینستاگرام، فیسبوک یا لینکدین بسیار ضروری شده است؛ اما چرا؟
،ب و کارها میتوانند با تحلیل افراد موفق (پربازدید) و با دنبالکننده فراوان به معرفی و بازاریابی کار خود بپردازند. شما میتو،د با تحلیل تعداد نمایش Impression محتوای اینفلوئنسر با آنها در راستای دیده شدن برندتان همکاری کنید. اینفلوئنسرهای ایر، پروژههایی مانند: تبلیغات کالا، تبریک تولد و حتی متن تسلیت را قبول میکنند. این افراد ،ب و کار شما را به شکلی که مورد تاییدتان است در صفحه خود معرفی خواهند کرد. در نتیجه سیل کاربر، که از بلاگر موردنظر الهام گرفتند به سایت شما هدایت میشوند.
باورهای غلط درباره بیفایده بودن ایمیل مارکتینگ نباید سبب شود صاحبان ،ب و کار از این روش برای تبلیغات بیبهره بمانند. سیستمهای اتوماسیون بازاریابی مانند خبرنامههای ایمیل و ارسال پیامکهای انبوه به شما کمک میکند متن پیشنهادی خود را مستقیما به بازار هدف خود ارسال کنید.
در این مقاله انواع دیجیتال مارکتینگ و روشهای پرکاربرد آن را معرفی کردیم. توجه داشته باشید که هر کدام از این روشها باید من، با نوع ،بوکار شما انتخاب شوند. برای مثال اگر یک آنلاین شاپ کوچک دارید یک فروشگاه اینترنتی و یک شبکه اجتماعی برای شما کافی است و دیگر نیازی به استراتژیهای پیچیده بازاریابی مانند اینفلوئنسر مارکتینگ ندارید. به نظر شما کدامیک از روشهای معرفی شده کاربرد بیشتری در حوزه دیجیتال مارکتینگ و رشد و توسعه مشاغل دارد؟ خوشحال میشویم در انتهای همین مقاله نظرات و پیشنهادات ارزشمند شما را بخو،م.