یک پیامکی تبلیغاتی جذاب میتواند به ،وان پلی بین شما و مشتریان بالقوه محسوب شود. زم، که بتو،د دیدگاه و ایدههای خود را در جای درست و به دست مخاطب درست برس،د، میتو،د به ،وان یک برند در جذب مخاطب برای فالو ، پیجتان استفاده کنید و البته روابطی مطمئن و طول، با مخاطبان برقرار کنید. استفاده از یک متن پیام تبلیغاتی من، به منظور افزایش تعداد دنبالکنندگان میتواند مزایای ملموس زیادی را برای ،بوکارها فراهم کند. در ادامه به معرفی برخی از این مزایا میپردازیم.
افزایش آگاهی از نام تجاری
اینستاگرام یکی از بهترین مکانها برای رشد و دیده شدن ،بوکارهاست. روشهای مختلفی وجود دارند که افراد میتوانند برای جذب دنبالکننده از آن استفاده کنند. اما اغلب استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام توسط مشاغل نادیده گرفته میشوند. غافل از اینکه پیامکها پتانسیل خیلی خوبی برای افزایش تعداد فالوئرها دارند. یک پیامک تبلیغاتی جذاب راهی عالی برای ارتباط مستقیم با مشتریان است و اگر این پیام به خوبی طراحی و نوشته شود و البته در زمان درست و برای آدمهای درست فرستاده شود، میتواند نتایج فوقالعادهای را به دنبال داشته باشد.
تأثیر نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام بر رشد مشاغل
از جمله مزایای این شیوه شناخت نام تجاری، افزایش تعامل با مخاطب، افزایش تعداد دنبالکنندگان و افزایش فروش خواهند بود.
- چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای اینستاگرام اهمیت دارد؟
نتایج نشان میدهند که پیشنهادات تبلیغاتی پیامکی اغلب به نتیجه منجر میشوند. وقتی هدف از ارسال پیامکهای بازاریابی ایجاد تعامل، جذب مخاطب و ایجاد انگیزه در وی برای شناخت تجارت باشد و تمامی این اه، در نیاز مشتری گنجانده شوند، در نتیجه شاهد نرخ تبدیل بالایی خواهیم بود. بر اساس آمارها نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند نرخ تبدیل ۲۹ درصدی را به دنبال داشته باشند که این در مقایسه با بسیاری از روشهای تبلیغاتی فوقالعاده به نظر میرسد.
چرا استفاده از پیامک تبلیغاتی برای رشد پیج اینستاگرام مهم است؟
استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام به دلیل نرخ باز شدن بالای پیامک، تنوع تبلیغاتی، نرخ بازگشت سرمایه من، و افزایش نرخ تبدیل از اهمیت زیادی برخوردار هستند.
فضای اینستاگرام بسیار بسیار شلوغ است، در نتیجه دیده شدن در این فضا و در بین فشار رقبا بسیار سخت است. پس چه بهتر که خارج از این فضا به دنبال راهی برای افزایش آگاهی از برند خود باشید. نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتوانند راهی بینظیر برای شناساندن برند شما به مشتریان بالقوه باشند. با پیامک میتو،د فارغ از هیاهوی اینستاگرام به مخاطبان نشان دهید که «ما هم در اینستاگرام هستیم و از اینکه شما را به مخاطب خود تبدیل کنیم بسیار خوشحال خواهیم شد».
جمعبندی
- واقعیت این است که بازاریابی پیامکی بخش بزرگی از آینده دیجیتال خواهد بود و جایی که مردم هنگام استفاده از فضای اینترنت خسته میشوند، این پیامکها هستند که میتوانند تأثیرگذاری بیشتری روی مخاطب داشته باشند.
- افراد به طور متوسط روزانه ۳ ساعت از وقت خود را صرف استفاده از تلفنهمراه خود میکنند. به همین دلیل یک بازاریابی پیامکی برای فرستادن نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتواند یکی از بهترین راهها برای افزایش مشتریان باشد.
- از آنجایی که نرخ تبدیل در بازاریابی پیامکی در مقایسه با سایر کانالهای ارتباطی بیشتر است، پس میتوان از این شیوه برای طرحریزی استراتژی رسانههای اجتماعی مانند افزایش دنبالکننده در اینستاگرام استفاده کرد.
- تحقیقات نشان میدهند که بهترین روش استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام این است که یک محتوای عالی برای مخاطب ارسال کنید که علاوه بر موضوع یک فراخوان برای عمل یا (call to action) من، برای جذب مخاطب داشته باشد.
پرسشهای پرتکرار
- نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام چه ساختاری دارند؟
وقتی صحبت از بازاریابی میشود، انواع و ا،ام روشها وجود دارند که مشاغل میتوانند از آنها استفاده کنند. اما معمولاً پیامکها کمتر در این لیست قرار میگیرند و شاید این به دلیل استفاده نادرست یا آگاهی کم از پیامکهای تبلیغاتی باشد. واقعیت این است که اگر بتو،د از پیامهای تبلیغاتی درست استفاده کنید، میتو،د یکی از ویروسیترین اشکال بازاریابی را برای تجارت خود چه در نوع آنلاین و چه آفلاین فراهم کنید. اما تأثیر پیامکها بر مشاغل آنلاین بسیار زیاد است. در ادامه دلایلی را ذکر میکنیم که نشان میدهند یک پیامک تبلیغاتی چگونه بر تجارت آنلاین شما مانند پیج کاری شما در اینستاگرام تأثیرگذار است.
هیچ یک از اشکال بازاریابی به اندازه پیامکها نرخ اشباع بالایی ندارند. تحقیقات جدید نشان میدهند که پیامکهای تبلیغاتی در ۹۹ درصد از موارد باز و خوانده میشوند. نکته جالبتر زمان باز ، پیامکهاست. به این صورت که اغلب افراد در ۹۰ ث،ه اول پس از دریافت پیامک در صورت دسترسی به گوشی، متن تبلیغاتی شما را میخوانند. با این آمار اگر بد،د که هزینه تبلیغاتی شما برای ،ید پکیجهای پیامک انبوه تبلیغاتی تا چه حد جوابگو خواهد بود، حتماً میتو،د روزی را تصور کنید که کمپین تبلیغاتی شما با موفقیت روبهرو شود.
تنوع تبلیغاتی
از دیگر مزایای استفاده از نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام میتو،د به افزایش مخاطب و به تبع آن افزایش فروش اشاره کنیم. اگر پیام خود را از طریق پیامک به درستی به مخاطب منتقل کنید، میتو،د منتظر فروش بیشتر باشید. تبلیغات پیامکی در من،تهای خاص، هنگام قرعهکشی و تخفیفات بهترین نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام هستند. این نمونهها تأثیر بسیار شگفتانگیزی روی مخاطب دارند. خصوصاً اگر از عبارات و کلمات تأثیرگذار نیز در نوشتن آنها استفاده کنید، میتو،د شاهد دیدن نتایج بیشتری باشید.
شما چه برای تجارت آنلاین خود مثل شعبه اینستاگرام ،بوکارتان تبلیغات کنید، چه برای تجارت آفلاین، باید از یک ساختار منظم برای درک بهتر مخاطبین از پیام تبلیغاتی که می فرستید استفاده کنید. در ادامه به صورت مختصر به ذکر این ساختار میپردازیم که باید از آن برای نوشتن نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام استفاده کنید.
- تیتر اصلی به ،وان اولین ،صر تبلیغاتی پیامک است که باید بسیار چشمنواز و ترغیبکننده باشد. در این تیتر باید از یک وعده، خبر فوری، پرسش یا فرمان برای جلب توجه مخاطب خود استفاده کنید.
- تیتر فرعی دیگر ،صر سازنده در ساختار متن پیامک تبلیغاتی است که البته گاهی ،بوکارها به صلاحدید خود آن را حذف میکنند. اما در مواقعی که متن خود را با یک سؤال آغاز کردهاید، یک تیتر فرعی میتواند پاسخگوی این پرسش باشد.
- محتوای اصلی شما بخش اصلی داستان متن پیامک شماست که باید به صورت مختصر ، مفید و جذاب نوشته شود. فارغ از نوع ،بوکار شما نوشتن محتوای اصلی پیامک به شکل دوستانه میتواند مخاطبان را ترغیب به ع،العمل کند.
- در انتها داشتن یک فراخوان به عمل (CTA) تمامکننده پیامک شما خواهد بود. در این بخش میتو،د با قرار دادن لینک پیج یا عبارتی مثل «،ید»، «رزرو» و «بازدید»، مخاطب را تشویق به انجام عمل کنید.
این پیامها مانند هرگونه پیامک تبلیغاتی دیگر باید از چهار بخش ،وان اصلی، ،وان فرعی (اختیاری)، محتوای اصلی و فراخوان به عمل تشکیل شده باشند. هر یک از این بخشها باید ساده، کوتاه، جذاب و کاربردی نوشته شوند.
- از مزایای پیامکهای تبلیغاتی برای اینستاگرام میتو،م به چه مواردی اشاره کنیم؟
یک پیامک تبلیغاتی من، با یک اقدام به عمل یا فراخوان جذاب میتواند مخاطبان را با برند شما درگیر کند و تعامل بین شما و افرادی که میتوانند روزی به مشتری دائم شما تبدیل شوند را بالا ببرد. شما میتو،د بهترین راهحلها را برای مشتریان خود ارسال کنید یا از طرحهای تخفیفی و تشویقی کمک بگیرید تا نه تنها تعامل با مخاطبین را افزایش دهید، بلکه آنها را ترغیب کنید که روی لینک شما در پیامک کلیک کنند و به صفحه اینستاگرام شما منتقل شوند. پس درگیر ، افراد باید هدف اول شما از پیامک تبلیغاتی باشد.
افزایش مخاطب و افزایش فروش
نرخ بازگشت سرمایه (ROI) در اصل نسبت سودی است که ،بوکارها در مقابل هزینههای انجام شده به دست میآورند. زم، که بحث بازاریابی در هر زمینهای به میان میآید، یکی از اولین مفاهیمی که باید به آن توجه شود، هزینه در مقابل بازدهی است. واقعیت این است که بازاریابی پیامکی یکی از سالمترین روشهای نرخ بازگشت سرمایه را به خود اختصاص داده است. از طرفی یک پیامک تبلیغاتی مانند نمونه پیام های دعوت به پیج اینستاگرام نسبت به سایر روشهای بازاریابی هزینه مقرونبهصرفهتری دارند و شما میتو،د با چیدن یک استراتژی از ریال به ریال هزینهای که در این راه انجام میدهید، انتظار بازگشت سرمایه را داشته باشید. اگر بتو،د به خوبی از بازاریابی پیامکی خود استفاده کنید، مطمئن باشید که بازدهی فوقالعادهای خواهید داشت.
افزایش نرخ تبدیل
متن پیامک تبلیغاتی شما برای اینکه بهترین نتیجه را داشته باشد، باید به چیزی بسیار بیشتر از افزایش فروش در قدم اول فکر کند. پس برای رسیدن به این هدف لحن خود را دوستانه نگهدارید و از پیامک در وهله اول برای شناخت بیشتر نام تجاری خود استفاده کنید. در اینجا هدف شما جلب توجه مخاطبین است، پس هنگام نوشتن محتوای تبلیغاتی خود به فروش فکر نکنید و تنها نیاز و سلیقه مشتری را در نظر بگیرید.