…..لینک ،ید…..»
متن پیامک تبلیغاتی بیمه درباره خدمات جدید
…نام.. گرامی
تخفیف ویژه بیمه…نام بیمه….:
۱۵۰ هزار تومان تخفیف ،ید بیمه شخص ثالث به همراه پرداخت خسارت آنلاین
کد تخفیف: Fhntv67
فقط تا آ، همین ماه
….لینک ،ید….
در ادامه چند نمونه از پیامکهای تبلیغاتی پرکاربرد صنایع بیمه را ارائه خواهیم داد.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای یادآوری
با عضویت در خانواده بزرگ بیمهشدگان حوادث، با خیالی آسوده زندگی کنید!
بیمه… شماره تماس…»
شما میتو،د از نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه در من،تهای مختلف مانند اعیاد استفاده کنید. به این ترتیب در زمانهای مختلف مانند روز تولد به فرد کد تخفیف ویژهای را ارائه خواهید داد. او به این واسطه به استفاده بیشتر از خدمات بیمه شما تشویق خواهد شد.
حسین صانعی عزیز
به پاس همراهی شما با بیمه ….نام شرکت…، ۱۵۰ هزار تومان تخفیف ،ید بیمه شخص ثالث به شما تعلق میگیرد.
کد تخفیف: Fhntv67
…لینک ،ید…
نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه برای فروش
انواع پیامکهای تبلیغاتی به شرکت های بیمه کمک میکنند که خلاقانه تصمیم بگیرند. به این م،ی که شرکت های بیمه طیف وسیعی از کاربران و مشتریان دارند. انواع متنهای پیامک تبلیغاتی به دارندگان بیمه اجازه میدهند که برای هر فرد پیامی متن، با پرسونای همان فرد ارسال کنند. در حالی که برخی افراد از خدمات مختلف بیمه مانند بیمه های عمر، بیمههای آتشسوزی، بیمه شخص ثالث و سایر بیمهها استفاده مینمایند. بنابراین پیامهای ارسالی به آنها متنوعتر و بیشتر خواهند شد.
دلایل استفاده از پیامکهای تبلیغاتی بیمه
نمونه: «آقای زم، عزیز
فقط تا آ، وقت امروز، برای تمدید یا تغییر طرح بیمه خود مهلت دارید. با کلیک روی لینک زیر، بیمه را همین حالا تمدید کنید:
…..لینک…..»
نمونه پیامک تبلیغاتی بیمه جهت یادآوری فاکتور
یکی از موارد دیگری که باید در نظر داشته باشید، ،ب اجازه از مشتریان است. شما در همان پیام نخست به مشتریان یا کاربران دیگر میتو،د بپرسید که برای دریافت پیامهای بعدی رضایت دارد یا خیر. در صورتی که رضایت خود را اعلام کرد، میتو،د خدمات خود را به او معرفی کنید. در ضمن شما میتو،د تاریخ سررسید، دعوت به ،ید یا تمدید بیمه را با پیامکها اعلام نمایید.
ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه به ،وان یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی این ،بوکار به حساب میآید. در حقیقت، با توجه به اینکه دسترسی به موبایل برای بیشتر افراد آسان است، پیامک راهی من، برای ارتباط با مشتریان محسوب میشود. شاید بهتر باشد به این نکته توجه کرد که ارسال پیامک نرخ تعامل با مشتریان را ارتقا میدهد. این در حالی است که این موضوع درباره ،بوکارهایی مانند شرکت های بیمه که به دیجیتال مارکتینگ وابسته هستند، بیشتر صدق میکند.
«مشتری گرامی آقا/خانم …..
بیمه شما به مدت ۳۰ روز تمدید شد.
با تشکر از انتخاب شما»
پیامکهای تبلیغاتی مربوط به فروش بیمه یا اطلاع دادن درباره خدمات جدید بیمه نیست. گاهی شما همچون سایر صاحبان بیمه میتو،د با ارائه کد مشخصی درصد تخفیف خود به مشتریان قدیمی را تعیین کنید. در ضمن، با ارسال پیام تبریک تولد یا تبریک به من،تهای مختلف میتو،د ارتباط بهتر و گرمتری با مشتریان خود داشته باشید.
خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه
اولین دلیلی که باعث شده است دارندگان بیمه از ارسال پیامکها به مشتریان استفاده کنند، موفقیتآمیز بودن نقش پیامکها در برقراری و افزایش ارتباط با مشتریان بیمه بوده است. حتی تشویق مشتریان به اعلام رضایت یا لغو ارسال پیامهای بعدی هم به نوعی باعث پررنگتر ، ارتباطات میشود. تشویق به (CTA) نیز راهکاری دیگر برای افزایش نرخ تعامل محسوب میشود.
معرفی خدمات مختلف بیمه
مشتری گرامی آقا/خانم …نام…
بیمه …نام بیمه… عید مبعث را به شما تبریک عرض میکند.
جمعبندی
- ارسال متن پیامک تبلیغاتی بیمه به ،وان یکی از مهمترین کانالهای بازاریابی این ،بوکار به حساب میآید.
- انواع متنهای پیامک تبلیغاتی به دارندگان بیمه اجازه میدهند که برای هر فرد پیامی متن، با پرسونای همان فرد ارسال کنند.
- افزایش نرخ تعامل با مشتریان، معرفی خدمات مختلف بیمه، اطلاعرس،های صنعت بیمه و خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه دلایل مهم برای استفاده از متن پیامک تبلیغاتی بیمه هستند.
- باید نیاز مشتریان را سنجید، برای ارسال پیامک از آنها اجازه گرفت، در زمان من،ی پیامک فرستاد، متنی مفید و مختصر ارسال کرد و زمان من،ی را برای ارسال پیامک در نظر داشت.
پرسشهای پرتکرار
- ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه با چه اه،ی انجام میشود؟ افزایش نرخ تعامل با مشتریان، معرفی خدمات مختلف بیمه، اطلاعرس،های صنعت بیمه و خودکارسازی فرآیندهای مختلف بیمه دلایل مهم برای استفاده از متن پیامک تبلیغاتی بیمه هستند.
- نکات مهم در ارسال پیامک تبلیغاتی چیست؟ سنجش نیاز مشتریان، اجازه گرفتن برای ارسال پیامک، ارسال پیامک در زمان من،، ارسال متنی مفید و مختصر و تعیین زمان من، را برای ارسال پیامک از نکات مهم ارسال نمونه متن تبلیغاتی بیمه هستند.
- آیا بیتوجهی به زمان ارسال پیامک اثر منفی بر مشتریان میگذارد؟ بله. زمان اگر پیام در صبح خیلی زود، آ، شب و یا آ، هفته ارسال شود، اثر کم یا اثر منفی بر مشتریان میگذارد.
روزهای اول هفته و ساعات صبح تا ظهر، بهترین زمان برای ارسال پیامک تبلیغاتی شماست. زیرا افراد فرصت بیشتری برای بررسی پیامکهای دریافتی دارند.
نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه
نمونه: «با خدمات بیمه …نام شرکت… میتو،د مثل سوپرمن، از خانه و خانواده خود محافظت کنید.»
نمونه: «محبوبه سعادتی عزیز، قرارداد بیمه شما به پایان رسیده است. جهت تمدید، روی لینک زیر کلیک نمایید.»
۴- مشتریان را با نام خودشان خطاب کنید
نمونه: خانم مهرانگیز عبادی عزیز متشکریم که برای یک سال دیگر بیمه ……. را انتخاب کردید.
نمونه متن پیامک بیمه برای هدفگذاری مجدد
انتخاب بهترین زمان برای ارسال پیامک باعث میشود که تأثیر بیشتری بر مشتریان بگذارید. برای مثال صبح زود (۶ صبح) یا آ، شب (۱۲ شب) زمان نامن،ی برای ارسال پیامک تبلیغاتی بیمه خواهد بود. آ، هفته که فرد در حال استراحت و تفریح است، به متن پیامک تبلیغاتی توجه نمیکند. مگر اینکه برای او فرصت تفریح مانند سینما رفتن، تور یک روزه یا است، رفتن را فراهم کند.
«تخفیف ویژه ،ید بیمه عمر از … بیمه… تا آ، آذرماه
۱۵۰ هزار تومان تخفیف شخص ثالث با کد: N230
و ۶ % تخفیف بدون سقف بیمه بدنه با کد: HUJ4
…لینک ،ید…»
یکی از مهمترین کاربردهای نمونه متن پیامک تبلیغاتی بیمه، آگاهیرس، درباره خدمات بیمه است. در حالی که یادآوری تاریخ سررسید بیمه به این روش انجام خواهد شد. البته شما میتو،د شماره پیگیری برای ،ید یا تمدید بیمه را با همین سرویس به مشتریان خود اطلاع دهید.
اطلاعرس،های صنعت بیمه
«….نام…عزیز
حساب فاکتور به شماره ……… مورخ …تاریخ…. تاکنون پرداخت نشده است. برای پرداخت روی لینک زیر کلیک کنید:
….لینک…»
امتیاز به این مطلب