امروز خدا در همین نزدیکی ها نعمت می پاشد.
با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
از کمک شما به خاطر کار خیرتان بسیار سپاسگزاریم.
امروز طراوت میهمان دل های ماست.
به شما که سبد سبد محبت را از باغ همیشه سبز باور خود به ارمغان می آورید.
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راهها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب میآید. اساماس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روشهای نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد من، و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر میتواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز ،
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
کمک های مالی خیرین محترم پس از جمع آوری، در بهترین جاها هزینه می شود.
باید نگریست. باید با دقت به مهرب، اینان نگریست.
از دیگر کاربردهای تبلیغات پیامکی برای مؤسسات خیریه، ارسال پیامک در من،تهای خاص است. از جمله من،ترین موقعیتها برای ارسال پیامک میتو،م به موارد زیر اشاره کنیم:
ارسال پیامک تبلیغاتی در اعیاد(عید نوروز، عید قربان، عید غدیر)
ارسال پیامک تبلیغاتی در بازگشایی مدارس
ارسال پیامک تبلیغاتی در شبهای قدر و محرم
ارسال پیامک تبلیغاتی در روز مبعث و سایر موارد دیگر
کدام زبان می تواند این همه عاطفه را سپاس گوید؟ گل های احساس را ببین که از شرم عرق کرده اند.
وقتی دستی را به یاری می گیری،
با تشکر از کمک مالی شما.
روز زلالی است.
مشتریان پیامکی را جمع آوری کنید
شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متش، که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
به شما می اندیشم؛ به شما که عطوفت و مهرب، پروردگار در رگ هایتان جاری است.
لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اه،مان، بتو،م به راهمان را ادامه دهیم.
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.
شما یکی از بهترین حامی و خیری هستید که من تا به حال از آشنایی با او لذت برده ام. کمک مالی شما نه تنها کمک شگفت انگیزی است، بلکه نشان می دهد که شما چه قلب بزرگ و مهرب، دارید.
از شما عزیزان بابت کمک مالی و کار خیر متشکریم.
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.
شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان من، در مکان من، بودید. از شما نهایت تشکر را دارم.
امروز زمینیان آسم، شده اند.
شب جمعه ها نخفتن به خدای راز گفتن ز وجود بی نیازش طلب نیاز ،
خیرین ثابت به افرادی گفته میشود که به صورت مداوم با مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد هماهنگی دارند. شما با توجه به بازخوردهایی که از ارسال پیامک تبلیغاتی دریافت میکنید؛ میتو،د این قبیل از افراد را شناسایی کنید. مسلماً این افراد در شرایط خاص و ضروری در زمینه خیریه مجدداً با شما همکاری خواهند کرد. بنابراین توصیه ما شناسایی این قبیل از افراد است.
اعمال بلندتر از کلمات صحبت می کنند و امروز شما نشان داده اید که این حقیقت مطلق است. بابت کمک مالی به موسسه خیریه …………. نهایت تشکر را داریم.
اگر شما هم یکی از فعالان حوزه مؤسسات خیریه هستید حتماً باید به دنبال راهکاری من، برای جذب کمکهای مردمی باشید. جالب است که تبلیغات نیز در زمینه مؤسسات و ارگانهای خیریه مؤثر بوده و عاملی تأثیرگذار در آن به حساب میآیند. در این مقاله به شما خواهیم گفت که بهترین راهکار برای تبلیغات این قبیل مؤسسات چیست.
کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه
با رعایت این نکات شما میتو،د موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفقتری انجام دهید. برای ،ب اطلاعات بیشتر میتو،د با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخو،د. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهمترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه پرداختهایم.
برخی از افراد که قصد دارند نذورات خود را بهجا آورند، با مشاهده پیامک مؤسسه و انجمنهای خیریه ممکن است که در این زمینه اقدام کرده و گامی در این راستا بردارند.
جذب خیرین و افراد فعال ثابت
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .
کمک مالی سخاوتمندانه شما کمک زیادی به ما می کند تا زندگی بسیاری از انسان ها را بهتر کنیم.
به خدا که هیچ ، را ثمر آن قدر نباشد که به روی نا امیدی در بسته باز ،
همه روز، روزه بودن، همه شب نماز ، همه ساله حج نمودن، سفرحجاز ،
از شما بابت کار خیرتان متشکریم.
شما را می گویم؛ شما که دستانتان لبریز مهرب، است.
ما از لطف شما قدرد، می کنیم.
هر گونه کمک مالی، صرف نظر از کوچک و بزرگ بودن، تمایل به کمک سازمان ها برای کمک به نیازمندان را نشان می دهد.
در این باره تفاوت چند، بین پیامک و دیگر شکلهای بازاریابی و تبلیغات وجود ندارد. شما باید از همان ابتدا توجه مخاطب را جلب کرده و اجازه ندهید بدون مطالعه کامل پیامک شما آن را پاک کنند. البته یک فرق و تفاوت اساسی بین پیامک و دیگر روشهای تبلیغاتی وجود دارد. چرا که فضای شما برای ارسال پیام بسیار محدودتر بوده و مست،م اثرگذاری سریعتر و کوتاهتر است. با وجود محدودیت ۷۰ کارکتری پیامک دیگر فضایی برای نوشتن یک مقدمه و مقاله طول، وجود ندارد. به همین دلیل لازم است فوراً به سراغ اصل مطلب رفته و با ارائه یک بک لینک اقدام به جلب توجه مشتری کنید. در نتیجه مشتری پیام شما را سریعتر خوانده و از او خواهید خواست که سریعتر با شما تماس بگیرد.
از زبان اختصار استفاده کنید
چه چیز بالاتر از آنکه خدا شما را دوست می دارد؟
با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
با تشکر از کمک شما.
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
هیچوقت یک تحقیق و توسعه موفق و مهم را بدون بازخو، به مخاطبان ارائه ندهید. پس در بازاریابی پیامکی مهم است که یک متن را از قبل بازبینی کرده و نقصهای آن را برطرف کنید. ابتدا این پیامک را برای گوشی خود بفرستید و نحوه نمایش و چیدمان پیامک را بررسی کنید. آیا شما از کلماتی که انتخاب کردهاید رضایت دارید؟ آیا لینکهای ارسال شده به درستی کار میکنند؟ آیا این پیامک برای ،ی که اولین بار آن را دریافت میکند خوانا و قابل فهم است؟ به این ترتیب شما یک پیامک بینقص به مشتریان ارسال کرده و در نتیجه بازدهی بیشتری از آن ،ب خواهید کرد.
امروز بهشت را ت،یم می کنند.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات میشود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راههای مؤثر در افزایش بازدهی این سازمانهاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن میتو،م این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی میافتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی میشود؟ این مواجه میتواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابانها و متروها میبینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمکهای ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیامهای خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
به شما می اندیشم. به شما که این گونه به یاری نیازمندان می شتابید.
کرامت از ،من شما خوشه می چیند.
شما که شادم، را میهمان سفره نیازمندان کردید و عاطفه را شرمنده خود ساختید.
نیازهای مالی مؤسسات خیریه و انجمنهای مردمنهاد در برخی از فصول بیشتر از سایر فصلهاست. مثلاً مؤسساتی که برای کودکان بیسرپرست و بدسرپرست به دنبال حامی هستتند، در ابتدای پاییز و شروع مدارس به کمکهای نقدی بیشتری برای ،ید تج،ات و اقلام موردنیاز کودکان نیاز دارند.
موسسه خیریه ما ، _____________ ، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به،وان یک انسان اینقدر با طراوت محبت میکنید و میبخشید.
برای اینکه بتو،د بهترین و بیشترین میزان اطلاع رس، ممکن را انجام دهید لازم است شماره ،، که به هدف شما علاقهمند هستند را جمع آوری کنید. به این منظور میتو،د سامانه ارسال پیامک را به گونهای تنظیم کنید که شماره مخاطب، نام آنان و متن پیامکی من، برایشان را ثبت کنید. پس از تنظیم این مورد بایستی اشتراک پیامکی خود را در همه جا تبلیغ کرده و از مشتریان بخواهید که با عضور شدن در سامانه مورد نظر از جدیدترین اخبار و پیشنهادهای شما باخبر شوند. به این ترتیب درخواهید یافت که تمام مخاطبان پیامکهای شما هدف مؤسسه خیریه را حائز اهمیت دانسته و در نتیجه پیامکهای شما را با دقت بیشتری مطالعه کنند.
من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
مؤسساتی که برای افراد بیخانمان و کارتنخواب خدماتی ارائه میدهند در فصول سرد و زمستان نیازمند یاری بیشتری هستند. با توجه به مثالهای ذکر شده مهمترین کاربرد پیامک برای مؤسسات و انجمنهای خیریه این است که قادر به ارسال پیامک در فواصل و تاریخهای مختلف هستند.
ارسال پیامک در من،تهای مختلف
تلاش های شما برای تبلیغات، جمع آوری کمک مالی و کمک مالی به موسسه خیریه ما ، ______________ ، بسیار قابل تقدیر است. چنین مهرب، بازتاب واقعی انس،ت و تمایل شما برای کمک به دیگران است.
شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما میخواهیم بد،د که یک «متش،» ساده نمیتواند جبرا کار خیر شما باشد.
مؤسسات خیریه و انجمنهای فعال در این زمینه، در ا،ر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پر،ج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات من،ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چند، نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده میتو،د برای تبلیغ و خبررس، اقدام کنید.
اطلاع رس، با پیامک تبلیغاتی
به نظر شما بهترین و من،ترین راهکار برای موسسات خیریه و انجمنها چیست؟
آیا مؤسسات و ارگانهای مردم نهاد نیز نیاز به تبلیغات و بازاریابی دارند؟
پیامکهای تبلیغاتی چگونه میتوانند در جذب کمکهای مردمی داوطلبانه مؤثر واقع شوند؟
با سلام و احترام و تحیات الهی
بدان که دست دیگرت در دست خداست…
ارسال پیامک تبلیغاتی مقرون به صرفه
مدیر عامل محترم………
درست است که پیامک برای انتقال پیغامهای کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفهای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب میکند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافتکننده احساس میکند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه دادهاید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافتکننده شما را جدی نگیرد.
نقصهای کار خود را برطرف کنید
گاهی اوقات در مؤسسات و انجمنهای خیریه نیازمند اطلاعرس، و خبررس، به افراد هستید. در این شرایط ارسال پیامک انبوه یک راهکار من، و منطقی به حساب میآید.
نمونه متنهای پیامکی موسسات خیریه
محقق شدن اه، موسسه خیریه …………..؛ نتیجه کمک شما می باشد. از شما صمیمانه متشکریم و از خدای متعال برای شما و خانواده محترم آروزی سعادتمندی داریم.
خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدرد، می کنند.
نیکوکاری از آسمان عطوفت شما می بارد و مهرب،، دست به دامان شماست.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت ادامه دهیم.
معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیش،وت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوست، همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعا نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
با تشکر از شما برای کمک مالی که به موسسه خیریه! ما بسیار خوش شانس هستیم که توجه افرادی مانند شما را با قلب های گرم و بزرگ به خود جلب کرده ایم.
اگر نمیخواهید با پیامکهای خود برای مخاطبان ایجاد مزاحمت کنید، لازم است که از ارسال زودهنگام یا دیروقت پیامک پر، کنید. این در مورد تعداد پیامکهای شما در طول یک ماه نیز کاملاً صدق میکند. بهتر است پیغامهای بیش از حدی برای مخاطبان خود ارسال نکنید (حدا،ر ۲ پیامک در هفته). البته هیچ زم، در روز وجود ندارد که برای همۀ مخاطبان من، باشد، اما معمولاً بعد از ظهر برای ،، که کار روزانه دارند بهترین زمان ممکن است. در این زمان ا،ر افراد بخشی از کارهای خود را به پایان رساندهاند و با چک ، پیامکهای خود مشکلی ندارند.
جناب آقای………
در ارسال پیامکهای تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به ،وان مثال اگر مؤسسه خیریهای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول میتو،د برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرس، نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آنها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
روز بی کرانگی است.
یکی از بهترین و مؤثرترین راهها برای به دست آوردن مش،ان مورد نظر، راهاندازی یک مسابقه یا نظرسنجی پیامکی است. بدین ترتیب نرخ تعامل با مشتریان بالاتر رفته و در نتیجه افراد بیشتری به لیست اشتراک شما میپیوندند. شما همچنین لازم است به ا،ریت مخاطبان مؤسسه خود توجه کنید. احتمال اینکه افراد جوان به برنامه پیامکی شما و کمکهای مالی توجه کنند این است که مشتریان پیامکی خود را جمع آوری کنید. بنابراین همواره سعی کنید که تمرکز خود را بر روی این قشر از جامعه بگذارید.
زمانبندی و تعداد پیامکها حائز اهمیت است
برایت دعا می کنم؛ تویی که از مهرب، آفریده شدی؛ تویی که پاداش فردایت، بهشت است؛ تویی که چون موج متلاطمی؛ تویی که فداکارانه، کودکان مرا شادمان ساختی؛ تویی که گرد محرومیت را از چهره ام پاک کردی؛ تویی که در جشن نیکوکاری، شادی ات را به خانه ام آوردی. آرزو می کنم بهاری همیشه سبز داشته باشی.
قدرد، من برای اهدای صمیمانه شما فراتر از آن چیزی است که کلمات می توانند توصیف کنند، از شما متش،!
شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.
شما که محبت خود را از ارز، سفره های مردم محروم می کنید.
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
گاهی خدا می خواهد با دست تو دست دیگر بندگانش را بگیرد
کمک شما فراتر از چیزی است که موسسه خیریه ………. تصور می کرد. صمیمانه، از همه کمک های باورن،ی شما متش،.
[کل: ۰ میانگین: ۰ ]