
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
نمونه متن های پیامک تبلیغاتی تاثیرگذار برای موسسات خیریه
\xa0
- شما برای پولی که به ما اهدا کردید زحمت کشیده اید. ما قدردان آن هستیم و سپاسگزاریم. کلمات زودگذر هستند و ما می خواهیم بد،د که یک «متش،» ساده نمی تواند جبرا کار خیر شما باشد.
پیش از اینکه کمک مالی شما زندگی ما را نجات دهد، با آینده ای نامشخص روبرو بودیم.
\xa0
- امروز روز آسمان است. روز پاکی است.
امروز از آسمان عطوفت می بارد و درختان عاطفه را می بینی که میوه های ایثار نثار می کنند.
به مساجد و معابد همه اعتکاف جستن ز ملاهی و مناهی همه احتراز ،
\xa0
- کرامت از ،من شما خوشه می چیند.
شما که تاب نگاه های منتظر خانواده های نیازمند را ندارید.
کار شما به ما این امکان را داده است که به تلاش برای تغییر زندگی افراد بی بضاعت\xa0 ادامه دهیم.
یکی از ارزش های بسیار زیبا و جمیل دین مبین اسلام فرهنگ انفاق ، خیر اندیشی ، نیکوکاری و تلاش در جهت خیر خواهی مردم و جامعه است که اثرات فرهنگی اجتماعی و اخلاقی آن تا نسل ها مانا و ماندگار خواهد ماند .
\xa0
- کمک شما بسیار ارزشمند است و برای همیشه در یاد و خاطره من قابل احترام خواهد بود. من واقعا نمی توانم به اندازه کافی از شما تشکر کنم.
یکی از تفکرات غلطی که بین مردم رایج است این است که مؤسسات خیریه نیاز به تبلیغ و بازاریابی ندارند. این ایده کاملاً غلطی است که باعث کاهش درآمد این مؤسسات می شود. ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه تنها یکی از راه های مؤثر در افزایش بازدهی این سازمان هاست. مؤسسه خیریه هم مانند هر بنگاه اقتصادی دیگر نیازهای خاص خود را دارد. برای درک بهتر آن می تو،م این سؤال را بپرسیم که چه اتفاقی می افتد که فردی خواستار کمک به چنین مؤسساتی می شود؟ این مواجه می تواند به طرق مختلفی صورت گیرد. افراد نیازمندی که در خیابان ها و متروها می بینیم تنها بخشی از نیازمندان جامعه هستند که احتیاج به کمک های ما دارند. در این مطلب قصد داریم به افرادی که خواستار کمک به مؤسسات خیریه هستند، لحن و بیان خوبی را برای انتشار پیام های خود به کار بگیرند.
ارسال پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه و اهمیت آن
\xa0
- با تشکر از شما برای شرکت در جمع آوری کمک های مالی برای خیریه ما ،
مؤسسات خیریه و انجمن های فعال در این زمینه، در ا،ر مواقع بودجه کافی برای تبلیغات گسترده و پر،ج را ندارند. در نتیجه تبلیغات پیامکی برای این مؤسسات من، ترین راهکار پیش رو است. ارسال پیامک تبلیغاتی حتی به صورت انبوه نیز هزینه چند، نداشته و به راحتی، با وجدان آسوده می تو،د برای تبلیغ و خبررس، اقدام کنید.
اطلاع رس، با پیامک تبلیغاتی
\xa0
- موسسه خیریه ما ، _____________ ، صرفاً به کمک های مردمی متکی است تا درهای ما را باز نگه دارد و به کارهایی که می خواهیم انجام دهیم ادامه دهد.
معاونت اداره کل و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بروجرد لازم می داند از حضرتعالی و مجموعه همکارانتان که با ایجاد فضایی فرهنگی و صمیمی برای هنرمندان پیش،وت که عمری را برای اعتلاء فرهنگ ، هنر و ادب این مرزو بوم زحمت کشیده اند، فراهم نموده اید و به شایستگی ، خادمی این مردم ولایی و فهیم را می نمایید ، تقدیر به عمل آورده ، امید که در سایه معجزه ی ماندگار پیامبر(ص) «قرآن کریم» و مساعی خیرخواهانه فرهنگ دوست، همچون شما ، شاهد رشد و بالندگی دو چندان فرهنگ و هنر ایران اسلامی باشیم.
\xa0
- با تشکر ویژه از کمک شما بخاطر کمک و کار خیرتان! بدون افرادی مانند شما که مایل به کمک هستند، مدتها پیش مجبور بودیم درهای این موسسه خیریه را ببندیم.
همواره صحت ، سلامتی و بهروزی قرین راه پر تلاش تان باد.
درست است که پیامک برای انتقال پیغام های کوتاه کاربرد دارد، اما همچنان یک روش ارتباطی است که تصویر حرفه ای مؤسسه شما را برای مخاطب بازتاب می کند. علاوه بر این وقتی که از کلمات اختصار زیادی در پیامک استفاده کنید، دریافت کننده احساس می کند پیامک شما برای ایجاد مزاحمت نوشته شده است و لینکی که ارائه داده اید امنیت لازم را ندارد. با این وجود بهتر است هنگام نوشتن یک پیامک به انتخاب کلمات خود توجه کنید و کاری نکنید که دریافت کننده شما را جدی نگیرد.
نقص های کار خود را برطرف کنید
با تشکر از کمک شما.
و امروز، روز ان الله یأمر بالعدل و الاحسان است.
\xa0
- شاید هرگز متوجه نشوید که چقدر کار شما مفید بوده است. من به کمک نیاز داشتم و شما دقیقاً در زمان من، در مکان من، بودید.
از شما نهایت تشکر را دارم.
توجه مخاطب را به پیامک خود جلب کنید
امروز، «حی علی خیرالعمل» است. امروز روز نیکوکاری است.
\xa0
- خانواده های نیازمند، از کمک و کار خیر شما برای کمک به ما در ارائه خدمات خود به نیازمندان قدرد، می کنند.
در ارسال پیامک های تبلیغاتی این امکان برایتان میسر است که با توجه به جغرافیای خاصی اقدام به ارسال پیامک کنید. به ،وان مثال اگر مؤسسه خیریه ای دارید که در تلاش برای رسیدگی به مشکلات روستاییان خوزستان است، در درجه اول می تو،د برای مردمان مرکز این استان و مناطق اطراف، پیامک ارسال کنید. بدون شک در زمینه کمک و امدادرس، نقدی و غیرنقدی مردم مناطق مجاور، آگاهی بیشتری نسبت به مشکلات حاکم دارند و امکان همکاری و جذب آن ها نیز به شدت بالا است.
پیامک تبلیغاتی برای موسسات خیریه در فصول مختلف سال
با رعایت این نکات شما می تو،د موفقیت بازاریابی پیامکی و ارسال پیامک برای موسسات خیریه را به شکل موفق تری انجام دهید. برای ،ب اطلاعات بیشتر می تو،د با مشاوران ما تماس گرفته و ادامه این مطلب را نیز بخو،د. در ادامه به مرور چند مورد از بهترین و مهم ترین کاربردهای پیامک برای مؤسسات و انجمن های خیریه پرداخته ایم.
امروز فرشتگان طبق طبق نیکی به آسمان می برند. امروز، روز نیکوکاری است.
امروز نیکوکاران، خشت بر خشت، بهشت خود را استوار می سازند.
از شما بابت کار خیرتان متشکریم.
\xa0
\xa0
- من از خودگذشتگی و تمایل شما برای کمک به دیگران را تحسین می کنم. از صمیم قلبم از شما برای این کمک استثنایی بسیار سپاسگزارم.
\xa0
- لطف شما نسبت به خیریه ما ، _______________ ، به ما این امکان را داده است تا با دستیابی به اه،مان، بتو،م به راهمان را ادامه دهیم.
شما که آفریننده روز نیکوکاری هستید.
مشتریان پیامکی را جمع آوری کنید
\xa0
- شما یک انسان مهربان و دلسوز هستید و کمک امروز شما به موسسه خیریه ما این ویژگی شما را تایید می کند. از شما متش، که فردی صادق و سخاوتمند هستید.
همانطور که گفتیم ارسال پیامک تبلیغاتی برای مؤسسات خیریه یکی از بهترین راه ها برای تبلیغات این مؤسسات به حساب می آید. اس ام اس مارکتینگ یا بازاریابی پیامکی یکی از روش های نوین تبلیغات بوده که برای جذب مخاطب و خیرین مستعد من، و کاربردی است. در نظر داشتن موارد زیر می تواند بازدهی کار شما را در این امر به شکل قابل توجهی بالا ببرد.
ارسال پیامک با توجه به موقعیت جغرافیایی
درود فراوان پروردگارتان بر شما باد و خجسته باد بر شما روز نیکوکاری.
\xa0
- افرادی مانند شما در این زمانه کم پیدا می شوند. از شما بسیار سپاسگزاریم که به ،وان یک انسان اینقدر با طراوت محبت می کنید و می بخشید.
امتیاز به این مطلب