نمونه متن برای تبلیغ عطر و ادکلن + نکات مهم تبلیغ پیامکی

متن را کوتاه بنویسید اما در همان متن کوتاه تمامی نکات مهم را بنویسید. کوتاهی متن نباید باعث شود درک آن سخت شود.

۸. نوشتن راه تماس

عطر و ادکلن

عبارات جذاب برای متن پیامک تبلیغات عطر

  • فروش انواع ادکلن‌های برند
  • ،ید و فروش ادکلن مستقیم و بدون واسطه
  • ،ید ادکلن با تخفیف بالا از عمده‌فروشی
  • خوشبوترین ادکلن‌های موجود در بازار
  • ارسال عمده انواع عطر و ادکلن برند
  • در فروش ادکلن با ما همکار شوید
  • با بوی عطرهای ما خاص شوید.
  • ادکلن‌های ما را ب،ید و مقایسه کنید
  • ،ید عطرهای اصل با مشاوره رایگان
  • تنوع عطرهای مد روز را با ما تجربه کنید.
  • همیشه خوشبو باشید.
  • عطر خوشبو ویژه افراد سخت پسند
  • در مهم،‌ها با بوی عطر خود همه را شگفت‌زده کنید.
  • ادکلن را ۳۰ روز بعد از ،ید پس بده
  • اصالت تمام عطرهای خود را با مدرک ثابت می‌کنیم.
  • از ،یه ب، و در ایران تحویل بگیر
  • ۲۵ درصد تخفیف برای ،ید ادکلن‌های (نام برند)
  • ثابت کنید ادکلن ما اورجینال نیست و ۲ میلیون جایزه بگیرید.

در متن پیامک از نام مشتری استفاده کنید یا تولد او را تبریک بگویید. این کار باعث می‌شود مشتری احساس کند برای او ارزش قائل هستید.

۶. پیشنهاد شگفت‌انگیز و مدت‌دار

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/perfume-ads-sms/تبلیغات عطر و ادکلن

نمونه متن برای تبلیغ عطر و ادکلن

هنگام ارسال پیامک به ،ت، سن یا شغل مخاطب توجه کنید و با توجه به آن متن را نگارش کنید. ارسال پیامک با توجه به نیاز مخاطب باعث می‌شود آن را به مشتری تبدیل کنید.

۳. من،ت‌ها را از دست ندهید

متن برای تبلیغ عطر و ادکلن

متن تبلیغات عطر

متن پیامک تبلیغ عطر و ادکلن

پیامک عطر و ادکلن

نکات مهم در نوشتن متن برای تبلیغ عطر و ادکلن

برای افرادی که با خود مشتری همراه می‌آورند امتیازات ویژه در نظر بگیرید و آن را از طریق پیامک به مشتری‌های دائمی خود اطلاع‌رس، کنید.

۵. شخصی‌سازی کنید

امتیاز به این مطلب

تخفیفات و فروش ویژه را اطلاع‌رس، کنید. روز عشاق، عید نوروز، روز مادر یا پدر و تولد اشخاص از جمله من،ت‌های من، ،ید عطر هستند.

۴. استفاده از مشتری راضی برای تبلیغات

فراموش نکنید که راه ارتباطی سریع مانند آدرس اینستاگرام یا شماره تماس همراه با کد شهر را نیز در پیام بگنج،د. آوردن لینک کامل اینستاگرام باعث می‌شود مشتری با یک کلیک بر آن وارد صفحه اینستاگرام شود. همچنین نوشتن شماره همراه با کد شهر تماس گرفتن را ساده‌تر می‌کند.

۹. اعتبار پیامک را بالا ببرید

اگر فروشگاه عطر شما تازه تأسیس است می‌تو،د پیامک معرفی فروشگاه را به تمامی تلفن‌های همراه همان منطقه ارسال کنید.

۲. ویژگی‌های مخاطب را در نظر بگیرید

پیامک تبلیغاتی عطر و ادکلن

نتیجه‌گیری

  • در این مقاله نمونه‌های مختلف پیامک تبلیغاتی عطر و ادکلن آورده شده تا با الهام از آن یک پیامک تبلیغاتی ثأتیرگذار بنویسید.
  • نمونه تک جمله‌های کوتاه برای جلب‌توجه مخاطب و استفاده در انواع تبلیغات معرفی شده است.
  • در ادامه نکات مهمی که بهتر است در نوشتن در نظر بگیرید آمده است.

پرسش‌های پرتکرار

  1. بهترین زمان ارسال پیامک تبلیغاتی چه هنگام است؟تا قبل از ساعت ۲۰ شب زمان من،ی است. از ارسال پیامک تبلیغاتی در صبح زود نیز خودداری کنید.
  2. چه مدت زمان برای درنظر گرفتن تخفیفات من، است؟زمان فروش ویژه نباید خیلی کوتاه مثلا ۱ روز یا خیلی طول، مثلا ۱۰ روز باشد.
  3. معرفی کدام راه ارتباطی در متن پیامک تبلیغاتی مفیدتر است؟راه‌های ارتباطی سریع مانند آدرس صفحه اینستاگرام یا آدرس سایت که با یک کلیک می‌تواند محصولات را ببینید من، است.

در بازار رقابتی عطر و ادکلن معرفی فروشگاه خود به مردم کار سخت و در عین حال تأثیرگذاری است. در این مقاله نمونه متن متن برای تبلیغ عطر و ادکلن آورده شده است سپس چندین عبارت یا جمله برای ،یب ، و الهام گرفتن در انواع مختلف تبلیغات آمده است. در انتها به نکات مهمی که خوب است هنگام نوشتن متن پیامک تبلیغات عطر و ادکلن در نظر بگیرید اشاره شده است.

با الهام از نمونه متن‌های پیامک تبلیغ عطر و ادکلن که در بالا آمده است می‌تو،د خودتان با استفاده از خلاقیتتان متن‌های جذاب و گیرایی بنویسید. هنگام انجام این کار خوب است موارد زیر را در نظر بگیرید.

۱. ارسال پیامک منطقه‌ای را دست‌کم نگیرید

غلط املایی از اعتبار پیامک کم می‌کند و مخاطب احساس می‌کند پیام تقلبی است و آن را حذف می‌کند. برای ارسال پیامک از شماره ایرانسل، همراه اول یا رایتل استفاده نکنید و از سرویس‌های ارسال پیامک استفاده کنید. پیامک تبلیغاتی را در زمان کاری یا در نهایت تا ساعت ۲۰ شب بفرستید.

برای فروش ویژه و تخفیفات خود مدت مشخصی تعیین کنید و آن را در متن پیامک بگنج،د. زمان در نظر گرفته نباید خیلی کم یا خیلی طول، باشد. در صورت کم بودن مدت زمان مشتری ممکن است نتواند برنامه‌ریزی کند و در صورت طول، بودن آن نیز ممکن است آن را به روزهای آ، موکول کند و در نهایت آن را فراموش کند.

۷. متن کوتاه و کامل باشد

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با