با یک نظرسنجی مبتنی بر پیامک، پاسخ دهندگان میتوانند هر آنچه را که شما نیاز دارید با پرسشهایی که طرح میکنید در اختیارتان قرار دهند. نظرسنجی پیامکی میتوانند در هر زمینههای انجام شود.
اینترنت موبایل مدتی است که زندگی مردم جهان را متحول کرده است. گوشی موبایل ابزارهای غیرمتعارفی را برای بهبود زندگی افراد فراهم میکند. علاوه بر این، آمار نشان میدهد که افراد با گروههای سنی مختلف تمایل دارند تا از تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.
در عصر حاضر، همه چیز به تجربه کاربر بستگی دارد. مردم دائماً از تلفن گوشیهای هوشمند خود استفاده میکنند. به همین دلیل مشاغل باید راههای جدیدی برای ارتباط با آنها بیابند. یک راه عالی برای انجام این کار از طریق نظرسنجی پیامکی است.
مشتریان مایه حیات ،ب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.
…
…
بسته پشتی شما در ساعت … به مأمور تحویل داده شد. تا زم، که بسته به دستت برسه وقت داری از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذاری.
… عزیز
برای سفر به کدوم مقصد فکر میکنی؟
- اهواز
- شیراز
- اصفهان
- تبریز
ما دوست داریم تجربه شما درباره ،ید … بدونیم. لطفاً از طریق لینک زیر، نظرتو با ما به اشتراک بذار.
استفاده از نظرسنجیهای پیامکی مزایای زیادی دارد. نظرسنجی پیامکی روشی فوقالعاده کارآمد برای جمعآوری بازخورد است. از آنجا که این پیامکها مستقیماً به تلفن افراد ارسال میشوند، لازم نیست نگران باشید که آنها نظرسنجی شما را پر کنند یا لینک را گم کنند.
دسترسی سریع و آسان
هر مشتری میخواهد نظرات او شنیده شود. ارسال نظرسنجی پیامکی نشان میدهد که شما به مشتریان خود اهمیت میدهید و میخواهید به نظرات آنها گوش دهید. همچنین به شما کمک میکند تا آنها را بهتر درک کنید و دریابید چه احساسی نسبت به برند شما دارند و چه کاری میتو،د برای بهبود تجربه مشتری انجام دهید. دادهها نشان میدهد که پیامک در صورت استفاده برای باز،ید، جمعآوری دادهها و آگاهی از برند، نرخ تعامل ۶ تا ۸ برابر بیشتر از بازاریابی ایمیلی ایجاد میکند.
هزینه کم در نظرسنجی پیامکی
مزایای نظرسنجی پیامکی
امتیاز به این مطلب