نظرسنجی پیامکی چیست و چه مزایایی دارد + نمونه متنهای آن
…
ما دوست داریم تجربه شما درباره ،ید … بدونیم. لطفاً از طریق لینک زیر، نظرتو با ما به اشتراک بذار.
… عزیز
اگر پایگاه مشتریان زیادی دارید، حفظ ارتباط با همه آنها میتواند چالشبرانگیز باشد. نظرسنجی پیامکی یک راه ساده برای حفظ ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد آنها به طور منظم است. میتو،د از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است استفاده کنید.
نمونه متن نظرسنجی پیامکی
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/what-is-sms-survey/
اگر قصد دارید محصول جدیدی وارد بازار کنید یا وارد بازار جدیدی شوید، انجام یک نظرسنجی پیامکی روشی مؤثر برای جمعآوری اطلاعات در مورد مخاطبان هدف شماست. میتو،د از آن برای پرسیدن سؤالاتی در مورد نیازها و خواستههای آنها، نظر آنها در مورد محصول شما یا هر مورد دیگری که به شما در تصمیمگیری درباره ،ب و کارتان کمک میکند استفاده کنید.
۳. حفظ ارتباط با مشتریان
تا به اینجا با نظرسنجی پیامکی به طور کامل آشنا شدید. در ادامه به نمونه متنهایی میپردازیم که میتو،د برای نظرسنجی پیامکی در زمینههای مختلف استفاده کنید.
…
برای سفر به کدوم مقصد فکر میکنی؟
اهواز
شیراز
اصفهان
تبریز
ممنون که فروشگاه ما رو برای ،ید انتخاب کردی. آیا از فرآیند ،ید راضی بودی؟ لطفاً با بله یا خیر جواب بده.
اینترنت موبایل مدتی است که زندگی مردم جهان را متحول کرده است. گوشی موبایل ابزارهای غیرمتعارفی را برای بهبود زندگی افراد فراهم میکند. علاوه بر این، آمار نشان میدهد که افراد با گروههای سنی مختلف تمایل دارند تا از تلفن همراه هوشمند استفاده کنند.
اکنون که مید،د نظرسنجی پیامکی چیست و چگونه میتوان آنها را ایجاد کرد، به سه نمونه از نوع عملکرد این پیامها نگاه میکنیم تا بتو،د نحوه عملکرد آنها را به درستی ببینید.
۱. نظرسنجی بازخورد مشتریان
ارسال نظرسنجی و دریافت پاسخ یک بخش است. اما چگونه میتو،د تمام اطلاعات را پیگیری کنید؟ به همین دلیل است که ا،ر مشاغل از نرمافزار نظرسنجی (SMS) برای جمعآوری پاسخهای لحظهای در یک مکان، ردیابی فعالیتهای مختلف و مشاهده گزارشهای پاسخها، تحویلها، کل پیامهای ارسال شده در یک ماه، باز بودن نظرسنجی و نرخ پاسخ و بسیاری موارد دیگر استفاده میکنند.
سه نمونه از نظرسنجی پیامکی برای شروع
مشتریان مایه حیات ،ب و کار شما هستند، بنابراین مهم است که بازخورد آنها را به طور منظم دریافت کنید.
… عزیز
…
بسته پشتی شما در ساعت … به مأمور تحویل داده شد. تا زم، که بسته به دستت برسه وقت داری از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذاری.
مراجعهکننده گرامی کیفیت خدمات درم، مرکز پزشکی … چگونه ارزیابی میکنید؟
عالی
خیلی خوب
متوسط
بد
هر مشتری میخواهد نظرات او شنیده شود. ارسال نظرسنجی پیامکی نشان میدهد که شما به مشتریان خود اهمیت میدهید و میخواهید به نظرات آنها گوش دهید. همچنین به شما کمک میکند تا آنها را بهتر درک کنید و دریابید چه احساسی نسبت به برند شما دارند و چه کاری میتو،د برای بهبود تجربه مشتری انجام دهید. دادهها نشان میدهد که پیامک در صورت استفاده برای باز،ید، جمعآوری دادهها و آگاهی از برند، نرخ تعامل ۶ تا ۸ برابر بیشتر از بازاریابی ایمیلی ایجاد میکند.
هزینه کم در نظرسنجی پیامکی
آیا از روش درم، و برخورد پزشک راضی بودی؟ حتماً از طریق لینک زیر نظرتو با ما به اشتراک بذار.
استفاده از نظرسنجیهای پیامکی مزایای زیادی دارد. نظرسنجی پیامکی روشی فوقالعاده کارآمد برای جمعآوری بازخورد است. از آنجا که این پیامکها مستقیماً به تلفن افراد ارسال میشوند، لازم نیست نگران باشید که آنها نظرسنجی شما را پر کنند یا لینک را گم کنند.
دسترسی سریع و آسان
برای ایجاد یک کمپین پیامکی در مقایسه با انواع دیگر نظرسنجیها، به هزینه کمتری هر پیام نیاز است. به علاوه، ارسال پیامهای متنی و پیوندهای نظرسنجی به مخاطبین انبوه آسان است. با توجه به نرخ باز شدن بالاتر، این یک ابزار بازاریابی مؤثر برای جمعآوری بازخورد مشتریان و دانستن نگر،های آنهاست.
مزایای نظرسنجی پیامکی
…
به تجربه ،یدت از فروشگاه آنلاین ما از ۱ تا ۱۰ چه امتیازی میدی؟ عددش رو در پاسخ همین پیامک برامون ارسال کن.
جمعبندی
در این مطلب با نظرسنجی پیامکی و مزایای آن آشنا شدید.
شما میتو،د برای جمعآوری اطلاعات کاربردی درباره جامعه هدف خود از نظرسنجی پیامکی استفاده کنید.
نظرسنجی پیامکی یک روش مؤثر برای دستیابی به اطلاعات درباره مشتریان است.
شما میتو،د در هر زمینهای که فعالیت میکنید از نظرسنجی پیامکی در راستای بهبود عملکردتان استفاده کنید.
نظرسنجی مبتنی بر پیامک یک راه عالی برای انجام این کار است. میتو،د از آن برای پرسیدن سؤالاتی درباره تجربه آنها در مورد محصول یا خدمات شما، نظر آنها در مورد خدمات مشتری یا هر مورد دیگری که برای شما مهم است، استفاده کنید.
۲. بررسی تحقیقات بازار
با یک نظرسنجی مبتنی بر پیامک، پاسخ دهندگان میتوانند هر آنچه را که شما نیاز دارید با پرسشهایی که طرح میکنید در اختیارتان قرار دهند. نظرسنجی پیامکی میتوانند در هر زمینههای انجام شود.
شرکتکننده گرامی لطفاً نظرت رو درباره وبینار از طریق لینک زیر ما با به اشتراک بذار تا در آینده تجربه بهتری داشته باشی.