پیامک به ،وان اسپم شناخته نمی شود
مطمئن باشید که مشتریان قدر پیام های کوتاه شما را می دانند و از این موضوع خوشحال هستند که با متن های تبلیغاتی طول، و حوصله سر بر روبرو نشدند. در نتیجه حتماً پیامک ها را می بینند و اگر پیام جذاب باشد، ،ید می کنند.
مشتریان در متن تبلیغ گم نمی شوند
پیامک تبلیغاتی بالا را بخو،د، صاحبان ،ب وکار «ابرتو» نیاز مخاطب را شناخته و اس ام اس را بر اساس نیاز و مشکل احتمالی کاربر شروع ،د. در ادامه با گذاشتن زمان تا ۳۱ فروردین و لینک سایت، مخاطب را تشویق به کلیک روی لینک و ،ید محصول می کند. ارسال پیامک تبلیغاتی یکی از روش های هوشمندانه و هدفمند برای جذب مشتری است، که همهٔ ،ب وکارهای موفق برای رشد و دیده شدن محصولات، از آن استفاده می کنند. شما برای تبلیغات محصولات و خدمات خود از روش بازاریابی پیامکی استفاده می کنید؟
احتمال اینکه مشتری از کلمات گیج شده و نتواند منظور شما را متوجه شود، بسیار کمتر است. جمعاً 70 کاراکتر برای آن ها ارسال کردید و اصل مطلب را مستقیم گفتید، پس دلیلی برای سردرگمی مخاطب وجود ندارد.
بازاریابی پیامکی مزایای بسیار زیاد و گوناگونی دارد، ما در این مطلب به ۵ مورد از مزیت های این بازاریابی اشاره کردیم، که چرا بازاریابی پیامکی واقعاً ارزش وقت گذاشتن دارد. بهتر است بیش از این وقت را تلف نکنید و قبل از سایر رقبای خود شروع کنید. سامانه ملی پیامک بیش از ۱۰ سال است که در زمینه ارائه پنل پیامکی فعالیت می کند. می تو،د از سامانه ملی پیامک برای ،ید سامانه استفاده کنید و اگر نیاز به راهنمایی دارید، کافیست به شماره ۰۲۱۶۳۴۰۴ زنگ بزنید و مشاوره رایگان دریافت کنید.
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملی پیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/why-s،uld-you-s،-sending-promotional-messages/
نویسنده: تیم تحریریه خانی