علاوه بر تبیلغ یک محصول و یا اطلاعرس، فروش فوقالعاده، پیامک میتواند جنبهی برقراری ارتباط موثر با مشتری را نیز داشته باشد. برخی از این امکانات نیاز به ،ب مجوز از سوی مخاطبان دارد. برای انطباق با قو،ن ضد هر،مه ، در ا،ر کشورها ، دو نوع اول نیاز به انتخاب مشتری دارند. اما با دسترسی به چنین مجوزهایی میتوان تجربهای به یاد ماندنی از ارسال انبوه و بازدهی بازاریابی پیامکی را در کمپینهای خود داشته باشید.
مزایای کلی استفاده از پیام کوتاه در یک تجارت الکترونیکی نیز با رضایت بالای مشتری مشهود است. مخاطب امروزه از تمام پلتفرمهای مجازی برای بدست آوردن نیازهای خود استفاده میکند. اما نکتهی مهم این است که هنوز پیامک را به رسمیت شناخته و پذیرای تبلیغات و اطلاعرس، از این طریق هم است. نکتهی دیگر هزینهی کم ارسال پیامک انبوه تبلیغاتی است. برای بازاریابان این مسئله از اهمیت زیادی برخوردار است که بودجهی کمی برای روش تبلیغاتیای با بازخورد من، اختصاص دهند. بنابراین بهترین فرصت برای بازاریابان این است که از ارسال انبوه پیامک به مخاطبان جهت رشد ،بوکار و فروش خود در حال حاضر استفاده کنند.
چند نمونه بازاریابی پیامکی برای ،بوکارهای آنلاین
در این میان تلاش شد که هم از طریق شبکههای اجتماعی و هم دیگر روشهای تبلیغات ،بوکارهای آنلاین خود را به مشتریان شناسایی کنند. شاید هر چند وقت یکبار یک متد جدید معرفی شد و در فروش بالا نیز تاثیر داشت اما پیام کوتاه همچنان مورد استفاده قرار گرفت و اساماس مارکتینگ رکن اصلی تبلیغات بود. تاثیر مثبت و کاربرد فوقالعاده بازاریابی پیامکی در فروش اینترنتی آنقدر چشمگیر بود و هست که هنوز بازاریابان از آن بهره میبرند. در ادامه بیشتر شما را با مزایای این روش و دلایل استفادهی آن آشنا خواهیم کرد.
هر ،بوکاری با هدفی مشخص فعالیت خود را در بازاریابی آغاز میکند. در کمپینهای تبلیغاتی نیز تلاش میشود از مهمترین متدها استفاده شود تا بیشترین فروش را داشته باشند. بهره بردن از این روش نیاز به یک برنامهی اساسی و پیروی از اصول آن دارد. پس از آنکه با تعاریف و نحوهی انجام آن آشنا شدید بهتر است بد،د چه کاربردهای ویژهای برای شما فراهم خواهد کرد. با ارسال پیام کوتاه در فروشگاه اینترنتی خود، میتو،د انتظار مزایای زیر را داشته باشید:
- افزایش ارزش ترافیک نهفته (۲ تا ۳ برابر احتمال ،یداران بیشتر)
- جلوگیری از رها شدن سبد ،ید مشتری
- تحلیل و بررسی بازخورد مخاطب
- ایجاد یک لیست موثر برای بازاریابی پیامکی (نرخ تبدیل ۲ تا ۴ در مقابل ایمیل)
- صرفه جویی در وقت و هزینه در پشتیب، مشتری (۱۰ برابر کارآمدتر از تماس تلفنی، ۴ برابر بیشتر از ایمیل)
- افزایش رضایت مشتری
- افزایش نرخ بازگشت سرمایه
- سرعت بالای ارسال و دریافت
- آگاهی از نام برند و ،بوکار در میان مردم
- بالا رفتن نرخ تعامل با مشتری