سرویس پیامک صوتی چیست و برای ارسال پیامک صوتی چه باید کرد؟
در هنگام ارسال پیام متنی تنها میتو،د از تعداد محدودی کاراکتر استفاده کنید. همین محدودیت در برخی مواقع باعث میشود تا نتو،د تبلیغ مجموعه خود را به خوبی انجام دهید یا تمام مطلب را به صورت مؤثر به مخاطبان انتقال دهید. اما این مورد در پیام صوتی وجود ندارد و میتو،د با ارسال یک پیام مفید و جذاب، اطلاعات کافی را به مخاطبان ارائه کنید و کار جذب مشتری را به بهترین شکل انجام دهید.
۵- هزینه کم
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/send-voice-message/
،بوکارهای بسیاری باید در زمانهای متفاوت اقدام به اطلاعرس، به مخاطبان خود کنند. این مورد مخصوصاً در خصوص ،بوکارهایی که در حوزه سلامت فعالیت میکنند، اهمیت بیشتری دارد. مواردی مانند انجام تستها و آزمایشهای جدید، وجود داروهای جدید و موارد مشابه اگر به درستی به مخاطبان اطلاع داده شوند، باعث میشوند تا مشکلی از مخاطبان حل شود و ،بوکار هم بتواند مسیر خود را به درستی طی کند.
۳- ارسال دعوتنامه
پیامکهای صوتی من، نفوذ و تأثیرگذاری بالایی روی مخاطبان دارند. مخاطبان میتوانند با شنیدن این نوع از پیامهای تبلیغاتی اطلاعات من،ی در خصوص یک ،بوکار پیدا کنند. همین امر در کنار سایر موارد گفته شده باعث خواهد شد تا بسیاری از مجموعهها اقدام به تولید و ارسال پیامهای صوتی کنند.
معایب ارسال پیامک صوتی
در زم، که از پنل پیامک استفاده میکنید، در صورتی که برخی از پیامکهای شما به دست مخاطبان نرسند، هزینه آنها به شما بازگردانده خواهد شد. اما در هنگام ارسال پیام صوتی این امر متفاوت است. زم، که شما اقدام به ارسال پیام صوتی کردید، فرقی نمیکند که آن پیام به دست مشتری میرسد یا خیر، زیرا هزینه آن از حساب شما ،ر خواهد شد.
۳-نارضایتی افراد:
توجه داشته باشید که اگر قصد دارید، اقدام به ارسال پیامک صوتی تبلیغاتی به صورت انبوه کنید، بهتر است این پیام به خوبی ضبط شود. سناریو مشخصی داشته باشد و توسط یک گوینده حرفهای گفته شود تا بیشترین تأثیر را روی مخاطب بگذارد.
ارسال پیامک صوتی با استفاده از خطوط ایرانسل
استفاده از هنر و لهجههای متفاوت، هزینه پایین، تاثیرگذاری بالا و کاهش محدودیتها نسبت به پیام متنی را میتوان از مهمترین مزایای استفاده از پیامک صوتی دانست.
بخش جداییناپذیر پیامک صوتی، استفاده از آن برای انجام تبلیغات متفاوت است. به همین دلیل باید بگوییم که بیشترین کاربرد ارسال پیامک صوتی، کارهای تبلیغاتی است. با توجه به مزایای آن که در پاراگرافهای قبل به آن اشاره کردیم، این روزها مجموعههای بسیاری اقدام به ارسال این نوع پیامک برای مخاطبان خود میکنند. استفاده از این نوع پیامک به ،بوکارهای بسیاری کمک میکند تا بتوانند به اه، کاری خود نزدیکتر شوند و سود مجموعه خود را افزایش دهند.
۲- اطلاعرس،
از طریق خطوط ایرانسل میتوان برای افراد دیگر پیام صوتی ارسال کرد. البته این پیامها تنها میتوانند ۶۰ ث،ه باشند و هر پیام صوتی ۹۰ تومان هزینه دارد.
پیامک صوتی یکی از انواع پیامهای کوتاه است که در آن به جای متن، صدای افراد ارسال میشود . مخاطبان با گوش دادن به این پیامها به شکلی بهتر و تأثیرگذارتر میتوانند موضوع مد نظر ارسالکننده را متوجه شوند.
اولین نوع تبلیغات با استفاده از صدا پس از ورود رادیو به خانهها شروع شد. امروزه این کار پیشرفت بسیاری کرده و بسیاری از مجموعهها اقدام به ارسال پیامک صوتی برای مخاطبان خود میکنند. این روش تأثیر بسیار زیادی در تبلیغات مؤثر ،بوکارهای متفاوت گذاشته است. در ارسال پیامک صوتی محدودیتهای بسیاری مانند کاراکتر پیامکهای متنی ندارد و مجموعههای متفاوت با استفاده از ویژگیها و مزایای خوب آن که در ادامه به آنها اشاره خواهیم کرد، از آن برای بهبود وضعیت ،بوکار خود استفاده میکنند.
۳- پیامک صوتی چه کاربردهایی دارد؟
۴- آیا میتوان از گوشیهای خودمان پیامک صوتی ارسال کنیم؟
باید بد،د که هزینه ضبط، تولید و ارسال پیام صوتی از بسیاری دیگر از روشهای تبلیغاتی کمتر است. همین امر باعث میشود تا بتو،د به خوبی و با هزینه من، از قابلیتهای اینگونه پیامها استفاده کنید.
۶- تأثیر بالا
ارسال پیام صوتی به دلایل متفاوتی انجام میشود. برخی از مهمترین کاربردهای پیامک صوتی به شرح زیر است.
۱- تبلیغات
در شهر های ایران گویشها و لهجههای متفاوتی وجود دارد. استفاده از این لهجهها برای ارسال پیامک صوتی در آن مناطق باعث میشود تا رضایت و تأثیر بیشتری روی شنوندگان اینگونه پیامها بگذارید و باعث شوید تا آنها به ،بوکار شما علاقه بیشتری پیدا کنند.
۴- کاهش محدودیتها
باید بد،د که عوامل متفاوتی در جذابیت یک پیام صوتی نقش دارند. از مهمترین این نکات میتوان به هیجان و صدای فرد گوینده اشاره کرد.
مزایای ارسال پیامک صوتی
پیامکهای صوتی در گوشی افراد ذخیره نمیشوند و فرد نمیتواند بعداً دوباره آنها را گوش کند. همین نکته را باید یکی از مهمترین معایب پیامکهای صوتی دانست.
۲- عدم بازگشت هزینه
در کنار مزایای بسیاری که ارسال پیامک صوتی دارد، استفاده از آن معایبی نیز دارد. از مهمترین معایب پیامک صوتی موارد زیر خواهند بود.
۱- عدم ذخیره پیام صوتی
برای این که بتو،د با استفاده از خطوط ایرانسل برای سایر خطوط ایرانسل پیامک صوتی ارسال کنید، باید با شماره ۷۱۹ تماس بگیرید. در صورتی که قصد دارید برای شخصی که از اپراتورهای دیگر استفاده میکند، پیامک صوتی ارسال کنید باید از طریق خط ایرانسل خود شماره ۰۹۳۷۷۱۹۰۰۰ را شماره گیری کنید.
از پیامک صوتی میتوان برای تبلیغات، اطلاعرس،، ارسال دعوتنامه و تبریک استفاده کرد.
پیامک صوتی این روزها توانسته با توجه به مزایای خوبی که دارد، جایگزین بسیاری از روشهای سنتی تبلیغات شود. از مهمترین مزایای پیامک صوتی میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
۱- امکان ارسال پیامک صوتی به لیست سیاه
در پیام کوتاه تنها لازم است متنی جذاب بنویسید و آن را برای مخاطبان خود ارسال کنید. این کار شاید برای برخی از جذابیت کافی برخوردار نباشد. اما در زمان تولید و ارسال پیامک صوتی لازم است از هنرهای متفاوتی مانند صدای یک گوینده خوب، لحن و تن صدای من، و برخی تکنیکهای دیگر استفاده کنید. توجه به این نکات باعث میشود تا میزان تاثیرگذاری پیام شما تا حد زیادی افزایش یابد و باعث شود تا دریافتکنندگان این پیامها به ،بوکار شما علاقهمند شوند. شما میتو،د پیام صوتی را با صدای خودتان ضبط کنید یا از گویندگان من، و کاربلد برای این کار استفاده کنید.
۳- استفاده از لهجههای متفاوت
برای این که بتو،د برای افراد متفاوت پیامک صوتی ارسال کنید، نیاز دارید تا پنل یکی از مجموعههای ارائهدهنده این نوع خدمت مانند ایده پردازان را داشته باشید. برای ارسال پیام صوتی ابتدا باید آن را ضبط کنید. پس از آن به پنل مجموعه مورد نظر وارد شوید و به ،مت ارسال پیامک صوتی وارد شوید. با استفاده از گزینههای متفاوت موجود در سامانه پیام کوتاه میتو،د پیام خود را برای افراد متفاوت و بسیاری که مد نظر دارید، ارسال کنید.