ریتارگتینگ چیست؟ + انواع و مزایای هدف گیری مجدد تبلیغاتی
انتشار: بهمن 04، 1403
بروزرسانی: 29 خرداد 1404

ریتارگتینگ چیست؟ + انواع و مزایای هدف گیری مجدد تبلیغاتی


بر خلاف باور عموم، بازگرداندن مشتریان قدیمی بسیار آسان تر و کم هزینه تر از جذب مشتریان جدید است. موضوعی که با تبلیغات هدفمند و ریتارگتینگ میسر خواهد شد. با استراتژی های ریتارگتینگ، می تو،د کاربر، که قبلاً از سایت یا محصولات شما بازدید کرده اند را مجدداً هدف تبلیغات قرار دهید و این بار کاربران ساده را به مشتری تبدیل کنید. در این مقاله، راهنمای جامعی از صفر تا صد طراحی و اجرای کمپین های ریتارگتینگ در اختیار شما قرار خواهیم داد.

ریتارگتینگ چیست؟

ریتارگتینگ یا بازاریابی مجدد راهکاری در بازاریابی دیجیتال برای نمایش مجدد تبلیغات محصولات یا خدماتی ست که کاربر قبلاً به آن ها علاقه نشان داده است. هدف از ریتارگتینگ این است که کاربران را به سایت اصلی بازگرداند و احتمال ،ید آن ها را افزایش دهد. به عبارت دیگر، ریتارگتینگ یک راهکار هوشمندانه برای یادآوری برند و محصولات به مخاطبان هدف است.

ریتارگتینگ چگونه عمل می کند؟ریتارگتینگ چگونه عمل می کند؟

روند اجرای تبلیغات ریتارگتینگ

نقش ریتارگتینگ در بازاریابی دیجیتال

فرض کنید به دنبال ،ید یک لپ تاپ هستید و سایت های مختلفی را برای ،ید لپ تاپ مورد نظر خود بررسی می کنید. ریتارگتینگ، تبلیغات همان لپ تاپ را در سایت های دیگری که از آن ها بازدید می کنید به شما نمایش می دهد، تا زم، که شما را متقاعد به کلیک روی تبلیغات کند. به همین روش، این نوع از تبلیغات کاربری که به مشتری تبدیل نشده را هدف قرار می دهد تا او را ترغیب به ،ید کند. این تکنیک با استفاده از کوکی ها، رفتار کاربران را در وب سایت شما ردیابی و ثبت کرده و سپس تبلیغات مرتبط را به آن ها در سایر وب سایت ها و پلتفرم های اجتماعی نمایش می دهد.

چرا ریتارگتینگ مهم است؟

  1. افزایش آگاهی از برند با نمایش مداوم تبلیغات
  2. افزایش نرخ تبدیل و افزایش احتمال ،ید با نمایش محصولاتی که کاربر قبلاً به آن ها علاقه نشان داده
  3. کاهش هزینۀ تبلیغات با هدف گذاری دقیق مخاطبان
  4. شخصی سازی تجربه کاربری

انواع ریتارگتینگ

ریتارگتینگ در قالب های مختلفی اجرا می شود تا بتواند نیازهای متنوع ،ب وکارها را برآورده کند و انتخاب بهترین نوع این تبلیغات به اه، بازاریابی ،ب وکار و ویژگی های مخاطبان بستگی دارد؛ مهم ترین انواع ریتارگتینگ در بازاریابی دیجیتال عبارت اند از:

1. ریتارگتینگ مبتنی بر پی،ل

ریتارگتینگ مبتنی بر پی،ل یکی از رایج ترین و موثرترین روش های بازاریابی مجدد با استفاده از کوکی هاست. در این روش، یک قطعه کد کوچک به نام پی،ل در صفحات وب سایت شما قرار می گیرد. هنگامی که کاربری از وب سایت شما بازدید می کند، این پی،ل باعث ایجاد یک کوکی مخصوص همان کاربر می شود. این کوکی، رفتار کاربر در سایت مانند صفحاتی که از آن بازدید می کند، محصولاتی که مشاهده می کند و مدت زم، که در سایت می گذراند را رصد و ذخیره کرده و به شما کمک می کند تبلیغات مرتبط با این داده ها را در سایر وب سایت ها و پلتفرم های اجتماعی دیگر به همان کاربر نمایش دهید.

می توان ریتارگتینگ مبتنی بر رفتار مشتری و دستگاه او را زیر مجموعۀ این نوع از کمپین های ریتارگت در نظر گرفت.

2. ریتارگتینگ مبتنی بر لیست

در این روش، خودتان هم دخیل هستید و در واقع باید لیستی از اطلاعات تماس مخاطبین خود مانند ایمیل، شماره تلفن، نام و نام خانوادگی و… آماده کنید و آن ها بر اساس ویژگی های مختلف، مثلاً ،یدهای قبلی گروه بندی کنید. به جای اینکه منتظر باشید کاربران به طور تصادفی تبلیغات شما را ببینند، شما به سراغ آن ها می روید و پیام های تبلیغاتی را مستقیماً به آن ها می رس،د. ریتارگتینگ مبتنی بر لیست به شما اجازه می دهد تا با مخاطب، که قبلاً با برند شما تعامل داشته اند یا به محصولات یا خدمات شما علاقه مند بوده اند، ارتباط برقرار کنید و آن ها را به انجام اقدامات خاصی مانند ،ید محصول یا دانلود اپلیکیشن تشویق کنید.

3. ریتارگتینگ مبتنی بر موقعیت مک،

این نوع از تبلیغات ریتارگت بر اساس لوکیشن یا موقعیت مک، کاربر انجام می شوند و امکان تبلیغات هدفمند منطقه ای را فراهم می کنند. برای مثال، ممکن است گوگل تبلیغات ،ب وکارهایی را به شما نمایش دهد که در نزدیکی محدودۀ مک، خودتان قرار دارند، یا تبلیغات پیامکی با استفاده از امکاناتی مانند ارسال با استفاده از کدپستی انجام شوند.

4. ریتارگتینگ با پنل اس ام اس

استفاده از پنل اس ام اس در تبلیغات ریتارگت، می تواند تا حدودی زیرمجموعۀ ریتارگتینگ مبتنی بر لیست به حساب بیاید. در این روش، با استفاده از اطلاعات کاربر، که قبلاً به هر طریقی با ،ب وکار شما در تعامل بوده اند، تبلیغات پیامکی هدفمند خود را انجام می دهید. ریتارگتینگ با پنل اس ام اس، می تواند از طریق دفترچه تلفن پنل پیامکی شما، بانک های شماره تلفن یا پیامک های انبوه منطقه ای اجرا شود.

انواع تبلیغات ریتارگتینگانواع تبلیغات ریتارگتینگ

انواع تبلیغات ریتارگتینگ

ریتارگتینگ با پنل اس ام اس: راهکاری نوین

یکی از اصلی ترین و پربازده ترین راهکارهای بازاریابی هدفمند مجدد، استفاده از پنل اس ام اس در ریتارگتینگ است. اما چگونه می توان از این راهکار بیشترین بازده و بهترین نتایج را دریافت کرد؟

پنل اس ام اس چیست؟

پنل اس ام اس، ابزاری برای ارسال پیامک انبوه در بازاریابی ست. امکانات پنل پیامکی، به ،ب وکارها اجازه می دهند به بهترین نحو و با کمترین میزان محدودیت، تبلیغات را به صورت گسترده انجام دهند، تعاملات دوطرفه و سازنده ای با مشتریان برقرار کنند و انواع پیامک ها، از جمله پیامک تخفیف، نظرسنجی پیامکی، پیامک کد تایید، پیامک خوش آمدگویی و… را به صورت خودکار ارسال کنند و در تمام مسیر سفر مشتری او را همراهی کنند.

تبلیغات در اردکان ، فرصت طلایی برای جذب مشتری !تبلیغات در اردکان ، فرصت طلایی برای جذب مشتری !حتما بخو،د: تبلیغات در اردکان ، فرصت طلایی برای جذب مشتری !

چرا از پنل اس ام اس برای ریتارگتینگ استفاده کنیم؟

بازدهی بالای استفاده از پیامک در بازاریابی، آن را به یک روش پرطرفدار در دنیای دیجیتال مارکتینگ تبدیل کرده است. با توجه به اهمیت بالای ریتارگتینگ در بازگرداندن مشتریان بالقوه به سایت و ترغیب آن ها به ،ید، استفاده از یک کانال بازاریابی که به سرعت و بدون محدودیت تبلیغات و اطلاعیه ها را به مشتریان برساند، ضرورت پیدا کرده و پنل اس ام اس، با مزایای زیر، این امکان را برای ما فراهم می کند:

1. نرخ باز شدن بالای پیامک

وجود تنها دو ابزار در دست مشتریان، باعث می شود که بتو،د پیامک تبلیغات ریتارگتینگ ،ب وکار خود را به آن ها برس،د؛ تلفن همراه و سیم کارت. دو ابزاری که این روزها، در دست همۀ افراد کوچک و بزرگ، دیده می شود. همین موضوع هم باعث دسترسی گسترده به مخاطبان شده و از طرفی، عدم نیاز به اینترنت یا نیاز به چک ، یک پلتفرم خاص، باعث شده تا نرخ خوانده شدن پیامک بسیار بالاتر از باقی کانال های ارتباطی باشد. طبق بررسی های انجام شده، 98% پیامک های ارسالی باز شده و خوانده می شوند!

2. امکان شخصی سازی پیام ها

ابزارها و امکانات مختلف پنل اس ام اس به شما کمک می کنند به آس، پیام های خود را شخصی سازی کنید. ارسال پیامک با نام و نام خانوادگی، ورود اطلاعات مختلف در دفترچه تلفن و امکان گروه بندی مخاطبان، باعث می شوند تا تبلیغات مرتبط با هر شخص را برای خودش ارسال کنید. موضوعی که در تبلیغات ریتارگتینگ از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

3. هزینۀ مقرون به صرفه

تعرفه پنل پیامکی، بازۀ قیمتی گسترده ای را شامل شده و همین موضوع هم باعث می شود تا هر ،ب وکاری با توجه به بودجۀ مورد نظر خود، بتواند یک پنل اس ام اس تهیه کند. به صورت کلی هم می توان گفت که هزینۀ بازاریابی پیامکی، پایین تر از سایر انواع روش های تبلیغاتی ست.

روش های پیاده سازی ریتارگتینگ با پنل اس ام اس

می تو،د به روش های گوناگونی از پیامک برای برگرداندن کاربران و مشتری، که قبلاً با برند شما تعامل داشته اند استفاده کنید و آن ها را به ،ید مجدد ترغیب کنید:

ارسال پیامک های یادآوری ،ید

فرض کنید وارد وب سایتی شده اید، جست وجوی خود را به صورت کامل انجام داده اید، محصولات مورد نظرتان را با هم مقایسه کرده اید و تصمیم به ،ید یک محصول گرفته اید. اما زم، که وارد صفحۀ پرداخت می شوید، به هر دلیلی بدون تکمیل فرآیند پرداخت، از سایت خارج می شوید. اگر ،ب وکار مورد نظر از تبلیغات ریتارگتینگ استفاده کند، ممکن است چنین پیامک هایی را برای شما ارسال کند:

از ،یدت پشیمون شدی؟ خواستیم خبر بدیم موجودی کالایی که قصد ،یدش رو داشتی محدوده، شاید تو این زمان یکی به جای تو محصول دلخواهتو ب،ه!
لینک ادامۀ فرآیند ،ید

توی سبد ،یدت یه سفارش منتظرته!🛒
تا موجودیش تموم نشده، سفارشت رو تکمیل کن! روی این پیام بزن👆
i.weurl.co/xKNehP
لغو 11

افزونه های پیامکی مانند افزونۀ سبد رها شده در ارسال پیامک های بازگرداندن مشتری به صفحۀ پرداخت بسیار کاربردی هستند.

پیشنهاد تخفیف ویژه برای بازگرداندن مشتریان قدیمی

یکی از مرسوم ترین انواع پیامک های ریتارگتینگ، شامل عبارت هایی مانند «دلتنگ شماییم» برای برگرداندن مشتریان قدیمی ست. معمولاً در این پیامک ها از کدهای تخفیف اختصاصی و محدود نیز استفاده می شود که بتوان افراد را به ،ید مجدد ترغیب کرد و نرخ تبدیل را نیز افزایش داد. به نمونه پیامک های ریتارگتینگ زیر توجه کنید:

شیلا دلتنگ شماست
۷۰ هزار تومان تخفیف سفارش غذا 🍕
کد: 700304030
اعتبار تا پایان ۱۰ تیر
،ید از: order.،lafood.net
لغو=۱۱

خیلی وقته نیستی، دلمون برات تنگ شده...
سحر عزیز
با ۵۰٪ تخفیف، اشتراكت رو تمدید كن و برای تماشای ،مت نهم سریال «غربت»، دوباره با نماوا همراه باش!
https://u.namava.ir/M1iXjL
لغو11

زهرا دوست داشتنی 💜،
چند وقته ازت بی خبریم و دلمون برات تنگ شده!
جلاتو هاوس برای دیدن لبخند زیبات روی ،ید بعدیت 20 درصد تخفیف ویژه در نظر گرفته که همین حالا می تونی در هر دو شعبه، هم برای سفارش های ارسالی و هم سفارش های تحویل حضوری ازش استفاده کنی.
⏳اعتبار تا 1403/07/27
کد تخفیف:
RTEPSRZTW9
(جمعه ها قابل استفاده نیست)
برای ،ید روی لینک زیر کلیک کنید. 👇🏻
https://order.gelato،use.ir
لغو11

ارسال رایگان کیفت
محدود تا 31مرداد
کد تخفیف=FREE
خوشحال میشیم یکبار دیگه ما رو انتخاب کنی😍
دوست من، سایت رو ببین
www.kifet.ir
لغو11

ارسال لینک های شخصی سازی شده برای تعامل بیشتر

ارسال لینک در پیامک نیز می تواند در کمپین های ریتارگتینگ موثر باشد. لینک های ارسالی می توانند مربوط به یک محصول مرتبط با علایق مشتری، محصولات مرتبط با سفارش های قبلی یا صفحاتی باشند که کاربر چند بار از آن ها بازدید کرده است. به این ترتیب می توان پیشنهادات قابل توجهی را برای مشتری ارسال کرد و او را دوباره به وب سایت برگرداند.

از مهم ترین مزایای ارسال لینک در پیامک، امکان استفاده از ابزار لینک ،ر پنل اس ام اس برای دریافت گزارشات مرتبط به نرخ کلیک روی لینک و… است. قابلیتی که امکان بررسی بازدهی کمپین پیامکی ریتارگتینگ را برای شما فراهم می کند.

مزایای ریتارگتینگ در بازاریابی دیجیتال

ریتارگتینگ چه مزایایی در بازاریابی دیجیتال ،ب وکار ما خواهد داشت و چگونه می تواند فروش برند را متحول کند؟ برخی از مزایای این روش تبلیغاتی عبارت اند از:

افزایش نرخ تبدیل

بررسی ها نشان می دهند که در تبلیغات، هدف قرار دادن کاربر، که قبلاً به نحوی با ،ب وکار شما در ارتباط بوده اند، بازدهی بیشتری نسبت به جذب مشتریان جدید خواهد داشت. زم، که تبلیغات هدفمند خود را برای افرادی ارسال می کنید که آشنایی اولیه ای با محصولات و خدمات ،ب وکار شما دارند، احتمال بیشتری دارد که بتو،د آن ها را به مشتری تبدیل کنید. از همین رو ریتارگتینگ در افزایش نرخ تبدیل بسیار تاثیرگذار است.

تقویت آگاهی از برند

ریتارگتینگ به روش های زیر آگاهی از برند را افزایش می دهد:

  • تکرار نمایش برند
  • ارتباط بیشتر با مخاطب هدف با نمایش تبلیغات مرتبط با علایق و نیازهای کاربران
  • تثبیت جایگاه برند در ذهن مخاطب با تکرار نمایش تبلیغات و ارائۀ محتوای مرتبط
  • ایجاد حس آشنایی با مشاهدۀ چندبارۀ تبلیغات و افزایش اعتماد

کاهش هزینۀ تبلیغات

هدفمند بودن تبلیغات ریتارگتینگ باعث می شود تا هزینه های بازاریابی را به مخاطب، اختصاص دهید که مطمئن هستید به ،ب وکار و محصولات شما علاقه مند هستند. همین موضوع باعث می شود تا از صرف هزینه برای ارسال تبلیغات نامرتبط برای همۀ افراد جلوگیری کنید.

امکان شخصی سازی تبلیغات

ریتارگتینگ بر پایۀ ارسال تبلیغات بر اساس ویژگی های مخاطبان اجرا شده و شخصی سازی از پایه های اساسی این نوع بازاریابی است. همین موضوع هم باعث افزایش اثرگذاری بر مخاطبان و ایجاد یک تعامل بهتر با آن ها می شود.

روش های شارژ سامانه پیام کوتاه | بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار پیامکیروش های شارژ سامانه پیام کوتاه | بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار پیامکیحتما بخو،د: روش های شارژ سامانه پیام کوتاه | بهترین راهکارها برای افزایش اعتبار پیامکی
مزایای ریتارگتینگ در دنیای بازاریابی دیجیتالمزایای ریتارگتینگ در دنیای بازاریابی دیجیتال

مزایای ریتارگتینگ در دنیای بازاریابی دیجیتال

نکات کلیدی برای موفقیت در کمپین های ریتارگتینگ

تنها برنامه ریزی و اجرای یک کمپین ریتارگتینگ، نمی تواند شما را به نتایج دلخواهتان برساند. در طراحی استراتژی کمپین تبلیغاتی خود، بهتر است به نکاتی توجه داشته باشید تا کمپین خود را با موفقیت بیشتری اجرا کنید:

1. تعیین اه، واضح

هدف خود از تبلیغات ریتارگتینگ را مشخص کنید. درست است که به صورت کلی، هدف از این نوع تبلیغات، بازگرداندن کاربران و مشتریان قدیمی یا از دست رفته است، اما این که دقیقاً به چه منظور این کاربران را هدف تبلیغات قرار می دهید و مخاطبان هدف شما دقیقاً چه ،، هستند، اهمیت بالایی دارد.

ممکن است بخواهید یکی از اه، زیر را برای کمپین خود انتخاب کنید:

  • افزایش نرخ تبدیل کاربران ساده به مشتری
  • کاهش نرخ ، سبد ،ید
  • معرفی محصولات جدید به کاربران قبلی و ترغیب آن ها به ،ید
  • افزایش آگاهی از برند و یادآوری برند برای کاربران قدیمی

2. بخش بندی دقیق مخاطبان

سعی کنید از همان ابتدای شروع ،ب وکار خود، مخاطبان و مشتریان را دسته بندی کنید. فیلترهایی که می توانند در اجرای تبلیغات هدفمندتر به شما کمک کنند عبارت اند از:

  • تعداد دفعات ،ید
  • محصولات مورد علاقه
  • سفارشاتی که ثبت می کنند
  • ،ت
  • موقعیت جغرافیایی و…

3. طراحی خلاقانۀ تبلیغات

در حوزۀ تبلیغات و جذب مخاطبان، خلاقیت و نوآوری حرف اول را می زنند. برای طراحی یک کمپین ریتارگتینگ خلاقانه می تو،د نکات زیر را در نظر داشته باشید:

  • تبلیغ محصولات شخصی سازی شده بر اساس نیازها، علایق یا سفارشات قبلی؛ مثلاً تبلیغ محصولی که مکمل ،ید قبلی مشتری باشد.
  • داستان سرایی در تبلیغات و نمایش این که چگونه محصول شما نیاز کاربر را برطرف می کند.
  • ایجاد حس فوریت با استفاده از عبارت هایی مانند "فقط برای مدت محدود"، "موجودی محدود" و…
  • استفاده از فرمت های تبلیغاتی متفاوت مانند تبلیغات ویدیویی، تعاملی و چندرسانه ای
  • تغییر پیام تبلیغاتی بر اساس اینکه کاربر در کدام مرحله از قیف فروش قرار دارد.

4. پایش و بهینه سازی کمپین

بررسی و تحلیل هر کمپین تبلیغاتی، نقش بسیار مفیدی در بهبود ادامۀ فعالیت هر ،ب وکار دارد و باعث روشن شدن آیندۀ مسیر بازاریابی هر برندی می شود. برای تحلیل و بررسی کمپین ریتارگتینگ خود می تو،د از روش های زیر استفاده کنید:

  • تست A/B با ایجاد نسخه های مختلف از تبلیغات و مقایسۀ عملکرد آن ها
  • تحلیل رفتار کاربران در مواجهه با تبلیغات؛ می تو،د مواردی مانند نرخ کلیک و بازدهی مالی را در نظر بگیرید.
  • بررسی قیف فروش و شناسایی نقاطی که کاربران در آن از دست می روند
  • مقایسه نتایج کمپین فعلی با کمپین های قبلی و ارزیابی میزان پیشرفت
  • استفاده از ابزار لینک ،ر پنل اس ام اس در صورت اجرای ریتارگتینگ در بازاریابی پیامکی
عوامل موثر در موفقیت کمپین های ریتارگتینگعوامل موثر در موفقیت کمپین های ریتارگتینگ

عوامل موثر در موفقیت کمپین های ریتارگتینگ

پلتفرم های پرکاربرد در ریتارگتینگ

برای اجرای تبلیغات ریتارگتینگ در ،ب وکار خود می تو،د از پلتفرم های گوناگونی استفاده کنید که می تو،د بهترین پلتفرم را با توجه به هدف خود از تبلیغات، مخاطبان هدف و نوع ،ب وکار انتخاب کنید:

گوگل ادز

ریتارگتینگ در گوگل ادز با استفاده از اطلاعات رفتار مشتریان در سایت که توسط کوکی ها ذخیره شده انجام می شود. برای این کار بهتر است طبق گام های زیر عمل کنید:

  1. هدف کمپین مانند افزایش نرخ کلیک، افزایش نرخ تبدیل یا بهبود تعامل با مشتریان را انتخاب کنید.
  2. مخاطبان تبلیغات خود را مشخص کنید.
  3. متن، با مخاطب و هدف خود، بنرهای تبلیغاتی را طراحی کنید.
  4. از متخصصان گوگل ادز کمک بگیرید.

شبکه های اجتماعی

برای ایجاد یک کمپین تبلیغات ریتارگتینگ موثر در شبکه های اجتماعی، ابتدا باید پی،ل را در وب سایت خود یا utmهای خاص را در لینک های ارسالی برای هر کاربر قرار دهید تا رفتار کاربران را ردیابی کنید. سپس، لیستی از مخاطبان تبلیغات را بر اساس تعاملات کاربران با وب سایتتان ایجاد کنید. این لیست ها می توانند شامل افرادی باشند که محصول خاصی را مشاهده کرده یا محصولی را به سبد ،ید اضافه کرده اند. در مرحلۀ بعد، با توجه به هدف کمپین، تبلیغات را طراحی کنید و در من، ترین شبکۀ اجتماعی با توجه به ویژگی های مخاطب خود قرار دهید.

پنل های اس ام اس

استفاده از پنل اس ام اس روشی قدرتمند برای احیای ارتباط با مشتریان بالقوه ای است که قبلاً به ،ب وکار شما علاقه نشان داده اند. با جمع آوری شماره تلفن های مشتریان از طریق فرم های آنلاین، می تو،د تبلیغات شخصی سازی شده ای را در قالب پیامک برای آن ها ارسال کنید. برای اجرای موفق این کمپین، انتخاب یک پنل اس ام اس حرفه ای با امکانات ایجاد لیست های هدفمند، ارسال انبوه و تحلیل داده ها ضروری است.

چالش ها و محدودیت های ریتارگتینگ

این روش تبلیغاتی نیز مانند هر روش دیگری، با چالش هایی همراه است که در صورت عدم توجه به آن ها، ممکن است موانعی برای موفقیت کمپین به وجود بیاید. برخی از مهم ترین چالش ها و محدودیت های ریتارگتینگ عبارت اند از:

  1. خستگی تبلیغاتی (Ad Fatigue) و کاهش اثرگذاری تبلیغات با نمایش بیش از حد تبلیغ به یک کاربر
  2. نگر، کاربران نسبت به حفظ حریم خصوصی و کاهش اعتماد و تعامل آن ها با تبلیغات
  3. هزینه بالای کمپین های ریتارگتینگ، به خصوص در پلتفرم های بزرگ مانند گوگل و فیسبوک
  4. پیچیدگی مدیریت و به روزرس، مداوم لیست های مخاطب

راهکارهای مق، با محدودیت های ریتارگتینگ

چالشراهکار پیشنهادی
خستگی تبلیغاتیتنوع در قالب های تبلیغات + محدود ، تعداد دفعات نمایش یک تبلیغ به یک کاربر + پیشنهاد محصولات مرتبط به جای نمایش مداوم یک محصول
حریم خصوصی کاربرانرعایت قو،ن حفاظت از داده ها + ارائۀ گزینۀ انصراف از مشاهدۀ تبلیغات
هزینه های بالاهدف گذاری دقیق + استفاده از روش های مقرون به صرفه مانند بازاریابی پیامکی
به روزرس، لیست مخاطباناستفاده از ابزارهای اتوماسیون (مانند ابزار «تحلیلگر» در پنل اس ام اس)

نتیجه گیری

ریتارگتینگ، کلید موفقیت در بازاریابی دیجیتال است. با استفاده از این روش قدرتمند، می تو،د کاربر، که قبلاً با برند شما آشنا شده اند را مجدداً هدف تبلیغات قرار داده و آن ها را به مشتری، وفادار تبدیل کنید. در صورتی که قصد تهیۀ پنل اس ام اس برای اجرای تبلیغات ریتارگتینگ را دارید، می تو،د با بررسی تعرفه پنل پیامکی، من، ترین نوع پنل را برای ،ب وکار خود انتخاب کنید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره برای ،ید پنل، از طریق تماس با شمارۀ 02163404 داخلی 1 با کارشناسان ملی پیامک ارتباط بگیرید. همچنین می تو،د سوالات و نظرات خود را برای ما کامنت بگذارید.



منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/retargeting-benefits-types/