
بروزرسانی: 29 خرداد 1404
روش ها و مزایای دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی
برای دریافت نظر و بازخورد مشتریان بعد از ارسال پیامک نظرسنجی با استفاده از خطوط اختصاصی باید از آن ها برای پاسخگویی درخواست کنید. ی،ی به مخاطب بگویید که متن یا عدد مورد نظرش را به خط اختصاصی پیامک کند. از طریق شرکت دادن مخاطبان در نظرسنجی و مسابقات پیامکی از طریق خط اختصاصی می تو،د ارتباطی دو طرفه با مشتریان برقرار کنید.
همچنین در صورتی که برای ارسال پیامک به مشتریان از سرشماره خط ثابت استفاده کنید، مخاطب امکان ذخیره شماره اختصاصی فروشگاه یا سایت شما را در تلفن همراه خود خواهد داشت. به این ترتیب می تواند برای برقراری ارتباط با شما، پرسش سوالات و حتی ،ید از این شماره استفاده کند. با کمک قیف فروش در بازاریابی و با توجه به بازخورد مشتریان و پاسخ های دریافتی از طریق خطوط اختصاصی می تو،د مشتریان واقعی را شناسایی کنید.
امکان دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی از طریق ارسال لینک نظرسنجی از مهم ترین مزایای تهیه پنل اس ام اس برای ،ب وکارهاست. تلفن همراه به ،وان ابزاری پرکاربردترین در دسترس کاربران در سراسر دنیا هستند؛ بنابراین یکی از بهترین راه ها برای دریافت بازخورد مشتریان و درگیر ، آن ها برای ارسال نظرات، پیشنهادات و انتقاداتشان ارسال لینک نظرسنجی از طریق پیامک است. برای انجام این کار نیاز به نصب افزونه پیامک ووکامرس در سایت دارید. در ادامه به بررسی نحوه کار این افزونه برای دریافت بازخورد مشتریان می پردازیم.
کمک به افزایش رشد ،ب وکار با دریافت بازخورد از مشتریان
این لینک مخاطب را به صورت مستقیم به صفحه محصول ،یداری شده هدایت می کند. به این ترتیب مشتری می تواند نظر و امتیاز محصول را به صورت یک جا در صفحه لینک شده ثبت کند. با دریافت بازخورد مشتریان می تو،د از نظرات مشتریان برای طراحی یک کمپین بازاریابی موفق استفاده کنید. مطالعه مقاله «بازاریابی چیست؟» به شما برای دریافت نتیجه بهتر و برداشتن قدم صحیح در این راه کمک خواهد کرد.
امکانات خط اختصاصی پنل پیامکی برای دریافت بازخورد مشتریان
برای ارسال و دریافت پیام به یک سامانه پیامکی نیاز خواهید داشت. پنل های پیامکی برای خطوط اختصاصی سرشماره های متنوع 1000، 2000، 3000، 5000 و خط ثابت را دارند. که با این سرشماره ها می تو،د برای اپراتورهای مختلف پیام ارسال کنید.
برقراری ارتباط دو طرفه با مشتریان از طریق خط اختصاصی
در این مقاله راه های دریافت بازخورد مشتریان با پنل پیامکی را مورد بررسی قرار دادیم. اطلاع از نظرات، پیشنهادات و سطح رضایت کاربران از محصولات و خدمات یکی از مهم ترین عوامل پیشرفت ،ب وکارهاست؛ برقراری ارتباط با مشتریان با استفاده از پیامک یکی از بهترین راه های درگیر ، مخاطبان با خدمات و محصولات شما و همچنین بهبود سئوی سایت و درنتیجه افزایش فروش است؛ بنابراین پیشنهاد می کنیم در اولین فرصت برای ارتباط سریع و موثر با مشتریان و دریافت بازخورد آن ها نسبت به تهیه پنل پیامکی اقدام کنید.
یکی از راه های عالی برای دریافت بازخورد مشتریان از طریق پنل پیامکی، تهیه خط اختصاصی است. با تهیه خطوط اختصاصی، بعد از ارسال پیامک نظرسنجی به بانک شماره موبایل مخاطبان می توانند نظرات و پیشنهادات خود را در قالب یک پیام به صورت رایگان ارسال کنند. در واقع اصلی ترین تفاوت خطوط اختصاصی با خطوط عمومی پیامکی در قابلیت دریافت پیامک از مخاطبان است.
با است،اج اطلاعات به دست آمده از نظرات و پیامک های دریافتی با نقاط ضعف و قوتتان بهتر آشنا خواهید شد. به این ترتیب می تو،د برای رفع مشکلات و کاستی ها و حفظ و تقویت نقاط قوت برنامه ریزی کنید.
با تهیه پنل پیامکی فراز اس ام اس می تو،د از امکاناتی همچون نصب افزونه ووکامرس و خط اختصاصی برای دریافت بازخورد مشتریان بهره مند شوید. این پنل به ،وان یک رابط بازاریابی پیامکی برای دریافت نظرات کاربران بین شرکت و مشتریان عمل خواهد کرد. با دریافت این نظرات نیازها بهتر درک و مرتفع می شوند. در نهایت این موضوع منجر به جلب رضایت بیشتر، جذب مشتری جدید، افزایش وفاداری و فروش بیشتر خواهد شد.