دوستداری1میلیون ببری؟
عضواینستاگرام افق کوروش شو
Instagram.com/okcs.ir
اس ام اس من،تی ارسال کنید
نگین عزیز
«تو از خونه بیرون نیا هرچی از سوپرمارکت میخوای تو خونَته»
همین حالا زنگ بزن و سفارش بده.
۲۲۶۵۶۳۹۰
دوستداری1میلیون ببری؟
عضواینستاگرام افق کوروش شو
Instagram.com/okcs.ir
نگین عزیز
«تو از خونه بیرون نیا هرچی از سوپرمارکت میخوای تو خونَته»
همین حالا زنگ بزن و سفارش بده.
۲۲۶۵۶۳۹۰
شاید تا قبل از اینکه اسنپ مارکت فروش محصولات مغازهها را در فضای اینترنت شروع کند، کمتر ،ی به فکر فروش اینترنتی بود. اما الان خیلی از مغازهها، روشهای مختلف تبلیغات برای سوپرمارکت را امتحان میکنند تا به فروش بیشتری برسند.
روشهای بازاریابی و تبلیغات برای سوپرمارکت که در حال حاضر استفاده میشود با روشهای سالهای قبل تفاوت دارد. این روزها برای تبلیغات باید به صورت هدفمند مشتریان را بشناسید و بعد پیام ارسال کنید. از طرفی خلاقیت برای جذب مشتری موثر است پس از پیامهای خلاقانه استفاده کنید.
همچنین برای من،تهای مختلف مثل عید، شب یلدا و … پیامک طراحی کرده و برای مشتری پیام ارسال کنید.
عادتهای مشتریان تغییر کرده است، پس باید براساس عادت و سلیقه مشتری پیش رفت، تا تبلیغ موفقی انجام داد. ما هم در ادامه روشهای تبلیغاتی مشتریپسند را برایتان فراهم کردهایم.
البته روش ماژول منطقه هدفمند با ماژول ارسال پسام از روی نقشه تفاوت دارد. در روش منطقه هدفمند، به جای استفاده از نقشه، از بانک شماره محلهای استفاده میکنید و میتو،د به صورت تصادفی یا ترتیبی به مشتریان پیام بفرستید.
در ابتدای مقاله گفتیم عادت مشتریان تغییر کرده است. ی،ی کاربران روزبهروز ،یدهای اینترنتی زیادی انجام میدهند و تقاضا برای ،ید آنلاین بالاتر میرود. پس شما هم به ،وان صاحب مغازه باید به سمت تقاضای مشتریان حرکت کنید و در شبکههای اجتماعی فعال باشید.
تخفیفها را با سامانه پیامکی، برای مشتریان قدیمی و جدید ارسال کنید.
گاهی اوقات نیاز است تا اطلاعاتی را برای مشتری ارسال کنید. مثلاً صفحه اینستاگرام مغازه را راهاندازی کرده و میخواهید برای مشتریان اس ام اس ارسال کنید. با استفاده از پیامک انبوه ملی پیامک به مشتریان زیادی پیام ارسال کنید.
نگین عزیز
مارکت پارتی اسنپ فود، ساعت 3 بعدازظهر
30% تا %70 تخفیف کالاهای سوپرمارکتی
به مدت یک هفته، از ساعت 15 تا 19
تعداد محدود از هر کالا
چشم از اسنپ فود برندارید:
snappfood.ir
از مشتری، که ،ید میکنند، تشکر میکنید؟
نگین عزیز
در جشن تولد اسنپ مارکت ،یدت رو تبدیل به سکه کن
با هر ،ید بالای ۵۰ هزار تومان گردونه را بچرخونید و از اسنپ مارکت جایزه بگیرید
کد تخفیف ۱۰ ه،وم،: SM10RRCS
همین حالا گردونه را بچرخ،د:
قبل از شروع مقاله، “ویدئوی پنل اس ام اس سوپر مارکت | روش افزایش فروش و تبلیغات سوپرمارکت | ملی پیامک” را مشاهده کنید.
ارسال پیام تشکر برای مشتریان
همانطور که گفتیم تبلیغ از طریق گوگل برای مغازههای بزرگ بهصرفه است، چون نیاز به سایت، نیروی کار و بودجه دارد. سوپر مارکتهای کوچک میتوانند از روشهای آنلاین و رایگان استفاده کنند.
همچنین در ماژول دفترچه تلفن، مخاطبان را دستهبندی کرده و هر چندوقت یکبار برای هر گروه پیامک تخفیف ارسال کنید، تا مشتریان تجربه خوبی داشته و وفادار باقی بمانند.
یکی از پشنهادات خوبی که باعث جذب مشتری برای سوپرمارکتها میشود، ارسال رایگان است. حالا از چه روشی استفاده کنیم که ارسال رایگان برای صاحب مغازه بهصرفه باشد؟راهحل منطقی آن است که به اطراف مغازه و جاهای نزدیک ارسال رایگان داشته باشید. حالا چطور به همسایهها خبر بدیم که مغازه ارسال رایگان دارد؟
در این مطلب روشهای مختلف بازاریابی و تبلیغاتی سوپرمارکت را به صورت آنلاین و آفلاین توضیح دادیم. چون سود محصولات سوپر مارکتها مانند بقیه ،بوکارها بالا نیست، پس لازم است هوشمندانهتر تبلیغات کنند.
شمارههای مشتریان را برای ارسال پیام، از کجا بیاوریم؟
در این مطلب گفتیم که مهم نیست شما مغازهای کوچک داشته یا صاحب فروشگاه بزرگی هستید. اگر برای مشتریان پیامهای تخفیفی را هدفمند ارسال کنید، هزینهٔ تبلیغات با فروش بیشتر جبران میشود. با استفاده از روشهای گوناگونی که گفتیم با مشتری ارتباط برقرار کرده و آنان را حفظ کنید.
به ،وان صاحب سوپر مارکت باید خود را جای مشتری بگذارید، تا بد،د از چه روشی برای جذب و افزایش فروش استفاده کنید.
بهتر است شما هم پولتان را با چاپ تراکتها دور نریزید و از روشهای موثرتر استفاده کنید.
قاعدتاً مشتریان هدف هر سوپر مارکت، در منطقههای اطراف مغازه هستند. با پنل پیامکی، پیامک تبلیغاتی انبوه برای مشتریان ارسال کنید. ی،ی با استفاده از ماژولهای مختلف مثل ماژول منطقه هدفمند سامانه ملی پیامک، برای مشتریان زیادی پیامک ارسال کنید.
وارد سامانه پیامکی شوید و روی ماژول منطقه هدفمند کلیک کرده و از طبقهبندیهای موجود (بانک استانهای کشور، بانک تفکیک شده اصناف کشور، بانک محلهای و …)، یکی را انتخاب کرده و پیام را ارسال کنید.
با استفاده از خبرنامه پیامکی میتو،د اخبار مربوط به تخفیفها، جشنوارهها و … را برای مشتری ارسال کنید. البته در نظر داشته باشید که همانند پیامک بالا، برای لغو خبرنامه هم باید گزینهای در اختیار مشتری قرار دهید (لغو پیامک: 1).
با استفاده از ماژول پیامپ،میتو،د به محلههای نزدیک مغازه پیام بفرستید. مثلاً مغازه شما در منطقه ستارخان و محله دریان نو است. در سامانه ملی پیامک، روی ماژول پیامپ کلیک کرده و از روی نقشه، ستارخان را پیدا کرده و سپس روی محله دریان نو کلیک کنید. تعداد شمارههای همراه اول و ایرانسل را میبینید. شمارهها را انتخاب کرده و سپس متن پیامک را نوشته و ارسال کنید.
مثلاً سوپرمارکت فرهنگ در اینستاگرام صفحهای با ۱۰ کا فالوور دارد. محصولات جدید مغازه را معرفی میکند، شماره تلفن برای تماس مشتریان را نوشته، تخفیفها را اطلاعرس، میکند و از مشتریان معروف خود ع، منتشر کرده تا فالوور بیشتری جذب کند. سوپر مارکت فرهنگ میتواند به یکی از پیجهای پُربازدید یا پیج یکی از اینفلوئنسرها (آدمهای معروف) تبلیغ بدهد، تا فالوورهای پیج و فروش از مغازه بیشتر شود.
اگر صاحب سوپر مارکت بزرگ یا زنجیرهای هستید، تبلیغ از طریق سایت کاربردی است. اما اگر مغازهای کوچک دارید، این روش خیلی هم مفید نیست.
تبلیغ با تراکت، تبدیل به عضوی جداییناپذیر از روشهای تبلیغاتی سوپر مارکتها شده است. هر زمان که از مغازه ،ید میکنیم، داخل نایلون برگهای زردرنگ یا سبزرنگ با متنها طول، وجود دارد. ولی بهتر است بد،د، تبلیغ با تراکت دیگر تاثیرگذار نیست. مشتریها به برگههای تبلیغاتی نگاه میکنند، ولی توجه زیادی ندارند و نایلون را همراه با تبلیغ دور میندازند.
اس ام اس اسنپ مارکت، مشتری را ترغیب میکند تا روی لینک کلیک کند. یکی دیگر از نکتههای مثبت پیام بالا این است که چون برای مخاطب مسابقه در نظر گرفته باعث سرگرمی میشود.
برای من،تهای خاص پیشنهاد ویژهای را برای مشتریان در نظر گرفته و پیام ارسال کنید. مثلاً اسنپ مارکت به من،ت تولدش پیشنهادی برای مشتری در نظر گرفته و ارسال میکند.
بازاریابی پیامکی یکی از شیوههای پُربازده برای تبلیغات سوپر مارکتهاست، با روشهای مختلف تبلیغات پیامکی، مشتریهای سوپر مارکت شما بیشتر میشوند. در ادامه روشها را به طور کامل توضیح میدهیم.
گوگلادز امک، مفید برای تبلیغات است. ی،ی گوگل از صاحب ،بوکار پول میگیرد و سایت او را به مشتریان معرفی میکند. مثلاً بعضی از سوپر مارکتهای بزرگ مثل اُکالا (فروشگاههای زنجیرهای افق کوروش)، اگر به گوگل پول برای تبلیغ بدهند، موتورهای جستجو صفحه سایت آنها را جزو نتایج اول نشان میدهد. ی،ی وقتی کاربر عبارت ،ید مواد غذای را جستجو کند، سایت اُکالا اولین سایتی است که به کاربر نمایش داده میشود.
این پیامک دو روز پیش ساعت ۱۰ صبح برای من ارسال شد. لحن پیام دوستانه است و حس صمیمت برای کاربر دارد. منم به مغازه زنگ زدم و برای ناهار وسایل موردنیاز را سفارش دادم. خیلی زود سفارش را آماده و برایم ارسال ،د. حالا مشتری ثابت این سوپر مارکت شدم و تقریباً هر دو روز یکبار زنگ میزنم و هر چیزی که نیاز دارم را سفارش میدهم.
سامانه ملی پیامک همه روشهای تبلیغاتی گفته شده در این مطلب را برای کاربران فراهم کرده و در اختیار آنان قرار میدهد. پشتیابی ملی پیامک همهروزه و حتی در روزهای تعطیل به سوالات شما پاسخ میدهند، کافیست به شماره ۶۳۴۰۴-۰۲۱ زنگ بزنید.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/different-ways-to-advertise-،ucts/
دفترچه تلفن سامانه پیامکی برای تبلیغات سوپرمارکت
اینستاگرام یکی از شبکههای اجتماعی محبوب در بین ما مردم ایران است. روزانه ،یدهای زیادی در اینستاگرام انجام میشود. بنابراین بهترین فرصت است تا صفحهای ایجاد کرده و به معرفی و فروش محصول در اینستاگرام بپردازید یا اینکه تبلیغات برای سوپرمارکت خود انجام دهید.
پیام تشکر از مشتری، را میتو،د در ،مت پیشنویسها نوشته و ذخیره کنید. هر زمان که مشتری از شما ،ید کرد کافیست فقط شماره را وارد کرده و پیام را ارسال کنید.
تشکر ، حس خوبی برای کاربر ایجاد میکند. برای حفظ مشتری، با او ارتباط بگیرید. بعد از ،ید با جملهای ساده از ،ید مشتری تشکر کنید. تا حس خوبی نسبت به مغازه شما پیدا کرده و دوباره برای ،ید برگردند. به ،وان مثال مشتری از مغازه محصولاتی را ،ید کرده و سفارشها را برایش ارسال کردید.
پیامکهای تخفیفی برای مشتری، احساس نیاز ایجاد میکند. ی،ی کاربر به ،ید نیاز ندارد ولی با پیام تخفیف ترغیب میشود تا روی لینک کلیک کرده و ،ید انجام دهد. پس با ارسال پیام پیشنهاد ویژه یا کوپن تخفیف شانس فروش بیشتری دارید.
فقط خانه امن است، در خانه بم،م!
۳۰ ه،ومان تخفیف سبد بالای ۱۰۰ ه،ومان محصولات سوپرمارکتی
کد تخفیف ،ید اول: AKN30
تا جمعه
در خانه بم،م و آنلاین سفارش بدیم!
یادت نره فقط تا جمعه فرصت داری از 40هزار تومان تخفیف ،ید سوپرمارکتی از دیجیکالا استفاده کنی.
کد تخفیف:CRS40
برای ،ید بالای 100هزار تومان
بزن بریم:
https://dgka.la/7gv
لغو پیامک: 1
شبکههای اجتماعی فضای رایگان را در اختیار کاربران قرار میدهند، تا به معرفی کالا و محصولات خود بپردازند.
با مشتریان ارتباط داشته باشید و آنها را حفظ کنید. با استفاده از سامانه ملی پیامک، برای مشتریان خبرنامه درست کنید.
در حالت عادی هر بار که مشتری به مغازه زنگ میزند باید شماره تلفن و آدرس او را روی کاغذ نوشته و سفارش را ارسال کنید. اما با استفاه از ماژول دفترچه تلفن سامانه ملی پیامک، فقط یکبار از مشتری شماره تلفن و آدرس گرفته، سپس در دفترچه تلفن ذخیره کنید. دیگر نیاز نیست هربار اطلاعات مشتری را بپرسید.