راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی
وقتی ،ت به ایجاد یک کمپین بازاریابی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار میشود، پیامک یک ابزار بازاریابی ارزان و کاربردی خواهد بود. پیامک نوعی پیام با نرخ باز شدن و بازگشت سرمایه با،ت که تمام رقبا را به چالش میکشد. به لطف پتانسیل نامحدود پیامک، شما نیز میتو،د به ،ب و کار خود رونق ببخشید. اما چگونه میتوان با متن تبلیغات آجیل و خشکبار به فروش بالا رسید؟ در این بررسی به راههای افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامکهای تبلیغاتی اشاره میکنیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
دریافت بازخورد مشتری در مورد محصول شما و عملکرد آن بسیار حیاتی است. بازخورد به شما کمک میکند بد،د که آیا کار را درست انجام میدهید یا برای عملکرد بهتر باید هر چیزی را در محصولات خود بگنج،د. آیا به ارزشی که محصول به آنها اضافه میکند اهمیت میدهند؟ اگر محصول شما به مشتریان کمک کند تا به آنچه میخواهند برسند، باز خواهند گشت. برع، آن هم صادق است.
۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟
«دوشنبه آینده افتتاحیه فروش محصولات ویژه ما در مغازه برگزار میشود. برای اطلاع اینجا را کلیک کنید.» هر مشتری را که روی لینک کلیک میکند به یک گروه تماس جدید اضافه کنید.
پیامکها باید پیشنهاداتی باشند که مشتریان در جای دیگری نتوانند آنها را پیدا کنند، این پیامکهای انحصاری دلیلی برای ماندن در لیست مخاطبین شما به افراد میدهد و همچنین به شما امکان میدهد بازگشت سرمایه یک کمپین را مح،ه کنید.
در زمان من، پیامک دهید
[کل: ۰ میانگین: ۰]
منبع: https://sms.ir/selling-nuts-sms-ads/
پیامک نرخ باز شدن ۹۷ درصد را دارد و به دلیل آنکه همه افراد با گوشی هوشمند کار میکنند، این روش بهترین راه تبلیغاتی خواهد بود.
با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که میتو،د انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:
کمپینهای جداگانه ای راه اندازی کنید
«با ،ید در آ، هفته از طریق این لینک، ۱۰ درصد در ،ید آجیل پس انداز کنید.»
یک اس ام اس ۱۶۰ کاراکتر است، بنابراین پیامک باید با کلمات جذاب همراه باشد. با گروهی از مخاطبین شروع کنید، ببینید چه نوع پیامهایی خوب هستند. آمارهای کمپین تلفن همراه اول به شما امکان میدهند تعامل را ارزیابی کرده تا پیام خود را برای کمپین دوم اصلاح کنید. سپس شانس خود را برای هجوم مشتریان به فروشگاه خود به حدا،ر برس،د.