همانطور که میبینید، پیامک رسانه ایده آلی برای ارتباط شفاف و قدرتمند در دوره فروش است. پیامک همچنین میتواند راهی برای جذب مردم به حضور در مغازه آجیل فروشی باشد، بنابراین احتمالاً ،ید اضافی را افزایش میدهد. در واقع، فروش خصوصی ۲۰ درصد از کل گردش مالی را در دورههای تبلیغاتی تشکیل میدهد. بنابراین کمپین بازاریابی باید قبل از فروش شروع شود.
راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی
مشتریان شما از اینکه در جمع با آنها صحبت شود متنفر هستند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه میدهد. برای اینکه پیام خود را منحصربهفرد جلوه دهید، باید از کلمات خودم، استفاده کنید. این نوع لحن باعث میشود پیام به نظر برسد که از طرف یک فرد میآید و گیرنده را هدف قرار میدهد.
در ادامه به چهار راه اساسی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی اشاره میکنیم:
جمع آوری بازخورد را در نظر بگیرید
«با نمایش این پیامک ۱۰ درصد تخفیف اضافی در ،ید آجیل دریافت کنید.»
۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟
- در بیشتر نقاط جهان، مردم تلفن همراه دارند. این بدان م،است که کمپین بازاریابی پیامکی شما میتواند به همه گروههای مردم برسد.
- در طول فروش زمست،، پیامک نه تنها میتواند ترافیک شما را بالا ببرد، بلکه گردش مالی شما را نیز افزایش میدهد. نرخ تبدیل پیامک به طور متوسط ۳ برابر بیشتر از یک ایمیل است.
- پیام متنی ۵ برابر بیشتر از یک ایمیل باز میشود. همچنین دارای نرخ خواندن ۹۷ درصد است. با توجه به تعداد درخواستهای دریافت شده توسط مصرف کنندگان در دوره قبل از فروش، این رقم قابل توجهی است.
- سرعت بالا هم در ارسال و هم در باز ، جالب توجه است. زیرا ۹۰ درصد پیامکها در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده میشوند.
- پیامک یک ابزار تبلیغات و تبدیل مؤثر است که امکانات بیپایان دارد. درج لینکها، (CTA)، صفحات فرود، نقشهها و غیره در پیامک امکانپذیر است.