راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

پیامک نرخ باز شدن ۹۷ درصد را دارد و به دلیل آنکه همه افراد با گوشی هوشمند کار می‌کنند، این روش بهترین راه تبلیغاتی خواهد بود.

ارسال پیامک در زمان من،، ارائه پیشنهادات تخفیف‌دار، دریافت بازخورد و نظر سنجی و ارسال پیام‌های شخصی به شما در افزایش فروش کمک می‌کند.

مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار

  • در بیشتر نقاط جهان، مردم تلفن همراه دارند. این بدان م،است که کمپین بازاریابی پیامکی شما می‌تواند به همه گروه‌های مردم برسد.
  • در طول فروش زمست،، پیامک نه تنها می‌تواند ترافیک شما را بالا ببرد، بلکه گردش مالی شما را نیز افزایش می‌دهد. نرخ تبدیل پیامک به طور متوسط ۳ برابر بیشتر از یک ایمیل است.
  • پیام متنی ۵ برابر بیشتر از یک ایمیل باز می‌شود. همچنین دارای نرخ خواندن ۹۷ درصد است. با توجه به تعداد درخواست‌های دریافت شده توسط مصرف کنندگان در دوره قبل از فروش، این رقم قابل توجهی است.
  • سرعت بالا هم در ارسال و هم در باز ، جالب توجه است. زیرا ۹۰ درصد پیامک‌ها در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده می‌شوند.
  • پیامک یک ابزار تبلیغات و تبدیل مؤثر است که امکانات بی‌پایان دارد. درج لینک‌ها، (CTA)، صفحات فرود، نقشه‌ها و غیره در پیامک امکان‌پذیر است.

نتیجه‌گیری

  • گنجاندن بازاریابی پیامکی به ،وان بخشی از استراتژی بازاریابی شما برای فروش آجیل و خشکبار می‌تواند مؤثر باشد.
  • ارسال پیامک پراستفاده‌ترین ویژگی در هر تلفن همراه و پراستفاده‌ترین شکل ارتباطی در جهان است.
  • مردم ترجیح می‌دهند به متن تبلیغات آجیل و خشکبار توجه کنند تا اینکه با شما تماس بگیرند یا ایمیل بزنند.
  • شما می‌تو،د برای ارسال پیام برای فروش آجیل و خشکبار و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.

پرسش‌های پرتکرار

راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

پیشنهادات پیامکی منحصر به فرد بدهید

۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟

«با ،ید در آ، هفته از طریق این لینک، ۱۰ درصد در ،ید آجیل پس انداز کنید.»

اگر قصد فروش فوری دارید، به ،یداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب، آنها می‌توانند مطمئن باشند که در زمان من، برای ،ید حاضر خواهند شد. آیا هیچ یک از اقلام پرفروش شما در شرف فروش هستند؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی خواهد ماند و فروش خود را افزایش خواهید داد. همچنین می‌تو،د زم، که فروش خصوصی نزدیک می‌شود، یادآوری کنید. برای مثال، در متن تبلیغات آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید:

پیامک‌ها باید پیشنهاداتی باشند که مشتریان در جای دیگری نتوانند آنها را پیدا کنند، این پیامک‌های انحصاری دلیلی برای ماندن در لیست مخاطبین شما به افراد می‌دهد و همچنین به شما امکان می‌دهد بازگشت سرمایه یک کمپین را مح،ه کنید.

در زمان من، پیامک دهید

این‌ها معمولاً گیرندگان را وادار می‌کنند تا اقدام کنند. ‌(CTA‌) هایی که برای مصرف کننده مزایا دارند، فروش را نیز افزایش می‌دهند.

دریافت بازخورد مشتری در مورد محصول شما و عملکرد آن بسیار حیاتی است. بازخورد به شما کمک می‌کند بد،د که آیا کار را درست انجام می‌دهید یا برای عملکرد بهتر باید هر چیزی را در محصولات خود بگنج،د. آیا به ارزشی که محصول به آنها اضافه می‌کند اهمیت می‌دهند؟ اگر محصول شما به مشتریان کمک کند تا به آنچه می‌خواهند برسند، باز خواهند گشت. برع، آن هم صادق است.

مشتریان شما از اینکه در جمع با آنها صحبت شود متنفر هستند. شخصی بودن در متون به پیام لحنی دوستانه می‌دهد. برای اینکه پیام خود را منحصربه‌فرد جلوه دهید، باید از کلمات خودم، استفاده کنید. این نوع لحن باعث می‌شود پیام به نظر برسد که از طرف یک فرد می‌آید و گیرنده را هدف قرار می‌دهد.

به ،وان شرکتی که می‌خواهد به یک سیستم مشتری محور برای همه و منافع کل شرکت دست یابد، باید به دیدگاه مشتری توجه کنید و به ترجیحات آنها پاسخ دهید تا از طریق توسعه محصول پیشرفته، تجربه آنها را بهبود ببخشید. این امر مست،م داشتن سیستمی است که به شما کمک می‌کند تا از مشتریان بازخورد دریافت کرده تا نظرات آنها را جمع آوری کنید.

[کل: ۰ میانگین: ۰]


منبع: https://sms.ir/selling-nuts-sms-ads/

یکی از کارآمدترین راه‌ها برای جذب مشتریان و دستیابی به افزایش فروش، ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی است. ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی به شما کمک می‌کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین اجرای پیشنهادهای تبلیغاتی از طریق بازاریابی پیامکی، انگیزه مشتریان را برای اقدام برای ،ید ایجاد می‌کند. به وفادارترین مشتریان خود تخفیف‌ها و تبلیغات ویژه را از طریق پیامک ارائه دهید. مثلاً در متن تبلیغات آجیل و خشکبار بنویسید:

پیام‌های متنی که شخصی به نظر می‌رسند مشتریان را به اقدام دعوت می‌کنند. این باعث می‌شود آنها فکر کنند که شما به علایق و ترجیحات آنها علاقه‌مند هستید و باعث می‌شود احساس ویژه‌ای داشته باشند. پیام‌های خود را سازم، و رسمی نشان ندهید، پیام‌های خود را طوری بنویسید که تصور کنند به صورت حضوری با مشتریان خود صحبت می‌کنید.

با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که می‌تو،د انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:

کمپین‌های جداگانه ای راه اندازی کنید

بازاریابی پیامکی روشی برای ارسال پیام‌های بازاریابی از طریق پیامک است. این نوعی بازاریابی انتخابی است که در آن مشتریان برای دریافت اطلاعات مش، می‌شوند. مخفف «SMS» خدمات پیام کوتاه است. این ارتباط ممکن است یک گفتگوی یک به یک بین کارمند و مشتری باشد یا حتی می‌تواند بخشی از پیامک انبوه ارسال شده به گروهی از مشتری، باشد که برای دریافت پیامک، شماره تماس خود را در اختیار شما قرار داده‌اند.

مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار

اقدام به عمل یا (Call-To-Action) گیرندگان را برای فروش تشویق می‌کند. تحقیقات نشان می‌دهند که مشتریان زم، که کلمات کوتاه و صریح آنها را برای انجام عمل اغوا می‌کنند، سریع‌تر پاسخ می‌دهند. نمونه‌های عالی از عبارات دعوت به اقدام عبارتند از:

افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

پیام شخصی را به مخاطبان خود ارسال کنید

«دوشنبه آینده افتتاحیه فروش محصولات ویژه ما در مغازه برگزار می‌شود. برای اطلاع اینجا را کلیک کنید.» هر مشتری را که روی لینک کلیک می‌کند به یک گروه تماس جدید اضافه کنید.

بازاریابی پیامکی یک سیستم عالی برای مشتریان شماست تا در مورد محصولات و خدمات به شما بازخورد بدهد. این مهم به شما این مزیت را می‌دهد که بد،د مشتریانتان چه می‌خواهند و بر اساس ایده‌های هیجان‌انگیز مشتریان، محصول دیگری تولید کنید که مشتریان ممکن است دوستش داشته باشند.

همانطور که می‌بینید، پیامک رسانه ایده آلی برای ارتباط شفاف و قدرتمند در دوره فروش است. پیامک همچنین می‌تواند راهی برای جذب مردم به حضور در مغازه آجیل فروشی باشد، بنابراین احتمالاً ،ید اضافی را افزایش می‌دهد. در واقع، فروش خصوصی ۲۰ درصد از کل گردش مالی را در دوره‌های تبلیغاتی تشکیل می‌دهد. بنابراین کمپین بازاریابی باید قبل از فروش شروع شود.

راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

امتیاز به این مطلب

این روش بازاریابی پیامکی برای روزهای تولد و تعطیلات ایده‌آل است. به مشتریان خود نشان دهید که در مورد آنها فکر می‌کنید و می‌د،د چه چیزی برایشان مهم است.

از (Call-To-Action) استفاده کنید

وقتی ،ت به ایجاد یک کمپین بازاریابی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار می‌شود، پیامک یک ابزار بازاریابی ارزان و کاربردی خواهد بود. پیامک نوعی پیام با نرخ باز شدن و بازگشت سرمایه با،ت که تمام رقبا را به چالش می‌کشد. به لطف پتانسیل نامحدود پیامک، شما نیز می‌تو،د به ،ب و کار خود رونق ببخشید. اما چگونه می‌توان با متن تبلیغات آجیل و خشکبار به فروش بالا رسید؟ در این بررسی به راه‌های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک‌های تبلیغاتی اشاره می‌کنیم.

بازاریابی پیامکی چیست؟

راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی

در ادامه به چهار راه اساسی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی اشاره می‌کنیم:

جمع آوری بازخورد را در نظر بگیرید

۲. راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی چیست؟

«با نمایش این پیامک ۱۰ درصد تخفیف اضافی در ،ید آجیل دریافت کنید.»

یک اس ام اس ۱۶۰ کاراکتر است، بنابراین  پیامک باید با کلمات جذاب همراه باشد. با گروهی از مخاطبین شروع کنید، ببینید چه نوع پیام‌هایی خوب هستند. آمارهای کمپین تلفن همراه اول به شما امکان می‌دهند تعامل را ارزیابی کرده تا پیام خود را برای کمپین دوم اصلاح کنید. سپس شانس خود را برای هجوم مشتریان به فروشگاه خود به حدا،ر برس،د.

برای نوشتن و اطمینان از متن تبلیغات آجیل و خشکبار به موارد زیر توجه کنید:

  • هنگام صحبت با مخاطبان از زبان ساده استفاده کنید.
  • از کلماتی استفاده کنید که متن را شخصی جلوه دهند.
  • با انبوه مخاطبین متنی ارتباط عاطفی برقرار کنید.
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با