
بروزرسانی: 04 تیر 1404
راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی
با نزدیک شدن به شروع فصل فروش، زمان آن رسیده است که پیامک را به استراتژی بازاریابی دیجیتال خود اضافه کنید. در ادامه چند کار وجود دارند که می تو،د انجام دهید تا ارسال پیامک فوق العاده مؤثر واقع شود:
کمپین های جداگانه ای راه اندازی کنید
اگر قصد فروش فوری دارید، به ،یداران احتمالی خود اطلاع دهید. به این ترتیب، آنها می توانند مطمئن باشند که در زمان من، برای ،ید حاضر خواهند شد. آیا هیچ یک از اقلام پرفروش شما در شرف فروش هستند؟ حسادت ایجاد کنید و با این واقعیت بازی کنید که پیشنهاد شما محدود است، ارتباط شما مطمئناً پس از پایان فروش در ذهن مخاطبان شما باقی خواهد ماند و فروش خود را افزایش خواهید داد. همچنین می تو،د زم، که فروش خصوصی نزدیک می شود، یادآوری کنید. برای مثال، در متن تبلیغات آجیل و خشکبار موارد زیر را بنویسید:
ارسال پیامک در زمان من،، ارائه پیشنهادات تخفیف دار، دریافت بازخورد و نظر سنجی و ارسال پیام های شخصی به شما در افزایش فروش کمک می کند.
یکی از کارآمدترین راه ها برای جذب مشتریان و دستیابی به افزایش فروش، ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی است. ارائه پیشنهادهای تبلیغاتی به شما کمک می کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین اجرای پیشنهادهای تبلیغاتی از طریق بازاریابی پیامکی، انگیزه مشتریان را برای اقدام برای ،ید ایجاد می کند. به وفادارترین مشتریان خود تخفیف ها و تبلیغات ویژه را از طریق پیامک ارائه دهید. مثلاً در متن تبلیغات آجیل و خشکبار بنویسید:
پیام شخصی را به مخاطبان خود ارسال کنید
۱. مزایای پیامک برای افزایش فروش آجیل و خشکبار چیست؟
این روش بازاریابی پیامکی برای روزهای تولد و تعطیلات ایده آل است. به مشتریان خود نشان دهید که در مورد آنها فکر می کنید و می د،د چه چیزی برایشان مهم است.
از (Call-To-Action) استفاده کنید
بازاریابی پیامکی یک سیستم عالی برای مشتریان شماست تا در مورد محصولات و خدمات به شما بازخورد بدهد. این مهم به شما این مزیت را می دهد که بد،د مشتریانتان چه می خواهند و بر اساس ایده های هیجان انگیز مشتریان، محصول دیگری تولید کنید که مشتریان ممکن است دوستش داشته باشند.
وقتی ،ت به ایجاد یک کمپین بازاریابی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار می شود، پیامک یک ابزار بازاریابی ارزان و کاربردی خواهد بود. پیامک نوعی پیام با نرخ باز شدن و بازگشت سرمایه با،ت که تمام رقبا را به چالش می کشد. به لطف پتانسیل نامحدود پیامک، شما نیز می تو،د به ،ب و کار خود رونق ببخشید. اما چگونه می توان با متن تبلیغات آجیل و خشکبار به فروش بالا رسید؟ در این بررسی به راه های افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی اشاره می کنیم.
بازاریابی پیامکی چیست؟
در ادامه به چهار راه اساسی برای افزایش فروش آجیل و خشکبار با پیامک های تبلیغاتی اشاره می کنیم:
جمع آوری بازخورد را در نظر بگیرید
به ،وان شرکتی که می خواهد به یک سیستم مشتری محور برای همه و منافع کل شرکت دست یابد، باید به دیدگاه مشتری توجه کنید و به ترجیحات آنها پاسخ دهید تا از طریق توسعه محصول پیشرفته، تجربه آنها را بهبود ببخشید. این امر مست،م داشتن سیستمی است که به شما کمک می کند تا از مشتریان بازخورد دریافت کرده تا نظرات آنها را جمع آوری کنید.
برای نوشتن و اطمینان از متن تبلیغات آجیل و خشکبار به موارد زیر توجه کنید:
- هنگام صحبت با مخاطبان از زبان ساده استفاده کنید.
- از کلماتی استفاده کنید که متن را شخصی جلوه دهند.
- با انبوه مخاطبین متنی ارتباط عاطفی برقرار کنید.

- در بیشتر نقاط جهان، مردم تلفن همراه دارند. این بدان م،است که کمپین بازاریابی پیامکی شما می تواند به همه گروه های مردم برسد.
- در طول فروش زمست،، پیامک نه تنها می تواند ترافیک شما را بالا ببرد، بلکه گردش مالی شما را نیز افزایش می دهد. نرخ تبدیل پیامک به طور متوسط ۳ برابر بیشتر از یک ایمیل است.
- پیام متنی ۵ برابر بیشتر از یک ایمیل باز می شود. همچنین دارای نرخ خواندن ۹۷ درصد است. با توجه به تعداد درخواست های دریافت شده توسط مصرف کنندگان در دوره قبل از فروش، این رقم قابل توجهی است.
- سرعت بالا هم در ارسال و هم در باز ، جالب توجه است. زیرا ۹۰ درصد پیامک ها در عرض ۴ دقیقه پس از دریافت خوانده می شوند.
- پیامک یک ابزار تبلیغات و تبدیل مؤثر است که امکانات بی پایان دارد. درج لینک ها، (CTA)، صفحات فرود، نقشه ها و غیره در پیامک امکان پذیر است.
پیشنهادات پیامکی منحصر به فرد بدهید
پیامک ها باید پیشنهاداتی باشند که مشتریان در جای دیگری نتوانند آنها را پیدا کنند، این پیامک های انحصاری دلیلی برای ماندن در لیست مخاطبین شما به افراد می دهد و همچنین به شما امکان می دهد بازگشت سرمایه یک کمپین را مح،ه کنید.
در زمان من، پیامک دهید
«دوشنبه آینده افتتاحیه فروش محصولات ویژه ما در مغازه برگزار می شود. برای اطلاع اینجا را کلیک کنید.» هر مشتری را که روی لینک کلیک می کند به یک گروه تماس جدید اضافه کنید.
این ها معمولاً گیرندگان را وادار می کنند تا اقدام کنند. (CTA ) هایی که برای مصرف کننده مزایا دارند، فروش را نیز افزایش می دهند.