هنگامی که تیکت ارسال میشود، وضعیت پیامک در حال بررسی در نظر گرفته میشود. در صورتی که به تیکت شما پاسخ داده شود، وضعیت پیامک به صورت پاسخ داده شده، نشان داده میشود.
در ادامه این مقاله از سایت ایده پردازان قصد داریم به آموزش ارسال تیکت پشتیب، بپردازیم. اولین قدم جهت ارسال، با استفاده از لینک مورد نظر، ایجاد حساب کاربری در پنل (sms.ir) است.
دقت داشته باشید هنگام پیگیری یک موضوع با کارشناس مربوطه، همه سؤال و جوابها در یک تیکت پیگیری میشود. بنابراین جهت ارسال پاسخ، نیاز به باز ، تیکت جدید نیست.
گاهی اوقات ممکن است فردی محصولی را ،یداری کند و به خدمات پشتیب، آن نیاز پیدا کند. در این صورت احتمال دارد هنگام تماس با واحد پشتیب،، گفته شود از طریق ارسال تیکت اقدام کنید. حال اینجاست که فرد با خود میگوید تیکت پشتیب، چیست؟ جهت پاسخ به این سؤال و نحوه ارسال تیکت پشتیب، پیشنهاد میکنیم تا پایان مقاله همراه ما باشید.
تیکت پشتیب، چیست؟
تیکت یک اصطلاح کلی و بینالمللی جهت پرسیدن سؤالات کتبی از واحد پشتیب، است که در قالب یک نامه رسمی فرستاده میشود. در واقع مشتری، درخواست یا پیشنهاد خود را به صورت تیکت برای پشتیب، شرکت میفرستد. کارشناسان حاضر در واحد پشتیب، نیز درخواست مورد نظر را بررسی کرده و بعد از پاسخ به آن، کاربر را از طریق ارسال پیامک مطلع میکنند.
سرویس دهنده پیامک که همان (sms.ir) است، رمز عبور و نام کاربری نیز همان اطلاعاتی است که در پنل پیامک ایجاد کردهاید.
در صفحه باز شده، موضوع درخواست خود را بنویسید. در قدم بعدی، واحد مربوطه جهت پاسخگویی به سؤال خود را انتخاب کنید. در ،مت بعدی متن سؤال خود را بنویسید. اگر قصد دارید تصویر یا فایلی را به درخواست خود پیوست دهید از طریق گزینه (browse) امکان ضمیمه ، آن وجود دارد.
نکاتی در خصوص ارسال تیکت پشتیب،
این روزها شرکتهای خدماتی و تولیدی بسیاری جهت تداوم فعالیتهای خود و ،ب رضایتمندی مشتریان از ایده پشتیب، بهره میبرند. شرکت ایده پردازان نیز از زمان شروع فعالیت خود و تأسیس سایت (sms.ir)، خدمات پشتیب، از پنل را ارائه داده است. یکی از راه های ارتباطی با بخش پشتیب، سامانه پیامک این سازمان، ارسال تیکت است.
استفاده از تیکت پشتیب، نه تنها برای ارائهدهنده محصول یا خدمات سودمند است، بلکه برای کاربران و مشتریان نیز مزایایی خواهد داشت. به ،وان مثال ممکن است در برخی موارد مانند برنامهنویسی و وبسرویس، پشتیب، نیاز به بررسی بیشتر داشته باشد که در آن واحد، امکان پاسخگویی فراهم نباشد. همچنین در مواردی که جهت ارسال پیامک، نیاز به پیگیری اپراتور باشد، از طریق تیکت امکان اطلاع به شما وجود دارد. از مهمترین مزیتهای دیگر آن میتوان به موارد زیر اشاره کرد.
- عدم از بین رفتن سابقه درخواستها
- نیاز نداشتن به تکرار مداوم درخواستها از طرف مشتری
- قابلیت ردیابی درخواستها، به دلیل مکتوب بودن آنها
- امکان برقراری مکاتبه و بحث و جدل در رابطه با مشکل تا زمان برطرف شدن آن
- استفاده از همفکری تیمی همکاران پشتیب، جهت برطرف شدن مشکل