
بروزرسانی: 25 خرداد 1404
تفاوت خرید شارژ عادی و خرید شارژ با تخفیف SMS.ir


تفاوت ،ید شارژ عادی و ،ید شارژ با تخفیف
پس از ثبت نام و فعال شدن پنل اولین اقدام جهت استفاده از سامانه پیامکی\xa0و ارسال پیامک ، شارژ پنل می باشد. پس از شارژ و استفاده از پیامک نیز شما برای ارسال های آتی نیاز به شارژ سامانه تان خواهید داشت. شارژ پنل پیامکی ایده پردازان از طریق منوی اطلاعات مالی میسر می باشد و با توجه به مقالات گذشته در مورد نحوه ی شارژ ، پرداخت به صورت اینترنتی و همچنین درج فیش واریزی انجام می گردد. با توجه به تصویر زیر در سامانه پیامکی ایده پردازان با کلیک بر روی منوی اطلاعات مالی دو منوی ،ید شارژ نمایش داده می شود که شما با انتخاب هر کدام می تو،د با استفاده از یکی از راه های پرداخت وجه سامانه پیامکی تان را شارژ نمایید . این منوها عبارت اند از :
- ،ید شارژ با تخفیف
- ،ید شارژ عادی
در این مقاله به شرح تفاوت این دو نوع شارژ جهت سهولت در انتخاب نحوه ی شارژ توسط شما کاربران گرامی خواهیم پرداخت. شما در ابتدا می بایست جهت شارژ بر اینکه به چه مقدار پیامک نیاز دارید آگاه باشید. اگر قصد شارژ تنها برای ارسال چند پیامک را دارید از منوی شارژ حساب عادی استفاده نمایید.
اما اگر از کاربران پر مصرف می باشید و یا قصد ارسال پیامک انبوه دارید به جای آنکه سیستم پیامک تان را طی دفعات متعدد شارژ نمایید می تو،د یکجا شارژ نموده و از تخفیف بسته های شارژ استفاده نمایید. به طور مثال فرض کنید شما در فصل زمستان به صورت کلی قصد ارسال 15 هزار پیامک را دارید. اگر از منوی ،ید شارژ عادی اقدام نمایید می تو،د به صورت دفعات متعدد پنلتان را شارژ نموده و یا حتی یکجا مبلغ را پرداخت نمایید. هزینه ی این روش در کمترین حالت برای شما 220500 تومان می باشد و شما در انتها 15 هزار پیامک خواهید داشت.
اگر ،ید شارژ با تخفیف را انتخاب کرده و بسته ی شارژ 15 هزار پیامکی را انتخاب نمایید شما 220500 تومان پرداخت خواهید کرد اما تعداد پیامک های شما 15750 پیامک خواهد بود. به عبارتی\xa0 11925 تومان پیامک به شما هدیه تقدیم می گردد. پس به نفع شماست که از پکیج های تخفیف جهت شارژ استفاده نمایید.
دقت کنید بسته های شارژ برای تعداد پیامک های بالای 15 هزار پیامک می باشد پس اگر فکر می کنید تعداد کمتری پیامک در بازه زم، طول، احتیاج دارید از شارژ پیامک عادی استفاده نمایید.
منبع: https://sms.ir/blog/guides/sms-marketing/%D8%AA%D9%81%D8%A7%D9%88%D8%AA-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%B9%D8%A7%D8%AF%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%D8%A7%D8%B1%DA%98-%D8%AA%D8%AE%D9%81%DB%8C%D9%81/