4. ایمیل مارکتینگ؛ مستقیمترین و موثرترین راه برای ارتباط با مشتریان
در این مطلب 5 روش برای تبلیغ ،ب و کار اینترنتی و دوبرابر ، فروش را به شما معرفی کردیم. اکنون با مطالعه این مطلب دریافتید که بهترین روشها برای تبلیغ ،ب و کار در گوگل چیست و هر کدام از آنها چه مزایایی دارند. توجه کنید که هدف از تبلیغ مشاغل و ،بوکارها، افزایش ورودی و بازدهی سایت است. همچنین فراموش نکنید که تبلیغات را در یک نقطه نگه ندارید؛ بلکه همیشه به دنبال راهی برای معرفی ،بوکار خود باشید.
تبلیغات کلیکی (pay per click یا PPC) به روشی گفته میشود که شما تبلیغ خود را توسط سرویسدهنده این نوع تبلیغات در سایت یا اپلیکیشن قرار میدهید. هزینه این تبلیغات بهگونهای است که به ازای کلیک و توجه کاربران به تبلیغ و محصول شما باید مبلغی را به ارائهدهنده این سرویس بپردازید. تبلیغات کلیکی باعث میشود که تعداد بسیاری ترافیک مستقیم به وبسایت یا صفحه اپلیکیشن شما هدایت شود.
علاوهبر موارد فوق، بازاریابی ایمیلی به شما امکان میدهد تا گروههای خاصی از مشتریان یا حتی افراد مشخصی را هدف قرار دهید. شما با استفاده از افزونههای مختلفی میتو،د ایمیل مخاطبان خود را دریافت کنید. به،وان مثال حتی اگر میخواهید برای ایجاد رزرو ،ت اینترنتی نیز از ایمیل استفاده کنید، افزونه بوکلی این امکان را برای شما فراهم میکند. با استفاده از این افزونه هم امکان دریافت شماره و هم ایمیل مخاطب برای مدیر سایت فراهم خواهد شد.
2. تبلیغات بنری؛ رایجترین نوع تبلیغات آنلاین برای ،بوکارهای اینترنتی
طبق آمار، ایر،ها بهطور میانگین بین ۶ تا ۹ ساعت از روز را در صفحات مجازی و دنیای اینترنت میگذرانند. این آمار نشان میدهد که تبلیغ ،ب و کار اینترنتی در فضای آنلاین، باعث معرفی برند و محصولات شما به افراد متعددی در طول روز میشود. تبلیغ ،ب و کار در گوگل بسیاری از معایب بازاریابی سنتی مانند چاپ بنر و بروشور و تبلیغ در صدا و سیما را رفع میکند. اگر قصد تبلیغ ،ب و کار اینترنتی را دارید، پیشنهاد میکنیم روشهایی که در ادامه این مقاله برای تبلیغ ،ب و کار در گوگل معرفی کردهایم را مطالعه کنید؛ با استفاده از این روشها برای ،بوکارتان، فروش خود را دوبرابر کنید!
1. SMS مارکتینگ؛ موثرترین و کم هزینهترین روش تبلیغ ،ب و کار اینترنتی
تبلیغات بنری نوعی از تبلیغات گرافیکی (بصری) هستند که در ،متهای مختلف وبسایتهای پربازدید قرار میگیرند. این بنرهای آنلاین تبلیغاتی بازگوکننده پیامی هستند که در بالای سربرگ سایت، امتداد پاورقی یا در نوار کناری یک وبسایت نمایش داده میشوند. تبلیغات بنری راهی عالی برای تولید لید هستند. وقتی بازدیدکنندگان روی تبلیغ کلیک میکنند، وارد وبسایت میشوند. با استفاده از این روش، میتوان اطلاعات تماس لیدها را گرفت و ارتباطات بعدی را فراهم کرد.
تبلیغ ،ب و کار اینترنتی به روش کلیکی به شما امکان را میدهد که در حجم وسیعی محصول و برند خود را در دید مخاطبین قرار دهید. البته در استفاده از روش تبلیغات کلیکی، بهتر است تبلیغات شما به مخاطبینی نشان داده شود که به محصول شما علاقمند هستند.
برای مثال، میتو،د در صفحه فرود خود از بازدیدکنندگان ایمیل دریافت کنید یا از آنها بخواهید برای شرکت در مسابقه، شماره تماس خود را وارد کنند. چنانچه شما از افزونه دیجیتس برای سایت خود استفاده میکنید، پیشنهاد ما این است که در صفحه فرودتان امکان ثبت ایمیل را نیز برای مخاطبان فراهم کنید. بدینترتیب علاوهبر شماره تماس اطلاعات ایمیل مخاطبان خود را نیز دریافت خواهید کرد.
3. رپورتاژ آگهی؛ یکی از تاثیرگذارترین روشهای تبلیغ ،ب و کار در گوگل
فراز اس ام اس برای تبلیغات ،بوکارهای اینترنتی ابزارهای گوناگونی را به بازار عرضه کرده است که پنل پیامکی، یکی از محبوبترین آنها محسوب میشود. با امکانات رایگان و غیررایگان متعددی که این پنل در اختیار صاحبان ،بوکار قرار میدهد، بهراحتی میتوان با کمترین هزینه به میزان فروش بالایی رسید. برای آشنایی با انواع پنلهای پیامکی فراز اس ام اس پیشنهاد میکنیم که با کارشناسان ما از طریق شمارههای درج شده در سایت تماس بگیرید.