رانندگان جوانتر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماسهای تلفنی و ایمیل ترجیح میدهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، میتو،د با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.
افزودن بازاریابی رسانههای اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما میتواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری ،ب کند. ۷۰ درصد از مصرفکنندگ، که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانههای اجتماعی داشتهاند، در آینده به ،وان مشتری بالقوه عمل کردهاند. شما میتو،د از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال ، شما در شبکههای اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
- سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به روزرس،های تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]