وقتی مشتری قراری را رزرو میکند، میتو،د به سرعت یک پیام متنی یک روز قبل از قرار ملاقاتش برنامهریزی کنید تا به او یادآوری نمایید که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه بیاورد. اگر نتواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد، میتواند بلافاصله به شما پیامک ارسال کند. آنها میتوانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند که این موضوع باعث صرفهجویی در وقت شما و مشتریانتان میشود.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام] به نظر میرسد شما باید روغن خودروی خود را تعویض کنید! یک قرار ملاقات در [نام تعمیرگاه خودرو] در اینجا تعیین کنید: [لینک قرار]
- سلام [نام]، این یادآوری برای قرار آینده شما در روز سه شنبه، ۵/۱۱ ساعت ۳ بعد از ظهر است. همراه داشتن مدرک بیمه را فراموش نکنید!
- سلام [نام]، روز پنجشنبه ۳.۴ ساعت ۱۰ صبح در [نام تعمیرگاه خودرو] قرار دارید. لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود با C پاسخ دهید.
ارائه درخواست بررسی
ارائه درخواست ارجاع
ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی ،بوکار تعمیر خودروست. در حالی که ا،ر صاحبان خودرو میدانند که باید با بررسیهای منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات میتواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زم، به خدمات نیاز دارند.
رانندگان جوانتر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماسهای تلفنی و ایمیل ترجیح میدهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، میتو،د با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.
افزودن بازاریابی رسانههای اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما میتواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری ،ب کند. ۷۰ درصد از مصرفکنندگ، که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانههای اجتماعی داشتهاند، در آینده به ،وان مشتری بالقوه عمل کردهاند. شما میتو،د از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال ، شما در شبکههای اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
- سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به روزرس،های تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]
با ارسال مشاوره رایگان خودرو از مشتریان خود دعوت کنید تا برای دریافت پیامک در ،ب و کار شما ثبت نام کنند. مشتریان همچنان در ،ب و کارهایی مش، میمانند که اطلاعات ارزشمند و قابل دسترسی را برای آنها ارسال میکنند. فهرستی از نکات سریع را در نظر بگیرید که میتو،د هر دو هفته یک بار برای ارسال به لیست بازاریابی پیامکی خود برنامه ریزی کنید تا ،ب و کار شما را به خاطر بسپارند.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
- سلام [نام]، آیا میدانستید که خودروی شما به طور متوسط هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟ علت را در وبسایت ما بیاموزید: [صفحه فرود]
- سلام [نام]، فراموش نکنید که چراغهای جلوی خود را تمیز کنید! با کمی آب و صابون، میتو،د در هنگام رانندگی در شب بهتر ببینید. بیشتر در وب سایت ما بخو،د: [صفحه فرود]