وقتی مشتری قراری را رزرو می کند، می تو،د به سرعت یک پیام متنی یک روز قبل از قرار ملاقاتش برنامه ریزی کنید تا به او یادآوری نمایید که وسیله نقلیه خود را به تعمیرگاه بیاورد. اگر نتواند آن را انجام دهد یا نیاز به برنامه ریزی مجدد داشته باشد، می تواند بلافاصله به شما پیامک ارسال کند. آنها می توانند قرار ملاقات خود را تغییر دهند که این موضوع باعث صرفه جویی در وقت شما و مشتریانتان می شود.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام] به نظر می رسد شما باید روغن خودروی خود را تعویض کنید! یک قرار ملاقات در [نام تعمیرگاه خودرو] در اینجا تعیین کنید: [لینک قرار]
سلام [نام]، این یادآوری برای قرار آینده شما در روز سه شنبه، ۵/۱۱ ساعت ۳ بعد از ظهر است. همراه داشتن مدرک بیمه را فراموش نکنید!
سلام [نام]، روز پنجشنبه ۳.۴ ساعت ۱۰ صبح در [نام تعمیرگاه خودرو] \xa0قرار دارید. لطفاً برای تأیید قرار ملاقات خود با C پاسخ دهید.
ارائه درخواست بررسی
ارائه درخواست ارجاع
ایجاد اعتماد با مشتریان خود بخش مهمی از بازاریابی ،ب وکار تعمیر خودروست. در حالی که ا،ر صاحبان خودرو می دانند که باید با بررسی های منظم تعمیر و نگهداری همراه باشند، ممکن است ندانند که چند وقت یکبار باید خودروهای خود را به تعمیرگاه بیاورند. ارسال پیامک یادآور خدمات می تواند به مشتریان شما اطلاع دهد که خودروهایشان چه زم، به خدمات نیاز دارند.
رانندگان جوان تر که بیشترین میزان تصادفات رانندگی را دارند، پیامک را به تماس های تلفنی و ایمیل ترجیح می دهند. با استفاده از پیامک برای نیازهای بازاریابی تعمیر خودرو خود، می تو،د با رانندگان بیشتری که نیاز به تعمیر خودرو دارند تماس بگیرید.
افزودن بازاریابی رسانه های اجتماعی به استراتژی تبلیغاتی شما می تواند باعث راحتی ارتباط شما با مشتریان شود تا آنها درباره تعمیر و نگهداری خودرو اطلاعات بیشتری ،ب کند. ۷۰ درصد از مصرف کنندگ، که تجربه خدمات مشتری خوبی در رسانه های اجتماعی داشته اند، در آینده به ،وان مشتری بالقوه عمل کرده اند. شما می تو،د از لیست بازاریابی پیامکی خود برای دعوت از مشتریان برای دنبال ، شما در شبکه های اجتماعی و گسترش مخاطبان خود استفاده کنید.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، به جدیدترین نکات و ترفندهای تعمیر و نگهداری خودرو علاقه دارید؟ [نام تعمیرگاه خودرو] را در توییتر دنبال کنید و با ۵ نشانه که ممکن است نیاز به تعویض روغن داشته باشید بیاموزید: [لینک توییتر]
سلام [نام]، از بازدید اخیر شما از [نام تعمیرگاه خودرو] متشکریم! برای اطلاع از به روزرس، های تبلیغاتی فصلی آینده، ما را در اینستاگرام دنبال کنید: [لینک اینستاگرام]
با ارسال مشاوره رایگان خودرو از مشتریان خود دعوت کنید تا برای دریافت پیامک در ،ب و کار شما ثبت نام کنند. مشتریان همچنان در ،ب و کارهایی مش، می مانند که اطلاعات ارزشمند و قابل دسترسی را برای آنها ارسال می کنند. فهرستی از نکات سریع را در نظر بگیرید که می تو،د هر دو هفته یک بار برای ارسال به لیست بازاریابی پیامکی خود برنامه ریزی کنید تا ،ب و کار شما را به خاطر بسپارند.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، آیا می دانستید که خودروی شما به طور متوسط هر ۶ ماه یکبار نیاز به تعمیر و نگهداری دارد؟ علت را در وب سایت ما بیاموزید: [صفحه فرود]
سلام [نام]، فراموش نکنید که چراغ های جلوی خود را تمیز کنید! با کمی آب و صابون، می تو،د در هنگام رانندگی در شب بهتر ببینید. بیشتر در وب سایت ما بخو،د: [صفحه فرود]
با تبلیغات پیامکی نیازی به مرتب ، ده ها ایمیل، صرف وقت بیهوده برای چت ، با تلفن همراه یا سرمایه گذاری کلان برای کمپین های بازاریابی ایمیلی و شبکه های اجتماعی نیست. در این بررسی توضیح خواهیم داد که چگونه یک سرویس پیامک می تواند تعمیرگاه شما به کاربران هدف برساند. همچنین چندین متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو را نیز ارائه می دهیم.
ارسال یادآوری خدمات
تعمیرگاه های خودرو به طور مداوم در طول روز چندین قرار ملاقات را رزرو می کنند، پس می توانند از پیامک برای کمک به مدیریت گردش کار و اجرای روان خدمات خود به مشتریان استفاده کنند. مک،کی های مستقل نیز دوش به دوش با زنجیره های بزرگ و نمایندگی های خدمات سرویس خودرو رقابت می کنند. این بدان م،است که تعمیرگاه های خودرو باید راهی پیدا کنند تا در میان رقبا خودی نشان دهند.
مطالعات نشان می دهند که ۷۵ درصد از مصرف کنندگان در صورت دسترسی به تلفن همراه، با برنامه وفاداری مشتری درگیر می شوند. بازاریابی ،ب و کار تعمیر خودرو خود را با برنامه های وفاداری مبتنی بر متن برای تقویت روابط با وفادارترین مشتریان خود تقویت کنید. با توجه به اینکه ا،ر مالکان خودرو هر شش ماه یکبار به تعمیر و نگهداری منظم نیاز دارند، می تو،د برای حفظ مشتریان پاداش های ویژه ای ارائه دهید.
نمونه متن تبلیغ مک،کی و تعمیرگاه خودرو
سلام [نام]، از ثبت نام در برنامه وفاداری [نام تعمیرگاه خودرو] سپاسگزاریم! مراقب تبلیغات آینده باشید، اما در حال حاضر، با ۱۰ دلار تخفیف در سرویس بعدی خود با کد (FIRST10) شروع کنید: [لینک قرار]
سلام [نام]، ۶ ماه از آ،ین بررسی تعمیر و نگهداری خودرو شما می گذرد! قرار ملاقاتی را در [نام تعمیرگاه خودرو] تعیین کنید و ۱۵ درصد در هر سرویس اضافی صرفه جویی کنید: [لینک]
نکات مشاوره خودرو
همچنین مک،ک ها می دانند که در صنعت خودرو، زمان پول است. بنابراین، زم، که صرف کار ن، روی خودروها می شود، می تواند برای ،ب \xa0کار شما مضر باشد. مشتری، که دیر می آیند یا در قرار ملاقات خود حاضر نمی شوند، سود شما را کاهش می دهند و فرصت های قرار ملاقاتی را می گیرند که می توانستید با سایر مشتریان پر کنید. خوشبختانه ارسال پیامک راه حلی بسیار کاربردی برای رفع این مشکل است.
تشکر از مشتریان
نظرات مشتریان نقش مهمی در بازاریابی تعمیر خودرو ایفا می کنند و می توانند مشتریان بالقوه را تشویق کنند تا با شما تجارت نمایند. پیام های متنی جمع آوری نظرات را برای صاحبان ،ب و کار آسان تر از همیشه می کنند.