شما نه تنها به مشتریان پیامک ارسال میکنید، که میتو،د از آنها پیامک هم دریافت کنید.
اتوماسیون پیامکی
شما نه تنها به مشتریان پیامک ارسال میکنید، که میتو،د از آنها پیامک هم دریافت کنید.
یک مسابقه برگزار کنید تا برند شما بیشتر شناخته شود و فروش شما افزایش پیدا کند.
با پیامک، شما بدون واسطه به شخصیترین ابزار ارتباطی افراد، ی،ی تلفن آنها دسترسی دارید.
پیشنهادی وسوسهکننده به مشتری بدهید. مثلاً یک کوپن تخفیف برایش ارسال کنید.
با هدفگیری درست پیامک، شما فقط مشتریان واقعی خود را مخاطب قرار خواهید داد.
بازاریابی پیامکی راهکاری است که میتواند در هر دو مورد به شما کمک کند. با پیروی از اصول درست، پیامک میتواند به یکی از سادهترین، موثرترین و البته، کمهزینهترین روشهای بازاریابی شما تبدیل شود.
،ب و کار شما نیاز به فروش بیشتر دارد. برای این منظور باید:
در نگاه کلی، پیامک دو کارکرد برای شما خواهد داشت، کارکرد تبلیغاتی و خدماتی. اما اگر دقیقتر شویم، میتو،م کاربردهای مختلفی برای پیامک پیدا کنیم:
خدمات متنوعی ارائه دهید. مثلاً اصالت یک کالا را بعد از دریافت کد آن تائید کنید.
امروزه دیگر، همه گوشی همراه دارند و شما میتو،د با تمام جامعه در ارتباط باشید.
بر خلاف روشهای سنتی (مثل تبلیغ در تلویزیون)، شما به آمار دقیق پیامکهای ارسالی خود دسترسی دارید.
ارسال هر پیامک تنها چند ریال هزینه دارد و ارسالهای شما میتوانند دهها برابر بازگشت خواهند داشت.
اتصال پیامک به نرم افزار و وبسایت و فروشگاه اینترنتی به کمک وب سرویس اس ام اس به سادگی انجام می گیرد.
میخواهیم ببینیم که آیا بازاریابی پیامکی واقعاً میتواند تاثیری در ،ب و کارتان داشته باشد یا نه؟
تبلیغ شما در ،ری از ث،ه ارسال و معمولاً همان لحظه توسط مخاطبان دیده میشود.
اخبار، اطلاعات و هشدارها را به سرعت به دست مشتریان خود برس،د. حتی میتو،د.
به کمک سامانه پیامکی میتو،د خدمترس، اتوماتیک پیامکی راه بیندازید.
با پیامک میتو،د محصولات و خدمات خود را تبلیغ و برند خود را به مخاطبها معرفی کنید.
شکی نیست که استفاده از پیامک برای ارتباط با مشتریان، یک امر حیاتی برای بسیاری از ،ب و کارها (به خصوص ،ب و کارهای خدماتی) است. اما چه چیزی باعث شده پیامک تا این حد در تجارت اهمیّت داشته باشد؟ بیایید با هم، دلیل این موضوع را بفهمیم:
هیچ چیزی نمی تواند بهتر از آمار جه، مربوط به پیامک باشد. آماری که میتواند چشمهایتان را از تعجب ، کند و البته، نشان دهد که چرا پیامک واقعاً میتواند موثر باشد.
به دنبال رشد ،ب و کارتان هستید؟ ملیپیامک به شما امکان جذب، نگهداری و تعامل با مشتری را می دهد.
منبع: https://www.melipayamak.com/blog/posts/what-is-sms-advertising/
از مشتریان بخواهید در مورد کیفیت محصولات و خدمات شما یا … نظر بدهند.