
هیچگاه قدرت تبلیغات را دست کم نگیرید. تبلیغات باعث معرفی خدمات و محصولات ویژه شما به مشتریان و جذب آنها به برندتان میشود. یکی از بهترین روشها و ابزارهای تبلیغات آژانس هواپیمایی برای پیدا ، مسافران و جذب مشتریان جدید استفاده از متنهای تبلیغاتی جذاب و پنل پیامکی است. در این مقاله با این ابزار کاربردی آشنا میشویم. همچنین به شما خواهیم گفت که چگونه آژانسهای هواپیمایی با استفاده از امکانات پنل پیامکی میتوانند پیامکهای تبلیغاتی جذاب برای مخاطبانشان ارسال کنند. برای پیدا ، مخاطبان جدید و بالا بردن تعداد مشتریان وفادار مطالعه این مقاله را از دست ندهید.
تهیه پنل پیامکی بهترین روش تبلیغاتی برای آژانسهای هواپیمایی
پیامکها برخلاف محتواهای تولید شده در شبکههای اجتماعی و وبسایتها، محتوای تصویری همچون ع، و ویدیو ندارند؛ درمقابل نرخ مشاهده آنها بسیار بالا است. تقریبا ۹۸ درصد پیامک توسط مخاطبان دیده میشوند. زیرا موبایل از جمله ابزارهایی است که افراد در طول روز از آن بسیار استفاده میکنند. شاید نتوان همه محتواهای شبکههای اجتماعی را دید و مطالعه کرد؛ اما پیامکها همیشه در دسترس هستند و بالا،ه خوانده میشوند.
بنابراین استفاده از پنل پیامکی و ارسال متن تبلیغاتی برای جذب مشتری یکی از رایجترین راههای برقراری ارتباط با مخاطبان محسوب میشود. در ادامه با امکاناتی که این پنل برای پیدا ، مسافران جدید در اختیار آژانسهای هواپیمایی میگذارد آشنا خواهیم شد.
پیدا ، مسافران و مشتریان جدید به کمک خدمات پیامک زنده پنل پیامکی
استفاده از خدمات پیامک زنده پنل پیامکی یک راه موثر برای پیدا ، مسافران و مشتریان جدید برای ،بوکارهای مختلف از جمله آژانسهای هواپیمایی است. با ارسال اس ام اس تبلیغاتی به کمک این امکانات پنل پیامکی میتو،د در بهترین و موثرترین زمان با مخاطبانتان ارتباط برقرار کنید.
به کمک امکانات پیامک زنده پنل پیامکی فراز بهمحض ورود مسافران به فرودگاه میتوان برای آنها پیشنهادهای جذاب ارسال کرد. مسافر، که به یک شهر وارد میشوند ممکن است هنوز بلیطی برای بازگشت تهیه نکرده باشند. بهاینترتیب آژانسهای هواپیمایی این فرصت را دارند که به کمک یک پیامک تبلیغاتی خدمات خود را به مسافران معرفی کنند. با درج پیشنهادهای جذاب در متن پیامک، احتمال برقراری تماس و مراجعه مشتریان به دفترتان برای دریافت خدمات بیشتر میشود.
ارتباط ارسال تبلیغات آژانس هواپیمایی از طریق پیامک انبوه و جذب مسافران
معرفی درست محصول و خدمات یکی از مهمترین فاکتورهای افزایش فروش برای هر ،بوکاری است. تا زم، که مخاطبان خدمات شما را نشناسند و از برتری آنها نسبت به خدمات مشابه شناختی نداشته باشند، به سمتتان نخواهند آمد. یکی از بهترین راهها برای معرفی خدمات آژانسهای هواپیمایی به مخاطبان ارسال پیامک بهصورت انبوه است. با تهیه پنل پیامکی فراز و استفاده از نرم افزار ارسال پیامک گروهی اندروید این سامانه میتو،د در زمان کوتاهی برای هزاران نفر پیام بفرستید.
بهاینترتیب قادر خواهید بود که در زمان کوتاهی مخاطبانتان را در جریان آفرها و تخفیفات ویژه آژانس مسافرتیتان قرار دهید. این اقدام باعث معرفی شما به مخاطبان میشود. اگر فردی راهی سفر باشد ممکن است در همان لحظه با شما تماس بگیرد. درصورتیکه بعدا قصد سفر داشته باشد، نام شما و پیشنهادهایتان در ذهنش باقی میماند. این موضوع احتمال برقراری تماس با شما در آینده را افزایش میدهد.
نقش شبکههای اجتماعی در تبلیغات آژانس هواپیمایی
اینستاگرام درحالحاضر یکی از پرکاربرترین شبکههای اجتماعی در کل دنیا بهحساب میآید. به همین دلیل بسیاری از ،بوکارها در این شبکه صفحهای دارند و خدمات خود را از طریق پیج اینستاگرام به مخاطبان معرفی میکنند. انتشار محتوای جذاب و کاربردی در اینستاگرام باعث میشود که افراد جدید به صفحهتان وارد شوند و محتوایتان را دنبال کنند. آژانسهای هواپیمایی برای جذب مشتریان جدید میتوانند تصاویری از هتلهای طرف قرارداد، جاذبههای توریستی و رستورانهای محبوب شهرها در صفحه اینستاگرام منتشر کنند.
یکی دیگر از کاربردهای پنل اس ام اس امکان درج لینک و قرار دادن آدرس کانال یا صفحه اجتماعی در متن پیامک است. بهاینترتیب میتو،د به تعداد مخاطبان شبکههای اجتماعیتان اضافه کنید و از طریق این صفحهها مخاطبان را در جریان تورها، تخفیفها و پیشنهادهای ویژه قرار دهید. ایجاد ارتباط با مشتریان در این شبکه به دلیل امکان نوشتن دیدگاه، ارسال پیام و برقراری تماس به نحو موثری اتفاق میافتد.
تبلیغات آژانس هواپیمایی از طریق سایت؛ ویترین آنلاین برای معرفی خدمات به مشتریان
بسیاری از مسافران ممکن است اولین ارتباط با یک آژانس هواپیمایی را از طریق سایت تجربه کنند. سایت به،وان یک ویترین آنلاین برای تبلیغات آژانس هواپیمایی و جذب مسافران جدید عمل میکند. در این ویترین مسافران و مخاطبان قادر به مشاهده خدمات و پیشنهادهای شما هستند. برای تبدیل مخاطبان به مسافران جدیدتان، باید در سایت اطلاعات کامل و دقیقی در مورد پروازها، مقصدها، تورها، قیمتها و شرایط مسافرت بدهید. توجه به بهروزرس، دائم این اطلاعات نیز اهمیت بسیاری دارد.
برای سهولت ،ید سایت باید قابلیت رزرو آنلاین برای مسافران داشته باشد. تامین امنیت و حفظ اطلاعات شخصی مسافران نیز در این مورد بسیار مهم است. پشتیب، و امکان برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان نیز قابلیت دیگری است که سایت شما باید از آن برخوردار باشد. با فعال ، افزونه چت آنلاین، تهیه فرم تماس و قرار دادن شماره تماس و ایمیل، مخاطبان بهراحتی میتوانند با شما در ارتباط باشند. درحالحاضر بسیاری از شرکتهای بزرگ و حتی سازمانهای ،تی از خدمات آنلاین و امکانات گوشی موبایل برای برقراری ارتباط موثر با مخاطبانشان استفاده میکنند. از نمونههای بارز این خدمات میتوان به دریافت قبض برق از طریق پیامک یا پیامک تایید ،ید بعد از تهیه بلیط از سایت آژانسهای مسافرتی اشاره کرد.
راهاندازی سریعتر چرخه پیامک تبلیغاتی برای پیدا ، مسافران جدید
در این مقاله با بهترین روشهای تبلیغات آژانس هواپیمایی و ابزارهای کاربردی برای جذب مسافران جدید آشنا شدیم. تبلیغات بهترین ابزاری است که به کمک آن میتو،د خود و نقاط قوتتان را به مخاطبان معرفی کنید. از این طریق مخاطبان با خدمات و امکانات شما آشنا میشوند. اگر از ،ید و خدمات دریافتی راضی باشند، مجددا به شما مراجعه خواهند کرد. یکی از راههای جذب مشتریان جدید و حفظ مشتریان قدیمی و برقراری ارتباط موثر با مخاطبان استفاده از پنل پیامکی است.
با استفاده از خدمات این پنل میتو،د مخاطبان جدید را با خدمات و شرایط ویژهای که برای ،ید دارید آشنا کنید. در مورد مشتریان قدیمی نیز استفاده از پنل پیامکی باعث ایجاد پل و حفظ ارتباط میشود. بهاینترتیب میتو،د آفرها و پیشنهادهای ویژه را هم برای مخاطبان جدید و هم مشتریان قدیمی ارسال کنید. اگر سوالی درخصوص ،ید و خدمات پنل پیامکی فراز اس ام اس دارید از طریق شماره ۰۲۱۷۴۸۵۳ میتو،د با کارشناسان ما در تماس باشید.
منبع: https://farazsms.com/airline-agency-advertising/