خشکشویی یک صنعت سودآور است و بازار آن سالانه به رشد تصاعدی خود ادامه میدهد. تنها در ایالات متحده آمریکا بیش از ۲۱ هزار خدمات خشکشویی و لاندری وجود دارند و این تجارت سالانه بیش از ۹ میلیارد دلار درآمد دارد. به جرات میتوان گفت که تا زم، که صنایع نساجی و مد شکوفا میشوند، تقاضا برای خشکشویی نیز افزایش مییابد. با این حال، نرخ رشد پیشبینیشده طی پنج سال گذشته کاهش یافت زیرا بسیاری از خانوارها به ماشینهای لباسشویی خانگی روی آوردند. اما خشکشوییها چه کاری باید انجام دهند؟ تبلیغاتی پیامکی میتواند راهکاری عالی باشد. در این بررسی به طور کامل در مورد مزایای بازاریابی پیامکی صحبت میکنیم و چندین متن تبلیغات خشکشویی را ارائه میدهیم.
تاثیر تبلیغات پیامکی برای خشکشوییها
امتیاز به این مطلب
منبع: https://sms.ir/best-ads-sms-laundry/
ارسال به موقع یادآوریهای مشتریان برای تسویه صورت حسابهای معوق یا شارژ مجدد موجودی حسابشان، راهی عالی برای ماندن در بازی شماست. بسته به نحوه شارژ مشتریان، برخی از افراد ممکن است موجودی معوقه داشته باشند. این در مشاغل خشکشویی حرفهای بی سابقه نیست. یادآوری به مشتریان برای بررسی موجودی حساب خود به روشی غیر تهاجمی قابل قدرد، و تشویق است. پیامهای خودکار در چنین مواردی بسیار راحت هستند. هشدارهای متنی را در یک زمان من، برنامه ریزی کنید تا هم شما و هم مشتری بتو،د تعهدات مربوطه خود را انجام دهید.
متن تبلیغات خشکشویی
مشتریان مایلند در ازای ارزشهای درک شده مانند تمیزی، راحتی یا فناوری بهتر، از خدمات خشکشویی شما استفاده کنند. سؤال این است که چگونه میتو،د ،ب و کارتان را به مک، عالی تبدیل کنید که ارزش پیمودن مسافت بیشتری را داشته باشد؟ در میان چندین تکنیک بازاریابی که میتو،د استفاده کنید، بازاریابی پیامکی در صدر ج، قرار دارد زیرا مقرونبهصرفه است و در زمان صرفهجویی میکند. ارسال پیامک به مشتریان به ایجاد اعتماد و ارتباط کمک میکند که در صنعت خدمات بسیار مهم است.
آیا در این زمستان ژاکت مورد علاقه خود را یک بار بیش از حد شستهاید؟ برای حفظ کیفیت لباسها از نکاتی که میگوییم استفاده کنید. [لینک]
ایجاد لیست مش،ین خشکشویی
نحوه استفاده از تبلیغات پیامکی در خشکشوییها
با وجود استفاده جه، از پیامهای متنی، ا،ر مشاغل خشکشویی هنوز استراتژیهای بازاریابی پیامکی را اجرا نکردهاند. از این رو، این کانال بازاریابی پتانسیل فوقالعادهای دارد. برخلاف شبکههای بازاریابی سنتی مانند ایمیل، بازاریابی متنی رقابت کمتری دارد و باعث میشود ،بوکارها راحتتر متمایز شوند. بنابراین، با رقابت کمتری روبرو میشوید و پیام خود را مستقیماً به صندوق ورودی مشتری میرس،د.
ارتباطات شخصی
سلام [نام کوچک]، ما اقلامی که به دنبال آن بودید را پیدا کردیم و آنها را در جلو میز نگه میداریم تا در صورت صلاحدید آنها را بردارید.
تبلیغات و کوپنها
اطلاع رس،
از اینکه در لیست ما [نام کوچک] مش، شدید متشکریم! در اولین سفارش خود با ما ۱۰ درصد تخفیف بگیرید.
بیان نکات مفید
از مزایای پیامهای متنی استفاده کنید تا پیام خود را بدون تجاوز به فضای شخصی مشتری به مخاطب برس،د. در حالی که گفتن این کار آسانتر از انجامش است، ما شما را تشویق میکنیم که آن را امتحان کنید. با استفاده از استراتژیهای ساده برای خدمات خشکشویی، نرخ جذب و حفظ مشتری را افزایش دهید. به موارد استفاده از پیامک به شرح زیر توجه کنید:
هشدارهای پیکاپ
فرض کنید مشتری شما صورتحساب لباسشویی خود را چک میکند و متوجه میشود که چند لباس گم شده است. آ،ین کاری که آنها میخواهند انجام دهند این است که به مکان شما برگردند و متوجه شوند که موارد گمشده واقعاً آنجا نیستند و آنها را در محل یکی از دوستان خود گذاشتهاند. با کمک پیامهای متنی، مشتریان شما میتوانند موارد گم شده را بدون مراجعه به خشکشویی بررسی کنند. این کار نه تنها برای مشتری راحت است بلکه به آنها نشان میدهد که برای شما اهمیت قائل هستید. ایجاد اعتماد بین ،بوکار خود و مشتری و ارائه ارزش اضافی به خدمات با استفاده از ماهیت شخصی پیامهای متنی، باعث افزایش رضایت مشتری و بهبود نرخ حفظ مشتری خواهد شد.
متن تبلیغات خشکشویی
از تماس تلفنی با مشتریان و یادآوری به آنها برای تحویل لباسشویی خودداری کنید. در عوض، زم، که لباسهایشان آماده تحویل هستند، پیامک ارسال کنید. هشدارهای پیکاپ سفارشی را در زمان مختصری ایجاد کنید که من، مشتریان باشد. شامل پیوند پرداخت و پاسخهای خودکار برای مشتری، که ممکن است بعداً وارد شوند. به این ترتیب، دقیقاً مید،د که مردم چه زم، ظاهر میشوند و در نهایت منتظر نمیمانند.