بهترین روش ها برای تبلیغات پارچه فروشی + نمونه متن ها
۳- ارسال آرزوهای تولد
«مشتری عزیز، خوشحال میشویم برای پر ، این فرم بازخورد کوتاه در مورد فروشگاه لباس ما وقت بگذارید. با ارسال نظرات ارزشمند خود ما را در بهبود خدمات مشتریان یاری کنید، متش،.»
۵- ارائه معاملات انحصاری
با استفاده از سرویس پیام کوتاه میتو،د با یک کلیک با هزاران مشتری ارتباط برقرار کنید. از آنجایی که امروزه هر شخصی به تلفن همراه دسترسی دارد، پیامک بهترین انتخاب برای دستیابی به گروه هدف شما در اولین فرصت است. سهولت استفاده، امکان ارتباط با تعداد زیادی مخاطب و قیمت مقرونبهصرفه، پیامک انبوه را به بهترین کانال تبلیغاتی تبدیل کرده است.
«نهال عزیز، فروشگاه دیزی دیزاینر تولد شما را تبریک میگوید. به ،وان یک هدیه ویژه تولد، ما یک کوپن هدیه به ارزش یک میلیون تومان به شما پیشنهاد میکنیم. از فروشگاه ما دیدن کنید تا از پیشنهاد تولد منحصربهفرد خود استفاده نمایید.»
۴- انجام نظرسنجیها
از آنجایی که همه افراد یک حساب ایمیل، فیسبوک یا اینستاگرام ندارند، پیامک تنها رسانهای است که با هر دستگاه تلفن همراهی سازگار است. بنابراین، بازاریابی پیامکی بهترین ابزار برای دستیابی به تعداد زیادی از مشتریان در یک لحظه است. وقتی یک کمپین پیامکی برای تبلیغات فروشگاه ارسال میشود، تعداد بازدیدکنندگان در آن زمان خاص افزایش سریعی مییابند.
شما میتو،د یک لینک نظرسنجی را برای مشتریان خود ارسال کنید و از آنها بخواهید بازخورد فروشگاه شما را ارائه دهند. این کار میتواند به جمع آوری نظرات، پیشنهادات و توصیههای آنها کمک زیادی کند و به برنامهریزی کمپینهای آینده خود بر این اساس کمک کند.
متن تبلیغ پارچه فروشی
صنعت پارچه فروشی شاهد یک تغییر فوقالعاده است زیرا این صنعت به طور مداوم در حال تکامل میباشد. تغییر ترجیحات مصرفکننده، آگاهی از محصول، افزایش درآمد طبقه متوسط، محیط رقابتی چند مورد از عواملی هستند که به طور قابل توجهی به این روند کمک میکنند. متن تبلیغ پارچه فروشی از طریق بازاریابی پیامکی یک فرصت عالی برای فروشگاههای پارچه است زیرا این محتوا میتواند به تبلیغ فروشگاه، انتقال اعلانها و ایجاد آگاهی از برندتان کمک زیادی کند. سرویس پیامک برای پارچهفروشیها میتواند به ،وان ابزاری ایدهآل برای ارتباط با مخاطبان هدف و ایجاد پیوند عمیقتر با آنها باشد. در این بررسی از مجله ایده پردازان به تبلیغات پارچه فروشی از طریق پیامک و چندین متن تبلیغ پارچه فروشی اشاره میکنیم.
اهمیت سرویس پیام کوتاه برای پارچهفروشیها
«امیر عزیز، از آنجایی که شما یک مشتری ممتاز هستید، ما یک پیشنهاد فریبنده ویژه برای شما داریم. این متن را نشان دهید و ۴۰ درصد تخفیف برای همه ،یدها دریافت کنید. ،ید خوبی داشته باشید!»
نتیجهگیری
پیامک انبوه ابزاری ساده و در عین حال مؤثر برای ارسال بهروزرس،های سفارش، هشدارها، اعلانها و پیامهای بازاریابی به مشتریان شما است که به ،وان مقرونبهصرفهترین کانال برای انتقال اطلاعات حیاتی در نظر گرفته میشود.
تعداد زیادی از ،دهفروشان، صاحبان پارچهفروشیها از خدمات یک ارائه دهنده خدمات پیام کوتاه برای ارتباط با مشتریان خود در حال حرکت استفاده میکنند.
شما میتو،د برای ارسال متن تبلیغ پارچه فروشی و سایر امور از خدمات متنوع و گسترده مجموعه ایده پردازان استفاده کنید.
فروشگاه خود را بدون دردسر با پیامک تبلیغ کنید. پیامک به ،وان تنها کانال بازاریابی که بالاترین نرخهای بازگشایی را دارد، میتواند ابزار سودآوری باشد و این قابلیت را دارد که حدا،ر ارزش را از حداقل سرمایه گذاری به دست آورد. ،دهفروشان میتوانند پیشنهادات ویژه، معاملات هیجانانگیز و کوپنهای تخفیف را برای گروه هدف مشتریانشان ارسال کنند و تنها با یک کلیک برند خود را تبلیغ نمایند.
در ادامه به کارکردهای پیامک در تبلیغات پارچهفروش اشاره میکنیم:
۱- فروشگاه خود را تبلیغ کنید
ایجاد ارتباطات هدفمند
«مریم عزیز، از ،ید شما در مجموعه مانسی متشکریم. سفارش شما ارسال شد و تا فردا به دست شما خواهد رسید.»
روشهای سنتیتر بازاریابی نیز در مورد اینکه چه ،ی آنها را میبیند و میخواند، در مضیقه هستند. برای هر صاحب ،بوکار باهوشی، ضروری است که هر پیام بازاریابی که منتشر میشود تا حد امکان هدفمند باشد. این موضوع هزینههای ارتباطات را پایین نگه میدارد. از آنجایی که بازاریابی پیامکی عمدتاً مبتنی بر مجوز است، به احتمال زیاد با افرادی ارتباط برقرار میکنید که قبلاً با آنها رابطه داشتهاید و با دریافت پیامهای بازاریابی از شما موافقت کردهاید. فروش مجدد به مشتریان فعلی حداقل ۵ برابر آسانتر از یک مشتری جدید است،
ارتباط شخصی بیبدیل
،بوکار شما باید با دنیای تجارت مدرن سازگار شود. انعطافپذیری کلید این سازگاریهای مداوم است. بازاریابی پیامکی تقریباً زمان تحویل صفر دارد و اجازه میدهد تا در عرض چند دقیقه با مخاطبان هدف ارتباط ایجاد کنید. پلتفرم سرویس پیام کوتاه به ،بوکارها این امکان را میدهد که فوراً به رویدادهای روز یا تبلیغات رقبا پاسخ دهند. این موضوع به شما امکان میدهد یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و بتو،د در بازار پارچه در صدر بهترینها قرار گیرید.
هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه خوب
آیا میدانستید که ۹۸ درصد از تمام پیامکها توسط گیرنده باز شده و خوانده میشوند؟ علاوه بر این، پیامهای کوتاه معمولاً در عرض ۳ ث،ه پس از دریافت باز میشوند. این مقدار را با ۲۰ درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای ،زش گوشی خود را در جیبش احساس میکند یا صدای پینگ را میشنود که او را از یک پیام متنی مطلع میکند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به م،ای واقعی کلمه دیده میشود که تقریباً میتواند تضمین کند که دیده خواهد شد.