بهترین روش ها برای تبلیغات پارچه فروشی + نمونه متن ها
آیا میدانستید که ۹۸ درصد از تمام پیامکها توسط گیرنده باز شده و خوانده میشوند؟ علاوه بر این، پیامهای کوتاه معمولاً در عرض ۳ ث،ه پس از دریافت باز میشوند. این مقدار را با ۲۰ درصد میانگین نرخ باز ایمیل و بازاریابی پیامکی مقایسه کنید. وقتی مشتری صدای ،زش گوشی خود را در جیبش احساس میکند یا صدای پینگ را میشنود که او را از یک پیام متنی مطلع میکند، به احتمال زیاد به پیامک نگاه خواهد کرد. این ارتباط به م،ای واقعی کلمه دیده میشود که تقریباً میتواند تضمین کند که دیده خواهد شد.
سرعت و انعطاف پذیری
اگر به اشکال دیگر تبلیغات فکر میکنید، تبلیغات رو،مه، تبلیغات تلویزیونی، هر شکلی از تبلیغات در فضای باز، هزینههای زیادی را در بر میگیرد. در واقع، برای بسیاری از مشاغل کوچک و متوسط، این هزینهها مانعی برای استفاده از این کانالهای بازاریابی هستند. از سوی دیگر، یک کمپین بازاریابی پیامکی که از طریق سرویس پیامکی راهاندازی شده است، میتواند با ،ری از هزینههای مرتبط با روشهای بازاریابی سنتیتر اجرا شود. همانطور که قبلاً ذکر شد، با توجه به تأثیر فوری ارتباطات، مقدار پولی که سرمایهگذاری میشود بسیار ارزشمند است.
،بوکار شما باید با دنیای تجارت مدرن سازگار شود. انعطافپذیری کلید این سازگاریهای مداوم است. بازاریابی پیامکی تقریباً زمان تحویل صفر دارد و اجازه میدهد تا در عرض چند دقیقه با مخاطبان هدف ارتباط ایجاد کنید. پلتفرم سرویس پیام کوتاه به ،بوکارها این امکان را میدهد که فوراً به رویدادهای روز یا تبلیغات رقبا پاسخ دهند. این موضوع به شما امکان میدهد یک قدم جلوتر از رقبای خود باشید و بتو،د در بازار پارچه در صدر بهترینها قرار گیرید.
هزینه کم در مقایسه با بازگشت سرمایه خوب
به منظور تشویق ،یدهای مکرر، میتو،د معاملات انحصاری را به مشتریان ممتاز خود ارائه دهید که به آنها انگیزه میدهد تا مشتری وفادار برند شما شوند و تجربه کلی مشتری را بهبود بخشند.